Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

И что то не вижу, чтобы фирма с таким бюджетом не сделала сайт http://citycard.net/ на php еще 5.4 и не поставила такой сложный (нет) движок wordpress старой версии "5.2.3 requires at least 5.6.20." Может им нужен кряк еще его?)

https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/company_details/43120137/ что то Мустафа не серьезный у нас... все таки долго время прошло, 2 месяца

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
16 часов назад, ForZa сказал:

Ну от з'являється перша інфа і що ми бачимо - нас хочуть наї...ти?! Квиток на 2 поїздки 15 грн.?! Ну взагалі-то 6+6=12 може в них з математикою туговато, а може - це приховане, чергове "покращення"? Чи я щось не зрозумів?

Електронна система оплати проїзду у Луцьку: види та ціни квитків

З  таким сайтом і іншими даними - не дивно. Якщо на купленій за 35 грн. херні не буде тих 35 на рахунку, вони її можуть в одне місце собі запхати. Аналогічно туди ж  - комісію при поповненні. Можна взагалі БЕЗ цих карт обійтися було всім, в кого є банківська карта чи смартфон, але ж ні, лох має заплатити двічі.

Цікава фірма, ой цікава... І така "Турецька, що аж пи...ць".

Податкова та інші державні органи
Ознака прибутковості (cтаном на 12.10.2019)  Відсутня реєстрація в Реєстрі неприбуткових установ та організацій
Реєстр платників ПДВ (cтаном на 30.08.2019) Інформація про особу відсутня в базі
Реєстр платників єдиного податку (cтаном на 30.08.2019) Інформація про особу відсутня в базі
Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску (cтаном на 30.08.2019) 10000001575002
Реєстр «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (cтаном на 21.08.2019) Перебуває на обліку в органах доходів та зборів
Податковий борг згідно з реєстром «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (cтаном на 28.08.2019) Платник податків не має податкового боргу
Реєстр «Великих платників податків» (cтаном на 2019) Інформація про особу відсутня в базі
Місцезнаходження реєстраційної справи Виконавчий комітет Луцької міської ради
image.thumb.png.9febd87a6faa4c2e7a4df128a6b6b346.png
Схоже на фірмочку, зроблену тупо під цей "мегапроект", яка потім зникне, а місто отримає непрацюючу хрінь без техпідтримки, і купу бабла витратить з бюджету. а раніше основним видом діяльності у них було:
  • 77.33 Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп'ютери
  • 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. н. в. і. у.
  • 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.
Грандіозний досвід у чуваків.... З червіня 2019 р.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме цікаве інше. електронний квиток на 2 і 3 поїздки має термін дії 48 годин. І коштує 15 і 20 грн. Тобто, приїхав хтось у відрядження на 3 дні, по факту їздити не треба наприклад, бо готель і фірма, куди приїхав, поруч, а от на 3-4 і наступний день, щоб дістатися до вокзалу/автостанції - купи ЗНОВУ квитка, і оплати на лапу здирникам ще, бо той, де є в тебе ще 1-2 поїздки, ЗНИК. Зашибісь схемка! Продаж повітря. От того і немає оплати через додаток в смарті, немає NFC, немає оплати банківською картою, є тільки один метод - купити нав'язане.

З самого початку і досі повністю підтримую введення безготівкової оплати, але НЕ ТАК. Якщо не буде альтернативних методів оплати - то тупо баблокачалка, яка не факт, що не зроблена тими, хто зараз качає чорний нал (сайт "мегафірми" і інші цікаві дані про неї то підтверджують). І реально дивно, що НЕ тестують нічого, не виклали фото майбутніх карток, тільки фігової якості скановану табличку... А може, немає валідаторів крім "демо-зразків", які міськрада колись показувала (оті, з граматичними помилками на табло), немає нічких карт, а є тільки мільйони, відмиті з бюджету?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, AgentSmith13 сказал:

лох має заплатити двічі.

