Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

3 часа назад, Такер сказал:

зараз номера з буквенно-цифровими нанесенням зеленкуватого відтінку

З такими номерами можна їздити по смугам для громадського транспорту і ще якісь плюшки є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 гривень на 100 км: умілець з Олександрії зробив електромобіль

Фото 18+



image.jpg

Змінено користувачем xc90
Заховав під спойлер.
  • Дякую! 1
  • Ха-ха 2
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна ще збавити вартість кілометра якщо попрацювати над корпусом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 часов назад, xc90 сказал:

 

Спойлер

Результат пошуку зображень за запитом тесла машина

20 часов назад, xc90 сказал:

 

" А после сборки тщательно обработать напильником"

 

 

 

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Як влаштований передній двигун Tesla Model S
 

 

Як влаштована силова частина у Tesla Model S
 

 

 

Мова обох роликів англійська, але є субтитри, переклад ніхто не відміняв.

Круто те, що теоретично електродвигун Тесли може ККД до 96 процентів, само собою, що з редукторами там стільки не буде, але тим не меньше радує, що сам прогрес дійшов до такого рівня ефективності, так ще й популяризується з кожної праски.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі про двигун... Чуваки з Тесла сильно там не винаходили новий тип двигуна, за зразок був взятий двигун від Пріуса
 

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Toyota Prius - как это работает
 

Ну дууже попсово показано, але так сказати, для побутового рівня в цілому - згодиться.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цикл статей по темі гібридного транспорта(ДВЗ + електротяга) - "Как мы делали БелАЗ."

https://habr.com/ru/company/npf_vektor/blog/416945/
https://habr.com/ru/company/npf_vektor/blog/416963/
https://habr.com/ru/company/npf_vektor/blog/416967/

 

Спойлер

trsi_stzxo9l-pbo-guac242ysm.thumb.jpeg.4d88507bf09c2b12d91a47a06e42e87b.jpeg

xizubwh1ekqvaca8hsdiufxn9hi.thumb.png.341d1c64d4cbfe4dddf82dd3c009f41e.png

swktqp_2qst67ga8lr18eykmo-a.thumb.jpeg.71b0321afc81f118e1bace1b79bcc34f.jpegi5hvgkq8z2syltvvlfbhgubujtc.thumb.jpeg.31ce6fdf47d61746ad2788bd24cb75ad.jpegt2jdcvrvvkgmjnvhqv1ufm0pas4.thumb.jpeg.8a3a7e15fda666789028419740fac361.jpegwhblgerwprvwvfkflviwufbynn0.thumb.jpeg.8a0386f16e22491f0d968d03648a67af.jpeg

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як влаштована трансмісія у Toyota Prius різних поколінь, від першого до четвертого(сучасного):

 

Спойлер

КПП Prius 1-го поколения - P111 Deep Dive

 

Трансмиссия Prius 2-го поколения - P112 Deep Dive

 

 

Трансмиссия Prius 3-го поколения - P410 Deep Dive

 


4-й ген Prius, Prius Prime Transaxle - P610 Deep Dive (аналогично P710)

 


І в правду, автор час від часу у своїх роликах говорить, зо всі ці речі є в любому електромобілі, той же Ліф не сильно відрізняється від Тесли в плані основних блоків, ті ж інвертори, та ж силовуха, векторне керування, кілька сотень вольт літієвими батареями...

У всіх роликах є можливість увімкнути субтитри, але в цілому автор так детально розказує і показує, що навіть без знання англійської пеівно все буде зрозуміло.

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 12.07.2021 в 17:01, HWman сказал:

Цикл статей по темі гібридного транспорта(ДВЗ + електротяга) - "Как мы делали БелАЗ."

https://habr.com/ru/company/npf_vektor/blog/416945/
https://habr.com/ru/company/npf_vektor/blog/416963/
https://habr.com/ru/company/npf_vektor/blog/416967/

 

  Показать контент

trsi_stzxo9l-pbo-guac242ysm.thumb.jpeg.4d88507bf09c2b12d91a47a06e42e87b.jpeg

xizubwh1ekqvaca8hsdiufxn9hi.thumb.png.341d1c64d4cbfe4dddf82dd3c009f41e.png

swktqp_2qst67ga8lr18eykmo-a.thumb.jpeg.71b0321afc81f118e1bace1b79bcc34f.jpegi5hvgkq8z2syltvvlfbhgubujtc.thumb.jpeg.31ce6fdf47d61746ad2788bd24cb75ad.jpegt2jdcvrvvkgmjnvhqv1ufm0pas4.thumb.jpeg.8a3a7e15fda666789028419740fac361.jpegwhblgerwprvwvfkflviwufbynn0.thumb.jpeg.8a0386f16e22491f0d968d03648a67af.jpeg

 

Ніколи не думав що буду ось так цитувати своє повідомлення, але цей цикл статей це просто перлина, давненько я не отримував стільки задоволення і захвату від процесу читання. Автор прямо таки дав змогу "пірнути" в тему проектування електротяги.

