Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП


Рекомендовані повідомлення

4 хвилин тому, Holy сказано:

Чому більшість винуватців ДТП (зі смертю) відбуваються умовним терміном або малим терміном ув'язнення? 
Самий іронічний цей результат, але таких випадків в новинах зустрічається все більше. Блін, держава якось має захищати людину навіть від дурних родичів. 

Маєш касу, давиш на жалість і от тобі ліцензія на вбивство. 

 

 

якщо вірити журналістам, то батьки загиблого самі попросили не садити водія в тюрму:

 

Цитувати

Батьки померлого хлопчика розповіли, що з обвинуваченим вони примирились та вибачили його, а також попросили суд не позбавляти його волі. Вони також просили задовольнити цивільний позов про відшкодування завданих збитків (моральної шкоди та витрат на правову допомогу), заявлений ними до АТ «Українська залізниця», як до роботодавця обвинуваченого, зважаючи на перенесені ними страждання по смерті дитини, які не припиняються і в цей час, зазначивши також, що мають намір в подальшому заявляти позов і до страхової компанії, у якій застрахований автомобіль винуватця ДТП.

 

 

Хоча якщо вірити тим самим журналістам, водій спілкувався з померлим:

 

Цитувати

Чоловік щиро розкаявся у вчиненому, ствердив про примирення між ним та потерпілими

 

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zelensky вдихни глибоко і ще раз перечитай мій пост.
ДТП відбуваються через те, що водії ігнорують/не знають ПДР,  їхні дії призвели до загибелі людини, і в результаті така людина знову на дорозі, це нормально?

і  пост не про конкретний випадок
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, Holy сказано:

ДТП відбуваються через те, що водії ігнорують/не знають ПДР

Не завжди, багато випадків ДТП через стан доріг та дорожної інфраструктури.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 минуты назад, sergkots сказал:

Не завжди, багато випадків ДТП через стан доріг та дорожної інфраструктури.

в ПДР пише, що водій повинен враховувати дорожню обстановку.
але кому хочеться плентатись з такої швидкістю пів дня по дорозі 

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Holy сказано:

@Zelensky вдихни глибоко і ще раз перечитай мій пост.

 

А видихати коли?

  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Cherman сказал:

В нас на трасі дозволена швидкість 90км/год плюс дозволене перевищення 20км/год

Дозволена таки 90.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

38 минут назад, Cherman сказал:

Я так розумію, що ти на авто не їздиш. Інакше би ти такої дурні не писав. В нас на трасі дозволена швидкість 90км/год плюс дозволене перевищення 20км/год.

де там дурня?  90 то можна, але доріг підходящих для такої швидкості мало,  для серйозного ДТП і 50 цілком хватить. Водій повинен враховувати дорожню обстановку (яка включає і стан поверхні проїзної частини) і що живе в Україні, де одна автомагістраль, і то на 14 км, і якщо їхати 90 на ділянці дороги, яка як-небудь латана і в горбах, то можна зловити яму.


 

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не сперечаюсь, бувають небезпечні ями, де ти їх зовсім не очікуєш, тобто на відносно хороших дорогах, але більшості ДТП винний людський фактор, а не лотерея з ямою на непоганій дорозі.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я їжджу небільше 60 ннважно траса чи місто,  я відчуваю себе равликом але моя машина мені недозволяє навалювати :)

 

так сказать фізичне обмеження :)

 

азлк2140 ;)

 

 

на трасі хотілось би і більше але коли тобі перед носом вискакують на обгон, сорі повбивав би

Змінено користувачем Voronin10
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Voronin10 сказано:

я відчуваю себе равликом але моя машина мені недозволяє навалювати :)

 

так сказать фізичне обмеження :)

 

азлк2140

то ти просто не розібрався в її можливостях  ))) 

То звичайно не турбо ТSI, але легко може їхати більше 60, а при адекватному стані навіть у 2 рази більше 60-ти )))

 

p.s. Колись давно, коли я був зелений, і батьковий 2140 був у 2 рази молодшим, то я 60+ на 2-й передачі розганяв... десь від 40-ка навіть динаміка з"являлась )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 минут назад, Unknown сказал:

То звичайно не турбо ТSI, але легко може їхати більше 60, а при адекватному стані навіть у 2 рази більше 60-ти )))

Їхати і безпечно їхати - это двє большиє разніци.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 хвилин тому, volks сказано:

Їхати і безпечно їхати - это двє большиє разніци.

