Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Рекомендовані повідомлення

mister_lol, до чого тут ЄС??? Буха гопота гонить бєса, бо нема шо робити в різдвяний вечір: завтра не на роботу, дітей вдома нема, похавати приготує матуся...і посуд помиє теж...

Сарказм був до того, що в нас реальна проблема з зайнятістю населення. Ніщо окрім нас самих нас не спасе(вибачте за тавтологію)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЕС тут при тому, що ми морально не готові. Неготові виконувати закони самі, змушувати виконувати інших. Як приклад, ДАІ "возить" тушок з мігалками по дорогах, нехтуючи всіма правилами дорожнього руху, а після цього вони же шукають на кому можна заробити і виконати "план". Хоч один керівників будь-якого рангу виконує ПДР? На заході за не виконання у відставку йдуть, а в нас начальника обласного ДАІ знімають за те, що простий даїшник зупинив авто нардепа.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЕС тут при тому, що ми морально не готові. Неготові виконувати закони самі, змушувати виконувати інших. Як приклад, ДАІ "возить" тушок з мігалками по дорогах, нехтуючи всіма правилами дорожнього руху, а після цього вони же шукають на кому можна заробити і виконати "план". Хоч один керівників будь-якого рангу виконує ПДР? На заході за не виконання у відставку йдуть, а в нас начальника обласного ДАІ знімають за те, що простий даїшник зупинив авто нардепа.

Можливо ви і не готові, я готовий. Менше слів, більше діла.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже згадували про нові знаки на заїзді на шляхопровід в сторону Там-Таму (біля нової АЗС Окко). Так ось, дайці "по-стахановски" там поповнюють сімейний бюджет чи статистику в ДАІ.

До речі, по іншу сторону дороги теж повісили знак, тільки не розумію чому заборонили з правої смуги їхати прямо? Як на мене, то тепер буде незручно заїжджати на новоспечену заправку.

Ось подивився відео, навряд чи, але можливо цей знак має відношення до першого повороту на "Портсіті"? Тоді зовсім незручно повертати на шляхопровід до тамтаму.

Пройшла година, наполеглеві співпрацівники надалі несуть нелегку службу

cXnjM.jpg

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зранку проїзджав, то штуки 4 автівок стояло в черзі за добровільними внесками.

Той знак там потрібний лише ДАЙцям. Сенсу у його встановленні немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спочатку повісили, а потім будуть чухати дупуголову свою "а накуя"? Поворот той до Сіті, тим більше, можна сказати "недіючий". Куди там повертати - коли там ворота? :_14: (це я про них).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А далі?!?! Знак zn_5_20_1.gif ("Початок додаткової смуги руху"), якщо я не помиляюсь, і який стоїть навпроти перехода пішоходного! Про перестроювання із випливаючими нюансами типу пропустять/втиснешся/підріжеш багато можна писати. А все із-за ОККО...

ПС. "Весело" буде перестроюватись в крайню праву, щоб піднятись на міст, коли запрацює заправка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пройде трохи часу і зверху з'явиться стрілочка- рух прямо, тобто можна буде іхати прямо, наліво. Так як було біля Там-ТамА, біля Юванта.

Було б добре щоб вони виправляли і допомагали водіям, а не " тупо" рубають рублі в касу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замітив, що рухаючись з Рованців на Дубнівську через "новенький міст" перше з'єднання на ньому ближче до середини дуже високе, тобто можна добряче влупити колесом. Будьте обережні.

P.S. Можливо вже і знаєте, коли здавали міст бригада яка там робила дала гарантію Романюку всього 2 роки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до ремонту другої половини казали, що ще має бути фінішний шар асфальту... нам залишається тільки чекати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцький міський голова Микола Романюк розповів, які вулиці ремонтуватимуть цього року

Як повідомив Луцький міський голова Микола Романюк, вже складено попередній перелік об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів вулиць і доріг комунальної власності за кошти субвенції з державного бюджету в обласний та міський бюджети, а також за кошти міського бюджету.

Тож цього року планується провести капітальний ремонт на 19 вулицях:

Вахтангова,

пр-т Волі,

Гнідавська,

Грабовського,

Дорошенка,

Жуковського,

Заньковецької,

Запорізька,

Кременецька,

Мамсурова,

Окружна,

Ранкова,

Сагайдачного,

пр-т Соборності,

Станіславського,

Тарасова,

Теремнівська,

Чорновола.

