Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

]

На численні звернення пасажирів, які користуються рейковим автобусом Львів-Луцьк, на Львівській залізниці вирішили продовжити маршрут поїзда до станції Ківерці.

Регіональний поїзд №802/801 Львів–Ківерці–Львів курсуватиме щоденно крім вівторка та середи, повідомляють в прес-службі Укрзалізниці.

Розклад руху поїзда не зміниться.

Поїзд №802 Львів – Луцьк - Ківерці

Відправлення зі Львова о 17.07, прибуття до Луцька о 19.53, прибуття до Ківерців о 20.08.

Поїзд №801 Ківерці - Луцьк – Львів

Відправлення з Ківерців о 06.05, з Луцька о 6.22, прибуття до Львова о 9.08.

Попередній продаж проїзних документів розпочинається за 10 діб та проводиться виключно у залізничних касах.

У зв’язку з продовженням маршруту рейкового автобуса відміняється курсування поїзда №5476/5477 сполученням Луцьк-Ківерці-Луцьк.

повідомляє ВолиньPost

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Проходив вчора біля вокзалу.

З сторони площи голуби вже почали засиратикакувати фасад ...... :0165:

Цікаво, його будуть чистити.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцький залізничиний вокзал назвали «кращою будівельною інвестицією»

Реконструйований залізничний вокзал у Луцьку отримав три польські нагороди у конкурсі «Кришталева цегла за кращу будівельну інвестицію з обох сторін східного кордону Європейського Союзу – на шляху сонця і снігу»

Про це стало відомо під час урочистої академії, яка пройшла 7 грудня у конгрес-центрі Природничого університету у Любліні, повідомила прес-служба Луцької міської ради.

На академії, яка відбувалася з нагоди підбиття підсумків конкурсу «Кришталева цегла за кращу будівельну інвестицію з обох сторін східного кордону Європейського Союзу – на шляху сонця і снігу», був присутній і заступник міського голови Луцька Василь Байцим.

Організатор конкурсу - Люблінське відділення Польського житлового товариства, співорганізатори – Адміністрація Маршалка Люблінського воєводства в Любліні, Люблінська регіональна палата інженерів будівництва.

Попередньо відбувалася візуальна оцінка зголошених об’єктів Польщі, Республіки Білорусь та України. Серед членів журі був начальник управління містобудування та архітектури міської ради Юрій Казмірук.

Три статуетки «Кришталева цегла» за реконструкцію залізничного вокзалу делегація нашого міста привезла до Луцька. Їх вручать інвестору, виконавцю робіт та автору проекту.

Нагадаємо, що 26 жовтня у Луцьку офіційно відкрили нове приміщення залізничного вокзалу станції "Луцьк".

http://www.volynpost...u-investyciieyu

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був сьогодні у туалеті на вокзалі, перший раз після ремонту, сморід такий, що чуть би не задушився, хоть би вікна повідкривали, інтерєр світлий гарний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

інтерєр світлий гарний.

ну от - вже не дарма ремонт зробили! :_07:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сморід такий, що чуть би не задушився, хоть би вікна повідкривали, інтерєр світлий гарний.

Якби мені так очі виїдало, то я б інтер'єру і не роздивися.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Проходив вчора біля вокзалу.

З сторони площи голуби вже почали засиратикакувати фасад ...... :0165:

Цікаво, його будуть чистити.....

Голуби активно працюють над фасадом: він уже смугасто-рябий від посліду. :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Купував білет,

питали ім"я та прізвище, як мене, так і наступних людей

Минулого тижня такого не було.

При посадці будуть вимагати паспорт.

Тому будьте обачні, коли будете брати знайомим квиток,

слід знати їх ім"я та прізвище.

Наявності паспорта при купівлі квитка - поки не вимагали.

(не побачив відповідної теми, тому запостив тут)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, мєжду сосєн...

Здратувало, що на Вокзалі неможливо купити не те що "свіжої" преси, а взагалі чтива в дорогу.

(До речі, після реконструкції Привокзальну площу так "зачистили", що найближчу газету можна купити хіба на вул. Привокзальній (метрів 600) або в "Каравані" (це, відповідно, через міст...)

