Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Так, я теж всіма руками за монетизацію пільг ! Видаєш посвідчення пільговика - видавай з ним зразу банківську картку, і бери на себе зобов'язання закидати на неї положену суму коштів по пільзі, і людина хай бере їх і разом зі всіма платить за отриману послугу рівну зі всіма ціну ! Так надавач послуг буде отримувати ПОВНУ вартість своїх послуг і не кричатиме що він банкрут і пора піднімати ціну. І так не повинна буде одна людина не платити нічого, а інша - подвійну ціну, щоб перекрити затрати надавача послуг.

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
1 час назад, Zevs_Isver сказал:

"ЕЕЕ, стопе"

обережно,

то так поередня влада робила, теперішня ніхт....

Попередня і сучасна влада (центральна), а саме на неї ти натякаєш, до впровадження системи безготівкової оплати у транспорті міста Луцька не мають ніякого відношення! Це місцева влада вирішує і впроваджує! Так що не треба тут все на купу!!!

Опубліковано
1 година тому, SergLutsk сказано:

Я отримую офіційну зарплату, плачу всі податки і плачу повну вартість комуналки і проїзду. Я нікому в кишеню не лізу, не заглядаю в кого яка халява є і не мрію про безкоштовний проїзд.

шкода що ти один такий

Опубліковано
2 hours ago, Zevs_Isver said:

 

виймати з гаманця банківську картку, пікати, ховати назад

те ж саме з телефоном, + розблоковувати + відкрити софт

 

(в мене проїздна картка буде жити в нарукавній кишені, зараз там живуть дрібні гроші посортовані "пачками" по 6 грн)

 

 

Тю, тож можна купити епл вотч і не паритися. Зручніше навіть, чим нарукавна кишеня, в один клік платиш і вони весь час на руці...

 

Можна ще й програму за бюджетні гроші зробити: кожному пільговику по епл вотч для оплати проїзду в тролейбусі)) 

Опубліковано
2 часа назад, volks сказал:

Дійсно. Проблема ж лише у відсутності мера. А лишніх декілька сотень мільйонів грн в нас в бюджеті є.

Звичайно що проблема в керівництві.

Тому що у мерії багато є можливостей заробляти гроші та правильно їх вкладати в саме місто, це я мав на увазі.

 

Так само як надають дозволи на будівництво житла, а не зобов'язують будувати інфраструктуру, тих самих садочків і так далі.

Хочеш будувати будинки, ОК, побудуй садочка, візьми шефство над таким-то садком, утепли його зроби сучасним і так далі.

Так це буде здорожчання за квадратний метр але конкуренція робить свою справу.

А то звикли нікуя не робити, а користуватись тими благами які вже є, так само як електромережі, каналізація транспортна розв'язка і так далі.

 

 

Опубліковано
28 хвилин тому, yu2007 сказано:

 

Тю, тож можна купити епл вотч і не паритися. Зручніше навіть, чим нарукавна кишеня, в один клік платиш і вони весь час на руці...

 

Можна ще й програму за бюджетні гроші зробити: кожному пільговику по епл вотч для оплати проїзду в тролейбусі)) 

А якщо та шняга розрядиться?

Опубліковано
38 минут назад, Zevs_Isver сказал:

о,

а хто вже поповняв картку?

як "платіж" проходить як "переказ коштів" чи як "покупка"?

цікаво тоді одне, якщо поповнення йде як транзакція, значить замість 6 грн впаде на рахунок менше коштів, замість чистими 6 що дають люди перевізники мають менше грошей :) ,тому точняк буде підвищення тарифів ну може там на 2 грн., тож не велика сумма скажуть але все ж таки.

Далі ще витрати на ті зчитувачі, сервера, людей які то все контролюють, тариф повинен вирости це 100%.

Опубліковано
13 хвилин тому, MACCEN сказано:

цікаво тоді одне, якщо поповнення йде як транзакція, значить замість 6 грн впаде на рахунок менше коштів

якщо взяти до уваги "інкасацію"  і інший супутній гємор з кешем

(з білим кешем, всі переваги чорного ми знаємо :))

 

то ті відсотки одне на одне виходить

Опубліковано

Учнівські пільгові квитки просять поки що не використовувати та не поповнювати. Цю інформацію з посиланням на адміністрацію оператора, компанію "Сіті Кард Систем" розповсюджують серед шкіл. 

