Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Я теж одного разу не міг поповнити карту клієнту через їх банк - відмова від здійснення транзакції. Мусив поповнювати свою пластикову карту, йти до себе і через приват24 переказувати кошти. :closedeyes:

Опубліковано

Виплату винагороди за роботу на виборчих дільницях було організвовано через картки ПБ. Одна жіночка хотіла отримати ці кошти через банкомат але виявилось, що картку спочатку активувати, тому вона звернулась до працівників відділення №17 що на Соборності,32-Б. Після довгих пояснень працівники їй нагрубили так, що вона рознервована пішла звідти і обіцяла в майбутньому не користуватись послугами відділення.

Якість обслуговування сьогодні найголовніше для клієнта!

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

І ось прийшло перше грудня. :friday:

Тільки що клієнт зробив в нас два платежа і скаржився, що не зміг цього зробити в Приваті в звязку з відсутністю у нього картки.

БЕЗ КАРТКИ ВІДМОВИЛИСЬ ОБСЛУГОВУВАТИ.

Це знову безголовий персонал банку чи таки системний підхід?

Опубліковано

І ось прийшло перше грудня. :friday:

Тільки що клієнт зробив в нас два платежа і скаржився, що не зміг цього зробити в Приваті в звязку з відсутністю у нього картки.

БЕЗ КАРТКИ ВІДМОВИЛИСЬ ОБСЛУГОВУВАТИ.

Це знову безголовий персонал банку чи таки системний підхід?

колега, Ви вважаєте коректним обговорювати про*оби колег публічно?

Опубліковано

Приват жжот.

Акція впізнай друга, отримай 5000грн:

Я навіть і не знав про цю акцію, согодні лише на цю тему натрапив...

Я напевно ще ніколи не вглядувався в людські обличчя з таким жагучим бажанням срубіть бабліща :D

Опубліковано

І ось прийшло перше грудня. :friday:

Тільки що клієнт зробив в нас два платежа і скаржився, що не зміг цього зробити в Приваті в звязку з відсутністю у нього картки.

БЕЗ КАРТКИ ВІДМОВИЛИСЬ ОБСЛУГОВУВАТИ.

Це знову безголовий персонал банку чи таки системний підхід?

колега, Ви вважаєте коректним обговорювати про*оби колег публічно?

Я зовсім не з цією метою написав. Якщо перечитаєте тему, то побачите, як палко представник Привата кричав, що цього не буде. При чому у досить такі некоректній формі. Я навіть вже подумав, що на відділенні таки протупили і не вірно мене проінформували. Зараз написав суто для історичної справедливості. Суто з принципу і більше нічого.

Опубліковано

Приват банк, крутий просто, в нього відділень тьма і інновації у нього поки що. Вот коли він начне загібатись, а з таким підходом точно начне, тоді будуть клієнту заглядати у всі місця, і цілувати при потребі :) А так всеодно ви підете у відділення "приват банку", і не стогніть :) тоді міняйте банк...

Опубліковано

Приват – гаВно, але…

..не треба вважати що всі люди що там працюють не є добрими… просто в них така робота!!!

І те що Ви сваритесь з касиром, це всеодно що знущатись з кошеня.

Людина виконує ті операції які їй дозволяє робити програма (яка доволі часто просто висить і виходить затримка на 5-10 хв. На одного клієнта).

Якщо касир каже що він не може це робити, значить в нього є посадова інструкція/вказівка керівника/тощо, що не дозволяє йому це робити! Поставте себе на місце цієї людини.

Ви ж не приходите в хлібний магазин за цвяхами, ні? А чому? А де написано що цвяхи тут не продають? СерЙозно?

Не подобається, звертайтесь до керівництва. Ось там і є обитель зла…

Не знущайтесь з рядових працівників… Вони такі ж люди.

Опубліковано

Будут у привата очереди, новые клиенты, и чем дальше - тем больше.

Сцена в банке ХУZ:

- Здравствуйте, я хотел бы перевести деньги на счет в вашем банке.

- Здравствуйте! Мы рады вам! Вы знаете номер счета? Ваши ФИО , пожалуйста. А у вас нет счета в нашем банке? Извините, но мы работаем только с нашими клиентами, но зато у нас минимальная комиссия!

...прошло 40 минут и я таки отправил перевод, заодно открыв себе гривневый и валютный счет.

Сцена в ПриватБанке через полгода:

- Здравствуйте, я хотел бы перевести деньги на счет в вашем банке.

- Здравствуйте, у вас есть наша карточка?

- Да.

взяв карточку, засовывает ее в терминал и возвращает.

- Номер счета, на который хотите перевести?

... через 40 секунд деньги ушли.

Шо вам не нравится?

Опубліковано

Будут у привата очереди, новые клиенты, и чем дальше - тем больше.

Сцена в банке ХУZ:

- Здравствуйте, я хотел бы перевести деньги на счет в вашем банке.

- Здравствуйте! Мы рады вам! Вы знаете номер счета? Ваши ФИО , пожалуйста. А у вас нет счета в нашем банке? Извините, но мы работаем только с нашими клиентами, но зато у нас минимальная комиссия!

...прошло 40 минут и я таки отправил перевод, заодно открыв себе гривневый и валютный счет.

Сцена в ПриватБанке через полгода:

- Здравствуйте, я хотел бы перевести деньги на счет в вашем банке.

- Здравствуйте, у вас есть наша карточка?

