Перейти до змісту

Велодорожкам быть!!!


Рекомендовані повідомлення

Текст і голосувалка для обговорення. Формуємо пропозиції до обіду. Після обіду, сподіваюсь, голосувалка буде зроблена на сайті АВЛ.

Запрошуємо мешканців, ініціативні групи, організації та установи міста до обговорення Концепції розвитку велосипедної інфраструктури Луцька.

Концепція розвитку велосипедної інфраструктури являє собою схему вулиць, на яких передбачається створення велосипедних доріжок в рамках капітальної реконструкції вулиць. В перелік входять лише основні вулиці, на яких будуть створюватись повноцінні велосипедні доріжки.

Найголовніші принципи створення схеми велосипедних доріжок:

- актуальність (має розміщуватись у місцях значного переміщення людей)

- цілісність (кожна велосипедна доріжка має бути пов’язаною в цілісну систему)

Основні велосипедні маршрути (магістральні) зв’язують віддалені райони міста із центром. Частина цих маршрутів забезпечують виходи на основні заміські маршрути, що робить велосипедну схему придатною для інтеграції з регіональними велосипедними маршрутами.

Інші велосипедні доріжки, пропоновані у схемі, зв’язують найбільші мікрорайони міста між собою, а також дозволяють здійснювати об’їзд перевантажених центральних вулиць.

Велосипедна інфраструктура створюється з метою збільшення кількості осіб, які використовують велосипед, як щоденний засіб пересування та відпочинку.

Опитування

Питання

Варіанти відповідей

Чи вважаєте ви, що розвинена велосипедна мережа – це ознака європейського міста?

Так, ні, не впевнений

Які у вас стосунки з велосипедом?

Постійно користуюсь, користуюсь періодично, дуже рідко користуюсь, не користуюсь, але планую, стосунки не складаються

З якому метою ви використовуєте, або хотіли б використовувати велосипед

Для щоденних поїздок, для відпочинку, і так і так.

Що заважає вам частіше і зручніше користуватись велосипедом?

Відсутність велосипеда, відсутність велосипедних доріжок, нестача велосипедних парковок

Чи вважаєте ви за доцільне створення велосипедної інфраструктури міста Луцька?

Так, ні, не визначився(лась)

Чого можна досягти, втіливши велосипедну інфраструктуру та збільшивши кількість велосипедистів ?

чистіше повітря, менш завантажені вулиці, більш безпечні вулиці для учасників руху, покращення здоров’я мешканців.

Вкажіть вулиці, на яких вам не вистачає велосипедних доріжок

Назвіть місця, де вам не вистачає велосипедної парковки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 461
  • Створено
  • Остання відповідь

Бланк опитування

Druid писав ще: В нижньому колонтитулі: "збір підписів здійснюється волонтерами з ініціативи громадських організацій Асоціація велосипедистів Луцька та асоціації розвитку туризму Волині".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

п.с.: глянь чи норм

нормуль. трохи поправив

качайте тут

Бланк опитування.doc

порядковий номер ставиться від руки тим, хто ставить свій підпис. нумерація для кожного аркушу паперу починається з початку.

Якщо будуть питати "навіщо дата народження", кажіть "щоб знати вік", бо нас цікавить позиція дорослих свідомих мешканців, кому за 18.

А в пункті місце проживання бажано, щоб фігурував Луцьк, навіть якщо прописка Китайська.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всі качаєм бланк збору підписів і підписуємо у всіх колег на роботі, в домашніх, + домашнім по бланку в нагрузку, щоб на своїх роботах попідписували.

В неділю пропоную зібратись в центрі для масового збору підписів. Скажімо на 11:00 біля Лесі. Хто за?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відповідь Б. Клімчука під час веб-конференції на питання щодо велосипедної інфраструктури.

Юрій Моклиця, голова громадської організації "Асоціація розвитку туризму Волині":

Шановний Борисе Петровичу.

Як Ви ставитеть до перспективи створення велосипедної інфраструктури в найбільших містах області, зокрема у Луцьку?

Я привіз з собою з Вільнюса старенький радянський спортивний велоcипед, мені його подарували. Маю ті самі проблеми, що й мій візаві. Доводиться вписуватися в існуючий автомобільний рух. Це складно і небезпечно. Може я помиляюся, але велосипедів в містах за роки Незалежності різко поменшало. Автомобілів, навпаки різко побільшало. Завдання на часі. При проектуванні нових доріг та реконструкції

старих в Шацькому районі вже будуємо спеціальні велосипедні доріжки. Думаю, це слід робити містам під час проведення ремонту та реконструкції вулиць. Створювати спеціальну недорогу інфраструктуру в паркових зонах. Як ви зрозуміли, я -- "за". Нині -- це реально!