Виходить, що магістрам, у яких захист в грудні і студентські квитки дійсні до 31 грудня, необхідно купувати зараз картку для студента, а потім звичайну карту...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Ghost_manka сказал:

Виходить, що магістрам, у яких захист в грудні і студентські квитки дійсні до 31 грудня, необхідно купувати зараз картку для студента, а потім звичайну карту...

Можуть відразу купити звичайну і не платити двічі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, volks сказал:

Можуть відразу купити звичайну і не платити двічі.

І їздити в тролейбусі 2 місяці по 4 грн? Ну такоє

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Ghost_manka сказал:

І їздити в тролейбусі 2 місяці по 4 грн? Ну такоє

Ну тоді купувати другу картку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, AgentSmith13 сказал:

Схоже на фірмочку, зроблену тупо під цей "мегапроект"

Ну мабуть ті, хто дав зелене світло тим "туркам" і створив таку фірмочку і скоріш за все разом все обговорили. Побачимо як воно запрацює, скільки людям буде гемору, а потім треба буде розголос того всього робити, бо то буде чистої води найо...обдурювання людей! І тоді ті Пустоцвіти з Недопадами нехай відповідають!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 часов назад, AgentSmith13 сказал:

З  таким сайтом і іншими даними - не дивно. Якщо на купленій за 35 грн. херні не буде тих 35 на рахунку, вони її можуть в одне місце собі запхати. Аналогічно туди ж  - комісію при поповненні. Можна взагалі БЕЗ цих карт обійтися було всім, в кого є банківська карта чи смартфон, але ж ні, лох має заплатити двічі.

Цікава фірма, ой цікава... І така "Турецька, що аж пи...ць".

Податкова та інші державні органи
Ознака прибутковості (cтаном на 12.10.2019)  Відсутня реєстрація в Реєстрі неприбуткових установ та організацій
Реєстр платників ПДВ (cтаном на 30.08.2019) Інформація про особу відсутня в базі
Реєстр платників єдиного податку (cтаном на 30.08.2019) Інформація про особу відсутня в базі
Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску (cтаном на 30.08.2019) 10000001575002
Реєстр «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (cтаном на 21.08.2019) Перебуває на обліку в органах доходів та зборів
Податковий борг згідно з реєстром «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (cтаном на 28.08.2019) Платник податків не має податкового боргу
Реєстр «Великих платників податків» (cтаном на 2019) Інформація про особу відсутня в базі
Місцезнаходження реєстраційної справи Виконавчий комітет Луцької міської ради
image.thumb.png.9febd87a6faa4c2e7a4df128a6b6b346.png
Схоже на фірмочку, зроблену тупо під цей "мегапроект", яка потім зникне, а місто отримає непрацюючу хрінь без техпідтримки, і купу бабла витратить з бюджету. а раніше основним видом діяльності у них було:
  • 77.33 Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп'ютери
  • 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. н. в. і. у.
  • 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.
Грандіозний досвід у чуваків.... З червіня 2019 р.

Зачекайте зі зрадою. Було ж сказано, що вони заснувало підприємсттво на місці для зручнішого функціонування. Інформацію треба дивитись по переможцю тендеру.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 10.10.2019 в 08:51, axelffox500 сказал:

А, що простому роботязі бідувати треба, простий роботяга не хоче нормально жити? Чиновник і роботяга то різні категорії, чиновник тобі ніколи працювати не буде, вони й для того йдуть у владу щоб нічого не робити а гроші мати.

 

А маршрутник повинен, коли всім погано, і у всіх долар росте, зарплата падає, все дорожчає, автоматично отримувати щожня більшу зарлпту? А не офігіли вони часом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 12.10.2019 в 16:07, Ghost_manka сказал:

Зачекайте зі зрадою. Було ж сказано, що вони заснувало підприємсттво на місці для зручнішого функціонування. Інформацію треба дивитись по переможцю тендеру.

