Перейти до змісту

Вибори мера Луцька і до міськради


Bliksss

Рекомендовані повідомлення

18 minutes ago, volks said:

А давай помоніторимо ЗМІ, від кого більше ДТП.

А що там моніторити? Кого більше на дорозі - від того і ДТП більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 410
  • Створено
  • Остання відповідь
57 минут назад, Zheny@ сказал:

Непарна  сторона проспекту Соборності  від "танку" до "Там-ТАму" - не зроблена.

Здрасцє. Вже два роки як зроблена.

57 минут назад, Zheny@ сказал:

Тому велодоріджки виглядає, як знущання! 

Чому як знущання? Якщо на Соборності, Молоді, Відродження робили тротуар, то чому б одним махом не зробити НОРМАЛЬНУ велодоріжку?

 

41 минуту назад, Zheny@ сказал:

Мова про інфраструктуру.  Де для кожного повинно бути своє місце. 

Женя, покажи, де я хоч раз писав, що потрібно займатися лише велодоріжками?

36 минут назад, Zheny@ сказал:

1) чітко відділити транспорт і пішоходів, зробити мінімальні пересікання цих 2-х видів учасників дорожнього руху.

Пішоходи відділенні від транспорту. За винятком тих моментів, коли гандони по тротуарах їздять. 

Тепер треба ще й велоінфраструктуру відділити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, volks сказано:

Чому як знущання? Якщо на Соборності, Молоді, Відродження робили тротуар, то чому б одним махом не зробити НОРМАЛЬНУ велодоріжку?

В цьому випадку потрібно зробити велодоріжку. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, volks сказано:

Здрасцє. Вже два роки як зроблена.

Накуряний?

ныразу не зроблена. Непарна. Гостинець.  Не зроблена. Від слова Зовсім!  вийди на вулицю, а ще краще проїдься на авто від Там таму до Кільця Відродження-Соборності- Єршова-Гордіюк.

15 хвилин тому, volks сказано:

Пішоходи відділенні від транспорту. За винятком тих моментів, коли гандони по тротуарах їздять. 

Чесно?

а те, що паморочні пішоходи летять без зебри бо "так швидше", чи на червоне світло пішоходного світлофора ?

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В любому разі, приємно бачити дискусію. Ще декілька років тому раділи просто хоч якомусь ремонту, а тепер вже обговорюємо як і що зробити краще (все більше людей їдуть  за кордоном і бачать атмосферу, де "місто - для людей" - не просто порожній слоган). Отже, запит суспільства/мешканців міста потрохи з'являється і це радує :ok2:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 минут назад, Zheny@ сказал:

Накуряний?

ныразу не зроблена. Непарна. Гостинець.  Не зроблена. Від слова Зовсім!  вийди на вулицю, а ще краще проїдься на авто від Там таму до Кільця Відродження-Соборності- Єршова-Гордіюк.

Сорян. Думав мова за тротуар.

 

29 минут назад, Zheny@ сказал:

Чесно?

Чесно. А ьи пропонуєш на кожному світлофорі підземний перехід викопати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, volks сказано:

Чесно. А ьи пропонуєш на кожному світлофорі підземний перехід викопати?

 

Я свою позицію озвучував неодноразово.  Підземка реально круто, і в деяких місцях просто вкрай необхідно.

Але говорив про те, що зменшити кількість можливих "випадкових" перебігань і неправильних переходів.

 

Соборності той же,  відрізок  Троянда-Кільце (Глобус).  Там на роздільній кущі ростуть. Дофіга, і вони затуляють весь огляд. Якщо дитина буде перебігати і вискочить ненароком - все!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Zheny@ сказал:

Підземка реально круто, і в деяких місцях просто вкрай необхідно.

Просто нереально круто. Замість того, щоб просто перейти дорогу, спускатися під землю.

А ще краще не видумувати велосипед у вигляді підземних і надземних переходів і безкінечних парканів, а переймати досвід країн, в яких при в 2-3 рази більшій автомобілізації смертність на дорогах в декілька разів нижча.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, volks сказал:

Просто нереально круто. Замість того, щоб просто перейти дорогу, спускатися під землю.

Враховуючи кількість транспорту на дорогах, це виправдано, як на мене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, volks сказано:

Замість того, щоб просто перейти дорогу, спускатися під землю.

