Перейти до змісту

Б.В. авто з Європи


Єретик

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
36 хвилин тому, xc90 сказано:

Є 4+к, взяли ланоса, обслужили і катаються. Були б на форумі - їм би вже написали, який то непотріб, а не авто.

 

Я в свій час не взяв ланоса. Взяв 9-ку :)

Не програв :lol: (хіба в комфорті трошки).

37 хвилин тому, xc90 сказано:

Банальний приклад з життя: весільні гроші, чекають дитину. Є 4+к,

Краще старого Гольфа в універсалі!  Толку більше.

  • Відповідей 289
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
5 минут назад, Zheny@ сказал:

 

Я в свій час не взяв ланоса. Взяв 9-ку :)

Не програв :lol: (хіба в комфорті трошки).

Краще старого Гольфа в універсалі!  Толку більше.

Ти ж не мав Ланоса, чому радиш Гольфа, якщо і його не мав?

Опубліковано
Щойно, nickel сказано:

Ти ж не мав Ланоса, чому радиш Гольфа, якщо і його не мав?

Мав змогу їздити  на обох авто на довгі дистанції, по роботі. Як пасажир.

Гольф таки виграє.

Опубліковано
1 минуту назад, Zheny@ сказал:

Мав змогу їздити  на обох авто на довгі дистанції, по роботі. Як пасажир.

Гольф таки виграє.

Ну бля, я також їздив і в 9-ці і в Ланосі. 9-ку і даром би не взяв. І бути пасажиром, то одне, а ремонтувати старого Гольфа - то зовсім інше. :)

Опубліковано
3 хвилин тому, nickel сказано:

Ну бля, я також їздив і в 9-ці і в Ланосі. 9-ку і даром би не взяв. І бути пасажиром, то одне, а ремонтувати старого Гольфа - то зовсім інше. :)

так само, як і нового Ланоса :)

Ти ж смайли бачив?

 

Я ніде не сказав, що 9-ка краще Ланоса. Так - дешево обслуговувати.  Підвіску за 75$ з роботою! Фари по 50грн б.в. в зборі :)

Звісно, що 9-ці срати і срати до ЛАноса навіть в тому ж косфорті. В деяких є АС. Зручніший салон, новіший двигун, при чому не ВАЗовський. Хоча мая теж брала 6-7л в змішаному.

 

Я до того веду, що я б зараз вибирав гольфа а не ланоса.

 

Опубліковано
15 хвилин тому, nickel сказано:

Ти ж не мав Ланоса, чому радиш Гольфа, якщо і його не мав?

Я маю робочого ланоса, 5 років їздив на 2106, зараз Avensis, але щоб ланос далеко втік від жиги не сказав би, з плюсів ел.підйомники, кондьор і гідрач

Опубліковано
4 минуты назад, Gendruk сказал:

Я маю робочого ланоса, 5 років їздив на 2106, зараз Avensis, але щоб ланос далеко втік від жиги не сказав би, з плюсів ел.підйомники, кондьор і гідрач

Я тобі більше скажу, жига навіть має переваги перед Ланосом. Колись ще пацанами відмічали днюху і я сів відпочити на заднє сидіння в одного жигулика. На ньому стояв японський двокасетник з колонками як від Маяка підключений до акумулятора машини. Піддаті друзі вирішили покататися, власник Жигулів заховав ключі завчасно, розуміючи можливі наслідки, тому  один сів за кермо, а решта просто пхала. Пхали по прямій, задом і до воріт, а я сидів з відкритими дверима і щоб друзяки не загнули двері в зворотньому напрямку об ворота, я вирішив їх закрити, з першого разу не вдалося, я відкрив ширше щоб брязнути сильніше, а мій врезаний товариш в ці долі секунди схватився за стійку і почав пхати. Я гепнув дверима сильніше і не відриваючи очей від телефона почув, як потужна магнітола відходить на задній план, а на передній план виходить крик мого товариша, до свого сольного виступу він ще й барабанив однією рукою мені в скло дверцят, але якось дивно так - через плече другої руки. Я ніяк не міг зрозуміти що він хоче, поки не побачив його палець в салоні в щілині між дверцятами і стійкою. Двері відкрили, палець охолодили, він набряк і пульсував так, що відчувалося рукою, але навіть тріщини не було. В Ланосі йому його б розтрощило 100%.

