Перейти до змісту

Вибори мера Луцька і до міськради


Bliksss

Рекомендовані повідомлення

8 хвилин тому, nickel сказано:

Коли здоровий люд пересяде на ровери, НАЯВНОГО транспорту, парковок, стоянок з головою вистачить для пенсіонерів, мам з дітьми і людей з особливими потребами і тими хто так і не зміг відірвати дупу від авто.

 

Є реальні приклади а не рекламні картинки?

Бо по Вінниці я зовсім інше бачу - не буде так, що з'являться велодоріжки і всі на велосипеди пересядуть. В європі це формувалось не одне десятиліття - впевнений, що у нас за пару років пересядуть? :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 410
  • Створено
  • Остання відповідь
53 хвилин тому, Zheny@ сказано:

іпать.. .

невже ти не розумієш, що це розпил бабла?

 

зроблять 10 км велодоріжок (умовно) а бабла спишуть, як на трасу Сочі-Червона поляна! 

іпать, невже ти не розумієш що розпил бабла буде у всьому?

У парковках, в громадських туалетах, в харчуванні в дитячих садочках, в ремонті прибудинкових територій, у закупівлі канцтоварів і оргтехніки для шкіл...

їм яка хрін різниця де бабло списувати?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, vampirich сказано:

іпать, невже ти не розумієш що розпил бабла буде у всьому?

У парковках, в громадських туалетах, в харчуванні в дитячих садочках, в ремонті прибудинкових територій, у закупівлі канцтоварів і оргтехніки для шкіл...

їм яка хрін різниця де бабло списувати?

 

Я це розумію прекрасно. Завжди пилялося і пилятиметься!

Просто Коли це буде робити на більш нагальних (проблемних) дільницях, то якось не так обідно буде.

 

Бо нагадує Черкаси та Полтаву

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, sergkots сказал:

Бо по Вінниці я зовсім інше бачу - не буде так, що з'являться велодоріжки і всі на велосипеди пересядуть. В європі це формувалось не одне десятиліття - впевнений, що у нас за пару років пересядуть? :)

А з чого ти вирішив що ми кращі за європейців і пересядемо на ровери не так як вони за пару десятиліть, а за пару років? Але якщо велодоріжки постійно відкладати, то не пересядемо ніколи. Ми вже про*бали частину України, бо вважали, що культура і армія не в пріоритеті. Зараз ще про*бемо здорову націю, бо велосипеди з інфрастуктурою не в пріоритеті і тоді нам точно треба буде багато транспорту для людей з особливими потребами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

45 минут назад, Zheny@ сказал:

Просто Коли це буде робити на більш нагальних (проблемних) дільницях, то якось не так обідно буде.

Ось це правильний підхід. "Хай крадуть - аби щось робили." А потім ще додати "добре хоч так зробили"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, volks сказано:

Ось це правильний підхід. "Хай крадуть - аби щось робили." А потім ще додати "добре хоч так зробили"

так це ще й перегукується з сусідньою темою : "так катував же для блага України"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, nickel сказано:

бо велосипеди з інфрастуктурою не в пріоритеті і тоді нам точно треба буде багато транспорту для людей з особливими потребами.

Як тоді полішук покаже понти, коли буде на велосипеді їздити? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, volks сказано:

Ось це правильний підхід. "Хай крадуть - аби щось робили." А потім ще додати "добре хоч так зробили"

Тобі вперлося все в велодоріжки?

Суть в тому, що все одно вкрадуть. І ніхто нічого не зможе зробити!  Почнеш вспливати - приберуть кху-ям.

Ніхто не змінить нічого.

Ну можеш спробувати вимагати чесних документів і чесних закупівель.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 minutes ago, case_l said:

Як тоді полішук покаже понти, коли буде на велосипеді їздити? 

А це, доречі, був би йому величезний репутаційний плюс, якби він на ровер пересів. Типу, молодий мер, пропаганда здорового способу життя, відходить від совкового уявлення про владу, на ровері в Європу і всяке таке інше. Але не раз і на камеру, а хоча б на цілу весну-осінь, щоб можна було на дорозі регулярно бачити. Хз, чому його піарники до цього ще не додумалися.

Останнє речення, швидше за все, риторичне <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Ko3bMa сказано:

А це, доречі, був би йому величезний репутаційний плюс, якби він на ровер пересів. Типу, молодий мер, пропаганда здорового способу життя, відходить від совкового уявлення про владу, на ровері в Європу і всяке таке інше. Але не раз і на камеру, а хоча б на цілу весну-осінь, щоб можна було на дорозі регулярно бачити. Хз, чому його піарники до цього ще не додумалися.

Останнє речення, швидше за все, риторичне <_<

Між іншим, Святослав Кравчук, коли жив на Молоді, постійно бігав на стадіоні 10ї школи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, nickel сказано:

Реклама общественного транспорта и как надо работать с информацией:  varlamov.ru — LiveJournal

Ця картинка, або подібна, уже була. Тільки не грецькою.

Але суть в тому, що автобус самий правильний виходить

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, Zheny@ сказал:

Ця картинка, або подібна, уже була. Тільки не грецькою.

Але суть в тому, що автобус самий правильний виходить

 

Автобус найменше місця займає, а самий правильний - ровер. Не коптить небо і люди здоровші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Насправді, картинка має бути така:

(скільки місця на дорозі займає однакова кількість людей:

 - в авто

- на вєліку

- в автобусі.

І очевидна відповідь

velo.PNG

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 hours ago, sergkots said:

Пенсіонери, мами з дітьми, люди з особливими потребами - вони на який велосипед сядуть? 

Холодна пора року -  на велосипедах теж?