- Да.

взяв карточку, засовывает ее в терминал и возвращает.

- Номер счета, на который хотите перевести?

... через 40 секунд деньги ушли.

Шо вам не нравится?

Якби все так було, то було б супер. Але буває, що ніхто і не пропонує відкрити рахунок, а просто відмовляють прийняти платіж. В реальності більшість і досі не знає, чи має банк право відмовити, чи повинен запропонувати відкрити рахунок.Якщо другий варіант обов"язковий, то чи не забагато недобросовісних касирів працюють в приваті?:)

Опубліковано

прімєрчік за ушкі прітянут

і тєм нє мєнєє.

Січас закінуть грошей на якусь картку Привата - 2 мінути дєла, а , к прімєру, в Унівєрсалбанкє ето может занять до 15 мінут(і ето, єслі у вас єсть счьот у ніх)

А ваабщє банкі всє плохіє!

Опубліковано (змінено)

Щось Приват виправляється :)(тьху-тьху, аби не зурочити). Я сьогодні знімала відсотки і попросила, щоб копійки не кидали на мобільний :), на що операціоніст відповіла, що так можна зробити і що таку норму відмінили :). Цікаво, в зв"язку з чим такі зміни?

Обслуговування дійсно пришвидшується, коли даєш працівнику картку привата (і паспорта не треба носити :)). А те, що касири відмовляються приймати платежі без картки, може, вони просто полегшують собі роботу. Чи то дійсно це вказівка згори. Хотілося б почути однозначну відповідь на рахунок цього.

Змінено користувачем talja
Опубліковано

Але буває, що ніхто і не пропонує відкрити рахунок, а просто відмовляють прийняти платіж. В реальності більшість і досі не знає, чи має банк право відмовити, чи повинен запропонувати відкрити рахунок.

От якщо на хвильку уявити що ми живемо не в Гондурасі, а в будь-якій правовій країні то думаю Приват банк можна було б поставити на місце кількома скаргами до Нацбанку. Оскільки навіть моїх недолугих познаній в юриспунденції достатньо щоб предположить що у виданій ліцензії Приватбанку чорним по білому вписано надання послуг розрахунково-касового обслуговування, і там нема такої примітки що лише власникам карток банку.

Але за вікном поки Гондурас, то я не впевнений що глобально в цьому питання можна побороти Приватбанк.

Опубліковано
там нема такої примітки що лише власникам карток банку.

але й нема примітки про зворотнє:) очевидно, не варто хизуватись своїми недолугими познаніями:)

  • 5 тижнів потому...
Опубліковано

Сьогодні на мій запит роздрукувати баланс банкомат сказав, що за послугу зніме 95 копійок. Від такого щастя я відмовився - щось дорогувато. Здається, нещодавно було 25-30 копійок. Хто пам'ятає?

Опубліковано

Так, було набагато дешевше. Геть знахабнів цей Приват. Сервісу немає, а гроші здирають справно :mdr:

Опубліковано

При съеме денег с карты, даже 10 грн, чек выдается бесплатно. Кому надо распечатать баланс, тот и 95 копеек потратит, а кому а-бы проверить работоспособность чекового принтера на банкомате, и взять эдак 20-30 чеков и выкинуть в мусорник рядом, тому можно и баланс на экране посмотреть бесплатно. Были случаи, поэтому и ввели такую сумму, чтобы просто распечатать баланс.

Опубліковано

При съеме денег с карты, даже 10 грн, чек выдается бесплатно. Кому надо распечатать баланс, тот и 95 копеек потратит, а кому а-бы проверить работоспособность чекового принтера на банкомате, и взять эдак 20-30 чеков и выкинуть в мусорник рядом, тому можно и баланс на экране посмотреть бесплатно. Были случаи, поэтому и ввели такую сумму, чтобы просто распечатать баланс.

Замість "Ответить" випадково натиснув "Поддержал" :) Буває... Насправді ні разу не підтримую.

Якщо "были случаи... взять эдак 20-30 чеков и выкинуть в мусорник рядом" - то чому ПБ не зробив обмеження, наприклад, одне видруковування баланса раз в 10 хв.? Або чому не зробив безкоштовним перше видруковування, наприклад, за добу, а всі наступні - платними? Так ні - треба було зробити платними всі.

Тому не треба тут розводити про "были случаи"... насправді ця банківська установа на всьому, до чого має відношення, хоче мати гроші.

Опубліковано

При съеме денег с карты, даже 10 грн, чек выдается бесплатно. Кому надо распечатать баланс, тот и 95 копеек потратит, а кому а-бы проверить работоспособность чекового принтера на банкомате, и взять эдак 20-30 чеков и выкинуть в мусорник рядом, тому можно и баланс на экране посмотреть бесплатно. Были случаи, поэтому и ввели такую сумму, чтобы просто распечатать баланс.

Хто хоче їсти, віддасть все золото, гроші і майно за скоринку хліба, якщо поставити його в такі рамки. То може на все будемо ставити такі ціни? Чи може вдумаємося і порахуємо собівартість роздрукованого чека. Чек - не товар, тому продавати, та ще з накруткою заборонено законом як і тару і т.д.

  • +1 1
Опубліковано

насправді ця банківська установа на всьому, до чого має відношення, хоче мати гроші.

а я давно это говорил :)

и о "насильных" кредитках, и о работе только в рабочее время, и о отсутствии денег в банкоматах на праздники....

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...