Перейти до змісту

Велодорожкам быть!!!


Рекомендовані повідомлення

Пропоную сьогодні зібрати "робочу групу", поїхати і подивитись що там робиться? Їдемо?

А що там дивитись ? Стовпчики стоять вже нові правда сірого кольору. Виламали впевнений на 99% власники гуманітарки на углу ,бо їх вантажівка паркується заднім ходом в притул до дверей.Для легкової машини достаньо щоб виламати один стовпчик ,а от щоб стала грузова вже треба два ,от і подумайте чому було виламано два стовбчики.

ну то хай поставлять обмежувачі, що складаються.

ogr1.jpg

для чого рвати з м'ясом? .... хоча .... в нас народ, як був бидлом так ним і залишається. хтось робить, а хтось ламає і це пічально

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 461
  • Створено
  • Остання відповідь

бо досвід роботи з державними структурами та взагалі посадовцями в мене нульовий.

Вагон нових вражень і емоцій - гарантовано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бо досвід роботи з державними структурами та взагалі посадовцями в мене нульовий.

Це добре, що ти це визнаєш, а значить будеш (-мо) відповідно готуватися, так поводять себе розумні люди. А йти на прийом і просто нести будь-яку неконструктивну лобуду і ну бо просто "я так хачу" чи "я так віжу бо я катаю" любий дурень може...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проїхався сьогодні по цій доріжці, до цього тільки ходив пішки. Нічого "ваууу" я там не побачив, чи то не провідчував колесами, той самий тротуар, та сама кількість людей між якими потрібно маневрувати. Якщо таку доріжку зроблять з 40-го на ГПЗ то буде добре, а так це тільки галочка в чиюсь передвиборчу кампанію

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проїхався сьогодні по цій доріжці, до цього тільки ходив пішки. Нічого "ваууу" я там не побачив, чи то не провідчував колесами, той самий тротуар, та сама кількість людей між якими потрібно маневрувати. Якщо таку доріжку зроблять з 40-го на ГПЗ то буде добре, а так це тільки галочка в чиюсь передвиборчу кампанію

Як кажуть москалі Москва не сразу стоилась... Також будують доріжку по відродження +має бути на гнідаві . На рахунок доріжки по соборності то сьогодні мої батьки бачили як велосипедист не побачив пологого спуску зліва і поїхав по спуску який на сходах,результат був плачевним ,переворот через кермо і розбите обличча,але сам встав і пішов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Странный "велосипедист" какой-то...

Там справа на ступеньках две наклонных плоскости, по ним даже на скорости съезжается нормально. В принципе, и по самим ступенькам тоже, если одной рукой телефон не держать :)

Неопытный совсем, видать. Это ж надо суметь, там - и "через руль" выйти...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а з боку зупинки є нормальний обїзд, хоча по тим пандусам прикольніше заїжджати і спускатись

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вже уявляю як лучани з Відродження дякують владі за новий тротуар з велодоріжками...

тридцять метрів тротуару і виїзд з двору, тридцять метрів тротуари і виїзд з двору....

відать для плитки вирішили тротуари зробити більш рівними а спуски до перетинаючих виїздів більш похилими....

кайф...

підозрюю що жоден з дибілів які то планували не живе там поблизу і не вкурсі що зимою там і по значно пологіших спусках люди каталися а пенсіонери зачасту непонятно як карапкалися. А мізків то немає щоб зрозуміти що тротуар з таким нахилом ще й вкритий плиткою – то пі*дєц феєричний взимку. При тому що з ішого боку проспекту тротуари якраз рівні без насипів, ну правда базарчик всю концепцію ломає напевно.

Зате тепер діткам буде класно – є де поковзатися

а, ну фігня що ходити доведеться по газонах – зимою ж трави немає....

P.S.: ага, так, я знаю що завжди будуть недовольні :) але вважаю, що можу бути незадоволений роботою баранів ібо зло вони зробили на доріжці по якій я мінімум 4 рази на день ходжу.