 

1515155082115452587.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 минуты назад, Zheny@ сказал:

Тобі вперлося все в велодоріжки?

Мені вперлося у все. А не лише у велодоріжки.

 

15 минут назад, Ko3bMa сказал:

А це, доречі, був би йому величезний репутаційний плюс, якби він на ровер пересів

В минулому році в нього деколи з'являлось фото  на велосипеді у ФБ. А на мою критику велодоріжок під цим фото, він відповів, що з велодоріжками все ок. А тепер вичвилось, що жодної нормальної велодоріжки немає.

Схожа ситуйовина була ще й з Разумовським. Тільки стосовно дитмайданчика.

8 минут назад, Zheny@ сказал:

Але суть в тому, що автобус самий правильний виходить

 

Тільки від велосипедистів викидів менше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але, якщо вже топити за велосипеди і т. і.н (а не за розумну інфраструктуру транчсорту), то картинка має мати такий вигляд. (така ж картинка, суть та сама, подача інша (але все міняє ;) )
 

C5Q3dsBWYAAYhqL.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 minutes ago, volks said:

Тільки від велосипедистів викидів менше.

Зимою на наших дорогах і нечищених тротуарах дуже не наїздишся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згідний з @Zheny@ стосовно потенційного розпилу. Залишається надія на громадські організації, які не дадуть вкотре проср@ти гроші на непотрібство.

Але принципово не згідний щодо авто-тематики. Мій погляд наступний: купив авто - то це твої особисті проблеми де його ставити, місто особисто тобі нічого не винно (ну хіба що виділяти землю під багаторівневі паркінги / перехоплювальні на околицях міста). В центрі - виключно платне паркування.

(раптом що - я водій, але при хорошій інфрастр. запросто катав би на роботу велосипедом весь рік щодня 6-7км в одну сторону)

 

Проблема в тому, що велоінфраструктуру чомусь люблять міряти в метрах-кілометрах, а не в толкових пересіченнях чи розв'язках.

Але велоінфраструктуру потрібно створювати полюбому. Спочатку це, а велосипедисти з'являться зросте кількість.

 

upd. @nickel поставив би сотню плюсів, але закінчились на сьогодні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Непарна  сторона проспекту Соборності  від "танку" до "Там-ТАму" - не зроблена. Хоча протилежна вже давно!  Скоро і її треба буде робити!

Це ж тосується і Відродження.  Всього проспекту!

Тому велодоріджки виглядає, як знущання!  Типу все решта ЗБС, от лише велодоріжок не вистачає!

 

Зроби дороги, щоб можна було ЇЗДИТИ, а не авто / вєліки / траліки / маршрутки бити. А тоді берися за Велодоріжки, щоб ті ж дороги розвантажити. 

Запровадь СИСТЕМУ громадського транспорту, а тоді берися за велодоріжки.

 

...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, volks сказано:

Тільки від велосипедистів викидів менше.

А від дурнуватих - аварій більше!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, Zheny@ сказал:

А від дурнуватих - аварій більше!

 

А давай помоніторимо ЗМІ, від кого більше ДТП.

І для того якраз потрібні НОРМАЛЬНІ велодоріжки, щоб відмежувати велосипедистів від авто і пішоходів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Але суть в тому, що автобус самий правильний виходить

ні, автобус корону передає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, nickel сказано:

Автобус найменше місця займає, а самий правильний - ровер. Не коптить небо і люди здоровші.

Ми говоримо про одне й те ж. Але з різних поглядів.

Мова про інфраструктуру.  Де для кожного повинно бути своє місце.  Звісно, якщо мені доїхати з ДПЗ (умовно) на 33-й вєліком, без велодоріжок, то це ппц як стрьомно.  (п'яний бляхер на дорозі і фсьо, Женю хоронять)

Автобусом я доїду трошки швидше, але дорожче і комфортніше.

На авто + - так само як і автобусом, тільки ще більш комфортніше і не залежу від графіку руху транспорту. (буде маршрутка, чи ні, виїхав тралік на маршрут чи ні)

Останніх півроку ходжу з роботи додому пішки. Без огляду на погодні умови. І в дощ і в мороз.

 

Автобуси / тролейбуси / тамваї . З чсамого початку транспорт для малоймущих та пенсіонерів і студентів з туристами.   (позиціонування, як не дорогий транспорт).

(У Варшаві \їздять електрички, бо відстані, дай дорогу, можна годину їхати з центру міста до околиці, а відповідно з одного кінця в інший, не одну годину!  Але всі умови, вішалки для вєліків, USB та інтернет для телефонів і т.д. погодинна оплата проїзду, +- дорівнює години і кілометраж) Ах да, мало не забув! ВЕЛОДОРІЖКИ. Майже кругом, по всіх містах де був у Польщі. Варшава, Познань, Гданськ, Вроцлав, розв'язки, переходи, переїзди, світлофори!)

(Рига, автобуси / тролейбуси / трамваї, оплата за поїздку, годину, чи 1-2-3 зупинки, пофіг)

(Прага, така ж історія)

Це все приклади діючої інфраструктури, де всім є місце!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, volks сказано:

А давай помоніторимо ЗМІ, від кого більше ДТП.

І для того якраз потрібні НОРМАЛЬНІ велодоріжки, щоб відмежувати велосипедистів від авто і пішоходів.

От лишень починати потрібно не з них!

 

1) чітко відділити транспорт і пішоходів, зробити мінімальні пересікання цих 2-х видів учасників дорожнього руху.

2) розвинути інфраструктуру того ж руху, :

- на дорогах окремі смуги руху для автобусів / швидких / пожежних / поліції  і всіх інших

- пішохідні / вело зони, із чітким розмежуванням руху

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...