Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

а нафіга нам їх досягати? Щоб отримати посвідчення "Самого щедрого сідер-лічер-піра"??? :)

Типу давай я пробурю в себе вдома свердловину, куплю потужну помпу, щоб в результаті 80% води роздавати??? ;)

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Не можу зайти  на IP адресу модему  укртелекому (на пряму і через дднс) з інших провайдерів. на сайті дднс іп модему є, тобто дднс працює. З мережі самого модему на адмінку модему через домен заходить, а вже з роботи , чи мобілки (київстар) - ні. Хтось стикався з таким? є вирішення?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
В 26.03.2016 at 20:23, jack74 сказал:

смішно :) звідки їм з Києва без обстеження твоєї фіз.лінії знати, наскільки вона в хорошому стані і наскільки мегабіт вона "витягне"?! Так, якщо програмно вони обмежили швидкість, то да, вони і з києва можуть тобі підняти "планку", але немає ніякої гарантії, що самі дроти пропустять! Про що я й толкую - ніякої гарантії, що ти перейшовши з 55 на 90 грн. не отримаєш замість 4 мбіс/с всього 5,5

я перейшов ще минулого року з 5 на 10 по тестам видає 11-11,5 максимум, в кабінеті правда показує що я на старому тарифі, бо коли перемикався там здається було не 2 а ще 3 тарифа, консультувався з підтримкою, сказали що при переході поставили на максимально можливу в комутаторі 12-13Мбіт не памятаю.

Виходить маю на халяву лишній гіг на втрату по ліні, а дроти на ліні не ахті особливо по  моєму коридору + глючний роутер від телекому, + втрати сигналу через шафу яка на прямій лінії між компом і модемом = реальних 8-9 Мбіт, з мобільними пристроями віддача краща, деколи навіть в наглу перебирають в компа більшу частину трафіку. Торенти та інші качалки в середньому 1 Мбайт в секунду видають, і хоч це приємно в порівнянні з старим тарифом торент більше 6 сотень не піднімався.

 

Можливо хтось має лишнього роутера  на 1-2 дні протестити швидкість  бо не знаю беди від самої лінії чи глючного телекомівського роутера.  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...
On 03.03.2016 at 19:32, jack74 сказано:

Хм... Зайшов тільки що на сайт Укртелекому, а в них цікавий тариф з'явився - "Вільний": 90 грн. і швидкість необмежена, тобто по-максимуму шо витягує твоя лінія.... Хтось пробував?

 

On 18.03.2016 at 02:16, Revolver сказано:
On 03.03.2016 at 21:07, jack74 сказано:

хоча дивно так... дивлюсь на ще одному компі (інша адреса), там тариф теж "Легкий" (до 5ти), і там теж максималка 6... А там раніше була краща картина, там до 10-12 весь час показувало максималку... Таке враження, що умисне обмежили... чи що... Народ, подивіться в себе різницю між тарифним і максимальноможливим (в модемі щось типу Maximum Attainable Data Rate )

Так і є, дізнавався про тарифи і ліНію, так бачу 6 мб на своїй, питаю якщо буде без обмеження, кажуть перекинуть на швидшу лінію 10-15мб

ага! якби не часом! На минулому тижні перейшов! Як було 6,ххх, так і лишилось... Тільки абонплата тепер більша.

Буду діставати кал-центр

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я добився 18 Мбіт :) хоча впирааааались!!!... Доказували про "3 кілометра лінії" і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитувати

Согласно решению НКРСИ, повышение тарифов будет проведено в два этапа: до 31 декабря 2016 года предусмотрено повышение в среднем на 10,6% для населения и бюджетных учреждений, а с 1 января 2017 года - для бюджетных учреждений на 21,2%. С соответствующей инициативой в НКРСИ обратилось ПАО "Укртелеком". В основе предложений оператора - необходимость повышения тарифов на услуги местной телефонной связи учреждениям, финансируемым за счет бюджета, так как эта категория абонентов получает услуги по тарифу на 43,2% меньше, чем другие юридические лица.

прикольно! "Просили" для бюджетників, а під шумок підвищать і для населення :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ вчора взнав спосіб як на телекомі собі знижки вибити.

 

Почну з початку.

Частина 1.

В пошту кинули флаєр  Київстара з акційним тарифом "Студент" на домашній інтернет за 70 грн. в місяць.