P.P.S.: щось я "нагаварюю"... скільки тої зими

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб трохи люди звикали до велодоріжки, треба по ній масово їздити, щоб людина звикала до того що треба йти по своїй половині і тоді їй не треба буде відскакувати коли буде їхати велосипедист. Трохи поганяв людей з доріжки :)

А ось що роблять у Львові

http://www.youtube.com/watch?v=cruFsZR-VOU

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

здається по так званій велодоріжці на Відродження бажання буде мало їхати, не зручно, верх вниз, хіба для розваги. Коли поспішаєш швидше спуститись по самій вулиці. І ризик бути збитим авто, яке виїжджає з двору реально менший. Варто було зрізати 50 см землі і спуск по тротуару був би плавним. З іншого боку, що по цій доріжці ганяли б з швидкістю понад 30км/год. Поживемо - побачимо, що краще.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Велодоріжка має як мінімум бути контрасного кольору від решти дороги, наприклад тротуар краще з бруківки, велодоріжку з асфальту. Є ще ідеї, але про них згодом...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

має як мінімум бути контрасного кольору

І де таке є? :) Може треба щоб розум у людей був більш контрасного спрямування? :) Був недавно у Швеції і там ніякого контрасту, звичайний асфальт з трафаретом велодоріжки і жодної пішої людини не кажучи вже про авто. Для всіх цей знак велосипеду - ЗАКОН!!! Це тільки нашим треба все з прибамбасами... Що за люди... :( Тут не контраст потрібен а лозиняка добряча!!! :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

NMA, Якщо ти на вело будеш їхати біля готової велодоріжки по дорозі(для авто) до тебе буде маса питань

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

має як мінімум бути контрасного кольору

І де таке є? :) Може треба щоб розум у людей був більш контрасного спрямування? :) Був недавно у Швеції і там ніякого контрасту, звичайний асфальт з трафаретом велодоріжки і жодної пішої людини не кажучи вже про авто. Для всіх цей знак велосипеду - ЗАКОН!!! Це тільки нашим треба все з прибамбасами... Що за люди... :( Тут не контраст потрібен а лозиняка добряча!!! :)

В Швейцарії таке відношення людей складалося століттями.

У нас лишилося радянський пох..їзм, підсилений типа "незалежністю" від норм і правил. У нас за всю епоху Незалежності України є поступове послаблення і зникнення виховання суспільної поведінки людей, які на сьогодні керуються лише первинними інстинктами: "напряму - швидше", "не сигналь - в мене важливіший за життя дзвінок", "які рамки - в мене свобода дій, що хочу те й роблю?", "що ти мені кажеш - я пуп всесвіту?" і т.п.

Замітьте, на відео деяким екземплярам зробили зауваження, якщо вони не послали і пропустили велосипедиста, то знову повернулися на велодоріжку. Питання: якого біса?

Ця тенденція в усьому - і у пішоходів, і у водіїв, і у сусідів...

Поки не буде діючої програми суспільного виховання дорослих і дітей, оці одиничні зауваження СтарОФФа не допоможуть. І за умов дії онної, зміни відбудуться при зміні кількох поколінь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

має як мінімум бути контрасного кольору

І де таке є? :)

Ну, в Любліні я бачила велодоріжку виділену червоною бруківкою. Це якось принципово? Чи ви хотіли таким способом розказати нам, що мали щастя бути у Швейцарії :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бруківка на велодоріжці це гуд, тому що вода після дощу в кілька разів швидше висихає ніж на асфальті, вода просто проходить через бруківку.

Як привчити людей до велодоріжок? Їздити по ним! Якщо на шматку тротуару ніколи не буде велосипедистів, то там будуть ходити люди. Ну і розмітка на бруківці, з невеликим інтервалом теж потрібна. Можна було б навіть всім бажаючим скинутись на фарбу і трафарет і в якусь неділю зробити там розмітку.

В ідеалі, щоб люди менше ходили по велодоріжці, вона має бути нижчою за рівень тротуару. Але це навряд хтось буде робити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вважаю що перепади, відгородження чи контрастний окрас не допоможуть ніколи якщо в людей щось в голові не зміниться. Поки не почнуть дотримуватися правил самі і заставляти інших.

Навіть при високих бровках умудрялися машини на тротуар заганяти біля Укрсиббанку, Коніки та Рок-кафе (чи як там його). Тепер коли бровок немає і виїзд пологий :) там просто паркінг влаштують з тротуару разом з тими велодоріжками. Хіба може якісь обмежувачі руху понатикують як на Соборності, але тут їх багато ставити доведеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...зміни відбудуться при зміні кількох поколінь.

це якщо ми будемо вчити цьому своїх дітей, а ви подивіться хто на тому відео прикладом чи словом вказав як треба робити. тільки мужик з хлопцем на самокаті...