Вони перейменувалися, а до того займалися виключно всяким лізингом... І чого ж то ІТ-проект, притому такий, що ніяк не допускає збоїв в роботі системи при її експлуатації, береться робити фірма з таким багатющим досвідом? І ДЕ тестовий режим того обладнання? Пускануть в перший день в "бойовий режим"? А ОТАК не вийде, випадково?

6662071359_3c111f3316.jpg.2580f180911e60f41e43cb7b9291ceab.jpg

Хто хоч раз запускав щось складніше за вінду на машині користувача (будь яку відеоконференцію, телефонію,  веб-сервер банальний навіть), той знає, що без ТЕСТУВАННЯ бігти і казати керівництву "все працює" - НАДЗВИЧАЙНО дурна ідея. Ну, може в них там такіф мегаспеціалісти, ХЗ...

Щось мені оця картинка з кацапським "твйордим знаком" замість Б, все говорить і говорить "буде триздець"...

DSC_0296.JPG.a3364083376747fcfe7568be233bc7ef.JPG

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, AgentSmith13 сказал:

той знає, що без ТЕСТУВАННЯ бігти і казати керівництву "все працює" - НАДЗВИЧАЙНО дурна ідея. Ну, може в них там такіф мегаспеціалісти, ХЗ...

Як казав наш інформатик: "Якщо ви щось зробили і воно у вас із першого разу запрацювало, то скоріше всього ви зробили щось неправильно".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, volks сказано:

Як казав наш інформатик: "Якщо ви щось зробили і воно у вас із першого разу запрацювало, то скоріше всього ви зробили щось неправильно".

дивний чувак, якщо щось запрацювало, то хай працює, не треба зачіпати.  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 минуты назад, case_l сказал:

дивний чувак, якщо щось запрацювало, то хай працює, не треба зачіпати.  

Так, а хто каже чіпати? Просто помилки вилізуть потім.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, axelffox500 сказал:

Наведу тобі приклад по іншому не маршутчиків  і ти скажеш, що гірще посадові особи чи звичайні роботяги чи бізнесмени. Приклад з муніципальної варти,  "Ковальчук Богдан Володимирович – начальник відділу контролю за благоустроєм та санітарним станом міста департаменту муніципальної варти", зарплата за рік 220 тисяч, 26 років, навчався  в СНУ Історичний факультет, Документознавство та інформаційна діяльність) закінчив навчатися в кінці 16 року , і в 18 році уже начальник відділу, дехто скаже розумний хлопчик, але є одне але тато в хлопчика суддя, навіть свою кандидатуру в верховний суд подавав, то от подумай хто більше країні шкодить чиновники з круговою порукою чи бізнесмени, і хто насправді офігів?  Це  тільки один приклад, я впевнений таких найдеться сотні.  https://declarations.com.ua/declaration/nacp_7be3ba44-734f-44cb-bcb9-7763d607546a

І до чого тут це? 220 тисяч на рік то така велика зарплата? Ділимо на 12, віднімаємо всі податки і збори (бо в декларацію воно подається нараховане, а не те, що на руки), і нічого особливого не бачимо, та і він не НАЧАЛЬНИК САМОСТІЙНОГО ВІДДІЛУ, а начальник відділу в ДЕПАРТАМЕНТІ, то по факту звичайний спеціаліст... Плюс то МІСЬКРАДА - місцеве самоврядування - в них зарплати вищі трохи... На держслужбі в РЯДОВИХ працівників (а начапльник відділу навіть в ОДА, про РДА - промовчу - то далеко не цар і Бог) - ніяких високих зарплат немає. Сам - держслужбовець, і знаю то зсередини, прикинь. Хабарів не беру, бюджет не розкрадаю, податки плачу, ІТшник. Уяви собі, ото як в 2014 долар став по 42 - НІХТО мені зарплату не піднімав аж до 2017-го якого року, а в 2016 взагалі був прикол, коли уряд НЕ виділив коштів, а нам "підняли оклади" з травня, і стали отримувати на добру третину менше, бо на голих окладах до осені сиділи, і тільки десь в 2018 вона в доларах стала така ж приблизно, як і до... І ото платив підвищену вартість проїзду і офігівав від цін на все. Не виключав сервери, не бив в пику керівництво, не страйкував (заборонено Законом "Про держслужбу") а працював. Чи треба було з автоматом в Київ поїхати зарплати вищої вимагати?

