Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
2 часа назад, axelffox500 сказал:

треба не валідатори, а новий автопарк для початку, європа, росія, китай, уже давно електробуси на потік  запроваджують, а у нас валідатори на ржаві корита, все як не в людей.

В першу чергу в ситуації, що склалася, таки треба валідатори і контроль нормальний за перевезеннями, бо так далі бути не може - в місті реально сформувався "прашарок кравасісь", які не хочуть платити податків, і при тому не збираються якісно робити роботу (і хамлять, і не їздять за графіком, і трекери вимикають, і не миють навіть ті колимаги), а тільки підвищують вартістьсвоїх геть ніяких послуг. Коли випливе реальна картина їх прибутків - ніхто шантажувати міську раду вже не зможе, доведеться готуватися до візиту податкової.

А от паралельно не лавочки в форму х*р зна чого по 100 тисяч ставити, і не водограї зі скверами фігачити, а закупляти потроху транспорт для міста. А то в нас довбограї будують водограї і оСКВЕРняють місто, а тим часом бариги вертять все місто на всім відомому органі - довбограї ж займаються іншим...

Тут згадують, яка тяжка робота водія, ну так, не мед, але БАБКИ то мають? Мають нормальні? То чого показують офіційну зарплату ледь не мінімалку? Зашибісь ситуація - щодня в кишеню 200-300-500 грн., а в кінці місяця ще й зарплата, а ви, лохи, отримуйте зарплату по білому, яка якогось біса НЕ росте, платіть податки, дехто ще - декларації подавайте за кожну гривню, але НАМ, ПАНАМ ви платити повинні кожних пару місяців більше і більше! А за...пу за комір їм не час отримати трошки? Бо по великому рахунку та їхня несплата податків в повний ріст тягне на кримінал.

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
23 минуты назад, axelffox500 сказал:

Про несплату податків  не треба тут ляля , ти заїть  в будній день на нову пошту на перше відділення, і попитай  чи багато відправлють і получають як юридичні особи, а там об'єми не малі,  відкриєш собі америку, яка насправді в нас кількість несплачених податків з товарообороту.

Новою поштою така тижба людей щодня користується... Плюс OLXи різні і т.д. От замовляв певно з 20+ інтернет-магазинів різні риболовні товари цього року - і все проходило від фірми або підприємця.

Та і взагалі - отой підприємець, що відправляє тобі товар, як фізособа, НЕ шантажує нікого, як то роблять перевізники (а іноді саме за рахунок того тобі той телефон чи ще щось дешевше виходить). Справа не в об'ємі, справа в тому, що вони офігіли. Вкрай. Ну і порахуй кількість пасажирів на рік в усіх маршрутках... Теж відкриєш Америку.

Опубліковано

 

7 часов назад, axelffox500 сказал:

вони крутять цілий день ту баранку, вдається їм то хай заробляють, мені якось всерівно. А от не всерівно мені коли у чиновника в якого зарплата 500 долларів, майна і статків на пів мільйона і діти в шоколаді живуть

Я звичайно дуже вибачаюсь, а чим вони між собою відрізняються? Що один краде, що інший. Чи в нас простому роботязі красти можна?

Опубліковано

@axelffox500 Це не може бути виправданням для злочину що посадових осіб що простих работяг. Мені не легше якщо мене обкраде простий работяга.

 

 

Опубліковано

йопта, кому то з бордівчан захотілося через клона поспілкуватися ?
Нафіга отаке робити :) то ж пиши з основного акаунта :) чи соромно такою дурнею палитися ?

Опубліковано

@axelffox500 я мав на увазі загалом.

Ми ж насправді не знаємо скільки має коштувати проїзд, правда? Він може бути й 3 грн., а може бути й 10грн. Але зараз ці цифри фактично взяті з довідника "стеля". 

Ця система хоч якось дасть статистику по транспортному рухові у нашому місті. І це не будуть голослівні слова перевізчиків, які возять всіх нас на таких коритах, що дивитись на них страшно. Це вже буде статистика від приладів. Звичайно з певною достовірністю, бо хітрожопі є й водії та й пасажири. Але на то повинен бути контроль, з відповіднимим повноваженнями 

12 часов назад, AgentSmith13 сказал:

В першу чергу в ситуації, що склалася, таки треба валідатори і контроль нормальний за перевезеннями, бо так далі бути не може - в місті реально сформувався "прашарок кравасісь", які не хочуть платити податків, і при тому не збираються якісно робити роботу (і хамлять, і не їздять за графіком, і трекери вимикають, і не миють навіть ті колимаги), а тільки підвищують вартістьсвоїх геть ніяких послуг.

