Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
8 годин тому, Bliksss сказано:

Недавно - замовив доставку у поштомат (документи), відправили, але вказали не той номер телефону, мій номер - але не той який вказаний в додатку.
Написав в підтримку, відповіли - змінити номер може тільки відправник, нічим не допоможемо (без варіантів), така можливість у відправника відсутня (без подробиць).

Думав перевстановити додаток і вказати інший номер телефону, отримати документи і знову перевстановити додаток.
Все простіше, вийшов з додатку, залогінився з іншим номером - отримав відправлення, і повторив операцію - повернувши попередній номер телефону.

Служба підтримки - не знає про функціонал їхнього додатку?

Це ти зробив без проблем, маючи цей номер телефону реально, фізично. Якщо вказаний не вірний номер(не твій,не існуючий), Ось це проблема.

Опубліковано (змінено)
38 хвилин тому, NeoN сказано:

Це ти зробив без проблем, маючи цей номер телефону реально, фізично.

саме це і сказав "підтримці" - мій номер (прізвище і т.п. співпадають, є доступ до номера) але в додатку - на інший номер, чи можна якось змінити номер?

Сказали - без варіантів, довелось шукати вихід самостійно.

Вангую, можна було б зайти на відділення і там вирішити питання, але - стало цікаво, ну і "в облом" кудись ходити (нова пошта за 500 метрів, а поштомат за 100 :)) і щось переоформляти - якщо є "цифрові послуги", інакше - нащо вони потрібні і цифрові послуги і служба підтримки?

P.S. Я не став виносити мозок, сам розібрався, описав ситуацію - мож комусь знадобиться.

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
40 хвилин тому, NeoN сказано:

Якщо вказаний не вірний номер(не твій,не існуючий), Ось це проблема.

А в цьому випадку - яка проблема? Отримувач відправлення - "номер", чи людина - прізвище якої вказано?

Опубліковано
19 годин тому, Bliksss сказано:

А в цьому випадку - яка проблема? Отримувач відправлення - "номер", чи людина - прізвище якої вказано?

Що означає яка? Якщо вказано не існуючий номер, або не ваш, ви в додаток не ввійдете, відповідно, якщо вони все-таки не захочуть змінити номер вам і видати посилку, ви її не отримаєте. Якщо це не проблема, то так, її немає.

Пс. В відділенні при отриманні, зазвичай, на номер телефону менше звертають увагу, забирав посилки з різними варіантами.

Опубліковано
13 хвилин тому, NeoN сказано:

Пс. В відділенні при отриманні, зазвичай, на номер телефону менше звертають увагу, забирав посилки з різними варіантами.

про відділення не йдеться, там - не було б проблем, бо як я вже казав, посилка відправляється людині, а не номеру телефона. Тобто - байдуже який там вказаний номер, якщо я показав паспорт.

Опубліковано
26 хвилин тому, Bliksss сказано:

про відділення не йдеться, там - не було б проблем, бо як я вже казав, посилка відправляється людині, а не номеру телефона. Тобто - байдуже який там вказаний номер, якщо я показав паспорт.

Саме так, просто забираєте по документах, а не по додатку

Опубліковано
1 година тому, NeoN сказано:

Саме так, просто забираєте по документах, а не по додатку

мова - про поштомат!!! чому і виникла проблема.

Опубліковано
14 хвилин тому, Bliksss сказано:

мова - про поштомат!!! чому і виникла проблема.

Не потрібно кричати, я все розумію, ви самі не послідовні в власних думках

 

22 годин тому, Bliksss сказано:
23 годин тому, NeoN сказано:

Якщо вказаний не вірний номер(не твій,не існуючий), Ось це проблема.

А в цьому випадку - яка проблема? Отримувач відправлення - "номер", чи людина - прізвище якої вказано?

Яка різниця хто отримувач, якщо ти стоїш під поштоматом без номера телефону з посилки?

Опубліковано
11 хвилин тому, NeoN сказано:

Не потрібно кричати, я все розумію, ви самі не послідовні в власних думках

Ти не родич  нокіана?

