Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Задача поставлена вірно: мати як мінімум 12Мбіт/сек на download.  Це для резервного каналу. Основний на 1Гбіт/с. На сервер зливається відео по RTSP протоколу так і по FTP. Пробував 3Mob - замала швидкість, тому підключив укртелеком і шукаю причину малої швидкості, також перевіряв на іншому адсл модемі бо маю декілька. Підключив би ВОМ як резерв, так вони не зайшли до мене на вулицю, тільки Westnet.

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

  • Адміністратори
Опубліковано

Спробуйте зі своєї сторони відкинути проблеми з останніми метрами від КРТ і підключити модем прямо туди (для тесту). Попросіть в УТ (0800506800)збільшити швидкість на порту станційного обладнання (профайл з більшими швидкостями).

Опубліковано

В людини на вулиці є оптика (WestNet, я ж вірно прочитав?), але людина хоче саме від Укртелекома "гарантію" і "швидкість"... Причому настільке хоче "від укртелекома", що готовий оплатити заміну всього кабельного господарства, але не платити ВестНету...Я щось не розумію в збоченнях?

 

І без іронії - @Knightlore, ти, певно, навіть приблизно не уявляєш того болота - кабельного господарства Укртелекому.

1. Є АТС, в якій є КРОСС - "контрольно-распределительное оборудование средств связи" чи "коммутационно-р... ОСС", де твій "номер" від обладнання АТС з'єднується з кабелем великої (зазвичай) ємності (50, 100, 200, 300, іт.д.. пар дротів - таких самих "номерів", як і твій) через "громполосу" - це розрядники, захист обладнання АТС від лінії (від гроз, від сторонньої напруги іт.д.).

Показати прихований контент  

22852d8f53d2d229855d2e83d8106d90.jpg

Hide  
В цьому місці в твою "пару" всувають твій інтернет - сигнал АДСЛ.

2. Далі той кабель йде в Розподільчу Шафу. В розподільчій шафі цей кабель розпаяний на плінти - колодка з гвинтиками, куди прикручуються інші дротики.

Показати прихований контент  

telefonnye-plinty-v-kommutatsionnom-shka

Hide  

В цій шафі твоя пара дротиків перемичкою (такими самими дротиками) переходить в інший кабель. Тут теж можуть іноді стояти громполоси. А можуть бути просто плінти (контактні колодки, на котрі розпаюється кабель). Таких перехідних  ланок "шафа-шафа" може бути декілька.

Ця ланка сама складна, так як кабеля від АТСів старі, роблені-перероблені, в них пошкоджена ізоляція, пари давно побиті (розпаровані дротики) і т.д. В Шафах робиться повний бардак, клеми позеленівші (окислені), гвинтики-гайки погублені і дротики намотані прямо на вушка... або пари кабелів повитягувані з-під плінтв, поскручувані напряму... і це все - парафія окремої сильнопрошеної касти працівників Укртелекому - КАБЕЛЬЩИКІВ! Щоб вони щось там почали робити - їх навіть начальство ПРОСИТЬ, а не наказує

3. Далі іншим кабелем твоя "пара" йде

а) якщо ти мешкаєш в приватному будинку, то до кінцевого Кабельного Ящика, котрий висить на стовбі і в якому теж стоїть "захист" - термозапобіжники і вугільні розрядники. Вірніше, мають стояти ;) (тут теж, зазвичай, повна жопа - все зелене, вуглі(якщо ще десь вони є) пробиті, все накручене як-небудь і т.д)

б) а якщо ти в багатоквартирному будинку, то кабель йде до колодки КРТ в під'їзд... (ну тут трішки легше, хоча і тут монтери примудряються насоплити)

Ця ланка може переглядатись працівником нижньої ланки - дільничним електромонтером, але ремонтується або кастою кабельщиків, або рембригадою.

4. Далі через комутацію КЯ чи КРТ твоя "пара" переходить

а) в кабель ПРППМ (чорний товстий), котрий заходить тобі в будинок

б) в ТРП ("лапша"), котра заведена тобі в квартиру

Ця ланка обслуговується дільничним електромонтером, але якщо проблема в ПРППМі між опорами, тут ремонтом займається бригада.

 

То що саме тут ти готовий міняти? Кабеля, ящики, людей? На будь-якій цій ланці може бути КУПА пошкоджень, для знаходження і усунення котрих потрібно купа людино-телекомівських ресурсів, зашевелити які (щоб з результатом) майже нереально. Тому укртелекомівцям легше і меншгеморно відфутболити тебе з вердиктом "ваша лінія не витягує".

 

Тепер по можливих варіантах причин малої швидкості.

1. Твій модем. Рідко, але буває і таке. Спробуй інший.

2. Сплітер. Це буває причиною частіше, ніж модем. Цей "етап" перевірить електромонтер першим ділом.

3. Може бути банально "затиснута", програмно обмежена. Тобто, потрібно дзвонити на Київ, давати заявку на збільшення швидкості. Але тут як повезе. Може бути так, що заявку вони скидають сюди вниз, типу для тестування нашими луцькими телекомівцями параметрів лінії і можливості виконання твоєї заявки, а наші місцеві - читай вище. Хоча якщо потиснеш, то може й дійсно прийде монтер, котрий типу "потестує" лінію :) А якщо ще потиснеш, то може прийде навіть і немонтер, а ІНТЕРНЕТЧІК! ;)

4. Може бути дійсно гівняна лінія. Тут потрібно мучити заявками колцентр, щоб вони давали "чарівних підсрачників" нашим луцьким... Дивись, і за місяць-другий може щось і підтягнуть. Але це "щастя" буде ненадовго. Тому як є такі варіанти вирішення проблемних клієнтів, як тобі тимчасово каста кабельщиків підкине кращу пару, а за якийсь час в них з'явиться інший такий як ти, і та пара піде йому, а тобі повернеться "розбите корито"

 

Підсумок. Якщо тобі дійсно

7 годин тому, Knightlore сказано:

...потрібно гарантованих 12Мбіт\сек. ... критично необхідні 12Мбіт білого ip.

