Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рекомендовані повідомлення

26 минут назад, Ant.ares сказал:

Перестаньте вже приплітати усюди пенсіонерів, як популісти, їйбо :-) 

Ви подивіться скільки їх у тролейбусах їздить, а валідатори і там будуть встановлювати! Це таке ставлення до літніх людей? Приплітати? Ну-ну... Доживіть і ви до того віку і щоб вас "приплітали"!!! От же люди... Я дивлюсь ви тут новенький і дуже нахабний і не вихований!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

1 hour ago, ForZa said:

Ви подивіться скільки їх у тролейбусах їздить, а валідатори і там будуть встановлювати! Це таке ставлення до літніх людей? Приплітати? Ну-ну... Доживіть і ви до того віку і щоб вас "приплітали"!!! От же люди... Я дивлюсь ви тут новенький і дуже нахабний і не вихований!

Що б не було придумано - це всеодно створить проблеми для улюбленої вашої категорії. З огляду на ту маленьку долю інформації - зараз всі пенсіонери повинні їхати в ЦНАП, щоб отримати чудо-картку. У разі поломки (банально, роздушили), втрати та інших випадках - знову в ЦНАП і доводити щось спеціалісту. Вважаю абсолютно сирим цей варіант.

Найбільш часто зустрічається практика, коли пенсіонер або інвалід пред'являють відповідне посвідчення на контролі і всі задоволені. Звісно, нікуди не зникає мінус, що треба їх якось рахувати.

p.s. Буркотіти не варт, ми ж не лавочці під підїздом :) На форумі я з 2008 року. На жаль, через перерву в користуванні, забулись дані для входу.

Змінено користувачем Ant.ares
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 минут назад, Ant.ares сказал:

Що б не було придумано - це всеодно створить проблеми для улюбленої вашої категорії

Це не улюблена моя категорія, а треба хоч трохи мати поваги до літніх людей але для вас я бачу це дуже далека тема... :(

27 минут назад, Ant.ares сказал:

У разі поломки (банально, роздушили), втрати та інших випадках - знову в ЦНАП і доводити щось спеціалісту. Вважаю абсолютно сирим цей варіант.

Цих "у разі" на Заході чомусь мало трапляється і про це мало говорять, все вирішується, а от тільки у нас це проблема з проблем, що не візьми :) Ви ще офіційного роз'яснення не чули, а вже такі далекі висновки, а було лише повідомлено про приблизну дату, коли введуть цю практику і приклади розрахунків, а про те як і кому і що будуть видавати (пільговикам) ще нічого не казали але ви вже поради даєте... то йдіть працюйте, вводьте нові ноу-хау... легше язиком плескати да на дивані поради давати :) Все роз'яснять як і що і будуть робити аби лише різні "порадники" не заважали! Взяти обкатану прктику, ввести її і працювати, що і намагається, обіцяє турецька фірма, що буде це впроваджувати.

P.S. Так от тільки уявляю який гвалт піднімуть у соцмережах і на сайтах ті, кому щось не сподобається у малих дрібницях :) Ох веселий листопад після 11-го числа буде :)

Змінено користувачем ForZa
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, ForZa сказано:

У Осло, Стокгольмі, Копенгагені: великий, міський автобус, заходиш через передні двері і на поручні біля водія стоїть валідатор. Розраховуєшся придбаною карткою або банківською або смартфоном, а є ще у смартфонах додаток, де в тебе вже куплений і оплачений тариф і ти лише показуєш водію екран смарту де це відображене. Спокійно люди заходять, вихід через середні і задні двері і НІХТО на вхід на центральні і задні не піде!!! Стоячих людей можна брати чоловік 5-6 і все!!! Автобус великий, гарнюній, чистий... Нам про таке тільки мріяти :( Так що можна далі обговарювати проблематику валідаторів... Це, нажаль (цивілізація) не для нас :( Шкода, дуже шкода... люди в нас такі, а ми - влада, Президент...

Так, але відсоток тих хто там користується громадським транспортом і відсоток в нас різниться в рази. Все ж таки, перевезення кількості поп за одну поїздку впливає на стан транспортного засобу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, volks сказано:

Так навіть краще. Легше зайців ловити, бо не буде відмазок - не встиг, і не будуть пікати побачивши, що входить контролер.

Найбільша проблема - антивандальність. В Харкові автомати поповнення на зупинках поламали, позаливали клеєм і т.д.

Це комплексне питання. все вирішується встановленням камер, або реалізацією антивандальних заходів: отримав автомат струс/залили водою/ облили фарбою - на диспечерський пульт поліції надходить повідомлення про порушення.

Думаєде в нетрях Марселя, Турина, чи Парижа немає неадекватів? Їх там не менше, просто все конролює поліція.

Змінено користувачем Ukrainec
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 minutes ago, ForZa said:

Це не улюблена моя категорія, а треба хоч трохи мати поваги до літніх людей але для вас я бачу це дуже далека тема... :(

Просив же ж без буркотіння.

30 minutes ago, ForZa said:

Цих "у разі" на Заході чомусь мало трапляється і про це мало говорять

Звідки дані? Це банальний людський фактор і це необхідно передбачати до запуску.

 

30 minutes ago, ForZa said:

Ви ще офіційного роз'яснення не чули, а вже такі далекі висновки, а було лише повідомлено про приблизну дату, коли введуть цю практику

P.S. Так от тільки уявляю який гвалт піднімуть у соцмережах і на сайтах ті, кому щось не сподобається у малих дрібницях :) Ох веселий листопад після 11-го числа буде :)

Щось самі собі суперечите. 11-го запуск і все, декілька разів повторили, що оплати готівкою з цього дня не буде.

Де з коментарів на форумі "дрібниця", а де - ні.

30 minutes ago, ForZa said:

 кому і що будуть видавати (пільговикам) ще нічого не казали але ви вже поради даєте...

Неуважно читали, якраз про ЦНАП я не придумав - це офіційна позиція.

30 minutes ago, ForZa said:

то йдіть працюйте, вводьте нові ноу-хау... легше язиком плескати да на дивані поради давати :) Все роз'яснять як і що і будуть робити аби лише різні "порадники" не заважали! Взяти обкатану прктику, ввести її і працювати, що і намагається, обіцяє турецька фірма, що буде це впроваджувати.

Тут тотальний промах. Працюю керівником проектів IoT. Можу дати контакти фірми, за відповідну оплату і працюватимемо, і ноу-хау вводитимемо.

І "обкатана практика" - не означає найсучасніше, найзручніше для людей. Компостери теж обкатані були в совку.

Змінено користувачем Ant.ares
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене, то немає ніякої проблеми місцевим пенсіонерам отримати картку персональну для  проїзду безкоштовного.

Єдиний момент, що ажіотаж можуть створити в місцях видачі, якщо зараз дуже термін на це  обмежать. Але ж ніщо не заважає не штрафувати пенсіонерів за відсутність картки  при наявності пенсійного посвідчення перші кілька тижнів або місяців дії нової системи. Попутно щоб контролер наголошував куди сходити і в який термін, щоб далі спокійно їздити. Почне діяти система, то сарафанне радіо швидко рознесе серед пенсіонерів  новину, і всі отримають свої "проїзні".

Картка безкоштовна, час вільний пенсіонер повинен знайти для  разового походу за нею. А не хоче йти, то нехай платить за проїзд. А по картках можна і нормальний облік перевезених пільговиків вести.

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, Ukrainec сказал:

В Австрії, Швейцарії, Ліхтенштейні в малих містах в  автобусах платять при вході факт. Хоч карткою плати, хоч готівкою немає різниці. Вхід/вихід на всі двері.

Як воно в великих містах не знаю, може лише карткою?! 

В Італії в міських автобусах немає ніяких кондукторів, платиш на зупинці і тут же компасуєш. В автобус/потяг сідаєш вже з прокомпасованим квитком. Квиток видається на зону слідування. Я б щось і тут таке запровадив, бо якось не уявляю як чекатися в переповненому транспорті.

Не вкурсі де ти був в Італії але в Римі, Мілані наприклад ти можеш зайти в автобус і їхати без квитка(шо і робить 90% людей), компасуєш ти в автобусі(якшо компасатор працює шо завжди не факт). В потягах все краще, там перевірять квиток точно якшо їхати більше ніж 3-4 зупинки. Там тільки метро повністю з квитками. В Римі квиток 1,5 євро коштує, ніби і не дорого як для міст Європи(В Ейндховені для прикладу 3,7 євро!) але всеодно там не має культури оплати, бо контролерів дуже мало + ти можеш вибігти з автобуса якшо вони заходять. Італійська ситема оплати точно не бля нас. Я б ввів систему Нідерландів. Там всі платять при вході в автобус, типу як у Львові у великих автобусах

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 хвилин тому, zverexe сказано:

Не вкурсі де ти був в Італії але в Римі, Мілані наприклад ти можеш зайти в автобус і їхати без квитка(шо і робить 90% людей), компасуєш ти в автобусі(якшо компасатор працює шо завжди не факт). В потягах все краще, там перевірять квиток точно якшо їхати більше ніж 3-4 зупинки. Там тільки метро повністю з квитками. В Римі квиток 1,5 євро коштує, ніби і не дорого як для міст Європи(В Ейндховені для прикладу 3,7 євро!) але всеодно там не має культури оплати, бо контролерів дуже мало + ти можеш вибігти з автобуса якшо вони заходять. Італійська ситема оплати точно не бля нас. Я б ввів систему Нідерландів. Там всі платять при вході в автобус, типу як у Львові у великих автобусах

Ну от бачиш, навіть в Італії  не все так однозначно.

Мій приклад з Турину. За 5 зупинок потягу ніхто нічого не запитував при тому, що я на той момент не був вкурсі, що треба компасувати квиток  було на пероні ))). 

В інших місцях де я був взагалі печалька, можна без квитка було між країнами переїхатись потягом,  але суть не в цьому... Правда ж????

Змінено користувачем Ukrainec
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут про передні двері і Європу дехто пише... Так от з АВТОБУСОМ великим, де є широкий прохід, нема чого рівняти Богдана. Місця нуль, прохід вузький, і пхатися з речима по головах в салон - маразм. Тупо економія на валідаторах. Зате ВОДОГРАЙ нам треба, аж пищимо.

В тої системи, якщо не буде оплати карткою банківською, і з смартфона, а в ідеалі - ще й з NFC, і ДВОХ валідаторів на маршрутку, буде єдиний плюс - заберуть в бариг НАЛ. Ну, 2 плюси - ще й трекера вимикати не зможуть.

Тут хтось писав і про РІвне - так от не треба "ля-ля", оплата там при виході, але ЖОДНОГО водія. який відчиняє лише передні дівері, і всі пхаються, не бачив, люди виходять на задні, йдуть до передніх, і дають гроші. Не треба далеко йти, не треба сумки, розмірами "метр на два", достатньо звичайного рюкзака літрів на 30-40, поясної сумки з приманками і ТУБУСА з спінінгом, щоб всі тебе по дорозі зматюкали. Мені (і всім, хто не з жіночою сумочкою 10х20х5 см. ходить), млять, через жадібність міськради, на таксі переходити, чи як? Тролейбус - не пропонувати, він є не кругом.

Відеонагяд - величезний плюс. Якщо ти підніс картку, все ніби-то зарахувалося, а насправді ні, і пробують штрафувати - дивіться, посіпаки, відео, і чухайте потилицю. Бо випадок з заходом в ще маршрутку велику №15, де були кондуктори, проїздом від 5 школи однієї зупинки (а їде її маршрутка рівно хвилину, а то і менше), і доколупом контролю (а точніше, муніцибілів тодішніх), який, каюся, довелося в силу їх твердолобості, трошки на Волі штовхнути і вийти, був. Ти їм чорним по українському - ТІЛЬКИ зайшов, а воно, як папужка - "нічо не знаю, ідем з нами до автозаводу, а далі в депо штраф виписувати повезем". Трохи політали, самі винні... Три гривні в руці мав, заходив на задні, кондуктор був на середніх.

Ну і про пенсіонерів... БУДЬ-ЯКИЙ пенсіонер має право безкоштовно їхати в тролейбусі, це закон. За пропискою вже дітей пробували ділити і "плату за навчання вводити". Тут буде так само - контроль, який оштрафує людину з пенсійним посвідченням без їхньої карточки, і нарветься на знаючого закони і з вільним часом пенсіонера (УБД, інваліда і т.д.), некисло відгребе в суді.

Але по любому те, що заберуть готівку - позитив. А то попривикали щодня мати немаленький приробіток без оподаткування, при тому на графік, трекери і раннішні та останні рейси плювати. От тільки щось про штрафи за вищеперелічене і їх розміри якось мовчать... Бо як їх не буде - буде ще цікавіше - тепер водії ще зліші будуть.

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, AgentSmith13 сказал:

БУДЬ-ЯКИЙ пенсіонер має право безкоштовно їхати в тролейбусі

І в автобусі, і в маршрутці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Ukrainec сказал:

Ну от бачиш, навіть в Італії  не все так однозначно.

