SysR Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:38 #26 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:38 Оптику можуь перебити у будь-кого. Від екскаваторів ніхто не застрахований. Ну да я плачу 150 грн. обещали 35 мбыт\с, 35М за 150 грн не смішіть мої підкови ©. Радуйтеся що ще те дають за таку ціну. Для порівняння: гарантовний 2х-сторонній інтернет зі швидкістю 100М коштує 20000грн в одного з луцьких провайдерів. Робіть висновкі.удово (!!!) працює тех. підтримка в Білайна! Даже докулупатися нема за що.А тобі легше від того буде що голос на іншій стороні тобі скаже що шукають перебиту магістраль і вирішуватимуть до завтра? Я думаю інтернет від того не зявиться. А може в Білайна тільки підтримка і працює .Если интернет (ну очень )нужен для работы - надо позаботится об организации резервного канала, тем более, что сейчас это не проблема-выбор есть..До речі да, ЖПСР для серфінга сторінок саме то. Мобіли благо є у всіх.
ursa Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:45 #27 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:45 [маты опущены], а вы думаете, что линия техподдержки может принять одновременно несколько сотен звонков? По вашему, на дежурстве постоянно находится 500 девушек-операторов? Логику включать не пробовали, не? Сколько истероидов вчера пыталось дозвониться в саппорт? Сколько из них набирали номер в течении часа-двух подряд без остановки? Сколько из них грузили ни в чём не виноватых девушек? Какой [маты опущены] отключенный телефон? Дозванивался неоднократно. Пару раз попадал на автоответчик, под глубокий вечер уже - когда попустились самые активные, наверное - поговорил с оператором. Сначала говорим, потом думаем?
laser Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:46 #28 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:46 (змінено) скоро і білайн здохне, якшо всі такими темпами туди хлинуть назріває інтернет колапс, про який почали говорити пару років назад людство терміново потребує надшвидкісних каналів зв'язку! ахаха, за відповідним запитомв гуглі, реламується інет від ОГО і білайн... корочє це карма Змінено 25 Липня, 2010 в 06:50 користувачем laser
3y6uk Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:59 #29 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:59 (змінено) Ага і створять цей колапс ОГО і Бджоли Змінено 25 Липня, 2010 в 07:03 користувачем 3y6uk
S-driver Опубліковано 25 Липня, 2010 в 09:03 #30 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 09:03 (змінено) [маты опущены], а вы думаете, что линия техподдержки может принять одновременно несколько сотен звонков?А не можна було на автовідповідач замість:"На жаль, жоден з операторів не може прийняти ваш дзвінок"записати щось на зразок:"Сталася аварія, спеціалісти роблять все можливе, щоб якнайшвидше відновити зв"язок" ???Адже в техпідримку звичайно дзвонять не тоді, коли все добре, а тоді, коли щось сталося. І найбільше турбує основну масу юзерів якраз відсутність інформації. Змінено 25 Липня, 2010 в 09:04 користувачем S-driver 1
Alexander47 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 09:03 #31 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 09:03 шоза брєд... Коллапс, ДГ гівно, галактеко опаснсте.. особисто я до операторів не додзвонився навіть в 12 вечора. Полагодили за ніч і на тому дуже дякую.ото попереходите ви всі, такі якsergeyp, на пчелнет, і тоді менша на операторів буде нагрузка, тоді і я мабуть зможу дозвонитись. А так, з інтернетом звичайно краще, ніж без нього.
polsno Опубліковано 25 Липня, 2010 в 09:36 #32 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 09:36 не везе ДГ на екскаватори останнім часом, просто збіг що саме йому перебивають канали
FOX92 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 09:51 #33 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 09:51 Та ладно пожили пів доби без інтернету... надіюсь ніхто не вмер Всяке буває, у Києві під час будівництва моста на Московській площі перебили оптоволокто до якого був підключений КНУ ім Тараса Шевченка і ще декілька державних установ. Ремонт тривав 2 доби. А тут за 12 годин все відремонтували... З техпідтримкою так згоден, але чому б не подзвонити зараз, коли все гаразд і дати пропозицію покращення обслуговування абонентів (це я про встановлення автовідповідача, який буде інформувати про аварію).
ursa Опубліковано 25 Липня, 2010 в 09:59 #34 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 09:59 ...але чому б не подзвонити зараз, коли все гаразд і дати пропозицію покращення обслуговування абонентів (це я про встановлення автовідповідача, який буде інформувати про аварію). Да потому что народ у нас такой, им абы повозмущаться на форуме
MrVes Опубліковано 25 Липня, 2010 в 10:01 #35 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 10:01 З техпідтримкою так згоден, але чому б не подзвонити зараз, коли все гаразд і дати пропозицію покращення обслуговування абонентів (це я про встановлення автовідповідача, який буде інформувати про аварію).Уху, техпідтримці нема чим зайнятися тільки вислуховувати поради як організовувати роботу.
b0rg Опубліковано 25 Липня, 2010 в 11:01 #36 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 11:01 жах, вперта тупість деяких суб'єктів вражає. замість загинати пальці і казати скіко мульйонів ти платиш датагрупу, краще підняв би дупу та завів резервне підключення.я дістав свисток піплнета вткнув і маю інет. з'явився датагруп - свисток назад у шухляду до інших форс-мажорів. скільки нервів береже. крім того я беру його з ноутом з собою в дорогу або на відпочинок.
