Перейти до змісту

Коронавірус, і реакція на нього.


Nokian

Рекомендовані повідомлення

18 минут назад, Cherman сказал:

Тобто, дружині тести взагалі не робили?  А, як її самопочуття?

Аналіз брали. Коли всіх по підозрі, і ще в лікарні. Тільки не знаю чи брали разом з сином, чи пізніше коли і її оформили. Довгий час мала температуру 37.5 +/-. Жалілась на нестерпну біль в м'язах і втому. Коли тільки температура почала пригати до 38 в лікарні і за неї почали братися. Зараз говорить що краще. Зараз в них обох вже наче не піднімається до 38, блище 37 тримається.

Надіюсь вона мене не вб'є коли знайде що я розписував тут на борді) 

Змінено користувачем Cniperman
  • +1 5
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, Cniperman сказано:

Надіюсь вона мене не вб'є коли знайде що я розписував тут на борді) 

ти що своїм постам не хазяїн?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, case_l сказал:

ти що своїм постам не хазяїн?

Але мої пости охоплюють всіх членів родини. А реакцію на оприлюднення настільки особистого мені важко спрогнозувати) 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 годин тому, Zheny@ сказано:

 

А тепер внесу ясність, про той дзвін, про який ти не знав звідки він.

Так, АТП дійсно розпродує маршрутки. І не лише в Київ, хороші позабирали, гівно лишилося. Догниває там на стоянці.  Щодо звільнення водіїв не скажу, але причина не у коронавірусі це точно. Єдина причина - це відмова ставити валідатори. Щорб не показувати реальних статків і заробітків. У власника маршруток є багато інших, більш цікавих бізнесів, які приносять немало грошей. Нерухомість там всяка і т.д.

Звідки знаю, від людини яка десь там неподалік працює  і знає інфу, так би мовити, і віж самих водіїв і з інших джерел.

 

Так от, на місце проданих маршруток уже прийшли інші перевізники (місце прикормлене, доходи і так всім відомі). Тому вистачить всім.

частково погоджуся.

виглядає так.

пішли через небажання платити монополісту СітіКард.

але ніхто на їх місце не прийшов - маршрутки продали, водіїв позвільняли.

інші перевізники компенсували собі додаткові витрати на монополіста шляхом підвищення заповненості маршруток - як не дивно, внаслідок зменшення кількості машин на маршрутах, кількість пасажирів не зменшилась - тому виросла заповненість наявних машин та тролембусів (внізампно, за парканадцять років ЛПЕ вийшло в прибутки в 2019-му році).

пару цифр.

в 21-му столітті, колись було більше 400 машин на автобусних маршрутах міста. цей період пам'ятається як "платиш дорожче, ніж в тролейбусі, але їдеш сидячи". потім була "реформа" на "більші автобуси" - маршруток залишилось понад 200, і "сидячи їдеш тільки з кінцевої"

наприкінці минулого року нова реформа під гаслом боротьби з тіньовими доходами - в результаті кількість маршруток "схудла" ледве не на третину, а транспорт заповнений як в середині 90-х.

але перед карантином пасажиропотік сильно впав, і зараз є слабким, і зменшення кількості маршруток не допомагає.

Цитувати
«Станом на 16 годину 1 червня громадським транспортом Луцька скористалися понад 22 тисячі пасажирів. З них 14300 звичайних і 8 тисяч пільговиків. Серед пільговиків є 340 студентів і майже 800 учнів. Наразі кожний транспортний засіб у середньому перевіз 120 пасажирів. До карантину за добу автобуси перевозили 600 пасажирів, а тролейбуси понад 1000 пасажирів. Тобто, падіння кількості пасажирів дійсно відчутне», - зауважив Володимир Степанов.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 годин тому, MANJAK11 сказано:

так ти намагаєшся оперувати якимись данними, які неможливо перевірити, ще й висновки на основі них робиш. А в Україні взагалі ситуація може відрізнятись в рази. 

майже все в житті так, хіба ні?

дозволю собі процитувати згаданого тут Сороса (хоча яким боком він до КВ?):

Цитувати

все наши умственные построения, за небольшим исключением, содержат действительные или потенциальные ошибки. Они могут содержать элемент правды, но этот элемент, вероятнее всего, будет преувеличен до той точки, когда он станет искажать реальность.
Один из путей, с помощью которых мы можем справиться с нашим несовершенным пониманием, заключается в том, чтобы распространить полученные знания, опыт или взгляды на области, с которыми они напрямую не связаны. Это верно в отношении зрительного восприятия, когда мы без труда перекрываем слепую зону, но и в отношении более сложных явлений.

Ментальные конструкции, которые остаются в пределах нашего разума, могут варьировать от простых сенсорных восприятии до сложных систем убеждений, которые могут соотноситься или не соотноситься с миром, в котором мы живем. Те конструкции, которым удается найти свое выражение, составляют значительную часть этого мира.