Мій приклад з Турину. За 5 зупинок потягу ніхто нічого не запитував при тому, що я на той момент не був вкурсі, що треба компасувати квиток  було на пероні ))). 

В інших місцях де я був взагалі печалька, можна без квитка було між країнами переїхатись потягом,  але суть не в цьому... Правда ж????

В Турині був літом, квитки взагалі там купити важкувати, автоматів мало тому їздив без нього або пішком ходив

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, volks сказал:

І в автобусі, і в маршрутці.

В автобусі, яких в нас по факту немає, останні зникли 15-ки. В маршрутці - міська рада і перевізники не дадуть.

Єдине, що точно тепер має зникнути, принаймні для тих, в кого той квиток-картка пільговий буде - явище, коли водій верещить матом на явних школярів, щоб платили 6. Сам бачив раз, зайшли дві дівчинки років по 10-12, не більше, водій кричить "де учнівський", і доказує, що мають давати 6 грн.

Ще б на приміські типу 107, 103, 251 таке поставили. Особливо ківерцівські вбивають - сідаєш в Жабці і воно тебе допитує, до якої зупинки їдеш в місті і накидає гроші... Таким - кажу "ДО МІСТА" (і їду, куди треба, морда цеглиною і все). Такого маразму немає ні в Торчинських, ні в інших типу Озерце, Клепачів, те ж Рожище (там просто написано населені пункти і вартість, все), тільки 107 і 103. Цікаво бачити вираз обличчя водія, коли йому кажу "а якого *** по місту 1 зупинка в тебе 6, і 5 зупинок 6"...

Всі сподіваюся, бачили відео з водієм 251, який матюкав школярів, а потім дядька, який за них заступився і верещав "Нах*я я їх маю везти, то МІЙ автобус"? Свіже, цього року на ФБ було.

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, AgentSmith13 сказал:

В автобусі, яких в нас по факту немає, останні зникли 15-ки. 

По-перше, маршрутне таксі - це автобус. По-друге, в нас маршрутних таксі немає.

16 минут назад, AgentSmith13 сказал:

В маршрутці - міська рада і перевізники не дадуть.

Як це не дадуть. А як же

41 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

нарветься на знаючого закони і з вільним часом пенсіонера, некисло відгребе в суді.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 часов назад, zverexe сказал:

Я б ввів систему Нідерландів. Там всі платять при вході в автобус, типу як у Львові у великих автобусах

От цікаво, а чому ніхто приклад Польщі не наведе, як там? Наче так багато наших туди їздить, під боком і тиша... :)  От не був - не знаю. Приводять приклади Нидерландів, Італії... :) По культурі і порядку це не зразкові країни, а от Скандинави - це еталон в усьому! Но нам так ніколи не жити і тому їхні принципи і устрій життя нам ніколи не зрозуміти і не перейняти :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 минут назад, ForZa сказал:

От цікаво, а чому ніхто приклад Польщі не наведе, як там? Наче так багато наших туди їздить, під боком і тиша...

Бо наші їздять туди не на транспорті кататись.

Але якщо вже дивитись на Європу, то в першу чергу потрібно прибрати маршрутки з міста, а весь транспорт має бути комунальним.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як весело всі сруться і міряються своїми фантазіями.
То не перший проект тієї контори за 20 років її існування. Тому, напевно, вони знають що роблять. 
Чи може в інших недорозвиненних країнах менше пільговиків та бидла ? Чи там інакші проблеми ?
Так, наші кретини не можуть зробити нормально і поступово:
1) не осилили запустити продаж за декілька місяців щоб люди паралельно звикали та не було метушні з картками;
2) не вийшло в них запустити хоч якусь промо-кампанію щоб хоч хтось без фейсбука взнав про нововведення.

Але, ще нічого не зробили, а уже істерика. Прямо як з новою владою :) Всі, мля, вангують шо все буде хєрово і живуть в цьому власному придуманому гівні.
Звикли до маршруток по 6 гривень — навчимося і картками оплачувати. Може культури трохи добавиться і в Луцьку колись побачу чергу до маршрутки як, наприклад, у Львові.

  • Дякую! 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, ForZa сказал:

От цікаво, а чому ніхто приклад Польщі не наведе, як там? Наче так багато наших туди їздить, під боком і тиша... :)  От не був - не знаю. Приводять приклади Нидерландів, Італії... :) По культурі і порядку це не зразкові країни, а от Скандинави - це еталон в усьому! Но нам так ніколи не жити і тому їхні принципи і устрій життя нам ніколи не зрозуміти і не перейняти :(

В Польщі я б сказав найкраща в Європі пунтуальність транспорту і оплата білетів по пес пасу(не всюди але в 70% автобусів). Але там всеодно є можливість їхати зайцем частіше ніж в тих самих Нідерландах

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, volks сказал:

Бо наші їздять туди не на транспорті кататись.