Просто переходячи дорогу  перед машинами шансів опуститися під землю достроково  набагато більше.

Не кажучи про оптимізацію руху авто та вплив на екологію та екрноміку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопаки, може вам милиці дати в руки і спробуєте потренуватися спускатись вниз? Чи коляску з дитиною? Я вже мовчу про факт, що кожен з нас має шанси дожити до пенсії і тоді побачимо, як будете стрибати вверх-вниз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Zeiss сказал:

Хлопаки, може вам милиці дати в руки і спробуєте потренуватися спускатись вниз? Чи коляску з дитиною? Я вже мовчу про факт, що кожен з нас має шанси дожити до пенсії і тоді побачимо, як будете стрибати вверх-вниз.

З нашими водіями (звичайно не всіма) і пішоходами, часом краще шкандибати вверх вниз, ніж підлітати і приземлитися на капот. Або на землю. Часто у мертвому стані. Або калікою на все життя.

І яка ймовірність наїзду авто на пішоходів у підземному переході? Майже нульова.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, Electronshik сказал:

З нашими водіями (звичайно не всіма) і пішоходами, часом краще шкандибати вверх вниз, ніж підлітати і приземлитися на капот. Або на землю. Часто у мертвому стані. Або калікою на все життя.

І яка ймовірність наїзду авто на пішоходів у підземному переході? Майже нульова.

Дайошь переходи підземні по всьому місту. Лише на Соборності десяток треба.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Unknown сказал:

І де ж у Луцьку вкрай необхідний підземний перехід?

Як де. На центральній площі. Як же там без переходу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, volks сказано:

Як де. На центральній площі. Як же там без переходу.

Як на мене, безтолкове заривання грошей в землю...

))

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 minutes ago, Electronshik said:

З нашими водіями (звичайно не всіма) і пішоходами, часом краще шкандибати вверх вниз, ніж підлітати і приземлитися на капот. Або на землю. Часто у мертвому стані. Або калікою на все життя.

І яка ймовірність наїзду авто на пішоходів у підземному переході? Майже нульова.

То може треба дороги безпечнішими робити, ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо зробити грамотно, то на Соборності біля Загсу можна зробити розвязку з естакад. Це дешевше, ніж вкопуватися.А під естакадами ( це буде вся площа від Троянди, Загсу, Гостинця та бувшого Приватбанку) купа вільної землі під парковки, комерцію т. д. які з радістю вкладуть гроші.

Так само естакада розвязка проситься біля Нової лінії на Чернишевського.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zeiss У нашій країні у це просто не вірю. І найкраще як на мене: це розділити транспортні потоки таким чином, щоб пішоходи та машини зустрічались якомога менше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 minutes ago, Electronshik said:

@Zeiss У нашій країні у це просто не вірю. І найкраще як на мене: це розділити транспортні потоки таким чином, щоб пішоходи та машини зустрічались якомога менше.

Ай, скільки разів вже чув схоже. Можна ще про якийсь особливий менталітет згадати. 

Так, розділяти - супер. Тільки авто - під землю, а людей - наверх.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Alex S сказано:

Ви ніколи не задумувалися чому в Італії ,Іспанії чи Франції разів в 1000 більше мотоциклів ніж в Україні? І половина з тих мотоциклістів навіть не вдівають мотопричандали ,а більша половина в шоломах - касках без бороди? 

Думав, що там клімат тепліший + багато вузьких вуличок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 минут назад, Nokian сказал:

Якщо зробити грамотно, то на Соборності біля Загсу можна зробити розвязку з естакад. Це дешевше, ніж вкопуватися.А під естакадами ( це буде вся площа від Троянди, Загсу, Гостинця та бувшого Приватбанку) купа вільної землі під парковки, комерцію т. д. які з радістю вкладуть гроші.

Велкам під міст на Перемоги. Просто рай для комерції. Правда специфічної - на розлив.

18 минут назад, Zeiss сказал:

Можна ще про якийсь особливий менталітет згадати. 

Про клімат забув. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Перемоги просто естакада, а я кажу про Розвязку з естакадами.

Коли вся площа перехрестя біля загсу буде вільна, там можна вмістити шість Гостинців.

Достатньо і для освітлення і для комфорту.

До речі пішохіжний міст на вокзалі змогли побудувати ,закінчити лише тоді, коли дали землю під Пасаж  Жулинському,а той спосорував  будівництво мосту.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...