MrSAGEM Опубліковано 25 Липня, 2010 в 11:31 #37 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 11:31 жах, вперта тупість деяких суб'єктів вражає. замість загинати пальці і казати скіко мульйонів ти платиш датагрупу, краще підняв би дупу та завів резервне підключення. я дістав свисток піплнета вткнув і маю інет. з'явився датагруп - свисток назад у шухляду до інших форс-мажорів. скільки нервів береже. крім того я беру його з ноутом з собою в дорогу або на відпочинок. аналогічно, тільки цього разу коли законектився піплом, то виявилося що на рахунку -4,56 грн. Змушений був поповнити на пару грн., зате в хаті спокій
D@ve Опубліковано 25 Липня, 2010 в 12:12 #38 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 12:12 Уявлю цю ситуацію, і так шкода стає сапорт ДГ, просто капєц. Сам не раз перебував вцій шкурі. Нікому не побажав би. Взагалі, якійсь тиждень такий. В пятницю в мене на ЦО оптику порвали зразу в Голдена і ДГ (один колодець). За пів-дня зварили. Якась диверсія блін...
marko Опубліковано 25 Липня, 2010 в 13:09 #39 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 13:09 а я виспався дякую хлопцям з екскаватором
Zevs_Isver Опубліковано 25 Липня, 2010 в 13:50 #40 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 13:50 а я виспався дякую хлопцям з екскаватором интересный у них ковшик.... перебить за 1 раз 2 стороны кольца
Вoвчик Опубліковано 25 Липня, 2010 в 15:13 #41 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 15:13 cтандартный цвет екскаваторов желтый с черным прям как у Билайна
laser Опубліковано 25 Липня, 2010 в 16:33 #42 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 16:33 (змінено) раскрита тайна невєзєнія датагруп!!! ахахаха Змінено 25 Липня, 2010 в 16:35 користувачем laser
hotweelse Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:44 #43 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:44 (змінено) Всё понятно.. Вот такой у меня сейчам Датагруп на тарифном плане Кинозал ((( И обидно то, что в этой ситуации никто не поможет..... Змінено 25 Липня, 2010 в 17:46 користувачем hotweelse
laser Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:48 #44 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:48 контакт не паше вже 5-у годину...скукатіще... іду на пиво =)))
@leg Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:50 #45 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:50 Я теж вчора через утел в інеті заходив, а зараз ось.
hotweelse Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:52 #46 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:52 контакт не паше вже 5-у годину... скукатіще... іду на пиво =))) Это проблема Контакта. Я с МТС-коннект тоже не могу войти . Я теж вчора через утел в інеті заходив, а зараз ось. (( Да тебе еще везёт... Кстати у моей крестной в соседнем доме, тоже такая же скорость как у меня . Может это проблема в свиче ? . У нас с ней одна подсеть 10.32.0.1
@leg Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:53 #47 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:53 (змінено) контакт не паше вже 5-у годину...скукатіще... іду на пиво =)))Дощ іде!!!Люди выходят на улицы, освобожденные от #vkontakte. Многие очень удивляются существованию неба и облаков. Взято звідси http://www.red-forum.com/showthread.php?t=1916&page=25(В мене 10.33) Змінено 25 Липня, 2010 в 17:54 користувачем @leg
hotweelse Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:57 #48 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 17:57 (змінено) Дощ іде!!! Люди выходят на улицы, освобожденные от #vkontakte. Многие очень удивляются существованию неба и облаков. Взято звідси http://www.red-forum.com/showthread.php?t=1916&page=25 (В мене 10.33) Ну мне всегда "везёт" . Вот хочу скачать фильм, а нет возможности (скорость закачки 80 кбайт\с) . Еще до завтра понаблюдаю, а там мож в супорт обращусь. Надеюсь помогут. Змінено 25 Липня, 2010 в 17:59 користувачем hotweelse
Zheny@ Опубліковано 25 Липня, 2010 в 19:01 #49 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 19:01 (змінено) vkontakte sux!!! Зомбі!! Поживіть як люди, відійдіть від компа. Поїдьте на озеро чи річку. Пощупайте дівок за сраку в реалі, а не вконтакті, дрочери!! Адмінів шкода, заганяли за вчора. Мо приїхати завтра із конінкою? (як конструктив) ?? P.S. Був на Чорногузці вчора, бомба. Проточна чиста вода. Пониряв. поплавав. Діти довольні. І не дорого. Маршрутка №19 туди їде. 2 грн. і назад 2 грн. мій нещасний УТК, і нещасні 4 Мбіт/1Мбіт Змінено 25 Липня, 2010 в 19:12 користувачем Zheny@
tolik79 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 19:24 #50 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 19:24 vkontakte sux!!! Зомбі!! Поживіть як люди, відійдіть від компа. Поїдьте на озеро чи річку. Пощупайте дівок за сраку в реалі, а не вконтакті, дрочери!! Адмінів шкода, заганяли за вчора. Мо приїхати завтра із конінкою? (як конструктив) ?? P.S. Був на Чорногузці вчора, бомба. Проточна чиста вода. Пониряв. поплавав. Діти довольні. І не дорого. Маршрутка №19 туди їде. 2 грн. і назад 2 грн. мій нещасний УТК, і нещасні 4 Мбіт/1Мбіт маладець
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти