Перейти до змісту

Б.В. авто з Європи


Рекомендовані повідомлення

В 06.07.2021 в 21:36, halmer сказал:

Нє, це 159) Машина вийшла в 2006 році, а її дизайн по цей день мені один з найкращих, собі б таку взяв, але таку як хочу то знайти дуже важко, а якщо і є, то в ціні чуть лі не 10к євро в нідерландах/німеччині і ще розмитнення...

https://auto.bazos.cz/inzerat/138172576/crosswagon-19-mjtd.php 

156 кроссвагон 4х4, в районе 6 если самому пригонять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Cittoen C3 і C4 бензинові, хороші машини? Чи краще якщо брати француза, то Рено?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 хвилин тому, Alex S сказано:

Ти все рівно ніуя не купиш, тільки мозок людям полощеш. І за 4 штуки також сумнів ,що вони в тебе є. У всякому разі відкладені тобою на авто.

 

Це прокльон? Чи ви обманюєте?

 

Не кляніть і не обманюйте бо воно має здатність повертатись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Cherman сказал:

А що хорошого в ісламі? Але люди вірять. Отак і з Тойотами/Лексусами.

Ну мож і так:D Тоді це все пояснює.

  • Ха-ха 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Zelensky сказал:

Cittoen C3 і C4 бензинові, хороші машини? Чи краще якщо брати француза, то Рено?

Чувак, якшо нашкребеш 5.5 доларів (шоб навєрняка) то єдине шо в цьому бюджеті є просте, крепке, надійне як автомат калашнікова відносно решти однолітків це астра Н з 1,4 бензомотором, тікі тре грамотно підійти до вибору конкретного екземпляра.

Багато в кого із знайомих є такі пєпєлаци, фідбек по ним деякий маю.

Нічого іншого в ці гроші і таких років, при цьому шоб було просте і надійне просто НЕ ІСНУЄ. або мені на очі не попадалось:D

І це все таки тіпа німець без всякої там францюзької наркоманії.

Змінено користувачем Litovets
  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, romanc сказано:

https://auto.bazos.cz/inzerat/138172576/crosswagon-19-mjtd.php 

156 кроссвагон 4х4, в районе 6 если самому пригонять.

156 вже занадто стара, та і 159 тоже, до 2011 року як не як клепали. От аби Джулію в універсалі зробили... Так нєт тільки седан ще й з заднім приводом, який мені не імпонує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Zelensky сказал:

Це прокльон? Чи ви обманюєте?

це чергова твоя маніпуляція

  • Дякую! 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 минут назад, Cherman сказал:

В Німеччині повінь, значить, на українському ринку скоро з'явиться багато дешевих свіжопригнаних авто в ідеальному стані, на яких дідусі їздили лише за хлібом. Може, і ти що собі тоді знайдеш, Сергій.

С честным маленьким пробегом. И если сразу купить, есть шанс высушить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 хвилин тому, Cherman сказано:

В Німеччині повінь, значить, на українському ринку скоро з'явиться багато дешевих свіжопригнаних авто в ідеальному стані, на яких дідусі їздили лише за хлібом. Може, і ти що собі тоді знайдеш, Сергій.

Тілько но хотів приколотися із фотками "утоплєніків" і написом "скоро на автобазарах України".

 

  • Ха-ха 2
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
On 11.07.2021 at 21:58, Litovets сказано:

якшо нашкребеш 5.5 доларів (шоб навєрняка) то єдине шо в цьому бюджеті є просте, крепке, надійне як автомат калашнікова відносно решти однолітків це астра Н з 1,4 бензомотором

Чому саме 1,4 а не 1,6 чи 1,8? І їх там кілька різних є тих 1,4, будь-який підходить,  чи конкретний варіант? 

Ну і дизелі 1,9 ніби хвалять,  особливо той що 120к.с.  і 8 клапанів, чи дизель не варто? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, Unknown сказал:

Чому саме 1,4 а не 1,6 чи 1,8? І їх там кілька різних є тих 1,4, будь-який підходить,  чи конкретний варіант? 

Ну і дизелі 1,9 ніби хвалять,  особливо той що 120к.с.  і 8 клапанів, чи дизель не варто? 

Із 1.4 на Астрі Н зачасту зустрічається Z14XEP (ше вроді буває Z14XEL до 2006) брати авто краще саме з ним.

Простий мотор, який не має ніяких серйозних проблем, крім розтяжки цепа ГРМ, але це добре діагностується перед покупкою.

Зате має гідрокомпенсатори зазорів клапанів що дозволяє експлуатувати авто на газу і при правильній настройці не мати проблем з ГБЦ.

1.6 і 1.8 бувають різних моделей які між собою відрізняються.

Тож в основному нормальні мотори (особливо 1.8, певно самий кращий з атмо бензинок) але з деякими своїми особливостями і нюансами.