Цилко тут

http://volynrada.gov.ua/chat/veb-konferentsiya-z-borisom-klimchukom

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

виникло питання щодо опитуванНЯ

1. Записувати лише тих людей, які прописані у Луцьку, чи також можна тих хто проживає, але не прописаний (у Луцьку) по адресі що вказує?

2. Кому віддавати заповнені бланки опитувань?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то що, ми сьогодні збираємо підписи? зголосився тільки Максімов. Більше нікому то не треба?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Щоб не створювати окрему тему. Посміхнула інфо в неті про доріжки в Болгарії. Які-не-які....але офіційно доріжки є :)http://fishki.net/co...t.php?id=110126

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб не створювати окрему тему. Посміхнула інфо в неті про доріжки в Болгарії. Які-не-які....але офіційно доріжки є :)http://fishki.net/co...t.php?id=110126

Для нас поки що і такі доріжки - мрія!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора перший заступник міського голови Святослав Кравчук провів нараду з питань розвитку велосипедної інфраструктури в місті.

Обговорено можливість облаштування велосипедних доріжок проспектом Волі: від вулиці Шопена до Київського майдану, далі - вулицею Глушець та центральним парком культури і відпочинку імені Лесі Українки.

Дано доручення, проектуючи реконструкцію проспекту Волі, обов’язково передбачити (на тротуарі по правій стороні) розташування велодоріжок та вдосконалити схему руху велосипедистів в Центральному парку з врахуванням будівництва покриття, розмітки та встановлення дорожніх знаків.

Враховуючи інтереси велосипедистів, зараз розробляється схема розміщення велосипедних паркувальних стійок вздовж вулиці Лесі Українки. Вони будуть розміщені орієнтовно в трьох місцях – на початку вулиці, в кінці та біля приміщення Центру надання адміністративних послуг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора перший заступник міського голови Святослав Кравчук провів нараду з питань розвитку велосипедної інфраструктури в місті.

Обговорено можливість облаштування велосипедних доріжок проспектом Волі: від вулиці Шопена до Київського майдану, далі - вулицею Глушець та центральним парком культури і відпочинку імені Лесі Українки.

Дано доручення, проектуючи реконструкцію проспекту Волі, обов’язково передбачити (на тротуарі по правій стороні) розташування велодоріжок та вдосконалити схему руху велосипедистів в Центральному парку з врахуванням будівництва покриття, розмітки та встановлення дорожніх знаків.

Враховуючи інтереси велосипедистів, зараз розробляється схема розміщення велосипедних паркувальних стійок вздовж вулиці Лесі Українки. Вони будуть розміщені орієнтовно в трьох місцях – на початку вулиці, в кінці та біля приміщення Центру надання адміністративних послуг.

Не все так воно оптимістично насправді. Є кулуарна інформація, що проектанти готують відмову (про те, що технічно створення вд на проспекті волі є неможливим). Поки невідомо чим то все закінчиться.

В парку створення вд є більш реальним. Якщо все відбудеться в цьому році так, як казав Кравчук під час наради і так як ми пригляділись з архітектором і директором парку під час виїзної наради - це буде круто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора перший заступник міського голови Святослав Кравчук провів нараду з питань розвитку велосипедної інфраструктури в місті.

Обговорено можливість облаштування велосипедних доріжок проспектом Волі: від вулиці Шопена до Київського майдану, далі - вулицею Глушець та центральним парком культури і відпочинку імені Лесі Українки.

Дано доручення, проектуючи реконструкцію проспекту Волі, обов’язково передбачити (на тротуарі по правій стороні) розташування велодоріжок та вдосконалити схему руху велосипедистів в Центральному парку з врахуванням будівництва покриття, розмітки та встановлення дорожніх знаків.

Враховуючи інтереси велосипедистів, зараз розробляється схема розміщення велосипедних паркувальних стійок вздовж вулиці Лесі Українки. Вони будуть розміщені орієнтовно в трьох місцях – на початку вулиці, в кінці та біля приміщення Центру надання адміністративних послуг.

