Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Westnet іноді проводить профілактично-ремонтні роботи на лінії, у цей час використання інтернету обмежується або припиняється. Потрібно мати безперервний доступ до мережі.

Позицію телекому зрозумів. Мене поки підключили пройшло 7 днів. 

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
3 часа назад, Knightlore сказал:

Потрібно мати безперервний доступ до мережі.

@Knightlore почитай попередні сторінки теми.

стабільна швидкість, безперервність, надійність - це все не про укртелеком

Опубліковано
2 хвилин тому, Saddy сказано:

@Knightlore почитай попередні сторінки теми.

стабільна швидкість, безперервність, надійність - це все не про укртелеком

 датагруп гірше по адсл працює 

Опубліковано

@dj_design перші ніж додавати 5 коп, уважно почитай матчастину - наразі скрізь вказано -

Швидкість - без обмеження 3

3 - Максимальна швидкість приймання залежить від технічної спроможності лінії.

тобто, процедура така - міряється пропускна спроможність лінії (через кол-центр. залежить від багатьох факторів, читай пости вище), потім через кол-центр відкриваєш порт до потрібної величини. Це така фішка від укртелекома, хтось має 2 Мб, хтось набагато більше - абонплата фіксована для однієї тарифної зони.

швидкість звичайно може бути плаваюча, але в розумних межах - по твоїй логіці при лінії, яка видає 17 Мб/с, мати 1 Мб/с це нормально, адже це теж "до 17 Мб"????

Опубліковано

Підключив модем безпосередньо до дрота на стовпі - показники лінії не змінились, швидкість поліпшилась на пару kbps/s. Можливо в розподільчій будці проблема? Як перевірити, так щоб не на 0800 дзвонити? Можливо є контакти майстра?

Опубліковано

Скрути в хаті два дроти до купи, подай заявку - за якийсь час до тебе прийде монтер, от і познайомишся :)

Я цілком серйозно

Опубліковано

через місяць.

Вірніше не так. Коли саме фізично в тебе пропаде інтернет - невідомо, як карта ляже в касти телекомівців (там багато планет має вистроїтись... наявність часу, наявність натхнення, і т.д.), а от абонплату ще за цей місяць заберуть - то 100% :) 

 

А якщо в тебе ще діє додаткова угода (2 роки з моменту купівлі модему за 1грн), то ти мусиш дотерпіти до закінчення терміну дії цієї угоди, або компенсувати вартість модема

Опубліковано

Терплю ще кілька днів)) Не хочу в наступному місяці користуватись, тому цікавить момент відключки, або процедура

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Не можу зайти в "Мій Укртелеком", після процедури зміни пароля пароль ніби змінюється, але зайти в систему все одно не можу. Як це можна вирішити не заходячи в офіс Укртелекому, тобто що писати в техпідтримку? Що писати в техпідтримку щоб мені розшарили порт?

Опубліковано

"розшарили порт" - це що значить? Не про термін взагалі запитую, а про "розшарити" саме в Укртелекомі?

 

А в Укртелеком можна дзвонити, відразу по телефону все і вирішиш... І пароль скинуть. 0-800-506-800

  • 3 місяця потому...
Опубліковано
On 15.09.2017 at 18:13, Oli сказано:

де можна глянути/зробити  список вхідних дзвінків??

можливо що й ніде. не всі станції підтримують реєстрацію вхідних міських дзвінків.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Читати тему лінь.

Підкажіть, чи можна відмовитись від телефону і далі користуватися нетом? Не можу зайти в "Мій Укртелеком", не підходить пароль, що робити?

Опубліковано

 

29 хвилин тому, VojinSvitla сказано:

Підкажіть, чи можна відмовитись від телефону і далі користуватися нетом?

Не можна

 

29 хвилин тому, VojinSvitla сказано:

Не можу зайти в "Мій Укртелеком", не підходить пароль, що робити?

Дзвониш на їхній контакт-центр (0-800-506-800), слухаєш автоінформатора, обираєш пункти по інету - проблеми з інетом, дочікуєшся живого оператора і просиш скинути пароль. Після цього реєструєшся по-новому

Опубліковано
5 хвилин тому, jack74 сказано:

Дзвониш на їхній контакт-центр (0-800-506-800), слухаєш автоінформатора, обираєш пункти по інету - проблеми з інетом, дочікуєшся живого оператора і просиш скинути пароль. Після цього реєструєшся по-новому

Дякую!

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

вчора теж зтикнувся... При чому з'єднання АДСЛ 18мбіт тримає, але сам інет спідтестом 1,5Мбіта, деколи моментово до 2х, але не більше

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Кінчівся в мене укртелеком. 

Неділю часу чекав від тех.відділу відповідь. 

Перезвонили сказали ніхто ремонтувати не буде, стара технологія.  

Жаль було дешево і досить непогано. 

 

Опубліковано

:huh: ЩО не будуть ремонтувати??? Ти про що? Яка ще "стара технологія"? Вперше чую, щоб Укртелеком відмовлявся ремонтувати своє...

Опубліковано
17 хвилин тому, jack74 сказано:

:huh: ЩО не будуть ремонтувати??? Ти про що? Яка ще "стара технологія"? Вперше чую, щоб Укртелеком відмовлявся ремонтувати своє...

Модем. 

Живу у гуртожитку де стоїть їх wifi точка доступу ,по логіну та паролю. 

Неділю назад модем перестав давати ір - адресу. 

4 дні розмовляв з києвов ,заявку нарешті склали. 

На наступний день перезвонила людина з луцька і сказала, що це стара технологія, та фінансової підтримкі вже немає. Модема ніхто міняти не буде. 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...