Опубліковано (змінено)

А яка "схема роботи" поштомата, просвітіть. А то я ще ні разу не користувався, і не зрозумів проблеми з номерами телефону. Мені ті поштомати взагалі трохи нагадують колишні радянські поштові ящики

Змінено користувачем SergLutsk
Опубліковано (змінено)
12 годин тому, SergLutsk сказано:

А яка "схема роботи" поштомата

що означає схема роботи "схема роботи" поштомата?

замовляєш не у відділення, а у поштамат з відповідним номером.

для того що забрати посилку з поштамата, необхідно встановити додаток "Нова пошта" на телефон.

В додаток необхідно внести свої персональні дані (ПІБ та дату народження) і номер свого телефону.

На момент отримання посилка повинна бути оплачена. можна оплати і через додаток, можна і на сайті нової пошти.

По прибуттю посилки ідеш під вказаний поштамат, вмикаєш блютуз і геолокацію на телефоні, запускаєш додаток.

В розділі "Мої посилки" вибираєш посилку, і натискуєш Відчинити чарунку. Забираєш посилку. Все.

НЕ забудь зачинити чарунку!

Змінено користувачем Basil
Опубліковано
10 минут назад, Basil сказал:

що означає схема роботи "схема роботи" поштомата?

замовляєш не у відділення, а у поштамат з відповідним номером.

для того що забрати посилку з поштамата, необхідно встановити додаток "Нова пошта" на телефон.

В додаток необхідно внести свої персональні дані (ПІБ та дату народження) і номер свого телефону.

На момент отримання посилка повинна бути оплачена. можна оплати і через додаток, можна і на сайті нової пошти.

По прибуттю посилки ідеш під вказаний поштамат, вмикаєш блютуз і геолокацію на телефоні, запускаєш додаток.

В розділі "Мої посилки" вибираєш посилку, і натискуєш Відчинити чарунку. Забираєш посилку. Все.

НЕ забудь зачинити чарунку!

Все дуже просто і зрозуміло головне не забути зачинити чарунку

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
14 годин тому, SergLutsk сказано:

А то я ще ні разу не користувався, і не зрозумів проблеми з номерами телефону.

Це - дуже зручно, не потрібно йти у відділення, стояти в черзіі, до того ж - поштоматів більше ніж відділень іі розташовують їх в зручних місцях. В Києві бачив навіть біля будинків, або безпосередньо в під'їзді чи на підземному паркінгу в будинку - зручність очевидна. 
Але, це якщо ви замовляєте товар, який не потребує огляду, в моєму випадку це були документи, також замовляю з інтернет-магазинів техніку.

Хоча, одного разу (перед НР) Фокстрот прислав мишу - розпаковану, юзану і з відломаним кріпленням колеса прокрутки. Претензію в Фокстроті прийняли, але щоб повернути кошти (остання мишка була в наявності) - цілу пачку документів заповнити потрібно було і чекати місяць на повернення коштів. 
Вангую, якщо б це був дорожчий товар, сказали б - "ваші проблеми, бо товар не оглядався при отриманні".
Ну, але це був єдиний прикрий випадок і не з вини НП.

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
18 годин тому, Bliksss сказано:

Ти не родич  нокіана?

Я бачу вже робиш мене його зведеним братом. Не завжди розумів, чому на нього накидалися, але доведеться бути в його банді.

2 годин тому, Vitaliy L сказано:

Поштомат супер зручна послуга. А тут обговорюється проблема створена відправником через свою неуважність.

Саме так.

А ще що мені цікаво, так як основна маса мого знайомства з поштоматами припадає на поштомат містекспресу, там в мене часта проблема не відкривання комірки, при чому після не вдачі, додаток її не бачить, і відмічає, як отриману, відповідно потрібно дзвонити в підтримку. Якщо скажімо забираєш десять посилок, може бути ще той квест, як з цим у нової пошти?

Опубліковано
2 годин тому, Vitaliy L сказано:

А тут обговорюється проблема створена відправником через свою неуважність.

тут обговорюється проблема некомпетентності служби підтримки НП.
Коли в них запитали чи можливо вирішити проблему - було категоричне заперечення такої можливості,

насправді - можливість є, і я цією можливістю скористався, от і все.

Опубліковано
8 хвилин тому, NeoN сказано:

Якщо скажімо забираєш десять посилок, може бути ще той квест, як з цим у нової пошти?