Не все так воно оптимістично насправді. Є кулуарна інформація, що проектанти готують відмову (про те, що технічно створення вд на проспекті волі є неможливим). Поки невідомо чим то все закінчиться.

В парку створення вд є більш реальним. Якщо все відбудеться в цьому році так, як казав Кравчук під час наради і так як ми пригляділись з архітектором і директором парку під час виїзної наради - це буде круто.

Якщо потрібна підтримка з мого боку - деп.звернення/запит/проект рішення міськради, то я готовий допомогти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

щодо відео: нашим українським мудакам до єврокультури як до неба рачки…

а на рахунок полосок, то уже розмалювали дороги, за тиждень до євро, якщо ви не помітили ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Всі маршруткі міські нафіг, нама чого забруднювати наше місто (а то ті китайські нові зламкі, так коптять мама нє гарюй), купити людські тролейбуси (для людей, а не для скота, які роблять в нас на Україні, а імпортні (не гавняху якусь), якщо порівняти, то це окупиться, тому що електрика менше коштує, вони сучасні, значить економічні, не портят екологію, значить менше загазованості, в дітей та дорослих хвороб, і не прийдеться витрачати лишню капусту на профілактику різних там захфорювань - треба берегти своїх людей, нехай в маштабах окремого міста.

2. Закрити наприклад Волі, від Кіївської до Драмтеатру, дозволити тільки проїзд тролейбусам і таксі (ну робота в них така), і велосипедистам Радянську теж закрити, і тих буржуїнів хітрожопих, які паркуються чорті де "пі*здити" прямо на місці. Або бригаду відморозків найняти, яка просто буде наприклад шкрябати гвоздем авто яке припарковане там де це заборонено. - я не призиваю до такого, але посто це вже дістало, всі що хочуть те й роблять, всім на все плювати, так ж не можна, а то у бідоти може й дах зірвати, візьме й дасть по башці кірпічом, потім доказують який ти тут крутий, і як тобі плювати на всіх і вся в реанімації. Там де школи обладнати пішоходи лежачими поліцаями (нехай ті у кого є трнанспорт будуть тут розпиратись що підвіска ломається і так далі, так нєфіг гнати на бєганій швидкості тоді нічого не поламається, не нада ля-ля).

Там де можна зробити пролоску для велосипедистиів - нехай собі їздять.

3. Надати перевагу велосипедистам (але й ловити бухіх, а то є й такі що їм правила не писані взагалі), і наказувати конкретно, і водіїв які ображають велосипидистів взагалі "пі*дити" прямо на місці.

Основна проблема в тому, що багато людей стрімається купляти вєліка (от як я, де їздити, водії взагалі не поважають пішоходів, про велосипедистів я взагалі мовчу, я не кажу про всіх, але чомусь водії забувають що колись самі вчились їздити й були пішоходами). А так були б дорожкі, і толерантно б настроєні водії, я впевнений це б розрузило б наше місто взагалі від транспорту, бо багато хто от так стрємається їздив би не на авто а на вєліку :)

PS: хочу бути мером Луцька :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 7 місяців потому...

"Якщо в центрі Луцька будуть велодоріжки, то це стане революційним кроком влади, – велоактивіст" - заголовок вчорашньої статті на інтернет-ресурсі "ВолиньPost"

Велосипедистів здебільшого відносять до категорії транспорту, хоча вони, по суті, ті ж пішоходи, вважає голова Асоціації розвитку туризму Волині Юрій Моклиця.

Про це він говорив на «круглому столі» із питань економічного потенціалу Луцька і стратегічного плану його економічного розвитку 5 лютого у Волинському прес-клубі, який відбувся у рамках проекту «Місто майбутнього» громадського об’єднання «Лучани».

На його думку, велосипедисти взагалі «випадають із політики міста», оскільки в Луцьку досі немає велосипедних доріжок, хоча про це часто говорять.

Більше того, в нормативних документах мерії поняття «велосипедист» навіть не фігурує.

У голови Асоціації розвитку туризму Волині є сумніви щодо того, чи реконструкція проспекту Волі, яка планується, передбачатиме облаштування велодоріжок.

«Від проектантів ніби є спротив, бо це складно і дорого. У всякому разі це питання дуже темне», – каже Моклиця.

«Але якщо таки вдасться добитися того, щоб на проспекті Волі влаштували велодоріжки, то це буде революційним кроком», – впевнений він.

:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...