28 минут назад, Zheny@ сказал:

Я до того веду, що я б зараз вибирав гольфа а не ланоса

От і мій директор так вважає, тому він з сервісів не вилазить.

Опубліковано
20 хвилин тому, nickel сказано:

От і мій директор так вважає, тому він з сервісів не вилазить.

А які ти ще мав машини крім Дива? Бо чужий досвід він інший.

Опубліковано
1 минуту назад, Gendruk сказал:

А які ти ще мав машини крім Дива?

Можна сказати ніякі, тому й не даю тут порад

1 минуту назад, Gendruk сказал:

Бо чужий досвід він інший.

Звичайно інший, я досі не маю постійного майстра, який би мені ремонтував би дрібні болячки, а директор їздить в Ковель на ремонт, бо його стару Мазду (зате не Ланос) ніхто не вміє зробити. А зараз він загнав поварити, її підняли щоб оцінити об'єм робіт, а балка чомусь на землі осталася. 

Опубліковано
25 хвилин тому, nickel сказано:

От і мій директор так вважає, тому він з сервісів не вилазить.

Один бордівець розказував, що до них на сервіс приїхав Гольф. 

Власник каже, дешево взяв.  Машина агонь. Але щось сталося і їхати не хоче. 

Стали дивитися - а там двигуну 3,14-здєц.  Ремонт від 600Є. 

та ну ,каже, я її дешевше там взяв. 

 

Це я до того, що за одні й ті ж гроші може бути зовсім різна по якості однакова машина :)

 

Опубліковано
5 минут назад, Zheny@ сказал:

Це я до того, що за одні й ті ж гроші може бути зовсім різна по якості однакова машина :)

Так і я про це. :)

Опубліковано
1 час назад, yu2007 сказал:

Купуєш авто за 5, яке новим коштувало від сили 15. Або додаєш тисячу і купуєш авто таких самих років, але не клас вище, яке новим коштувало 25. Таки так, українська реальність))

Ну так ціна на беве, залежить не лише від початкової ціни.

Опубліковано
1 хвилина тому, nickel сказано:

бо його стару Мазду

з того й починати треба.

Мазда - япошка.

ВАГ - німці.

До німців запчастин вагон.  Є шроти розборки і т.д.

Всі, хто має мазди (старі) дуже часто в ремонт / сервіс звертаються. Запчастин немає, а якщо є, то ціна - космос.  Похресника батько їздить на мазді. Більше в ремонті, аніж їздить.

 

Опубліковано
Щойно, volks сказано:

Ну так ціна на беве, залежить не лише від початкової ціни.

90%

При умові, що це перший гонщик. Кожен наступний прикурює ще собі.

 

Ось відео, де все дууууууууже класно розказано, показано і розжовано.

Коменти класні.

 

Опубліковано
5 хвилин тому, Cherman сказано:

Я би перефразував. Всі, хто мають старі вбиті авто - більше ремонтують, ніж їздять.

не всі.

З япошками особливо.

До інших запчастин більше.  Колись з французами так було - тепер без проблем.

 

А загалом так, хто хлам купив той так і  "їздить".

Опубліковано
4 хвилин тому, Cherman сказано:

Тільки ті ж япошки, пригнані з ЄС, майже завжди, чомусь менш вбиті, ніж популярні в нас ВАГ-и чи французи. От така палка з двома кінцями.

ок. Не буду спорити .

