Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Що значить "вьожку" (сейозно, перший раз бачу таке слово)? :_09:

P.S. В мене "Ого", сьогодні працює нормально, в принципі, як і всі минулі дні цього місяця.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Що значить "вьожку" (сейозно, перший раз бачу таке слово)? :_09:

P.S. В мене "Ого", сьогодні працює нормально, в принципі, як і всі минулі дні цього місяця.

Певно, мало було написано: "вльожку", тобто інет лежав ;

до речі, останнім часом, сам помітив подібне від "Укртелекому" (значне сповільнення, а часто й неможливість законектитись - все віддають на ЄВРО-2012 (?) ( :)) ), вони ж офіційний провайдер!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтверджую, "Ого" барахлить останнім часом (центр). Сьогодні зранку були глюки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтверджую, "Ого" барахлить останнім часом (центр). Сьогодні зранку були глюки.

Будь неладний той Укртелеком.... Щойно відписав у темі, знову почалися глюкі.

Помічаю їх по кілька разів на день. Тривалість - від 5 до 15 хв.

Замість того, що б витрачати гроші на безглузду рекламу, покращили б якість послуг. В першу чергу Інтрернет доступу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтверджую, "Ого" барахлить останнім часом (центр). Сьогодні зранку були глюки.

Будь неладний той Укртелеком.... Щойно відписав у темі, знову почалися глюкі.

Помічаю їх по кілька разів на день. Тривалість - від 5 до 15 хв.

Замість того, що б витрачати гроші на безглузду рекламу, покращили б якість послуг. В першу чергу Інтрернет доступу.

Теж мав проблеми...

Але то ж офіційний поставник для ЕУРО-2012!..

так що терпимо...

Сцукі.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Таке питання. Чи є на АТС-5 можливість по одній лінії підключити тел+АДСЛ+сигналізацію ВДСО ? Тобто чи є обладнання з Annex-B портами...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

у всіх власників ого така проблема.

то інтеренет супер то пропадає в біти.на 10-20 хв потім знову нормальний?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то пропадає в біти

що ти маєш на увазі?

у кожного свої проблеми: в когось порт заліпає, в когось провода гнилі, комусь забули профіль належним чином прописати. ого самий масовий і самий глючний інтернет. і не тільки через гнилий УТК, а і через те що це АДСЛ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
то пропадає в біти

що ти маєш на увазі?

у кожного свої проблеми: в когось порт заліпає, в когось провода гнилі, комусь забули профіль належним чином прописати. ого самий масовий і самий глючний інтернет. і не тільки через гнилий УТК, а і через те що це АДСЛ.

Щоб у кожного проблеми-це ви загнули

Провода гнилі-це щось новеньке, ще такого не чув, пошкодження на лінії це поширена проблема, особливо коли вони не оновлюються, тільки ремонт-ся

Профіль належним чином прописати-це як? невідповідає швидкість чи профіль на порту-вирішується 1 дзвінком в КЦ

Самий масовий-єдине з чим згідний, самий глючний-обгрунтуйте, глючити може як модем, так і ПК чи ПЗ абонента

ADSL-давно віджив себе, бо технологія застаріла, але для багатьох, особливо нашого міста, це єдиний варіант (приватний сектор, відсутність оптики до будинку Київстар чи Airbites) + якби там не було - тех. підтримка, яка краща ніж в Київстар чи Датагруп

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

суджу по собі, знайомим і друзям. реально більша половина жалується на проблеми з ого.

гнилі — мається на увазі кишки по 100-50 пар, які з'єднують власне АТС і розподільчі щитки — обрив проводів, земля, наводки різного роду… Далі окислені клеми, скрутки, затікаюча вода, так звана "лапша" і т. п. Працював в свій час зв'язківцем і реально щупав то все діло. Все це накоплюється роками і зазвичай дає ефект "робить, но хреново". і поки так робить, особо не спішать шось міняти.

щодо профіля. першим ділом мій приклад. років зо два назад тут описував. повторюсь:

підключив самостійно інет. сказали що увімкнули мене, користуйся. підключаюсь, а нифіга не робить. звоню в саппорт. далі стандартна розмова з блондинкою "перегрузіть модем, комп'ютер, введіть дані". непомогло. воно і зрозуміло, з києва хрен шо там розбереся, у них "все гаразд". пишу в саппорт на сайті. за годину перезванює чувак з луцька, каже шо тре було зразу йому казати, а взагалі вони забули там шось і просто не включили мене в роботу… це так дууууже скорочено. ця вся возня в мене зайняла тиждень часу!