(Дурдом "Веселка" ім. Кірпи продовжується?) - У всьому світі торгівля пресою/"кишеньковими" книгами на вокзалах - є суперприбуткова річ !

Не може цього зробити "Укрзаліз...ниця" (хто кому ЗАЛІЗ..., чи то ...ЛІЗНИЦЯ - не в цій темі), то нехай віддадуть в оренду тим, хто й сам заробить і їм копійчину додасть. (Мо" й бюджет щось впаде?)

А! забув головне! І пасажирам це буде на краще.

(Хоча... Хто сказав, що їм є діло до пасажирів....)

ЗІ. Бог милував бути пасажиром "Хюндая".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

(не побачив відповідної теми, тому запостив тут)

Кабмін повернув іменні залізничні квитки, але вона поки прикрита. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

" не побачив відповідної теми, тому запостив тут"

казалось,при чём тут Лужков?

какое имеет отношение реконструкция вокзала к введению новых видов услуг? :)

а инфа про именные билеты,и все нюансы с ними, уже давно известны тем,кто хоть новости читает. :)

кстати,раз уж апнули тему: сегодня один мужик на весь вокзал возмущался,что туалеты на улице... я слушал его, и бросил взгляд на сектор пригородных касс (справа,если входить со стороны города) там площади свободной на кабинок двадцать М и Ж, а пассажиры те кассы просто игнорят,несмотря на предупреждения постоянные из громкой связи, типа: "НА ЛІНІЇ ПРАЦЮЮТЬ КОНТРОЛЕРИ!!!"

но это только моё субьективное наблюдение :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, мєжду сосєн...

Здратувало, що на Вокзалі неможливо купити не те що "свіжої" преси, а взагалі чтива в дорогу.

(До речі, після реконструкції Привокзальну площу так "зачистили", що найближчу газету можна купити хіба на вул. Привокзальній (метрів 600) або в "Каравані" (це, відповідно, через міст...)

(Дурдом "Веселка" ім. Кірпи продовжується?) - У всьому світі торгівля пресою/"кишеньковими" книгами на вокзалах - є суперприбуткова річ !

Не може цього зробити "Укрзаліз...ниця" (хто кому ЗАЛІЗ..., чи то ...ЛІЗНИЦЯ - не в цій темі), то нехай віддадуть в оренду тим, хто й сам заробить і їм копійчину додасть. (Мо" й бюджет щось впаде?)

А! забув головне! І пасажирам це буде на краще.

(Хоча... Хто сказав, що їм є діло до пасажирів....)

ЗІ. Бог милував бути пасажиром "Хюндая".

Я з тобою згідний,але покійного Георгія Миколайовича Кірпу до цьго не прив'язуй .Ти навіть мізинця цієї людини не вартий.

Був сьогодні у туалеті на вокзалі, перший раз після ремонту, сморід такий, що чуть би не задушився, хоть би вікна повідкривали, інтерєр світлий гарний.

Там ще платний є. Туда зайди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там ще платний є. Туда зайди.

Та ніби ж немає того платного, навіть таблички познімали.

До речі, не виявив я і годинника в приміщенні вокзалу, як не шукав, а це вже взагалі нонсенс!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

и ещё немного инфы про обьект стратегического назначения,про туалеты. :)

они работают по часам, на дверях висит расписание. Будьте внимательны! Ато часто приходится видеть,как народ спешит к дверям, смык!! и тут облом!! и шо делать!!!??? запасных туалетов то вокруг нету, кстати, а как используется та подвальная площадь,где должны были быть платные? под картошку что ли?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вгатили в ремонт купу бабла,двері на фотоелементах,плазма на стіні,а квитки по карточці купити неможливо,немає в них терміналів.І банкоматів також.Онлі кеш.

Да і ще ньюанс-не спирайтесь на поличку біля кас,вона ледве тримається.Мабуть це просто елемент декору.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про годинник то 100%

Щоб в "залі очікування" не було годинника, то це взагалі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...