 

Подзвонили з дружиною на гарячу лінію в Укртелеком щоб взанати за скільки часу нас відключать від інтернету і від стаціонарника.

 

Після розпитувань оператора про причину відключення і т.д. запропонвули зі знижкою нет на 20 мегабіт, нашим аргументом було те що за ті самі гроші можна отримати в рази швидший інтернет і без непотрібного хвоста (стаціонарного телефона, який більше року тупо відключений щоб радіосигналом не перебивати глючний вайфай китайського роутера від телекому, ну не потрібний, раз в 2-3 місяці в довідку чи на вокзал і від сусідки можна подзвонити.),  а інтернет хоч і показує в базі як Легкий реально працює як вільний (переключали в ручному режимі по заявці бо через кабінет не давало це зробити) видає 10-12 Мбіт між перезагрузками роутера по декілька разів на день , моя стара телефонна лінія на колишню 5ку на 33му блільше не видає . Отже сказали написати заяву на перемоги в центральному відділені і напротязі 7 днів нас відключать.

 

Частина 2

Через деякий час дзвонить інший менеджер з телекому на номер жінки бо вона є власником номеру. І починає ще з більшим натиском пропонувати інтернет зі знижкою, і зменшити оплату не непотрібний стаціонарник аж на 20%, і додала що можливу зможе іще кращу знижку вибити.

 

Висновки: з цього всього я зрозумів одне або зараз масове відключення від телекому іде, або під кінець місяця  не хочуть статистику псувати.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

і нахіба взагалі ця "гаряча"? лінія укртелеком - 

вчора ледве з 4го разу додзвонився, бо вибивало, що всі оператори зайняті. потім все-таки з'єднало через 20 хв. оікування.

на всі питання стандартна відповідь - треба йти в центр обслуговування, там вам підкажуть і розкажуть, в режимі онлайн ми глянути не можемо.

чим тоді зайняті хз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

хто на укртелекомі - як зі швидкістю?

в колцентрі сказали, що зниження швидкості пов'язана із масштабною аварією в нашому регіоні, яка з 26.10 і роботи ведуться по усуненню.

хтось ще помітив збої?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спідтестом по Україні 9.15 з10, Німеччина 9.15 з 10, Америка 8.15 з10. Пінг 44, 82, 145. Віддача 0.86 скрізь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене пінг по Україні 28, швидкість останні дні була 3-4-5 Мбіт, зараз стала 8,7.

помоніторю ще декілька днів. 

швидкість зросла після дзвінка в колцентр. можливо штучно зажимають канал, вони це люблять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене на одному телефоні тариф "Вільний", відкрита шв. 18Мб/с, модем з'єднаний на 18, а реально є 3-5 (модем передьорнеш, зростає трішки ненадовго)

На іншому телефоні тариф "до 5-ти Мб/с", модем з'єднаний з шв. 5,5Мб/с, реально є 2Мб/с.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сьогодні, взагалі завал - 2Мб. 

чи вони до цього часу думають, що монополісти і альтернативи немає? н@х такий інтернет за ТАКІ гроші?

залишив заявку, обіцяють за добу розібратися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 01.11.2016 at 21:56, Saddy сказал:

залишив заявку, обіцяють за добу розібратися.

на наступний день швидкість нормалізувалася.

бл@, на 5 днів їх вистачило - сьогодні 0,6 Мбіта.

і знов казки про аварію в регіоні.

я 8 років користуюся їхнім інтернетом і ще ні разу не було б випадку, щоб при дзвінку на лінію не казали про аварію в регіоні і як їм прикро за незпучності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) в мене така ж історія :) Підняли - декілька днів - впала - дзвінок в колцентр - знову піднялась

Вчора було 16 (після дзвінка дні три тому), сьогодні знов 1,5, знов дав заявку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо знову не вирішать проблему і будуть водити за носа - розірву договір.

забембали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Saddy сказано:

якщо знову не вирішать проблему і будуть водити за носа - розірву договір.

забембали

Мабуть у Вас лінія погана, краще міняти провайдера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

44 минуты назад, alexvvv сказал:

Мабуть у Вас лінія погана, краще міняти провайдера.

лінію заміряли - витримує 21Мбіт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, jack74 сказано:

:) в мене така ж історія :) Підняли - декілька днів - впала - дзвінок в колцентр - знову піднялась

Вчора було 16 (після дзвінка дні три тому), сьогодні знов 1,5, знов дав заявку

не пройшло й дві години

5779612296.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...