У компанії "Сіті Карт Систем" підтвердили, що частина інформації справді не внесена поки що до бази. Пояснюють, що наголошували школам механізм активації пільгової картки: школи заповнюють дані у цифровій таблиці Exel, далі передають її до оператора, той систематизує базу, активуючи пільгу. Тобто, доки база даних, яку передала школа компанії "Сіті Карт Систем" ними не опрацьована - картка за пільговим режимом не працює. А тому валідатор знімає повну суму.

Ті школи, які першими надали дані, вже мають активовану пільгу. Сім шкіл зі слів представниці компанії Вікторії, ще не передали дані. Тож і трапляються конфліктні ситуації і для їх запобігання просять тимчасово не користуватися пільговими картками.

Опубліковано
3 хвилин тому, AnimaNoir сказано:

Короче що й очікувалось. Замість того щоб спочатку все обдумати та опрацювати, зробили як кавжди.

менеджери "маладої каманди" (то я не на Зе! натякаю :)) думали що вони хитрші всіх.... ага, шас

 

а написали б  що  з 11 листопада починаємо тестовий період - було б все ОК, принаймні ніхто б не жужав

підкатали б і вже тоді в продакнш

 

 

 

 

Опубліковано
11 хвилин тому, AnimaNoir сказано:

Короче що й очікувалось. Замість того щоб спочатку все обдумати та опрацювати, зробили як завжди.

Так завжди буде поки такі терміни встановлюють не безпосередні тєхнарі-виконавці, які в процесі роботи бачать коли її реально нормально закінчити, а який-небудь вельмишановний дядько - керівник департаменту по зв'язках з громадськістю, котрий уявлення не має як і що там працює, а примружує одне око і тикає пальцем в календарик - "Ось дата впровадження !"

Опубліковано
2 часа назад, MACCEN сказал:

Тому що у мерії багато є можливостей заробляти гроші 

Прямо аж цікаво де місто може заробити хоча б зайві 100 млн грн.

Опубліковано
2 часа назад, MACCEN сказал:

точняк буде підвищення тарифів ну може там на 2 грн., тож не велика сумма скажуть але все ж таки.

Чому, наприклад, у Львові та Тернополі немає підвищення 5-6 грн., а у Луцьку з 6 аж на 2 і ви кажете "не велика сума"? Ви так погоджуєтесь на те, щоб вас так розвели? А у Львові і автобуси які, не зрівняти з нашими!!!

Опубліковано
12 часов назад, igorgame сказал:

Чому, наприклад, у Львові та Тернополі немає підвищення 5-6 грн., а у Луцьку з 6 аж на 2 і ви кажете "не велика сума"? Ви так погоджуєтесь на те, щоб вас так розвели? А у Львові і автобуси які, не зрівняти з нашими!!!

Я мав на увазі що всім нам будуть казати, що 2 грн це не значна сума.

13 часов назад, volks сказал:

Прямо аж цікаво де місто може заробити хоча б зайві 100 млн грн.

Можна заробити навіть більше,  було б бажання.

Наприклад місто має ресурси й саме може будувати будинки, якщо створити підприємство.

Саме може розвивати транспорт, треба просто толкового мера, який не боявся б відповідальності та мав би толкову команду.

Опубліковано
48 минут назад, MACCEN сказал:

треба просто толкового мера, який не боявся б відповідальності та мав би толкову команду.

 

 

Опубліковано
1 час назад, MACCEN сказал:

треба просто толкового мера, який не боявся б відповідальності та мав би толкову команду.

Це опис талановитого бізнесмена. Такий на зарплату працювати не буде. Не чекайте таких у владі, такі навіть за кордоном не йдуть у політику.

Опубліковано
1 час назад, MACCEN сказал:

Наприклад місто має ресурси й саме може будувати будинки, якщо створити підприємство.

А ще набудувати комунальних заводів. І взагалі будемо в шоколаді.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...