Я з тобою згідний,але покійного Георгія Миколайовича Кірпу до цьго не прив'язуй .Ти навіть мізинця цієї людини не вартий.

....

Мерсі за комплімант ! ©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я з тобою згідний,але покійного Георгія Миколайовича Кірпу до цьго не прив'язуй .Ти навіть мізинця цієї людини не вартий.

вот так народжуються легенди.:)

це типу залізнодорожного Леоніда Брежнева,

За Кірпи все щось строїли ,до дачі президентові ,то якісь мости і автомобільні дороги ,головне що не профільні обєкти ,а ле за рахунок залізниці і з використаням рабської праці залізничників,

а за порізані підїздні і нові рейки і здані в металолом ,так щей героя дали.

а «Відродження» з примусовим вступом залізничників ,дякувати йому потрібно,чи шо.

PS.нєт слов для вираженія ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Брєжнев був тупий валянок.

Партія це спроба створити важіль впливу на керівництво держави яке доїло і зараз доїть залізницю. Тому на часи та мраморні полички біля кас не хватило.

P.S. А про рейки здані на металобрухт це нонсенс.Для чого утримувати під'їзну колію за власний кошт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну по-перше Кірпу попрошу не чіпати. По причині, що він покійник -- це раз, і по причині, що Ви не компетентно висвітили його діяльність -- це два. Десь тут я цілий трактат написав про його діяльність, тобто про те, що він зробив і як він це робив, в тому числі і про партію написав. Якби були уважніші, то прочитали би. Напишу ще раз -- партія була шось по типу профспілки... да, залізничники зачислялись в ряди партії поголовно і добровільно-примусово. але ніяких наслідків то не мало. Кірпа не тикався тою партією, як з писаною торбою. По його смерті з партії намагалися зробити коридор до ВР вищі чини залізниці і перед парламентськими виборами 2006р. було боляче дивитись на вокзали, потяги і бачити там нереально величезні плакати (в луцьку зокрема -- в центральному приміщенні вокзалу були сутінки, бо великі вітражі на перон і місто були затулені плакатом, на якому красувалась червона відгодована пика тодішнього керівника УЗ). При цьому партійці були зображені в формі, в мундирах... На мою особисту думку це не правильно -- залізничники мають залишатися залізничниками... а хочеш до влади, то скидай форму, і представляй свою програму, а не користуйся здобутками попередників як стервятник...

На початку карєри діяльність Кірпи була пов"язана з нашою станцією... За неї він не забув, про що свідчить електрифікація 2003р., що в принципі нічого такого надпрогресивного не дало для залізниці, а тільки суто для пасажирів. Кірпа запровадив цикл капітальних ремонтів рухомого складу, при ньому стали успішно КРити старі "шкодовські" електровози ЧС4, так звані "акваріуми", на сьогодні на УЗ не залишилося жодного робочого "акваріума" -- 1 в музеї, парочка в базі запасу, і ше парочка чекають порізки чи виконують роль "донорів". КРити стали інші електровози -- ЧС2, ВЛ80т, ВЛ11... Львівський і запорізький електровозоремонтні заводи працюють на повну і якісно. При Кірпі запустили випуск вітчизняних ДС3 (випущено 18 шт), ДЕ1 (56 шт.), ЕПЛ9т, ЕПЛ2т, ДЕЛ2... Відкрито ділянки швидкісного руху Київ-Харків, Київ-Дніпропетровськ. Інфраструктуру залізниці виведено на новий рівень, соціальна сфера залізниці -- найкраща серед інших галузей -- самі собі побудували лікарні, санаторії, житло, будинки відпочинку лок бринад..... Будували і помагали не тільки собі, це правда, да, ви маєте рацію -- музей Лесі Українки в Колодяжному, реставрація львівського оперного, одеського оперного, будинки постраждалим від стихій в Карпатах..... Автобан Київ-Одеса, морські порти, літаки Ан-70, Ан-24 -- це теж Кірпа, просто не забувайте, що він був міністром транспорту а також генеральним директором УЗ, такщо він опікувався всім транспортом. Те, що стратовий капітал в основному складався з кредиту -- теж правда, і також правдою є те, що його "доїли" донецькі, вони ж його і догризли до ручки. Є багато спірного в його діяльності і я не намагаюсь його захищати чи боготворити, я просто показую те позитивне, що він зробив, причому не тільки в транспортних галузях. Просто він був фанатом, він любив залізницю на рівні дитини. ТОМУ НЕ ТРЕБА СУДИТИ НЕ ЗНАЮЧИ.