До чого це? На транспорті не катаються, а пересуваються з точки А до точки В з дому на роботу і у зворотньому напрямку, у магазини...Ну якщо ви нормальних речей не розумієте, а намагаєтесь при любому випадку під'єколоти, то про що мова? Ніби про серйозні речі говоримо... От і вимальовується ваша відмінність від жителів більш західних країн. Про гумор не треба згадувати...

2 часа назад, volks сказал:

в першу чергу потрібно прибрати маршрутки з міста, а весь транспорт має бути комунальним

А з цього приводу: ми ще не такі багаті і не маємо стільки грошей у бюджетах, щоб таке зробити :( Те, що було раніше - зруйнували, а нове, якісне побудувати - це не для нас! Нас "революції" більше приваблюють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, axelffox500 сказано:

цілий день на маршутці по місту їздити це не солодко, тут на легковій буває неможливо по місті їздити нормально

поцікався скільки водіям траліків платять.
а на рахунок цілий день їздити, в них після цілого дня, є вихідний або вихідні.
ну і останнє, чомусь при таких зарплатах добра половина водіїв- бикота. думаю вони нікуди не дінуться, бо таких працівників більше нікуди і не візьмуть.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, axelffox500 сказал:

я там, ще ніразу не бачив щоб хтось там з працівних на велосипеді приїхав

І в цьому вся наша ментальність :( Яку ніхто змінювати і не збирається... тому так і живемо і відчуваю ще довго жити будемо :( Це тільки слова, що в нас щось змінюється або скоро змінеться... То щоб більше грошей виклянчати, а потім їх роздерибанити!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, axelffox500 сказал:

це і буде початком кінця цієї системи

Системи? Яку вибудовали, щоб красти гроші (водії), не платити податки у повному обсязі? Нормальне мислення?! От воно, мислення по "системі" і ніхто руйнувати не хоче, а тільки-но з'являються кроки до змін, відразу супротив і зрозуміло від кого! Пля... це просто пісець... От звідки починати треба - з мізків людей! Якщо там нічого не змінити - то не змінеться ніде!

Змінено користувачем ForZa
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 hours ago, axelffox500 said:

Невже ти не розумієш, що не буде кому їздити , водії при оплаті готівкою мають зарплату з калимом від 20 000грн, при введені цієї системи поставлять водієві зарплату 10000грн середню для  міста і все ніхто не  буде працювати , позвільняються і все, навіть молоді не підуть, цілий день на маршутці по місту їздити це не солодко, тут на легковій буває неможливо по місті їздити нормально з цією культурою на дорозі, а тут  маршуткою з людьми, і більшу зарплату ніхто пропонувати не буде, це і буде початком кінця цієї системи, вона абсолютно не пристосована до наших умов життя.

 

Та що ти кажеш :) це на основі якоїсь статистики такий висер базується чи просто ти собі так придумав ? чи ти б за 10000 не їздив — то і інші не будуть ?
Розуміючий... :)

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, ForZa сказал:

Дми ще не такі багаті і не маємо стільки грошей у бюджетах, щоб таке зробити

Минулого року ПЕРЕвиконання міського бюджету було 39 мільйонів! Ііііі.... Правильно, жодного тролейбуса чи автобуса місто не купило.

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, ForZa сказал:

На транспорті не катаються, а пересуваються з точки А до точки В з дому на роботу і у зворотньому напрямку, у магазини.

Ага тільки наші їдуть в Польщу або на закупи на авто, або на зарібки. А зарібки ті в основному десь в селах і невеличких містечках. Тому я сумніваюсь, що багато хто мав змогу поїздити громадським транспортом, наприклад,  Любліна, Варшави і т.д.

 

6 часов назад, ForZa сказал:

а намагаєтесь при любому випадку під'єколоти

Ну без цього ніяк.

6 часов назад, ForZa сказал:

А з цього приводу: ми ще не такі багаті і не маємо стільки грошей у бюджетах, щоб таке зробити

Було б бажання. Щось можна з бюджету виділити, щось в кредит взяти. Для початку можна і б/ушку запустити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...