на нормальному 2140, їхати 90-100 цілком можна, але то потрібно щоб дійсно хороший стан кузова, підвіски, керма і гальм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 минуту назад, MANJAK11 сказал:

і коли зупиняєшся на трасі, наприклад, бо ремонт дороги, і проїзд почерговий, то включати аварійку, поки позаду тебе теж хтось не зупинится. Скільки їздив, ніхто так не робив, а недавно, переді мною так бус зробив, й я здивувався, наскільки це логічно й може застерегти когось , щоб загодя скинув швидкість. 

В Європах давно так. Народ потроху привозить гарні звички і до нас.

  • +1 6
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

45 минут назад, Cherman сказал:

автошколах не розповідають про саме головне і універсальне правило - правило трьох Д(Дай Дураку Дорогу).

Мене в автошколі на Конякіна вчили. По теорії інструктор був суперовий. А от по практиці просто жесть - не навчив ВЗАГАЛІ НІЧОГО.

Змінено користувачем volks
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Litovets ти нормальний ? 


Дорожня обстановка — сукупність факторів, що характеризуються дорожніми умовами, наявністю перешкод на певній ділянці дороги, інтенсивністю і рівнем організації дорожнього руху (наявність та стан дорожньої розмітки, дорожніх знаків, дорожнього обладнання, світлофорів та їх стан), які повинен ураховувати водій під час вибору швидкості, смуги руху та прийомів керування транспортним засобом.
Дорожні умови — сукупність факторів, що характеризують (з урахуванням пори року, періоду доби, атмосферних явищ, освітленості дороги) видимість у напрямку руху, стан поверхні проїзної частини (чистота, рівність, шорсткість, зчеплення), а також її ширину, величину похилів на спусках і підйомах, віражів і заокруглень, наявність тротуарів або узбіч, засобів організації дорожнього руху та їх стан.

 

§ 2.Обов’язки і права водіїв механічних транспортних засобів

2.3 Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов’язаний:

б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі;

 

§ 12.Швидкість руху
12.1 Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.
 

§ 13. Дистанція, інтервал, зустрічний роз’їзд

Водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, особливостей вантажу, що перевозиться, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, Unknown сказано:

на нормальному 2140, їхати 90-100 цілком можна, але то потрібно щоб дійсно хороший стан кузова, підвіски, керма і гальм.

да да, гальма прокачав в першу чергу :)

але  дріфтери або пофігісти до мене взяли заглушили зад щоб не паритись із дисковими гальмами.....

тому я равлик але впевниний равлик....

  • Збентежений 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 хвилин тому, Holy сказано:

@Litovets ти нормальний ? 


Дорожня обстановка — сукупність факторів, що характеризуються дорожніми умовами, наявністю перешкод на певній ділянці дороги, інтенсивністю і рівнем організації дорожнього руху (наявність та стан дорожньої розмітки, дорожніх знаків, дорожнього обладнання, світлофорів та їх стан), які повинен ураховувати водій під час вибору швидкості, смуги руху та прийомів керування транспортним засобом.
Дорожні умови — сукупність факторів, що характеризують (з урахуванням пори року, періоду доби, атмосферних явищ, освітленості дороги) видимість у напрямку руху, стан поверхні проїзної частини (чистота, рівність, шорсткість, зчеплення), а також її ширину, величину похилів на спусках і підйомах, віражів і заокруглень, наявність тротуарів або узбіч, засобів організації дорожнього руху та їх стан.

 

§ 2.Обов’язки і права водіїв механічних транспортних засобів

2.3 Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов’язаний:

б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі;

 

§ 12.Швидкість руху
12.1 Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.
 

§ 13. Дистанція, інтервал, зустрічний роз’їзд

Водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, особливостей вантажу, що перевозиться, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу.

ну ну, покатай зранку і ввечері по луцьку і побачиш як всі дружно клали як на інтервали так і на дистанцію, якщо тримаїш її ти то спереду полюбе нарисується той хто туди влізе по габаритах....

 

тут як би всюди  тримаєш здоровий глузд  і тримаєшся потоку і оцінюєш обстановку на 200-300м вперед

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 минуты назад, Voronin10 сказал:

ну ну, покатай зранку і ввечері по луцьку і побачиш як всі дружно клали як на інтервали так і на дистанцію,

в п'ятницю 17:00+ ваще песня :D
я вам про піаніно, а ви мені про баян)) 

 з чого все почалось "хто винуватий, водії чи стан дороги і інфраструктури?"

