Terrable Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 15:23 #2776 Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 15:23 Westnet іноді проводить профілактично-ремонтні роботи на лінії, у цей час використання інтернету обмежується або припиняється. Потрібно мати безперервний доступ до мережі. Позицію телекому зрозумів. Мене поки підключили пройшло 7 днів.
Saddy Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 18:51 #2777 Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 18:51 3 часа назад, Knightlore сказал: Потрібно мати безперервний доступ до мережі. @Knightlore почитай попередні сторінки теми. стабільна швидкість, безперервність, надійність - це все не про укртелеком
case_l Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 18:54 #2778 Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 18:54 2 хвилин тому, Saddy сказано: @Knightlore почитай попередні сторінки теми. стабільна швидкість, безперервність, надійність - це все не про укртелеком датагруп гірше по адсл працює
Saddy Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 20:29 #2779 Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 20:29 @dj_design перші ніж додавати 5 коп, уважно почитай матчастину - наразі скрізь вказано - Швидкість - без обмеження 3 3 - Максимальна швидкість приймання залежить від технічної спроможності лінії. тобто, процедура така - міряється пропускна спроможність лінії (через кол-центр. залежить від багатьох факторів, читай пости вище), потім через кол-центр відкриваєш порт до потрібної величини. Це така фішка від укртелекома, хтось має 2 Мб, хтось набагато більше - абонплата фіксована для однієї тарифної зони. швидкість звичайно може бути плаваюча, але в розумних межах - по твоїй логіці при лінії, яка видає 17 Мб/с, мати 1 Мб/с це нормально, адже це теж "до 17 Мб"????
Saddy Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 20:47 #2780 Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 20:47 а хіба вимагати грець із ним "мінус 20-30%" від максимальної, але стаібльно щоб було теж не можна?
Terrable Опубліковано 17 Квітня, 2017 в 08:12 #2781 Опубліковано 17 Квітня, 2017 в 08:12 Підключив модем безпосередньо до дрота на стовпі - показники лінії не змінились, швидкість поліпшилась на пару kbps/s. Можливо в розподільчій будці проблема? Як перевірити, так щоб не на 0800 дзвонити? Можливо є контакти майстра?
jack74 Опубліковано 17 Квітня, 2017 в 17:28 #2782 Опубліковано 17 Квітня, 2017 в 17:28 Скрути в хаті два дроти до купи, подай заявку - за якийсь час до тебе прийде монтер, от і познайомишся Я цілком серйозно
pashka05 Опубліковано 18 Квітня, 2017 в 08:07 #2783 Опубліковано 18 Квітня, 2017 в 08:07 Хто підкаже, за скільки часу після розірвання договору відключають послуги?
jack74 Опубліковано 18 Квітня, 2017 в 09:49 #2784 Опубліковано 18 Квітня, 2017 в 09:49 через місяць. Вірніше не так. Коли саме фізично в тебе пропаде інтернет - невідомо, як карта ляже в касти телекомівців (там багато планет має вистроїтись... наявність часу, наявність натхнення, і т.д.), а от абонплату ще за цей місяць заберуть - то 100% А якщо в тебе ще діє додаткова угода (2 роки з моменту купівлі модему за 1грн), то ти мусиш дотерпіти до закінчення терміну дії цієї угоди, або компенсувати вартість модема
pashka05 Опубліковано 18 Квітня, 2017 в 10:03 #2785 Опубліковано 18 Квітня, 2017 в 10:03 Терплю ще кілька днів)) Не хочу в наступному місяці користуватись, тому цікавить момент відключки, або процедура
VojinSvitla Опубліковано 2 Червня, 2017 в 07:53 #2786 Опубліковано 2 Червня, 2017 в 07:53 Не можу зайти в "Мій Укртелеком", після процедури зміни пароля пароль ніби змінюється, але зайти в систему все одно не можу. Як це можна вирішити не заходячи в офіс Укртелекому, тобто що писати в техпідтримку? Що писати в техпідтримку щоб мені розшарили порт?
jack74 Опубліковано 2 Червня, 2017 в 13:31 #2787 Опубліковано 2 Червня, 2017 в 13:31 "розшарили порт" - це що значить? Не про термін взагалі запитую, а про "розшарити" саме в Укртелекомі? А в Укртелеком можна дзвонити, відразу по телефону все і вирішиш... І пароль скинуть. 0-800-506-800
Oli Опубліковано 15 Вересня, 2017 в 15:13 #2788 Опубліковано 15 Вересня, 2017 в 15:13 трохи не туди, але... де можна глянути/зробити список вхідних дзвінків??