Мабуть, більш як 100 посилок протягом року забираю в поштоматі - жодних глюків не помічав.

Опубліковано
8 годин тому, Basil сказано:

що означає схема роботи "схема роботи" поштомата?

По прибуттю посилки ідеш під вказаний поштамат, вмикаєш блютуз і геолокацію на телефоні, запускаєш додаток.

В розділі "Мої посилки" вибираєш посилку, і натискуєш Відчинити чарунку. Забираєш посилку. Все.

НЕ забудь зачинити чарунку!

Саме оцей момент цікавив - як з нього забрати свою посилку, як вони відкриваються не знав. Тобто комірка відкривається якимось чином за рахунок блютуз-з'єднання ? Чи нафіга він потрібен ? Чи отримуєш в додатку якийсь код і вбиваєш його ?

А ні разу не користувався ними тому що маю відділення НП в 100м від дому, а от якраз жодного поштомата не зустрічав поруч. Тому навіть і не виникало думки ним користуватись.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано
4 часа назад, Black сказал:

 

У випадку Нової пошти оплату за доставку Олх бере з продавця.

Не зовсім так.
Отримував по цій акції товар. Все правильно написано.

Проблема що тепер ОЛХ здирає з продавця комісію

Опубліковано
7 хвилин тому, pasha1207 сказано:

Не зовсім так.
Отримував по цій акції товар. Все правильно написано.

Проблема що тепер ОЛХ здирає з продавця комісію

раніше з продавця брали гроші за додаткове пакування  по олх доставці

Опубліковано
1 минуту назад, alexvvv сказал:

раніше з продавця брали гроші за додаткове пакування  по олх доставці

Звісно, там же чітко прописано, що посилка має бути запакована, якщо приносять в кульку то звісно пакували в платну коробку

Опубліковано (змінено)
1 година тому, pasha1207 сказано:

Не зовсім так.
Отримував по цій акції товар. Все правильно написано.

Проблема що тепер ОЛХ здирає з продавця комісію

 

А я щось не те написав? Якщо бути точним це називається "Контроль оплати" і коштує 30 грн. 

 

Це так як хочуть ввести комісію 10% під покупку валюти для купівлі закордоном, бо мито підняти не можуть через угоду про асоціацію. А чи мито це чи комісія за покупку валюти для споживача різниці немає. Так само і тут повісили доставку на продавця без його згоди і попередження, а реклама безкоштовної доставки. Рекламує себе олх і Нова пошта що ніби доставка безкоштовна, а реальну цю безкоштовну доставку за кошт продавця, якого не рекламують і не згадують. Про Нову пошту можна говорити багато, я користувався 10 років і був задоволений, але останні 2 намагаюсь не користуватись, вони пробили дно своїми на*обами.

 

Змінено користувачем Black
  • +1 2
Опубліковано
16 годин тому, Black сказано:

 

А я щось не те написав? Якщо бути точним це називається "Контроль оплати" і коштує 30 грн. 

 

Це так як хочуть ввести комісію 10% під покупку валюти для купівлі закордоном, бо мито підняти не можуть через угоду про асоціацію. А чи мито це чи комісія за покупку валюти для споживача різниці немає. Так само і тут повісили доставку на продавця без його згоди і попередження, а реклама безкоштовної доставки. Рекламує себе олх і Нова пошта що ніби доставка безкоштовна, а реальну цю безкоштовну доставку за кошт продавця, якого не рекламують і не згадують. Про Нову пошту можна говорити багато, я користувався 10 років і був задоволений, але останні 2 намагаюсь не користуватись, вони пробили дно своїми на*обами.

 

Не користувався ще, то не до кінця розумію, продаю товар по 500 грн наприклад, попадаю під акцію, покупець замовляє, оплачує 500+15~комісії за переказ, а отримую 470 без мого відома?

  • +1 2
Опубліковано
3 годин тому, NeoN сказано:

Не користувався ще, то не до кінця розумію, продаю товар по 500 грн наприклад, попадаю під акцію, покупець замовляє, оплачує 500+15~комісії за переказ, а отримую 470 без мого відома?

купував приставку 1250гр по олх доставці нова пошта - з мене списало 1250гр + 21гр якісь комісіі а продавець верещав шо йому на карту впало 1220гр

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...