В 10.01.2021 в 20:43, Holy сказал:

ДТП відбуваються через те, що водії ігнорують/не знають ПДР

 

В 10.01.2021 в 21:07, sergkots сказал:

Не завжди, багато випадків ДТП через стан доріг та дорожної інфраструктури.

 

В 10.01.2021 в 21:54, Holy сказал:

в ПДР пише, що водій повинен враховувати дорожню обстановку.
але кому хочеться плентатись з такої швидкістю пів дня по дорозі 

і понеслось... ти на дорозі був? та ти з нашої планети?  90км/год можна? -можна, ну то кого чекаєм, педаль в підлогу і погнали :D


і ваще, я  пішохід :D 1000 -й пост, ідіть ви всі в... спати.

Змінено користувачем Holy
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 10.01.2021 в 21:07, sergkots сказал:
В 10.01.2021 в 20:43, Holy сказал:

ДТП відбуваються через те, що водії ігнорують/не знають ПДР

Не завжди, багато випадків ДТП через стан доріг та дорожної інфраструктури.

В переважній більшості випадків таки ігнор пдр і покладений на безпеку руху болт.

Із сьогоднішнього. Дорога на Дубно - хто їздив, знає, який там рельєф. Населений пункт. Переді мною їде фура, швидкість 40км/год. Видимість за фурою до кінця горбка не більше 50м. Суцільна лінія розмітки. Чмо позаду виходить на обгін. Не встигає навіть мене випередити як перед носом з'являється з-за перевалу зустрічна. Результат - зустрічна вигальмовується на узбіччі в снігу. І це все при сьогоднішній погоді. А якби назустріч їхав такий же долбоjob під 100 по селу???

І якби ж то був поодинокий випадок. Але ж не буває такого, щоб заїхав у Рівне чи Ковель і не довелось вигальмовувати майже в нуль, бо якийсь дебіл обганяє тобі в лоб, або тебе обганяє комусь в лоб. Особливо коли на ремонті дороги збирається тягучка і спіхуї починають рисачити.

Про те, що по селах з нормальною дорогою(Струмівка, Піддубці, Дерно, ковельська, володимирська, львівська траси) менше 100 взагалі мало хто їде.

Але ж це все пізд@ті пацани, а поліцай, який штрафує за швидкість або суцільну - під@р@с.

Змінено користувачем volks
  • Дякую! 1
  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, Voronin10 сказано:

заглушили зад щоб не паритись із дисковими гальмами.....

Дискові ззаду на 2140? Якийсь хендмейд? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 годин тому, Unknown сказано:

Дискові ззаду на 2140? Якийсь хендмейд? 

тойво, уже буде хенд мейд, я якось відторможувався одними передніми, ну нафіг, вроді гальмуєш але вроді ледь ледь, особливо з горки

та да по заводу барабани і там з ними гемор трохи є, а коли притерлись знов настроюй..... вошем зробити можна але до мене не морочились.....

 

вобшем машина  норм, проте якщо навалювати добре то в салоні чути як грає чиєсь очко :)

 

Змінено користувачем Voronin10
  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 11.01.2021 at 09:05, Voronin10 сказано:

я їжджу небільше 60 ннважно траса чи місто,  я відчуваю себе равликом але моя машина мені недозволяє навалювати :)

 

так сказать фізичне обмеження :)

 

азлк2140 ;)

 

 

на трасі хотілось би і більше але коли тобі перед носом вискакують на обгон, сорі повбивав би

П'ять років від'їздив на ВАЗ 21063 на трасі завжди оримав ±80 при 60 також треба дивитися чи не прилетить хтось ззаду. Правда як попала до мене в руки то 300$ вклав в підвіску з роботою.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

55 хвилин тому, Gendruk сказано:

П'ять років від'їздив на ВАЗ 21063 на трасі завжди оримав ±80 при 60 також треба дивитися чи не прилетить хтось ззаду. Правда як попала до мене в руки то 300$ вклав в підвіску з роботою.

та да, два комплекти гуми і викатка і покраска дисків кусаюттся, 

боюсь поки думати про підвіску, головне раз зробити....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...