Згоден на всі 100%. 

 

Опубліковано
6 хвилин тому, Соромітник сказано:

йопта, кому то з бордівчан захотілося через клона поспілкуватися ?
Нафіга отаке робити :) то ж пиши з основного акаунта :) чи соромно такою дурнею палитися ?

 

24 хвилин тому, axelffox500 сказано:

наприкдад з Ліпін до там таму 80грн

 

Опубліковано
22 часа назад, ForZa сказал:

От цікаво, а чому ніхто приклад Польщі не наведе, як там?

Був у Кракові. Що запам'яталось: дуже чіткий графік руху.  На всіх зупинках електронні табло з графіком онлайн.

Квиток універсальний, на всі види транспорту. Квиток діє певний час, відповідно коштує різну вартість. Але дозволяє пересісти з одного транспорту на інший в межах цього часу. Купується або в транспорті, або на зупинці через спеціальні термінали, типу Ібоксів. На щастя там був мультимовний інтерфейс (тоді правда не було української, але добре що була англійська мова). Оплата була налічними та карткою, хоча один раз нарвались на апарат в автобусі який приймав тільки безготівковий розрахунок. Тоді пережив трохи неприємний момент (за безоплатний проїзд  можна нарватись на дуже великий штраф щось десь більше ніж 200злотих),  то просив поляків купити квиток, а вже з ними розрахувався налічкою. 

Куплений білет компосується спеціальним компостером, який на квитку друкує дату та час компосування. 

Для зайців існує контроль, який при вході першим ділом блокує ці продажні автомати та компостери. Тут можеш довести що ти не верблюд хіба що за допомогою системи відеонагляду, яка покаже коли ти насправді зайшов у автобус.

Як на мене система якісно зроблена, продумана та чітко працює. Але вартість її певно дуже велика. 

І наскільки я знаю в Любліні інша система, приблизно така ж як зараз в Луцьку, хіба що ще квитки продаються на зупинках, та компостуються. Просто в Любліні їхав всього один раз, то вже не пам'ятаю.

Опубліковано
9 minutes ago, axelffox500 said:

смаркачі Палиці окупували міську раду, продають землю на ліво і направо, і щей хочуть людей переконати, що вони якісь правильні дії робять.


Ну тепер все стало на свої місця, не стримався і все ж прорвало. Тобі, чоловіче, в "політику" чи ще який смітник.

 

13 minutes ago, axelffox500 said:

Маючи власний автозавод в місті і на таких коритах їздити


Годі, Петре Олексійовичу, завод то ваш власний а на коритах їздимо ми :) націоналізуйте його як Приватбанк і буде лучанам щастя :)

Опубліковано
44 минуты назад, axelffox500 сказал:

А ще розкажи які саме в Польщі автобуси і які в нас, 

@axelffox500 я взагалі наводив приклад організації оплати. Можна чітко організувати систему навіть на таких іржавих коритах, і вгробити все, маючи надсучасний транспорт. Мова не про те!

Так автобуси там у набагато кращому стані, це так м'яко кажучі. В нас на наші автобуси лячно дивитись. Але це мова типу "в городі бузок, а у Київі дядько"

48 минут назад, axelffox500 сказал:

Маючи власний автозавод в місті і на таких коритах їздити

Якщо не робити вчасно необхідні ТО, вижимати все що тільки можемо з того транспорту, буде те що зараз є. Нашим баригам дай мерседеси то через пару років буде те саме корито. 

Ці теперішні корита не з неба впали. І були у нормальному стані. 

Якщо все ж таки система, про яку стільки шуму запрацює, стане ясно скільки заробляють перевізники. А то вічно плачуть про те що їм грошей не вистачає. 

Опубліковано
25 минут назад, Electronshik сказал:

@axelffox500 

Якщо не робити вчасно необхідні ТО, вижимати все що тільки можемо з того транспорту, буде те що зараз є. Нашим баригам дай мерседеси то через пару років буде те саме корито. 

Ці теперішні корита не з неба впали. І були у нормальному стані. 