На рахунок туалетів всередині -- там є якісь дурацькі норми, допускаються санвузли в приміщеннях вокзалів за певних умов, яких саме -- я хз. А взагалі дуже обурює, коли WC закривають на сангодину без надання альтернативи -- це порушення. В Жмеринці наприклад 2 туалети -- платний і безплатний (в принципі як у нас, тільки наш платний закрився навіть не будучи відкритим))) ) і коли в безплатному сангодина, то платний стає безплатним. Тобто розуміють -- якщо по заріз треба людині, то має бути місце, де вона може справити свої потреби, бо це загальноприйнята, морально-толерантна, санітарна НОРМА. таким чином якщо на території вокзалу немає теалету (бо той, що є -- закритий на прибирання), то я спокійно можу піти і посцяти перед входом на вокзал, тому що до мене поставилися зі зневагою, ненадавши місця для природних потреб. За таких умов в Європі і США саме так і поступали би люди і ше й би до суду позивалися.

На рахунок розвитку торгівлі і банкоматів і годинника -- по перше мабуть просто ше не все зроблено... в плані реконструкцію закінчили а все решта по типу банкоматів, годинника... не доробили ше. Торгівля на території і в приміщенні вокзалу -- ну це трохи викликає дискомфорт сприйняття... Згадайте лигарню, задрипані буфет і канцелярський ларьок в приміщенні колишнього вокзалу -- це робило з вокзалу притон якийсь... можливо побоюючись повторення торгівлю виключили з приміщення. Відсутність годинника -- обурення і нонсенс. Він має бути по нормах обовязково і показувати Єдиний Час Українських Залізниць (є така спецільна мережева супутникова система).

Іменні квитки -- колись таке було. Да, незручно, напряжно, але для залізниці позитивно -- лівакові квитки і підробні не пройдуть, корупційні схеми теж трохи урізаються. Просто треба звикнути і стати дисциплінованішими.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

годинника... не доробили ше

Відсутність годинника -- обурення і нонсенс.

от і я кажу... годинник -- один з основних елементів будь-якого вокзалу, тому що потяги їздять строго за розкладом і пасажири повинні мати можливість орієнтуватись в часі, навіть не маючи власного годинника. Вокзал без годинника -- це нонсенс! Тим більше, стільки часу вже минуло з дня офіційного відкриття. Схоже, за "марафєтом", на який списується бабло, просто не думають про речі, які може і дріб'язкові на перший погляд, але дійсно важливі для функціонування вокзалу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тому що потяги їздять строго за розкладом :D

ты,наверно,очень не часто ездишь поездами.

кстати, одному мне пофигу,есть там часы или нету?

я практически каждый вечер там..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гетто, тебе пофигу, какой ценник на запечатанной колбасе?

Наверное, только я смотрю на ценник в супермаркетах, остальным пофиг, как я понял. Нахрена их там цепляют?!!!

ЗЫ вы никогда не были библиотекарем? Вот и нефиг минусовать!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гетто Ви ж доросла свідома людина

досить напевно вести дискусію в які й Ви тільки отримуєте "-"

хоча б 1 раз щось толком доведіть до читачів теми чи тем щоб отримати "довго очікуваний +" та підтвердити вартість своєї професії Бібліотекар Ви напевно дивилися фільм Бібліотекар: У пошуках списа долі.

Окрім того хочу висловити свою думку корупційні схеми теж ту на новому вокзалі працюють

- достатньо поглянути на рядок кіосків з ролетами

- не вдалося зробити Караван 2

mist-karavan.jpg

зате вистроїли базарні черепашки які не зовсім личать фасаду нового Залізничного Вокзалу Луцька

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...