А маршрутчики в тебе "не офігіли"! В них, як трошечки курси валют зростуть, чи пальне подорожчає - так ВСЕ, "давай дорожче!!!". А як ціни впадуть чи валюти? Правильно - хрін з маслом, а не зниження вартості - "ми нерентабельні". І шкодять вони не тільки державі, не платячи податків, а ВСІМ, шантажують все місто. Ще й послуги неякісні. Пора тому покласти край.

Доречі, той наведений "для прикладу" працівник міськради, ПЛАТИТЬ податки з зарплати по білому. Маршрутник - НІ, а зарплату має чи не більшу за 20 тис. на місяць. Висновки? Хто офігів? Якщо по ньому чи його батькові є факти корупції - нехай судять і садять, питань нема.

P.S. Всі звернули увагу, що в очікуванні електронної оплати проїзду наші маршрутники стали значно гірше їздити? Шантаж продовжується, хочуть зірвати впровадження системи?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, axelffox500 сказал:

що в нас білих і пуснастих немає в держструктурах особливо коли ти начальник відділу чи департаменту, можу ще приклади навести. 

А де @AgentSmith13 писав, що держструктури білі і пухнасті, що ти так намагаєшся довести протилежне? Він,навпаки, найбільше з бордівців парафінить міську владу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, axelffox500 сказал:

Наведу тобі приклад по іншому не маршутчиків  і ти скажеш, що гірще посадові особи чи звичайні роботяги чи бізнесмени. 

@axelffox500 коли людина робить зле, то якось пофігу хто вона, чи маршрутчик чи сантехнік чи директор чи бізнесмен чи держслужбовець чи президент. Однаково хєрово, хіба що наслідки різні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, axelffox500 сказал:

Тому приватні перевізникі в більшості випадків покладуть болт на ту систему, бо вони знають реальну ситуацію.

@axelffox500 Якщо нічого не робити, то скоро при вході у маршрутку треба буде робити мінет водію, настільки вони нахабніють. 

Просто наша місцева влада повністю не зацікавлена у нормальному комунальному транспорті, щоб вкоротити апетити приватним перевізникам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 часа назад, axelffox500 сказал:

Правила гри роблять законодавчі і виконовчі органи влади, вони як би відрізняються від простих людей  бо по їхнім правилам доводиться жити всім, і якби вони на самій горі, щодо маршуток  є комунальне лпє скоріш там тестову систему і введуть, а приватні перевізники як зійдуть з рейсу, то буде м'яко кажучи попа,  немає у нашої місцевої влади достойного власного комунального  транспорту взагалі як то є у нормальних містах, щоб замінити приватних перевізників. Тому приватні перевізникі в більшості випадків покладуть болт на ту систему, бо вони знають реальну ситуацію.

 

Як зійдуть з рейсу ті бариги, то всі нарешті зрозуміють, "ху із ху". Скатертиною дорога!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 минут назад, axelffox500 сказал:

. А пам'ятаєш як наша міська зрада колись купила для лпє сині автобуси великі і за 4 роки вони їх всіх погробили

Їх не погробили, а арештували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, axelffox500 сказал:

можна детальніше про це, я не в курсі.