Якщо все ж таки система, про яку стільки шуму запрацює, стане ясно скільки заробляють перевізники. А то вічно плачуть про те що їм грошей не вистачає. 

Яке ТО? Вони вже давно вичерпали свій ресурс. Як технічний, так і моральний. В утіль їх.

2) після впровадження тих сітікарт, не виключено що перевізник поставить питання про підняття цін на проїзд щоб компенсувати чорний нал

Опубліковано
40 минут назад, weldermaster сказал:

2) після впровадження тих сітікарт, не виключено що перевізник поставить питання про підняття цін на проїзд щоб компенсувати чорний нал

Перевізник нехай радіє, що в нього робота є! А підняття цін контролює міськрада, а вони сказали, що підняття не буде і в першу чергу це впровадження стосується того, щоб вивести тих перевізників на чисту воду, щоб знати, що і до чого. От потім і побачимо ху ест ху... 

Опубліковано
7 минут назад, ForZa сказал:

першу чергу це впровадження стосується того, щоб вивести тих перевізників на чисту воду, щоб знати, що і до чого.

Бджоли проти меду?

Опубліковано
1 час назад, ForZa сказал:

Ну якщо ти це так сприймаєш, то мені тебе шкода... :(

Ну а як? Чи в нас лобізм маршрутчиків в ЛМР кудись зник? То я ж тільки за.

Опубліковано
4 годин тому, weldermaster сказано:

після впровадження тих сітікарт, ... перевізник(и) поставить питання про підняття цін на проїзд щоб компенсувати чорний нал

 

4 годин тому, weldermaster сказано:

 В утіль їх.

 

Опубліковано

Ну от з'являється перша інфа і що ми бачимо - нас хочуть наї...ти?! Квиток на 2 поїздки 15 грн.?! Ну взагалі-то 6+6=12 може в них з математикою туговато, а може - це приховане, чергове "покращення"? Чи я щось не зрозумів?

Електронна система оплати проїзду у Луцьку: види та ціни квитків

Опубліковано
10 хвилин тому, ForZa сказано:

Ну взагалі-то 6+6=12

Ось правильна формула :

6+6+х=15

х=3грн

Кому піде "х"  - хз.  Може то вартість виготовлення квитка. 

Опубліковано

це електронний на 2 поїздки

 

може це для панаєхавших і зальотних?

типу падаток щоб не в місто не приїжджали всякі

 

 

 

 

Опубліковано
23 минуты назад, alexvvv сказал:

Ось правильна формула :

6+6+х=15

х=3грн

Кому піде "х"  - хз.  Може то вартість виготовлення квитка. 

А якщо людина хоче проїхатись на тролейбусі? Кому тоді 7 грн?

 

Опубліковано
2 часа назад, Ghost_manka сказал:

@TFA Що станеться з проїздними в тролейбусах після введення системи безготівкової оплати. Нічого не зміниться?

Підозрюю, що залишаться. Це ж не готівка, купуються на зупинках, мабуть будуть паралельно продаватися.

Опубліковано
5 часов назад, alexvvv сказал:

Може то вартість виготовлення квитка.

Це питання задавали перед тендером і казали, що люди за це платити не будуть, знову найо...брешуть?!

5 часов назад, Zevs_Isver сказал:

може це для панаєхавших і зальотних?

Ну тоді виходить, що про своїх ще не подумали, не роз'яснили, а про зальотних більше турбуються? :) Неа - тут своїх мають по повній!!!

Опубліковано

Интересует ребята еще то, система МАК, которая с трудом проработала около 5 лет. Сколько потрачено бюджетных денег на нее? и что теперь? куда все трекеры? 

Второй вопрос, походу скоро в Киеве проезд будет дешевле чем в Луцке? https://transport.kyivcity.gov.ua/ 

Если так сравнить, то у нас на 50 поездок должен проезд по карте "Сити Кард" стоить 4.50-5грн, от 50-100 поездок!

Опубліковано

и извиняюсь, но у нас всегда действует одно правило, "Не наeбешь ты, наeбут тебя") видимо через месяц так и случится. 

https://volyntop.com/bezgotivkova-oplata-proyizdu-u-gromadskomu-transporti-dumky-luchan/?fbclid=IwAR0tY_m_XFHUez-Rq3C1xYirROf64v_uPBMWlacBi73wYQXP9R1tnJElM_w еще интересует сколько им заплатили с 50-ти миллионов? 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...