хочете щоб люди серйозно відносились до велосипедистів? почати треба з себе (не маю на увазі нікого конкретного і впевнений що велоспільното борди завжди дотримується ПДР)) ), скільки разів я бачив як неадекватні велосипедисти вискакували на перехрестя, їхали по зустрічній на кільці та без усіляких попереджень повертали порушуючи ПДР та наражаючи на небезпеку інших учасників дорожнього руху. через таких людей до кожного велосипедиста ставляться як до мавпи з гранатою.

треба їздити велодоріжками та вчити дітей (на власному прикладі) що таке правила та чому їх потрібно дотримуватись і через кільканадцять років ситуація виправиться!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вважаю що перепади, відгородження чи контрастний окрас не допоможуть ніколи якщо в людей щось в голові не зміниться. Поки не почнуть дотримуватися правил самі і заставляти інших.

Навіть при високих бровках умудрялися машини на тротуар заганяти біля Укрсиббанку, Коніки та Рок-кафе (чи як там його). Тепер коли бровок немає і виїзд пологий :) там просто паркінг влаштують з тротуару разом з тими велодоріжками. Хіба може якісь обмежувачі руху понатикують як на Соборності, але тут їх багато ставити доведеться.

Напевно там також будуть стовпчики стояти. А взагалі ти можеш це змінити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вважаю що перепади, відгородження чи контрастний окрас не допоможуть ніколи якщо в людей щось в голові не зміниться. Поки не почнуть дотримуватися правил самі і заставляти інших.

Навіть при високих бровках умудрялися машини на тротуар заганяти біля Укрсиббанку, Коніки та Рок-кафе (чи як там його). Тепер коли бровок немає і виїзд пологий :) там просто паркінг влаштують з тротуару разом з тими велодоріжками. Хіба може якісь обмежувачі руху понатикують як на Соборності, але тут їх багато ставити доведеться.

Напевно там також будуть стовпчики стояти. А взагалі ти можеш це змінити.

подивився відео сусідства велодоріжки з пішохідною - це жах

вже краще по дорозі їздити

p.s. цікаво, аффтор цієї реалізації в Луцьку сам на велосипеді їздить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

p.s. цікаво, аффтор цієї реалізації в Луцьку сам на велосипеді їздить?

можливо, що на джипі, який по паперах і є проект :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...зміни відбудуться при зміні кількох поколінь.

це якщо ми будемо вчити цьому своїх дітей, а ви подивіться хто на тому відео прикладом чи словом вказав як треба робити. тільки мужик з хлопцем на самокаті...

хочете щоб люди серйозно відносились до велосипедистів?

Вірно, я так і вчу своїх дітей. Але чому навчить своїх дітей той, хто сам не виконує норм правил, вже на рівні підсвідомості? Вірно, нічому хорошому. Тому ХТОСЬ повинен вчити його особисто і його дітей.

Слова "починай з себе" діють лише на людей, які і так діють по-совісті. Для інших - це порожній звук.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прокатились на велах чуть по Польше и по Чехии. Велосипедист там главный на дороге, главнее только трамваи в Праге. Велодорожки самые разные, смотрели по карте, где числится велодорожка, ехать приходилось и по красивой отдельной велодорожке с велосветофорами и по дороге, где помещаются только 2 авто, и по совместным тротуарам и по грунтовым дорогам и обычным тропинкам в лесу.

Загородные веломаршруты имеют метки знаки указатели номера маршрута на крупных перекрестках и через 100-200м есть метки на деревьях на уровне глаз, две белых полоски и между ними полоса цвета маршрута.

Поразило отношение водителей к велосипедистам, везде уступают и объезжают тебя с 2м зазором. И никто не нервничает и не сигналит. Объезд велосипедиста с пересечением сплошной разметки похоже по правилам. Один грузовик ехал за нами км 2, был извилистый спуск и дорога не просматривалась.

И поразил потом Львов, где машина пролетела рядом, чуть не задев баул.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1610770_866046270138201_4649242170137054233_n.jpg?oh=dbccb64503380a3f74ed409a24b220aa&oe=55F56BCB

Проспект Відродження.

Іхав по цій *****. Прифігів побачивши цю картину.

Я так розумію, мерія будуючи такі велодоріжки рухається в напрямку депопуляризації велосипеда серед лучан і гостей міста. Жгітє іщьо!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...