Basil Опубліковано 17 Вересня, 2017 в 13:12 #2789 Опубліковано 17 Вересня, 2017 в 13:12 On 15.09.2017 at 18:13, Oli сказано: де можна глянути/зробити список вхідних дзвінків?? можливо що й ніде. не всі станції підтримують реєстрацію вхідних міських дзвінків.
VojinSvitla Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 18:07 #2790 Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 18:07 Читати тему лінь. Підкажіть, чи можна відмовитись від телефону і далі користуватися нетом? Не можу зайти в "Мій Укртелеком", не підходить пароль, що робити?
jack74 Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 18:20 #2791 Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 18:20 29 хвилин тому, VojinSvitla сказано: Підкажіть, чи можна відмовитись від телефону і далі користуватися нетом? Не можна 29 хвилин тому, VojinSvitla сказано: Не можу зайти в "Мій Укртелеком", не підходить пароль, що робити? Дзвониш на їхній контакт-центр (0-800-506-800), слухаєш автоінформатора, обираєш пункти по інету - проблеми з інетом, дочікуєшся живого оператора і просиш скинути пароль. Після цього реєструєшся по-новому
VojinSvitla Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 18:26 #2792 Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 18:26 5 хвилин тому, jack74 сказано: Дзвониш на їхній контакт-центр (0-800-506-800), слухаєш автоінформатора, обираєш пункти по інету - проблеми з інетом, дочікуєшся живого оператора і просиш скинути пароль. Після цього реєструєшся по-новому Дякую!
Dima4s Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 19:23 #2793 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 19:23 телеком тільки в мене тупить?
Sirgo Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 20:30 #2794 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 20:30 Ви не повірите, але ні. Товариш вже модем розбив на друзки.
veter Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 22:28 #2795 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 22:28 3 годин тому, Dima4s сказано: телеком тільки в мене тупить? З п`ятниці повний 3.14здець
jack74 Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 06:36 #2796 Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 06:36 вчора теж зтикнувся... При чому з'єднання АДСЛ 18мбіт тримає, але сам інет спідтестом 1,5Мбіта, деколи моментово до 2х, але не більше
Foross Опубліковано 13 Грудня, 2017 в 08:14 #2797 Опубліковано 13 Грудня, 2017 в 08:14 Кінчівся в мене укртелеком. Неділю часу чекав від тех.відділу відповідь. Перезвонили сказали ніхто ремонтувати не буде, стара технологія. Жаль було дешево і досить непогано.
jack74 Опубліковано 13 Грудня, 2017 в 08:28 #2798 Опубліковано 13 Грудня, 2017 в 08:28 ЩО не будуть ремонтувати??? Ти про що? Яка ще "стара технологія"? Вперше чую, щоб Укртелеком відмовлявся ремонтувати своє...
volks Опубліковано 13 Грудня, 2017 в 08:46 #2799 Опубліковано 13 Грудня, 2017 в 08:46 "Укртелеком" повернули державі
Foross Опубліковано 13 Грудня, 2017 в 08:50 #2800 Опубліковано 13 Грудня, 2017 в 08:50 17 хвилин тому, jack74 сказано: ЩО не будуть ремонтувати??? Ти про що? Яка ще "стара технологія"? Вперше чую, щоб Укртелеком відмовлявся ремонтувати своє... Модем. Живу у гуртожитку де стоїть їх wifi точка доступу ,по логіну та паролю. Неділю назад модем перестав давати ір - адресу. 4 дні розмовляв з києвов ,заявку нарешті склали. На наступний день перезвонила людина з луцька і сказала, що це стара технологія, та фінансової підтримкі вже немає. Модема ніхто міняти не буде.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.