ситуація з підключенням сестри: підключили, налаштували, вибрали тарифний план ждем. проходить день, два, тиждень. шось інет слабуватий. перевіряємо спідтестом а там стартові 256к. йопт. звоним в саппорт шоб підняли швидкість. таке враженя шо вони цілеспрямовано шукають нубів, аби заощадити трафік чи високошвидкісні порти.

я декілька разів звертався в КЦ і не тільки, щоб мені увімкнули доступ до вищого тарифного плану, а мені весь час втирали що мені не треба такий, буде нестабільно працювати і взагалі Line rate їм не показник швидкості. плюнув. більше не звоню туди, щоб не портити свої нерви.

згадався ще один випадок з життя: дівчина на базарі заходить в точку, шоб купити штани, а їй продавець — у вас ноги криві, на вас вони погано сидітимуть. триндєц, підхід до клієнта називається.

так, "глючний" поняття широке, але як ви, думаю, здогадалися. я мав на увазі сторону провайдера. можна перечитати тут 2000 повідомлень в темі, і половина половина з них буде типу "сьогодні увечері інету не було", або "швидкість впала до 0,0000001", чи "пінг величезний".

знаю особисто людей в яких сайти вікриваються з другого разу, або регулярно злітає дсл лінк, або регулярно, кожен день пропадає інет увечері. про загальну швидкість мовчу. хоча це вже проблема лінії. і заміна абонентського обладнання або танці з бубном в налаштуваннях тут не допомагають. маємо те що маємо.

звичайно є і позитивні відгуки, хоча якшо все добре, то людині не вприкол їх писати. якщо ви кажете шо в датагруп гірша ТП, то я боюсь уявити що ж там таке. гірше гіршого :0157:

Змінено користувачем laser
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

користую ОГО (постійно) десь в п'яти-шести місцях Луцька (різні АТС), проблем майже не бувало. Так що не треба так вже гнати на телеком.

ADSL-давно віджив себе, бо технологія застаріла, але для багатьох, особливо нашого міста, це єдиний варіант (приватний сектор, відсутність оптики до будинку Київстар чи Airbites) + якби там не було - тех. підтримка, яка краща ніж в Київстар чи Датагруп

+100500 до кожного слова
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Найкращий подарунок – високошвидкісний безлімітний Інтернет «ОГО!»

http://www.ukrtelecom.ua/presscenter/actions?id=6452#6452

Новорічні свята – час приємних сюрпризів, неочікуваних подарунків і втілення мрій. Для здійснення ваших бажань компанія Укртелеком підготувала спеціальну пропозицію, яка радуватиме вас протягом усього 2013 року! Саме зараз ідеальна нагода стати абонентом «ОГО!», який вже обрали понад 1,5 мільйона абонентів в Україні, досхочу користуватися високошвидкісним безлімітним Інтернетом, цілий рік заощаджуючи на абонплаті.

Компанія Укртелеком пропонує фантастичні святкові умови підключення до швидкісного безлімітного Інтернету «ОГО!». З 26 листопада 2012 року по 28 лютого 2013 року підключайтеся до будь-якого тарифного плану «ОГО!» та протягом року з дати активації насолоджуйтеся високошвидкісним Інтернетом на 30% дешевше. І це далеко не всі подарунки, які чекають під Новий рік на користувачів «ОГО!»!

Інтернет «ОГО!» від Укртелекому – це безлімітні тарифні плани, єдина мережа «ОГО!», вільний доступ до Інтернету в зонах Wi-Fi Укртелекому по Україні, послуга мережевого файлового сховища «ОГО! Диск» розміром 5 Гб без зміни вартості тарифного плану «ОГО!», послуга «ОГО!Телефонія» (дзвінки за технологією VoIP).

Підключитися до швидкісного Інтернету «ОГО!» на акційних умовах можна у фірмових центрах продажу послуг та обслуговування абонентів Укртелекому, шляхом подання заяви на сайті my.ukrtelecom.ua або придбавши та активувавши стартовий пакет «ОГО!Start» під час дії акції.