До речі, в темі "Тролейбуси які покидають місто" проскочила інфа:
  

В 18.06.2021 в 06:22, volks сказал:

Хай мене поправить @TFA, якщо неправий, але здається там латвійський двигун і українська система керування "Політехносервіс"

 

Виявляється у нас, в Україні теж розробляють контролери для двигунів електротранспорту. Так, судячи по піску наших нових тролейбусів вони не на передовій(адже частота ШИМ в слуховому діапазоні), але тим не меньше, тролейбуси їздять. Ось це, чесно кажучи приємно.

ЗІ Посилання на сайт "Політехносервіс" https://ptsukraine.com/

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, HWman сказано:

Виявляється у нас, в Україні теж розробляють контролери для двигунів електротранспорту. Так, судячи по піску наших нових тролейбусів вони не на передовій(адже частота ШИМ в слуховому діапазоні), але тим не меньше, тролейбуси їздять. Ось це, чесно кажучи приємно.

Український CoolOn теж хоче на базі всього українського робити. Десь я вже викладав відео про них, продублюю:
 

Спойлер

 

 

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 18.07.2021 в 12:38, sergkots сказал:

Український CoolOn теж хоче на базі всього українського робити.

Дякую, відос по темі з каналу CoolOn
 

Спойлер

 

Автор файно розказує, демонструє що розуміється в тому, про що говорить.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 19.07.2021 в 23:45, HWman сказал:

Автор файно розказує, демонструє що розуміється в тому, про що говорить.

Ууу, як же класно, я знайшов сторінку автора на фейсбуці, там є скріни ісходніків їх плат, я задаю питання по ним і мені відповідають :90:
 

Спойлер

spacer.png

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Кропивничанин переробив "Запорожець" на електромобіль

"Кропивничанин удосконалив раритетну модель "Запорожця" ЗАЗ-965, перевівши машину на електричну тягу. На трасі автомобіль розганяється до 100 км/год за 3,9 секунд, розповів Суспільному розробник цієї машини Дмитро Гидулян."

Відео:
https://youtu.be/ApmPpXmgeqI 
 

 

b8e53dd315aebfe2.jpg

1ddc216e34af1616.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, HWman сказано:

Кропивничанин переробив "Запорожець" на електромобіль

"Кропивничанин удосконалив раритетну модель "Запорожця" ЗАЗ-965, перевівши машину на електричну тягу. На трасі автомобіль розганяється до 100 км/год за 3,9 секунд, розповів Суспільному розробник цієї машини Дмитро Гидулян."

Відео:
https://youtu.be/ApmPpXmgeqI 
 

 

 

 

Щоб розігнати "Запорожець" до 100 кілометрів менше ніж за 4 секунди, розробник облаштував на задній осі електричний двигун від Nissan Leaf замість двигуна внутрішнього згоряння.

 

Розходимося.

Я вже думав, він сам щось винайшов.

  • Ха-ха 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...
  • 2 тижня потому...
В 03.10.2021 в 12:18, HWman сказал:

Кропивничанин переробив "Запорожець" на електромобіль

"Кропивничанин удосконалив раритетну модель "Запорожця" ЗАЗ-965, перевівши машину на електричну тягу. На трасі автомобіль розганяється до 100 км/год за 3,9 секунд, розповів Суспільному розробник цієї машини Дмитро Гидулян."

Відео:
https://youtu.be/ApmPpXmgeqI 
 

 

b8e53dd315aebfe2.jpg

1ddc216e34af1616.jpg

А для 400м мог бы и аккумы не ставить, а брать катушку с проводом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про домашні зарядні пристрої для електротранспорту:
 

Спойлер

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про зарядні роз'єми:

 

 

Спойлер

 

 

Змінено користувачем HWman
Глюкануло щось, відос кілька разів був
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
  • 3 тижня потому...

Ось так влаштований контролер двигуна  NISSAN LEAF першого покоління(2012-го року)


https://www.youtube.com/watch?v=RQ1eC-CAn0w 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
  • 4 тижня потому...
  • 1 рік потому...

Що ж, за вікном 2024-й рік, електромобілі та інфраструктура зарядок вже буденне явище ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...