Перейти до змісту

Велодорожкам быть!!!


Рекомендовані повідомлення

Марнотратство і відмивання бюджетних коштів. Краще їхати по дорозі ніж по спільній з пішоходами велодоріжці. Водії набагато передбачуваніші ніж пішоходи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 461
  • Створено
  • Остання відповідь

Марнотратство і відмивання бюджетних коштів. Краще їхати по дорозі ніж по спільній з пішоходами велодоріжці. Водії набагато передбачуваніші ніж пішоходи.

зняв з язика

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарешті в Луцьку з'явилась перша вело доріжка. На відтинку від "Троянди" до "Північного". Вчора вдень тут встановили відповідні знаки. Встигли за тиждень до Велодня.

знаки бачив. а де доріжка? я вже краще по дорозі…

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Відродження теж обіцяють. Якраз триває процес реконструкції тротуару від Лучеська до Солопіци (колишнього Ланцелота) зі сторони Там-таму. Бордюри ніби низько опускають, але можуть знову як-небудь зробити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повернувся щойно з міста Льови, нічого, велодоріжки там теж не такі вже і широкі, при тому на власні очіі спостерігав як там мирно уживаються велосипедисти і пішоходи на і так вузьких вулицях.

Це лише перший крок нехай хоч це зроблять... шо ви за народ?

Якщо роблять значить визнають!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Shkoder, Ти ж їдеш з-заду них. Вони не можуть бачити тебе. А у водіїв є дзеркала :)

Щось почали робити - нехай не зупиняються. ІМХО все, що вложено бруківкою можна без проблем реконструювати надалі під ситуацію

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Самая большая проблема велодорожек, это пешеходы на них. А по ПДД, если есть велодорожка, то велосиредист должен ехать тоько по ней

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи з’являться на Волині велодоріжки?

Про це йшлося під час засідання робочої групи з питань планування, проектування та будівництва велосипедних доріжок в області. Участь у заході взяли директор департаменту інфраструктури і туризму облдержадміністрації Іван Мирка (vanus), радник Львівського міського голови Олег Шмід, представник молодіжної громадської організації «Асоціація велосипедистів Луцька» Юрій Моклиця (druid), заступник начальника з експлуатаційного утримання доріг Служби автомобільних доріг в області Юрій Ришкевич.

Зокрема Іван Мирка наголосив: аби якнайшвидше облаштувати велосипедну інфраструктуру на Волині, в області створили відповідну робочу групу, до якої залучили всіх зацікавлених осіб.

- Варто зазначити, що перші кроки з розвитку велосипедного руху вже були зроблені громадськими активістами, волонтерами, асоціацією велосипедистів міста Луцька, – зазначив Іван Іванович. – Створена ними велоконцепція вважається однією з найкращих в Україні. Оскільки, державні нормативно-правові акти України не вимагають створення велосипедної інфраструктури, таку потребу необхідно прописати у генеральних планах міст, рішеннях місцевих рад чи розпорядженнях.

Зважаючи на значні успіхи Львова в облаштуванні велосипедної інфраструктури, радник Львівського міського голови Олег Шмід представив присутнім діючий на теренах їхнього краю проект «Веломережа – ознака розвинутого міста».

- Для облаштування велосипедної інфраструктури міста ми використали чимало допомоги з-за кордону, зокрема грантів, – зауважив Олег Шмід. – Слід зазначити, що у більшості таких грантових програм одна вимога – безпека велосипедистів.

Натомість начальник управління міжнародного співробітниця та європейської інтеграції Андрій Ломага поінформував: на даний час в області продовжується процес підготовки спільної програми прикордонного співробітництва «Польща-Білорусь-Україна», одним із пріоритетів якої є покращення доступності регіонів, розвиток мереж і систем транспортного зв’язку, на що буде спрямовано 30% коштів ЄС – 53,4 млн. євро.

- Очевидно, що проекти з планування та будівництва велосипедної інфраструктури, за умови належного обґрунтування, можуть бути прийняті для співфінансування, – додав Андрій Михайлович. – Крім цього, у рамках іншої тематичної цілі «Сприяння розвитку місцевої культури та охороні історичної спадщини», очікуваний бюджет якої становить 30,9 млн. євро, будуть підтримуватися проекти будівництва, реконструкції або модернізації інфраструктури, спрямованої на ефективне використання природної спадщини в туристичних цілях, в тому і створення велосипедних доріжок.

Відділ інформаційної політики облдержадміністрації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я знову скажу свою думку. Велодоріжки це звичайно добре, але популярності велосипеду вони додадуть максимум на 5-10%, ІМХО звичайно. За 5 років, які я катаю майже щодня і зимою і літом(як мінімум на роботу\з роботи) адекватність водіїв виросла в рази. Я вважаю, що найбільша проблема велоруху це не відсутність велодоріжок, а якраз таки неадекватність самих велосипедистів. Проїзд на червоне, їзда без шоломів, і взагалі порушення ПДР.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проехал по велодорожке, разделительная полоса есть, но непонятно, с какой стороны ехать, один съезд с правой стороны, другой слева, ну а съезд возле Троянды "радует"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подъезжая к "Троянде" чётко виден синий знак, который информирует об этой самой "в.д."... И лишь перед самими ступеньками из-за деревьев выскакивает красный запрет - но уже поздно, дропаем со ступенек - ничего необычного, всё как всегда: первый пролёт - съезд, второй - спрыг ;)

Причём в обратную сторону, на апхил, стоит красный знак. Идиоты :)

Классический тупняк - серые (!) столбики возле дворовых дорог. Очень безопасно и удобно... Будет... Когда их оттуда повырывают - а начало уже положено :)

Лучше бы цветом переезды через те дороги обозначили...

Не "в.д." это, а просто "бруківка". С красной полосой, типа орнамент модный ;)

Самый обыкновенный тротуар, лишённый бровок, лишённый практики в банниках :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ох дякую тому водієві маршрутного таксі, котрий надав перевагу на дорозі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11168950_10153063268483411_5339538682911437238_n.jpg?oh=e029dd888c85fc0327d80b54eaf68c71&oe=55C784CB

Miriam Dragina

Давно хотела показать. Друг прислал пример культуры парковки в Норвегии.

oYeLC.jpg

Відчувається різниця.

В мене просто НЕМАЄ СЛІВ... одні букви...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проїхавшись вчора по цій "велодоріжці" зробив висновок, що її експлуатація є небезпечною, як для велосипедистів так і для пішоходів.

Пішоходи сприймають червону лінію як роздільну смугу на дорозі і йдуть відповідно, по обидва боки від неї. Катастрофічно не вистачає розмітки у вигляді знаку Велодоріжка на бруківці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене просто НЕМАЄ СЛІВ... одні букви...

Газетка и кирпич на капот - глядишь, и дойдёт до уни-кала :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому більшість думають, що це велодоріжка?

І стовпчики там дійсно коварні, хоча і пофарбовані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) Я тому і не дописав. Це доріжка для пішоходів та велосипедистів. Вона не роздільна. І є доріжки окремо для пішоходів і окремо для велосипедистів, роздільні. Такі доріжки, як ця, практикуються в багатьох країнах. І на мою думку - це найкращий вихід для нашого міста.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да нет :)

Они просто на синих знаках сэкономили - их же в два раза больше купить нужно было бы, если быразмечали по человечески.

А то, что это велодорожка - свидетельствуют красные знаки, они конкретно отрисовывают силуэт байка, запрещая дропать со ступенек :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...