Перейти до змісту

Велодорожкам быть!!!


Рекомендовані повідомлення

Виявляється асфальт на велодоріжці, а плитка там так, для пішоходів чи що?

Бодя, ти без шолома десь впав і головою вдарився?

Виявляється асфальт на велодоріжці, а плитка там так, для пішоходів чи що?

Якщо ти був у Амстердамі і судиш по ньому - ПРИВЕЗИ, БУДЬ ЛАСКА НАМ!!!

Якщо заїхати на ту велодоріжку з іншого боку, де нема знаків, то незрозуміло яка частина тротуару виділена під велодоріжку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 461
  • Створено
  • Остання відповідь

Та я мав на увазі, що у них хоча б є велодоріжка. Хай яка-ніяка, хай з дебільною розміткою, хай з тими поребриками, але є!

iZKVq.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хай яка-ніяка, хай з дебільною розміткою, хай з тими поребриками, але є!

шо значить яка-не-яка???!!!!!

я б, як велосипедист, обсцикав би таку велодоріжку кіпятком.

А знаки то таке, вони мають бути тільки в потрібних місцях. Велоінфраструктура має бути настільки продуманою, що з часом має читатись і без вказівників (як в європі).

post-2316-0-71716800-1366787926_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оооооо, таку б дорожку між ДПЗ і старим містом!!! (Хе-хе, ну там хоча б просто нормальну дорожку ))))) )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я б, як велосипедист, обсцикав би таку велодоріжку кіпятком.

Так а я про що?!

Наша Роксоляна балувана просто :)

Згадується отой анігдод про євгєя, що питав: - Вибачаюсь, це ви вчора нашого мальчіка з ополонки витягнули? Спасіба, канєшно, але де шапочка???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І я там був )))

Познайомились з друідом (друїда бачу вперше в житті ))) ). Юра все гарно і внятно виклав. Дуууже багато класних і потрібних ідей прозвучали. Я думав там будуть прийматись якісь рішення але якось обійшлось. Ті чиновники якісь дивні були. Дехто навіть слова не промовив (відать воно їм до лампочкі). Я то поскромнічав ))) Бо як розійшовся б то спортив би всю зустріч ))) Але так хотілось крикнути їм: ЗРОБІТЬ ЩОСЬ!!!! Хватить кивати головами і піддакувати, просто ЗРОБІТЬ, по другому ніяк.

Ех, сподіваюсь ця зустріч пішла на користь вирішення усіх тих велоідей.

Ну здається ж проста річ, велопарковка. Ну не треба виділяти мільйони з бюджету. Затвердили класну парковку і все, відилили хоча б пару тищ для начала на їх встановлення. Анннє, там в них процедура рішення якась...

Ну є велодоріжка між ДПЗ і старим містом. Є! Я їхав сьогодні бачив. Тільки її привести в порядок, прибрати пилюку і поставити бортіки. Все. Ну якшо асфальтанути то вобше було б чудо. Ну але ж просто все. Хоча можливо я не в курсі усіх процедур, що стоять за цим "просто".

Хе-хе, ну якшо шо, я підключаюсь. Мені цікава ця темка, того шо вєлік це просто клас!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну є велодоріжка між ДПЗ і старим містом. Є! Я їхав сьогодні бачив. Тільки її привести в порядок, прибрати пилюку і поставити бортіки. Все. Ну якшо асфальтанути то вобше було б чудо.

Я дико извиняюсь но ГА? Где там велодорожка, это по Гнидавской что ли?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сцуко.. провтикав круглий стал.. на....!!!

Драна робота.. ХОЧУ У ВІДПУСТКУ... дні мля рахую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та я мав на увазі, що у них хоча б є велодоріжка. Хай яка-ніяка, хай з дебільною розміткою, хай з тими поребриками, але є!

Маємо те, що маємо, знаємо те, що знаємо. Аби не гірше. Європейській підхід. :_02:

Ді, ти походу не вкурив суть мого посту. Я описав мінуси львівських велодоріжок по яких проїхався, щоб в Луцьку це могли врахувати. Банка фарби в порівнянні із прокладанням 200-т метрів асфальту - копійка. Але ця копійка впливає на результат роботи неслабо.

Проклади на Волі велодоріжку і не познач її відповідними знаками - грош ціна твоїй велодоріжці, скільки б ти за неї не радувався і не гордився нею.

А знаки то таке, вони мають бути тільки в потрібних місцях. Велоінфраструктура має бути настільки продуманою, що з часом має читатись і без вказівників (як в європі).

От тільки в нашому мухосранску треба докласти зусиль, щоб люди швидше звикли. Що має читатись без вказівників, якщо людина це вперше бачить і не дає дупля що це і нафіга?

Дискусія закінчилась.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну є велодоріжка між ДПЗ і старим містом. Є! Я їхав сьогодні бачив. Тільки її привести в порядок, прибрати пилюку і поставити бортіки. Все. Ну якшо асфальтанути то вобше було б чудо.

Я дико извиняюсь но ГА? Где там велодорожка, это по Гнидавской что ли?)

Ну це я з іронією говорив. Типу вона "є" (читай місце для неї) тільки окультурити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тим часом у Вєлікобританії ...

