Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Щойно, alexvvv сказано:

це ж треба які підараси

на рахунок підарасів не вкурсі.
Комерція... винен всім завжди кінцевий споживач.

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

"За перший день видачі електронних квитків у картковому центрі ТОВ «СІТІ КАРД СИСТЕМ» пільговики отримали близько 500 квитків."
Скільки там у нас пільговиків?
 

Спойлер

 

У перший день видачі електронних квитків пільговим категоріям населення, учора, 22 жовтня, картки отримали всі охочі. Натомість, аби не створювати додатковий ажіотаж, лучан закликають не утворювати чергу ще до відкриття карткового центру, який і так працює до 22.00 без вихідних.

Як розповів у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини керівник управління транспорту та зв’язку Володимир Степанов, за перший день видачі електронних квитків у картковому центрі ТОВ «СІТІ КАРД СИСТЕМ» пільговики отримали близько 500 квитків.

«Усі, хто звернувся, той отримав електронний квиток», – сказав Володимир Степанов.

Він акцентував, що центр «СІТІ КАРД СИСТЕМ», що на вулиці Лесі Українки, 16, працює з 8.00 до 22.00 без вихідних, тому, як наголосив Володимир Степанов, зовсім не обов’язково займати чергу з 6 ранку, а, до прикладу, пенсіонери, що працюють, можуть звернутися до центру після роботи або ж у суботу чи неділю.

«Учора ввечері я заходив до центру «СІТІ КАРД СИСТЕМ». Черги там не було, тож людям не обов’язково приїжджати зранку», – звернув увагу Володимир Степанов.


 

 

 
 
Опубліковано
19 часов назад, tarasmv сказал:

Що тут поганого?

Суть уловив? Ніхто нічого проти не має але чому відтерміновують і покривають мраком системи оплати банківськими картками і смартфонами??? От і все! А далі час покаже, що воно і як, а тут нає...гріти людей хочуть тими картками по 35 грн. невже важко зрозуміти чому обурюються люди?!

Опубліковано
1 час назад, Ukrainec сказал:

Поки немає ніц критичного

Ти сути не зрозумів чи прикидаєшся?! Це ж яким треба бути, щоб не зрозуміти, що тебе "обути" хочуть, а ти тут ще випендрюєшся і щось довести намагаєшся? :)

Опубліковано
6 хвилин тому, ForZa сказано:

і покривають мраком системи оплати банківськими картками і смартфонами???

 

не так все просто,

якщо платити банківською карткою то треба задіювати "банківську" складову на кожному автобусному валідаторі, то може бути не зручно

 

на торонтівщині можна заплатити - кешом (без решти, гроші провалюються в щілину сейфу - грабувати автобус не раціонально), токеном (жетончик), їхньою карткою

 

ні смарфонів, ні банківських карт не приймають

Опубліковано
2 минуты назад, Zevs_Isver сказал:

треба задіювати "банківську" складову на кожному автобусному валідаторі

Але ця ідея і те, що ця система саме так буде працювати, говорилось коли тільки обговорювалось це питання і що маємо на виході? В нас є встановлені тарифи - тролейбус 4 грн, а маршрутка 6 грн. то чому купуючи запропоновану картку, наприклад на дві поїздки, я маю заплатити 15!!! грн???

Опубліковано
1 час назад, Ukrainec сказал:

Ну і що? ну і я маю...

 

раз пива не поп"єш, чи попкорну не купиш... 

@Ukrainec якщо вартість картки 35грн. помножити на кількість пасажирів, вийде досить некісла сума. І як тут слушно зауважили, чому ми маємо платити за шматок пластику, якщо потім запрацює повністю електронна система?

Щось нам тут всім впарюють.

І саме паршиве що немає альтернативи.

Немає ні реклами у транспорті, ніде

Ще люди толком не роздуплились, я наприклад, не знаю чи вже продають ті картки всім бажаючим, чи поки що роздають пільговикам?