 

Опубліковано
8 minutes ago, Cherman said:

Тільки ті ж япошки, пригнані з ЄС, майже завжди, чомусь менш вбиті, ніж популярні в нас ВАГ-и чи французи. От така палка з двома кінцями.

Ти ж бував у фатерлянді, бачив що по вилицях і автобанах їздить. Часто там япошки зустрічаються?)


а пригнані звідти гітлєрвагени і ренаульти сильно вбиті саме через те, що наш автопізднесмен хоче прикурити мінімум штучку чистими на 15-20-річному корчику, тому і купує там вбите вщент авто, якому в Україні проводять омолоджувальні операціі і виганяють на автобазар))

Опубліковано
4 minutes ago, Cherman said:

В цьому, ще й частково люди винуваті. Бояться чесного великого пробігу. Їм легше вірити в казки про дідуся, який їздив за хлібом, ніж в те, що авто активно експлуатувалося.

 

Так то воно так. Але якби український перекуп продавав авто з чесним пробігом, а не змотаним на 200-300 тисяч км, ціна на те авто на базарі змінилася б?

 

Опубліковано
8 minutes ago, Cherman said:

Напевно, хоча я логіку перекупів не знаю. Якщо подивитися авто.ріа та сходити на базар, то можна побачити дуже дивні пропозиції.

Ну от приклад. Товаришу недавно трапився в Бельгії Опель Астра універсал  2009, дизель. Проблема з паливною, пробіг 300+, в смерть засраний салон, але якась максимальна комплектація на той час. Цінили 1000 (аналогічні, але без технічних проблем і з чистішим салоном, там починаються від 2000). Він порахував що, за 500 євро доведе тут її до пуття. Віддали за 850. 
850 + 600 доставка + 500 ремонт = 2000 євро або 2400 доларів на той час. 
розмитнення 2300 доларів, якщо не помиляюсь  (там по моєму 1,7 дизель чи може ще більший). 
сертифікат, ще якісь дрібниці - і от вже майже 5000 доларів. 


Тут вони від 5 з копійками починаються. Як так? Вони ж там на 600 євро дорожчі в нормальному стані (якщо відняти вкладені 500 євро в ремонт). А де заробіток?))

Опубліковано
28 minutes ago, Cherman said:

2009-го року і в хорошій комплектації? Певно, трохи вище ціна. Десь в районі 6к, а то і більше.

Найдеш покупця за 6+, отримаєш кількасот комісійних))

 

П.С.
І правда, за 5 з копійками - це барабан-едішен. Але й за 6000 за цей корчик на фулі - черга не стоїть. Бензинову, каже товариш, вже б продав давно.

 

Але тачка агонь! Якось на другий день Пасхи в нього перед носом ціла секція моста впала. То абс і єсп працює нормально, зумів загальмувати і зупинити машину за півтора метра від провалля)

Опубліковано
3 minutes ago, Cherman said:

Так ви спочатку пробіг скрутіть до 150, і придумайте гарну легенду.:D

Вже давно скручений, кермо перешите, нові килимки куплені))

 

а гарну історію я в пеесі зверху дописав))

Опубліковано
1 хвилина тому, Cherman сказано:

Так ви спочатку пробіг скрутіть до 150, і придумайте гарну легенду.:lol:

а  в мене якраз рівно 150, точніше 150,8, але щоправда не з 2009 а з 2010, і бензин , а не дизель.  

Але я не продаю, поки нехай ще мені послужить  :)

Опубліковано
5 минут назад, yu2007 сказал:

Вже давно скручений, кермо перешите, нові килимки куплені))

 

а гарну історію я в пеесі зверху дописав))

 

14 минут назад, yu2007 сказал:

в нього перед носом ціла секція моста впала. То абс і єсп працює нормально, зумів загальмувати і зупинити машину за півтора метра від провалля)

Після твоєї гарної історії, там салон ще раз треба мити від цегли, яку він наклав. :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...