1366882209243-8mpvjijyai79-670-75.jpg(Лідер консервативної партії Девід Камерон приїжджає на роботу в Палату Громад)

І там зараз питання безпеки велосипедистів підіймається на рівні парламенту та Прем'єр Міністра.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

предположим, что разум наконец пересилил жадность и велодожки таки построили разметили. вопрос – кто будет бороться с мудаками, которые неминуемо станут парковаться на велодорожках? взять, например улицу Суворова/Бандеры, где толпа разномастных #$%@#$ паркуется на тротуаре и чуть не друг у друга на капоте. разумеется, они и на велодорожках парковаться будут, а хули, "йому ж траба!" и ниипёт. на ДАИ надежды нет, так как они и сам не прочь припарковаться где хочется, а не где положено. какие варианты решения вопроса? пикеты? рослые ребята с битами крушащие зеркала и стёкла (и потом хулиганка-милиция-суд)? ещё варианты?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ещё варианты?

Ждать трансформации ментальности. Другого выхода я не вижу. И не жду при своей жизни особых перемен

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так отож. едва ли я выскажу мнение большинства, но я считаю, что перенимать такой опыт, как велодорожки нам пока ещё рано – на данном уровне менталитета велодорожки не добавят ни безопасности, ни комфорта, а только скушают некую сумму денег и сделаны будут, как водится, "на отъ@бись". куда более реальным мне видится вариант "воспитания" водителей в ключе равноправия на проезжей части автомобилей и велосипедов; взаимоуважения, вежливости. создание из рядового велосипедиста образа полноценного участника дорожного движения, культурного и знающего ПДД хотя бы базово. парковок побольше. для начинающих важны будут удобные съезды/заезды на тротуар. да возьмите хотя бы интервью у десятка-двух обычных катальцев, расспросите, что им важнее. расскажите про то, зачем нужен в городе шлем, почему надо вечером ездить с фарой и мигалкой. как считаете?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так отож. едва ли я выскажу мнение большинства, но я считаю, что перенимать такой опыт, как велодорожки нам пока ещё рано – на данном уровне менталитета велодорожки не добавят ни безопасности, ни комфорта, а только скушают некую сумму денег и сделаны будут, как водится, "на отъ@бись". куда более реальным мне видится вариант "воспитания" водителей в ключе равноправия на проезжей части автомобилей и велосипедов; взаимоуважения, вежливости. создание из рядового велосипедиста образа полноценного участника дорожного движения, культурного и знающего ПДД хотя бы базово. парковок побольше. для начинающих важны будут удобные съезды/заезды на тротуар. да возьмите хотя бы интервью у десятка-двух обычных катальцев, расспросите, что им важнее. расскажите про то, зачем нужен в городе шлем, почему надо вечером ездить с фарой и мигалкой. как считаете?

Считаю, что все это необходимо делать, но параллельно с велоинфраструктурой. Так капитальней будет :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я считаю, что по чуть-чуть двигаться надо, а не мыслить громадье планов надеясь воплотить всё разом. imho, если мы отвоюем свои законные 0.8 метра от тротуара, без всяких велодорожек, это уже будет большая победа. в отличие от Англии и Нидерландов, у нас чиновники на велосипедах на работу не ездят, а думают совсем не про общественное благо. и тут мы такие все красивые в лайкре – "а давайте-ка откусим по метру с проезжей части на велодорожки?" я бы тоже не отдал :smile3:

зато, если постепенно приучить водителей, что метр этот наш, то и последующий переход на велодорожки будет полюбовный. а для этого как никогда важна не разъяснительная работа, а личный пример каждого. шлем, отражатели, свет, культурная езда. и по%уй что по дороге из точки А в точку Б десять раз подрезали. ты ведь ничего не нарушил и по сути прав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все так. Но до тех пор, пока не будет дорожек, и прочих благ, мы так и будем вне закона, нам будут уступать из благотворительных побуждений. А такое отношение недолговечное и ситуативное, под настроение. Хоть, по правилам, мы и полноправные участники, но пока нет четко отведенных для нас мест, ситуация будет неоднозначной и дальше. Как для нас, так и для остальных участников движения. Эта проблема еще и психологическая.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

odna, а если велодорожки будут, то отношение не изменится. мы только сможем чуть больше требовать, но не факт, что нам дадут. ведь отношение к ПДД у подавляющего большинства водителей как к списку полезных рекомендаций, а не закону.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

odna, а если велодорожки будут, то отношение не изменится.

Ты знаешь, изменится. Не сразу и несильно, но наверняка. Это я тебе говорю - безнадежный пессимист и противник велодорожек, как таковых, ограничивающих мою свободу передвижения :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ось же вона, велодоріжка. Готова. Машини по ній не їздять. Залишилось прибрати сміття і зробити розмітку. На рахунок бортіків то напевно автомобілісти будуть проти, типу "а як же ж паркватись?" То хоча б просто прибрати і фарбою нанести лінії відокремлення. Це ж просто (як на мене). Наші 0.8 метра ))) І чо влада тупить вже стільки часу — не зрозуміло мені.

f4bIt.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Че тупить? А ты дальше сними. Куда она приведет, и есть ли там лишних 0,8 метра, без открытых ливневок, проваленных люков и прочих прелестей? Велодорожка - это не 300 метров разметки. Это концепция - из одного конца города в другой и в разных направлениях. Концепция уже разработана, была исследована и продумана велосипедистами. Теперь идет работа над тем, чтобы заложить ее в проекты реконструкций дорог в городе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И даже не всегда полезных ;)

Я неправильно сформулировал мысль. Автомобилисты считают эти "рекомендации" не всегда полезными ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...