Мы пытаемся понять мир, в котором живем. Мы не можем ограничить свое мышление субъектами, независимыми от нашего мышления. Мы должны принимать решения о своей жизни и придерживаться определенных позиций, которые не могут считаться знанием независимо от того, сознаем мы это или нет. Мы должны обращаться к убеждениям. Это – состояние человека.

моє суб'єктивне сприйняття світу невід'ємне від цього світу, і впливає на нього :)

 

Цитувати

Іспанія днями оголосила, що з початку липня відкриє кордони для іноземців та скасує вимогу щодо 14-денного карантину для усіх приїжджих. 

Лише місяць тому це здавалося фантастикою: тоді у країні фіксували понад 300 смертей на день від коронавірусу, і навіть це здавалося неабияким досягненням, адже на піку доходило до майже 1000 загиблих за добу. Втім, зараз ситуація докорінно змінилася. За останній тиждень кілька днів поспіль тут було лише... по одному загиблому!

Хай що дозволило досягти такого успіху – чи то жорсткий карантин, чи то зміна погоди, чи інші фактори – але іспанська влада тепер анонсує літній туристичний сезон. Хоча ще донедавна уряд був впевнений, що країна взагалі не побачить закордонних туристів цього року.

Подібні зміни відбуваються і в Італії.

В країні, яка стала першим епіцентром епідемії в Європі та де готувалися до того, що не скоро побачать туристів, планують відкритися вже цього тижня. 

 

Від 1 червня відновлять роботу музеї Ватикану, а в середу уряд відкриває всі аеропорти та знімає обмеження на поїздки між регіонами. Втім, в італійського уряду менше оптимізму, аніж у його іспанських колег, адже тут епідемія ще не подолана, а у деякі дні добова кількість загиблих перевищує 100 осіб.

Чи це пояснюється відмінностями у підрахунку статистики, чи дійсно йдеться про різний перебіг епідемії – лишається під питанням. Втім, для туриста, який обирає місце відпустки, цифри можуть мати значення. 

істерія в ЗМІ зменшується і стихає, не помічає цього хіба лінивий.

але пам'ять в більшості народонаселення коротка, так.

те, що триває четвертий місяць пандемії і досі не спромоглися з'ясувати відмінності у підрахунку статистики, також само по собі підштовхує до певних висновків ;)

Змінено користувачем rrid
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Cniperman сказано:

Але мої пости охоплюють всіх членів родини. 

 

Розкажіть будь ласка, що робиться в лікарні. Чи вистачає місць, ліків? Що кажуть лікарі і що кажуть паціенти? Чи "беруть" лікарі і за що?

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, rrid сказано:

пішли через небажання платити монополісту СітіКард.

Не зовсім. Пішли через не бажання показувати реальні доходи! Це більш вірогідніше.

1 година тому, rrid сказано:

але ніхто на їх місце не прийшов - маршрутки продали, водіїв позвільняли.

Каже кум, що прийшов. Інші прийшли перевізники. Не знаю хто саме, взнаю, скажу. Водій без роботи не сидітиме. Піде до іншого, сяде в таксі.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Водій без роботи не сидітиме. Піде до іншого, сяде в таксі.

Звісно, крім навичок тут розуму особливо не треба :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, Zheny@ сказал:

Не зовсім. Пішли через не бажання показувати реальні доходи! Це більш вірогідніше.

Продати супер рентабельний бізнез (по твоїм словам) за ціною металолома(старі маршрутки) через небажання показувати реальні доходи - це геніальне умозаключеніє.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Звісно, крім навичок тут розуму особливо не треба :D

так ото ж.

Водій, експедитор, таксист. Так, заробітки не ті зовсім. Але вже не без роботи!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, yarik1 сказано:

через небажання показувати реальні доходи - це геніальне умозаключеніє.

Бачиш інші причини?  Поділися!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Zheny@ сказал:

Бачиш інші причини?  Поділися!

 

Бачу тільки 1. немає там супер рентабельності і це трошки там і взагалі рентабельності не буде(як зараз наприклад). Ручне управління з боку геть далеких з міськради і ще купа всього. А те що продали - красавчікі. 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Бачиш інші причини?  Поділися!

Нещодавно мав діалог з одним бізнесменом, з товарооборотом фірми понад 100млн. на рік, так він зараз частково переорієнтовує фірму на інший вид продукії бо тим чим він займався дає лише  25-30% рентабельності, а новий вид продукції понад 70%. То з його слів: навіщо витрачати час на те що дає меншу віддачу.