Будуть капітально відремонтовані тротуари на вулицях та проспектах:

пр-т Відродження,

пр-т Волі,

б-р Дружби народів,

Загородня,

Конякіна,

Кривий Вал,

пр-т Молоді,

Наливайка,

пр-т Перемоги.

Поточним ремонтом будуть охоплені 57 вулиць міста: О.Богачука, б-р Дружби народів, Богомольця, 8-го Березня, Бойка, Вереснева, Вишківська, Вишневського, Вороніхіна, Гастелло, Глибока, Гончарівка, Гущанська, Даньшина, Єршова, Задворецька, Замкова, Застав’я, заїзд до поліклініки і ДНЗ на вул. Кременецька, заїзд до ДНЗ з вулиці Дружби народів, заїзд до ЗОШ № 24, Караїмська, Кармелюка, Карпенка-Карого, Качалова, Космонавтів, Коцюбинського, Кравчука, Кривоноса, Львівська, Лютеранська, Маковського, Марка Вовчка, Матросова, Мінська, Павлова, Підгаєцька, Підгаєцька – Теремнівська, Полонківська, Потапова, Світла, Селищна, Сєченова, Сосюри, Софії Ковалевської, Степова, Стрельникова, Трутовського, Фурманова, Щепкіна, Шусєва, Ярослава Стецька, Дубнівська, перехрестя вулиці Мінська – Гастелло, проїзд з проспекту Волі до вулиці Глушець, пров. Червоноармійський, Чернишевського.

При формуванні переліку вулиць були враховані звернення та пропозиції жителів міста, а також депутатів Луцької міської ради, до яких безпосередньо зверталися виборці.

©

Мене найбільше зацікавив ремонт проїзду з проспекту Волі до вулиці Глушець - невже мова про спуск між ГрандВолинню і педучилищем?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до ремонту другої половини казали, що ще має бути фінішний шар асфальту... нам залишається тільки чекати

Поки будемо чекати міст знову "рознесуть" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцький міський голова Микола Романюк розповів, які вулиці ремонтуватимуть цього року

Як повідомив Луцький міський голова Микола Романюк, вже складено попередній перелік об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів вулиць і доріг комунальної власності за кошти субвенції з державного бюджету в обласний та міський бюджети, а також за кошти міського бюджету.

Тож цього року планується провести капітальний ремонт на 19 вулицях:

Вахтангова,

пр-т Волі,

Гнідавська,

Грабовського,

Дорошенка,

Жуковського,

Заньковецької,

Запорізька,

Кременецька,

Мамсурова,

Окружна,

Ранкова,

Сагайдачного,

пр-т Соборності,

Станіславського,

Тарасова,

Теремнівська,

Чорновола.

Будуть капітально відремонтовані тротуари на вулицях та проспектах:

пр-т Відродження,

пр-т Волі,

б-р Дружби народів,

Загородня,

Конякіна,

Кривий Вал,

пр-т Молоді,

Наливайка,

пр-т Перемоги.

Поточним ремонтом будуть охоплені 57 вулиць міста: О.Богачука, б-р Дружби народів, Богомольця, 8-го Березня, Бойка, Вереснева, Вишківська, Вишневського, Вороніхіна, Гастелло, Глибока, Гончарівка, Гущанська, Даньшина, Єршова, Задворецька, Замкова, Застав’я, заїзд до поліклініки і ДНЗ на вул. Кременецька, заїзд до ДНЗ з вулиці Дружби народів, заїзд до ЗОШ № 24, Караїмська, Кармелюка, Карпенка-Карого, Качалова, Космонавтів, Коцюбинського, Кравчука, Кривоноса, Львівська, Лютеранська, Маковського, Марка Вовчка, Матросова, Мінська, Павлова, Підгаєцька, Підгаєцька – Теремнівська, Полонківська, Потапова, Світла, Селищна, Сєченова, Сосюри, Софії Ковалевської, Степова, Стрельникова, Трутовського, Фурманова, Щепкіна, Шусєва, Ярослава Стецька, Дубнівська, перехрестя вулиці Мінська – Гастелло, проїзд з проспекту Волі до вулиці Глушець, пров. Червоноармійський, Чернишевського.