 

Як на мене щось через одне місце йде реалізація. Краще були б продажні автомати на зупинках, в кіосках, в транспорті, та поставити багато розумних компостерів у транспорті, щоб не було б того піз..цю, який нас всіх чекає, при посадці та висадці з транспорту, особливо у час пік. І контроль з дуже високими штрафами. Подібні схеми вже працюють у сусідів. 

Ми ж йдемо своєю дорогою. Як завжди.

 

Опубліковано
26 хвилин тому, Electronshik сказано:

@Ukrainec якщо вартість картки 35грн. помножити на кількість пасажирів, вийде досить некісла сума. І як тут слушно зауважили, чому ми маємо платити за шматок пластику, якщо потім

 

28 хвилин тому, ForZa сказано:

Але ця ідея і те, що ця система саме так буде працювати, говорилось коли тільки обговорювалось це питання і що маємо на виході? В нас є встановлені тарифи - тролейбус 4 грн, а маршрутка 6 грн. то чому купуючи запропоновану картку, наприклад на дві поїздки, я маю заплатити 15!!! грн???

 

1 година тому, Ghost_manka сказано:

"За перший день видачі електронних квитків у картковому центрі ТОВ «СІТІ КАРД СИСТЕМ» пільговики отримали близько 500 квитків."
Скільки там у нас пільговиків?

Добре, добре поцани, ГОУ! НА БАРИКАДИ! Я вже писав, душею я з вами!

Якщо ні, то "проблема висмоктана з пальця" і не варта витраченого часу на незрозумілі пости в тирнеті! 

Опубліковано

Канторка яка придумала той білет електронний і ту всю лабудєнь з карточками отримає некіслу капусту собі на постійній основі, тому що буде монополістом в тому всьому.

 

Я ідею якби я робив озвучив давно, і не треба купувати ніякий пластик і не треба іпати людям мізки.

 

PS: напевно ще й хтось отримає бонус собі на карманчик.

 

А якщо зробити так як я озвучував то не треба нічого мудрувати сильно.

Опубліковано

Луцькі перевізники не хочуть встановлювати валідатори для електронних квитків.

Умови їх обслуговування загрожують банкрутством, – у коментарі ВолиньUA розповів директор АТП-10701 Сергій Дьомін. 

Такої ж позиції дотримуються інші перевізники міста – «Санрайз», АТП №1 і ті, хто орендує маршрути у Луцького підприємства електротранспорту, зазначає він.

«Якщо запровадити без змін систему електронного квитка, то наші підприємства стануть банкрутами. Курс на електронний квиток правильний. До цього треба йти. Але робити це з розумом, а не бездарно. Ми не будемо встановлювати валідатори у автобусах на нинішніх умовах. Перевізники подавали свої пропозиції владі міста. Але поки що нас не почули. І у нас вибір простий – зупинити діяльність, або стати банкрутами. Який сенс працювати далі і накопичувати борги?» – зазначив Сергій Дьомін.

Опубліковано
11 минут назад, Frooom сказал:

Ми не будемо встановлювати валідатори у автобусах на нинішніх умовах. 

Та будь ласка. Прапор в руки.

Опубліковано
26 хвилин тому, weldermaster сказано:

В Аргентині поповнити карточку для проїзду можна і біткоїнами. Коли в нас такий сервіс введуть?

а нах...я?

Опубліковано
39 минут назад, volks сказал:

Воу воу воу, невже з'явилась перша перевага картки?:ohmy:

Опубліковано
3 минуты назад, Ghost_manka сказал:

Воу воу воу, невже з'явилась перша перевага картки?:ohmy:

Далеко не перша, але дуже приємна.

Опубліковано
3 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

Воу воу воу, невже з'явилась перша перевага картки?:ohmy:

"Також плануємо зробити можливість їхати тролейбусом із пересадками без повторної оплати. Тобто сісти, оплатити, а тоді просто пересісти в потрібний тролейбус і доїхати до місця призначення вже без реєстрації"

 

Напевно все таки пересадки будуть лімітовані не стільки кількістю, а часом обов"язково. Принаймні, така система у Європі.

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...