1.9 дизель Z19DT той шо 88квт (120 сил) простий як двері, Z19DTH той шо 110 квт і 150 сил трохи складніший через наявність заслонок у впускному колекторі зате зате він потужніший.

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора майже цілий день гуляли пішки по вузеньких вуличках центру Львова... з такою кількісттю авто на вулицях - це пиз...ець, місцевим жителям не позаздриш, вікна майже ніхто не відкриває, сморід та загазованість такі що тільки й думаєш як би та куди пошвидше звідти втекти. 

Після того всього починаєш розуміти чому європа пробує заборонити дизельні авто та чому потрібно вводити щорічний техогляд та тест на вихлоп як у європі чи сша.

Не уявляю що там було коли температура була +30 і вище...

Змінено користувачем Waver
  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Litovets сказано:

Із 1.4 на Астрі Н зачасту зустрічається Z14XEP (ше вроді буває Z14XEL до 2006) брати авто краще саме з ним.

Простий мотор, який не має ніяких серйозних проблем, крім розтяжки цепа ГРМ, але це добре діагностується перед покупкою.

Зате має гідрокомпенсатори зазорів клапанів що дозволяє експлуатувати авто на газу і при правильній настройці не мати проблем з ГБЦ.

1.6 і 1.8 бувають різних моделей які між собою відрізняються.

Тож в основному нормальні мотори (особливо 1.8, певно самий кращий з атмо бензинок) але з деякими своїми особливостями і нюансами.

1.9 дизель Z19DT той шо 88квт (120 сил) простий як двері, Z19DTH той шо 110 квт і 150 сил трохи складніший через наявність заслонок у впускному колекторі зате зате він потужніший.

А що з КПП у тих астр? Проблемні,  чи нормально бігають? Надійніші механічні чи автомати? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я б радив ще звернути увагу на родичку Astra - Zafira, залізо те саме, але ще + 2 крісла які ховаються в підлогу.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 minutes ago, tarasmv said:

Я б радив ще звернути увагу на родичку Astra - Zafira, залізо те саме, але ще + 2 крісла які ховаються в підлогу.

Хіба усі Зафіри так вміють? По парковці бачу, що не прижилось в нас авто (мова про старіше покоління, яких пачками гнали під пільгове розмитнення).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, xc90 сказал:

Хіба усі Зафіри так вміють? По парковці бачу, що не прижилось в нас авто (мова про старіше покоління, яких пачками гнали під пільгове розмитнення).

усі. і їх на західній Україні вагон

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У нас старенька Зафіра 2003 року, автомат, купували рік назад, то дуже задоволені. Сіли 6 чоловік в авто, в кожному ряду по 2 і ще було 1 місце вільне. Місця для ніг вистачає, хоча ззаду менш комфортно бо підсилена підвіска і більше відчуваються нерівності. Зате завантажив 10 ящиків паперу А3 в багажник і ще кілька пачок А2 формату, а це більше 250 кг. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, tarasmv сказано:

У нас старенька Зафіра 2003 року, автомат, купували рік назад, то дуже задоволені

Який двигун,  скільки обійшлась? 

Зафіра  ніби дорожча за родичку астру. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Unknown сказал:

Який двигун,  скільки обійшлась? 

Зафіра  ніби дорожча за родичку астру. 

Тільки 2003 - це родичка Astra G, а не Н.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, volks сказано:

Тільки 2003 - це родичка Astra G, а не Н.

Це ж логічно,  але ніяк не зменшує для мене актуальності питання,  яке я поставив. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, Unknown сказал:

А що з КПП у тих астр? Проблемні,  чи нормально бігають? Надійніші механічні чи автомати? 

Нормальних КПП на Астрах Н Зафірах В немає взагалі. Єдина справді класна КПП яка трапляється на Опелях це F40, більш-менш норм ще F13 в парі з 1.4 бензом.

На бензинках АКПП 4 ступка - старі дрова - втопку.

На дизелях АКПП 6 ступка - ламучі дрова - втопку.

На бензинках МКПП бувають різні, в основному F13 і F17 на турбобензах М32 - безпроблемністю не слявляться, є чимало нюансів. 

На дизелях в основному М32 - бувають проблеми з підшипниками валів - потрібно уважно перевіряти при покупці.

Окремо стоїть робот ІЗІТРОНІК але це штука для збоченців - описувати його не хочу.

  • Дякую! 2
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

45 минут назад, Litovets сказал:

На бензинках АКПП 4 ступка - старі дрова - втопку.

На дизелях АКПП 6 ступка - ламучі дрова - втопку.

Хоч десь автомати зараз нормальні бувають?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, volks сказал:

Хоч десь автомати зараз нормальні бувають?

"Зараз" і "нормальні"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Litovets сказано:

Єдина справді класна КПП яка трапляється на Опелях це F40, більш-менш норм ще F13 в парі з 1.4 бензом

На  Z19DT стоїть f40, чи лише на Z19DTH ?

F13 на всіх 1,4, чи там варіанти бувають? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...