В Гугл "ЛПЕ лізинг"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 16.10.2019 в 20:57, AgentSmith13 сказал:

....220 тисяч на рік то така велика зарплата? Ділимо на 12, віднімаємо всі податки і збори (бо в декларацію воно подається нараховане, а не те, що на руки), і нічого особливого не бачимо, та і він не НАЧАЛЬНИК САМОСТІЙНОГО ВІДДІЛУ, а начальник відділу в ДЕПАРТАМЕНТІ, то по факту звичайний спеціаліст... Плюс то МІСЬКРАДА - місцеве самоврядування - в них зарплати вищі трохи... На держслужбі в РЯДОВИХ працівників (а начапльник відділу навіть в ОДА, про РДА - промовчу - то далеко не цар і Бог) - ніяких високих зарплат немає. Сам - держслужбовець, і знаю то зсередини, прикинь....

А як то простий айтішнік знає фактичні зарплати (не оклади) начальників відділів ОДА? :D

Да 15 тис., невелика зп (плиточніки більше мають ;) ), але то ж він недовго ще працює, стажу малувато ))). Ще забули про допомоги і премії.

А ми знаєм, доречі, скільки керівники в ОДА заробили за 2018 рік, якщо Ви пропустили, то нагадаю

Цитата

Уяви собі, ото як в 2014 долар став по 42 - НІХТО мені зарплату не піднімав аж до 2017-го якого року, а в 2016 взагалі був прикол, коли уряд НЕ виділив коштів, а нам "підняли оклади" з травня, і стали отримувати на добру третину менше, бо на голих окладах до осені сиділи, і тільки десь в 2018 вона в доларах стала така ж приблизно, як і до... І ото платив підвищену вартість проїзду і офігівав від цін на все. Не виключав сервери, не бив в пику керівництво, не страйкував (заборонено Законом "Про держслужбу") а працював. Чи треба було з автоматом в Київ поїхати зарплати вищої вимагати?

То ж не страйкував, бо за держслужбу тримався і Законом заборонено, але я от ще добре памятаю Ваші "страйки" тут на борді в темах про майдан і покращення. А з 2018-го вони припинились, :rolleyes: ай напевно також  крім підвищення ЗП ще й річну премію отримали і від допомоги напевно не відмовились?

 

P.S. А де подівся отой "Мальчик с феноменальной памятью"? Чого це я сама лажу в архівах докази шукаю? :D

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зайшов я на їх сайтик, а там пропонують плати не за маршрутку і не за тролейбус а за ПОЇЗД

Спойлер

2019-10-17_23-35-18.png

а додаток для гаджетів посилання на який лежить на цьому ж сайті являється якимось гаманцем розрахованим на валюту MDL (Молдовська лея)

Спойлер

2019-10-17_23-45-20.png

 і сам сайт теж знаходиться в Молдові

Спойлер

2019-10-17_23-38-26.png

шось я не пойму яким там боком молдавани, тендер же наскільки я знаю виграли турки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 16.10.2019 в 20:57, AgentSmith13 сказал:

А маршрутчики в тебе "не офігіли"! ...

Доречі, той наведений "для прикладу" працівник міськради, ПЛАТИТЬ податки з зарплати по білому. Маршрутник - НІ, а зарплату має чи не більшу за 20 тис. на місяць. Висновки? Хто офігів? Якщо по ньому чи його батькові є факти корупції - нехай судять і садять, питань нема.

 

Цитата

Тут згадують, яка тяжка робота водія, ну так, не мед, але БАБКИ то мають? Мають нормальні? То чого показують офіційну зарплату ледь не мінімалку? Зашибісь ситуація - щодня в кишеню 200-300-500 грн., а в кінці місяця ще й зарплата, а ви, лохи, отримуйте зарплату по білому, яка якогось біса НЕ росте, платіть податки, дехто ще - декларації подавайте за кожну гривню, але НАМ, ПАНАМ ви платити повинні кожних пару місяців більше і більше! А за...пу за комір їм не час отримати трошки? Бо по великому рахунку та їхня несплата податків в повний ріст тягне на кримінал

 

Хто у Вашому розумінні "маршрутчики"?  Водії? Власники автобусів, чи підприємці які виграли тендер на маршрут? Оце все що Ви пишете, це якісь реальні факти чи просто здогадуєтесь? 