Докладну інформацію про послуги і тарифи можна отримати на сайті компанії або за телефоном Контакт-центру 0 800 506 800 (безкоштовно з фіксованої мережі Укртелекому).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага, як тільки почнуть кидати UTP'іху чи оптоволокно до абонента. ждем 1 квітня

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

По причине невозможности подключения других провайдеров,приходится пользоваться этим .Раньше был безпроводной с малой скоростью,но он хоть был стабилен,а этот просто "жесть". Самый плохой провайдер,который работает по совдеповскуму принципу из прошлого века,всегда одна и та же отмазка "повреждение на линии". Других ответов у них нет.Как только появится возможность сменить провайдера сделаю это обязательно и с большой радостью.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По причине невозможности подключения других провайдеров,приходится пользоваться этим .Раньше был безпроводной с малой скоростью,но он хоть был стабилен,а этот просто "жесть". Самый плохой провайдер,который работает по совдеповскуму принципу из прошлого века,всегда одна и та же отмазка "повреждение на линии". Других ответов у них нет.Как только появится возможность сменить провайдера сделаю это обязательно и с большой радостью.

А заявку не пробували залишати на 0-800-506-800, пошугати, шо скаргу накатаю, або що планую відключитись? А то якщо сидіти і скаржитись на борді, то якість не покращитись, а якщо позадовбувати, то може шось і зміниться. Я так розумію проживаєте в приватному секторі?

Змінено користувачем timoha2010
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По причине невозможности подключения других провайдеров,приходится пользоваться этим .Раньше был безпроводной с малой скоростью,но он хоть был стабилен,а этот просто "жесть". Самый плохой провайдер,который работает по совдеповскуму принципу из прошлого века,всегда одна и та же отмазка "повреждение на линии". Других ответов у них нет.Как только появится возможность сменить провайдера сделаю это обязательно и с большой радостью.

А заявку не пробували залишати на 0-800-506-800, пошугати, шо скаргу накатаю, або що планую відключитись? А то якщо сидіти і скаржитись на борді, то якість не покращитись, а якщо позадовбувати, то може шось і зміниться. Я так розумію проживаєте в приватному секторі?

кстаті да. звінок на київ дуже помагає. як в мене були проблеми з інтернетом то після дзвінка на київ через добу їх немає. або навіть меньше. хоть це радує)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проблемка з настройкою модема ZTE ZXV10 H108L (білий, гламурний, акційний). Підняв Wi-Fi - OK, але не бажає з"єднуватися з тирнетом (лампка DSL горить).

Настроював як у гвайді, потім перепробував все, що радить гугл для ОГО, можливо у Луцьку якісь особливі настройки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проблемка з настройкою модема ZTE ZXV10 H108L (білий, гламурний, акційний). Підняв Wi-Fi - OK, але не бажає з"єднуватися з тирнетом (лампка DSL горить).

Настроював як у гвайді, потім перепробував все, що радить гугл для ОГО, можливо у Луцьку якісь особливі настройки?

http://my.ukrtelecom.ua/ua/group_wide/dsl_init/adsl_modem/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Стосовно Укртелекому хочу прояснити декілька питань:

1. IPTV від Укртелеком в Луцьку все ж є можливість дивитись?

2. Виникла потреба замінити свій модем на підтримуючий WiFi підкажіть, з цих двох моделей d-link 2640 і Huawei HG530 (укртелекомівський) який краще брати, є між ними якісь переваги? Які вони в експлуатації і що не маловажно їх обох можна буде налаштувати на IPTV?

3.

1. через WiFi воно зможе працювати, вистачить швидкості цього типу з’єднання?

Якщо поряд не дуже багато сусідських роутерів бездротових, а у вашого роутера достатньо апаратних ресурсів то працювати буде.

Не знаю як на G, але при N працює добре.

Можна для чайників розшифрувати що таке G а що N, бо не настільки "сільон" в термінах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

розшифрувати що таке G а що N,

швидкість Вай-Фаю. G - до 54 Мбіт . N - до 300 Мбіт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки у мене навіть відео 360р не встигає постійно завантажуватись, приходиться постійно ставити на паузу щоб підгрузило...

Перевіряв швидкість всякими спідтестами - все у межах тарифу, 4 мегабіти стабільно.

Змінено користувачем HWman
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не тільки в тебе. В мене теж таке лайно. Хз, що там в головах в тих київських мегаодмінів, але з такою якістю послуг скоро абоненти телекому залишаться тільки там, де зовсім нема ніякої альтернативи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

глючний Ого і дуже тупа служба цілодобої техпідтримки.

Сьогодні з вечора Ого більше не робить, ніж робить!

Щойно намахався, але так і не вдалося за хвилин 25-30 з"єднатися з оператором техпідтримки. "Вас вітає служба... Орієнтовний час очікування 2 хв або 10 секунд і викидає.". А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий? Блін, зробили у хай-тек стилі офіс обслуговування на пр. Перемоги, а подумати навести лад з техпідтримкую ніякий мудрий (а точніше тупий) маркетолог не підказав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...