При формуванні переліку вулиць були враховані звернення та пропозиції жителів міста, а також депутатів Луцької міської ради, до яких безпосередньо зверталися виборці.

©

Мене найбільше зацікавив ремонт проїзду з проспекту Волі до вулиці Глушець - невже мова про спуск між ГрандВолинню і педучилищем?!

напевно "тещин язик"

Змінено користувачем SergVyg
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І правильно.

Навіщо ремонтувати ту Конякіна з її проваллями? Закрити нахфіг та й усе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто б в вуха вніс меру та іншим службам:

1. Розширити на 1-2 метри вул. Тьощин язик та покласти асфальт, можна було б їздити в двох напрямках. Цим ми зменшуємо потік по Волі. Заборона напевне у зв"язку з сильним кутом, але горні дороги ще крутіші.

2. вул.Чорновола нарешті зробити від "катка" до "срібних лелек". Цим ми зменшуємо потік через "Там-Там".

3. Збільшити тривалість "зеленого" світла на всіх світлофорах на 30 сек. для проїзду транспорту. Цим ми зменшуємо час та встигаємо проїхати декілька світлофорів на "зелене", пішоходи сильно від цього не постраждають.

4. Біля "Гостинця" по Соборності від Там-Таму перенести світлофор на 20-25 м. назад з метою врегулювання нарешті пішохідного переходу від Гостиняці до ЗАХСу. Ходять по одному і стоїш два рази.

Всі світлофори, де відразу горить ДВА зелених (один для повороту, інший для переходу вулиці) переробити, щоб такого не було. Дуже небезпечно переходити через вулицю, на яку виїзжає транспорт. На деяких світлофорах збільшити такий режим для повороту (перехрестя: з Зої на Рівненську, з Чорновола на Соборності, з Елетроапартної на Відродження і т.д.)

5. На карпенка Карого від варшавки поставити ТРИ попереджувальні знаки про зміну напрямку головної. З іншого боку знаки та розмітку, з ліва на переїзд та розворот, з права прямо.

Поки все.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Світлофор біля променя породить затори на кільці - ще гірший геморой. Там панацея тільки перехід підземний або надземний

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Світлофор біля променя породить затори на кільці - ще гірший геморой. Там панацея тільки перехід підземний або надземний

Перенести перехід та поставити світлофор за зупинкою транспорта. А взагалі наше місто якесь не правильне. З одного боку вулиці широкі в два ряди, їдь собі ненапрягаючись, з іншого переходи через 50-100 метрів (Волі, Відродження), постійно газ-тормоз. Пішоходи звикли, як у селі, де хотів там і перейшов, добре, що маршрутки привчили зупинятись на зупинках, але знову, тих зупинок теж забагато (відродження: перед світлофором біля ЗОШ№18, зупинка тролейбусна, Щусева, Декабристів, базар-Приватбанк, те саме на Волі) відстані 200 метрів. В Києві до 1 км і нормально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

foma144, а ти хотів , щоб на Волі було 2 переходи: один на Київській площі, а другий біля Театру? та немає там ТАК БАГАТО тих переходів та зупинок. Подумай, про людей похилого віку, людей з фізичними вадами, про жінок з малими дітьми чи колясками - як їм було б долати відстані по 1 км до своєї зупинки чи 500 м до найближчого переходу. Мені після Одеси та Львова їздити по Луцьку одне задоволення - ні тобі пробок, ні великих тягнучок, ні трамваїв. Та і "джигітів" на джипах на порядок менше. Зовсім інша справа, що певні вулиці не розраховані на такий великий транспортний потік. Не подобається їздити черех центр - будь ласка об'їжджай його по Глушець, Набережній і т.д., дивлячись куди треба.

Відродження я часто об'їжджаю по Ветеранів-Писаревського-Теремнівська, або по дорозі, що проходить біля "Коста Брава"-Теремнівська-Рівненська.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Світлофор біля променя породить затори на кільці - ще гірший геморой. Там панацея тільки перехід підземний або надземний

З пішохідною кнопкою "на вимогу" не породить (як біля авіазаводу). Таким чином буде порційно дозовано пішохідні маси, а у випадку їх відсутності дорога для авто буде відкрита.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там відсутність пішоходів тільки вночі буває, а кнопка завжди натиснена буде.

В кнопці в цій є тамер, який вмикає не відразу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...