Хочете розкажу як працює БІЛЬШІСТЬ "маршрутчиків" :D в Луцьку? Почитайте уважно, може взнаєте щось нове і зрозумієте чому так а не інакше.

Тендери на маршрути виграють підприємці/підприємства, припустимо вони ж є і власниками автобусів (бо може бути ще й по іншому).

Самі власники/підприємці не їздять на автобусах, вони наймають для цього водіїв маршруток. А при прийомі на роботи озвучуються "умови" приблизно такого змісту:

- зарплата нараховується мінімальна і суто "по документах". Водій її не отримує взагалі!!!! ні на картку, ні фізично. Це реально! Тому коли Ви пишете "В кінці місяця ще й зп" - то немає такого.

- водій має заправити автобус на цілий день - за денну виручку (не ФОП чи ПП, а саме водій).

- водій має здати "план за день" - в районі 1000 грн. (ці гроші забирає собі підприємець/власник)

- решту яка залишиться - водій може забрати собі. Оце все за що він працює. Є  і по 200 грн, є і по 500 грн. і в когось і по 1000 буває все залежить від маршруту і від дня тижня. Але навіть приблизно порахуйте якщо водій буде працювати 25 днів і всі дні мати по 500, то це 12,5 тис.грн. з 6 ранку і до 22 (як хоче Агент)

Так працює в Луцьку БІЛЬШІСТЬ. Такі умови водіям ставлять підприємці/власники... (І доречі деякі з них і в міській раді працюють...) 

А от тепер подумайте, чи буде той водій, при таких розкладах, ввечері біля 18-19 коли він вже майже виїздив за день бак дизеля, за свої кошти дозаправляти автобус щоб зробити ще пару кругів і забрати 5-10 чоловік, виручка за які взагалі не покриє заправку?  А підприємцю пофіг, в нього стабільно має бути "план".

Тому коли Ви пишете, хто має БАБКИ, то писати треба подумавши.

З введенням валідаторів ця "схема" руйнується" (має бути офіційне працевлаштування водіїв з реальними виплатами зп на картки)

 

Цитата

P.S. Всі звернули увагу, що в очікуванні електронної оплати проїзду наші маршрутники стали значно гірше їздити? Шантаж продовжується, хочуть зірвати впровадження системи?

не зірвати, а перевірки проходять - Автобуси свої латають і марафет наводять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, natalka) сказано:

 

 

Водій її не отримує взагалі!!!! ні на картку, ні фізично. Це реально!

Є  і по 200 грн, є і по 500 грн. і в когось і по 1000 буває все залежить від маршруту

Можливо ви інсайдер, і краще знаєте ситуацію.

Але:

- якщо власник ТЗ взяв на роботу водія, то йому краще показати виплату ЗП і найкраще на картку. Інакше його можуть чекати дуже "цікаві" варіації хитрозроблених тих же найманих працівників. Якщо виникає конфліктна ситуація з власником, говнюк може "забути", що отримувам ЗП свій "інтерес" і подати в органи, що жодних виплат за 1-2-3-5 років НЕ БУЛО. Повірте, це пипець як не весело. І довести власнику, що він "не верблюд" ох як важко. Практично не реально. А коли регулярно!!!! певна навіть мінімальна сума летить на картку того Васі (а потім Вася цю ж суму повертає, бо все, що понад план за мінусом заправки і так його) - тоді власник може спати більш-менш спокійно.

- щодо зарплати. Сам особисто бачив в Санрайзівських маршрутках оголошення про найм водіїв з вказанням ЗП 1000 грн. (не буду стверджувати, правда, чи була там приставка "до" чи "від" перед цією сумою). Звичайно, обіцянка - цяцянка, але десь так воно і є.

Якщо у вас інсайд, цікаво як з ремонтами машин - 100 % оплачує власник ТЗ, чи як заохочення до бережного ставлення до автобуса водій співфінансує?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...