то це не до Укртелекома

 

  • +1 1
Опубліковано

Westnet іноді проводить профілактично-ремонтні роботи на лінії, у цей час використання інтернету обмежується або припиняється. Потрібно мати безперервний доступ до мережі.

Позицію телекому зрозумів. Мене поки підключили пройшло 7 днів. 

Опубліковано
3 часа назад, Knightlore сказал:

Потрібно мати безперервний доступ до мережі.

@Knightlore почитай попередні сторінки теми.

стабільна швидкість, безперервність, надійність - це все не про укртелеком

Опубліковано
2 хвилин тому, Saddy сказано:

@Knightlore почитай попередні сторінки теми.

стабільна швидкість, безперервність, надійність - це все не про укртелеком

 датагруп гірше по адсл працює 

Опубліковано

@dj_design перші ніж додавати 5 коп, уважно почитай матчастину - наразі скрізь вказано -

Швидкість - без обмеження 3

3 - Максимальна швидкість приймання залежить від технічної спроможності лінії.

тобто, процедура така - міряється пропускна спроможність лінії (через кол-центр. залежить від багатьох факторів, читай пости вище), потім через кол-центр відкриваєш порт до потрібної величини. Це така фішка від укртелекома, хтось має 2 Мб, хтось набагато більше - абонплата фіксована для однієї тарифної зони.

швидкість звичайно може бути плаваюча, але в розумних межах - по твоїй логіці при лінії, яка видає 17 Мб/с, мати 1 Мб/с це нормально, адже це теж "до 17 Мб"????

Опубліковано

Підключив модем безпосередньо до дрота на стовпі - показники лінії не змінились, швидкість поліпшилась на пару kbps/s. Можливо в розподільчій будці проблема? Як перевірити, так щоб не на 0800 дзвонити? Можливо є контакти майстра?

Опубліковано

Скрути в хаті два дроти до купи, подай заявку - за якийсь час до тебе прийде монтер, от і познайомишся :)

Я цілком серйозно

Опубліковано

через місяць.

Вірніше не так. Коли саме фізично в тебе пропаде інтернет - невідомо, як карта ляже в касти телекомівців (там багато планет має вистроїтись... наявність часу, наявність натхнення, і т.д.), а от абонплату ще за цей місяць заберуть - то 100% :) 

 

А якщо в тебе ще діє додаткова угода (2 роки з моменту купівлі модему за 1грн), то ти мусиш дотерпіти до закінчення терміну дії цієї угоди, або компенсувати вартість модема

Опубліковано

Терплю ще кілька днів)) Не хочу в наступному місяці користуватись, тому цікавить момент відключки, або процедура

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Не можу зайти в "Мій Укртелеком", після процедури зміни пароля пароль ніби змінюється, але зайти в систему все одно не можу. Як це можна вирішити не заходячи в офіс Укртелекому, тобто що писати в техпідтримку? Що писати в техпідтримку щоб мені розшарили порт?

Опубліковано

"розшарили порт" - це що значить? Не про термін взагалі запитую, а про "розшарити" саме в Укртелекомі?

 

А в Укртелеком можна дзвонити, відразу по телефону все і вирішиш... І пароль скинуть. 0-800-506-800

  • 3 місяця потому...
Опубліковано
On 15.09.2017 at 18:13, Oli сказано:

де можна глянути/зробити  список вхідних дзвінків??

можливо що й ніде. не всі станції підтримують реєстрацію вхідних міських дзвінків.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Читати тему лінь.

Підкажіть, чи можна відмовитись від телефону і далі користуватися нетом? Не можу зайти в "Мій Укртелеком", не підходить пароль, що робити?

Опубліковано

 

29 хвилин тому, VojinSvitla сказано:

Підкажіть, чи можна відмовитись від телефону і далі користуватися нетом?

Не можна

 

29 хвилин тому, VojinSvitla сказано:

Не можу зайти в "Мій Укртелеком", не підходить пароль, що робити?

Дзвониш на їхній контакт-центр (0-800-506-800), слухаєш автоінформатора, обираєш пункти по інету - проблеми з інетом, дочікуєшся живого оператора і просиш скинути пароль. Після цього реєструєшся по-новому

  • Дякую! 1
Опубліковано
5 хвилин тому, jack74 сказано:

Дзвониш на їхній контакт-центр (0-800-506-800), слухаєш автоінформатора, обираєш пункти по інету - проблеми з інетом, дочікуєшся живого оператора і просиш скинути пароль. Після цього реєструєшся по-новому

Дякую!

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

вчора теж зтикнувся... При чому з'єднання АДСЛ 18мбіт тримає, але сам інет спідтестом 1,5Мбіта, деколи моментово до 2х, але не більше

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Кінчівся в мене укртелеком. 

Неділю часу чекав від тех.відділу відповідь. 

Перезвонили сказали ніхто ремонтувати не буде, стара технологія.  

Жаль було дешево і досить непогано. 

 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...