Я б з цим твердженням посперечався, але він міліонер, а не я :) 

Змінено користувачем Ukrainec
  • Дякую! 1
  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Cniperman сказал:

Але мої пости охоплюють всіх членів родини. А реакцію на оприлюднення настільки особистого мені важко спрогнозувати) 

Важко було признаватися першим хворим. Самі сусіди могли прийти хату палити. А зараз, думаю, нічого поганого не станеться. А на Борді взагалі ніякого негативу, бо ти ж нікому загрозу не несеш через монітори. Не очкуй. Пиши більше.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, rrid сказал:

колись було більше 400 машин на автобусних маршрутах міста. цей період пам'ятається як "платиш дорожче, ніж в тролейбусі, але їдеш сидячи". потім була "реформа" на "більші автобуси" - маршруток залишилось понад 200, і "сидячи їдеш тільки з кінцевої"

От не починай вже знову про цей рай. Коли були Мерседеси, я не міг вже сісти в декількох зупинках від кінцевої. І потім зі своїми 196 см їхав у позі зю через усе місто. Тому я за те, щоб поставити пам'ятник Шибі за більші маршрутки. А що стосується загальної сидячки в 200 маршрутках, то кількість місць майже не змінилась. 12 в Мерсі проти 22 в Богдані 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, SΩLΩMΩN сказал:

Розкажіть будь ласка, що робиться в лікарні. Чи вистачає місць, ліків? Що кажуть лікарі і що кажуть паціенти? Чи "беруть" лікарі і за що?

Що там робиться не маю сам чіткого розуміння... Після важкого перебігу в тещі вона стала не контактною, з нею неможливо говорити, залишається тільки надіятись що спеціалісти приведуть їй в ясність... Дружина замкнута з сином в боксі, окрім своєї палати майже нічого не бачать. Їй теж діагностували одностороннє запалення, лікують, тестів нема. При тому на кашель вона не жалілась, паро раз дні три тому кашлянула та й все. За ліки платять, вроді все

Змінено користувачем Cniperman
  • Дякую! 1
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

40 хвилин тому, Cniperman сказано:

За ліки платять, вроді все

приблизно, яка сума на дорослого/день?

P.S. на жаль, цікавлюсь вже не просто так

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, yarik1 сказано:

Бачу тільки 1. немає там супер рентабельності і це трошки там і взагалі рентабельності не буде(як зараз наприклад). Ручне управління з боку геть далеких з міськради і ще купа всього. А те що продали - красавчікі. 

Чоловіче, ще у відносно не далекому 2012 році. До Революції Гідності. Один власник маршрутки казав, про 100$ / день чистої виручки.

А місяць тому, водій одного з маршрутів, пробалтався, що якщо немає 50$ / день чистими, то дарма виїхав.

 

То тепер порахуй. Хоча уже рахували не раз.  Скільки заробляє власник і скільки воділа.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Zheny@ сказано:

А місяць тому, водій одного з маршрутів, пробалтався, що якщо немає 50$ / день чистими, то дарма виїхав.

це вже з електронними квитками так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, case_l сказано:

це вже з електронними квитками так?

Походу нє.

Бо до валідаторів точно мали стільки (як не більше). Зараз готівка, що дають, на тому ще мають щось. Але тікати не спішать ,чомусь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Зараз готівка, що дають, на тому ще мають щось.

готівка, "сарай на колесах" який іздить - поки їздить (були випадки що і без гальм, передачею і ручніком гальмували), на податках добре можна зекономити, коли купуєш умовно по 100 а чек дають на 150))) от і працюють собі у збиток, все для людей, все для людей...

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 минут назад, Bliksss сказал:

приблизно, яка сума на дорослого/день?

P.S. на жаль, цікавлюсь вже не просто так

Десь на 500 в день на двох. Залежить чим лікувати будуть

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Cniperman сказано:

Десь на 500 в день на двох. Залежить чим лікувати будуть

думалось - значно більше.... племінниця (5 років) взимку була в інфекційній - 2-х стороннє запалення (ще кілька дітей  з садочка було), то по 800-1000грн на день.

Що цікаво, зараз в її мами (моєї сестри) підтверджений КВ, симптомів вже нема майже ніяких -кашлю, температури (була всього дня 3-4), тільки слабість - малій пофіг, тільки нудиться вдома сидіти, то я деколи забираю погуляти на повітрі (без контакту з іншими).

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

44 минуты назад, Bliksss сказал:

P.S. на жаль, цікавлюсь вже не просто так

Ти? Чи хтось з родичів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От цікаво, якщо відмовитись від "сіті кард" взагалі, можна інше рішення впровадити, навіть зробити його валідним разом з сітікардом, чи "сіті кард" не буде возмущатись?

Якщо треба моніторинг, то можна його й надати в доступі онлайн - хто дивиться дані з "сіті карду" наприклад?

 

Технічно не складно і не так затратно зробити як здається, зате не залежиш від когось.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...