Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП - 2016


kmd

Рекомендовані повідомлення

On 20.08.2016 at 23:27, S-driver сказано:

Сьогодні на перехресті пр-т Перемоги і вул. К.Савури дорогу не поділили тролейбус і якийсь легковик (марку не встиг розгледіти).

Опель, забув, що тролейбус має перевагу в русі, але все одно вилетів з повороту і втулився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 948
  • Створено
  • Остання відповідь
1 година тому, Zheny@ сказано:

Опель, забув, що тролейбус має перевагу в русі, але все одно вилетів з повороту і втулився.

 

Тролейбусу? Перевага? З цього місця докладніше, плз...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

малось на увазі, про головну і другорядну дороги

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Revolver сказано:

малось на увазі, про головну і другорядну дороги

так там є світлофор! І він працював навіть після аварії ( я там був десь через пів-години).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, Volyniaka сказано:

Тролейбусу? Перевага? З цього місця докладніше, плз...

кхм..

 

Цитувати

У населених пунктах, наближаючись до автобуса, мікроавтобуса або тролейбуса, що розпочинає рух від позначеної зупинки, розташованої в заїзному «кармані», водії інших транспортних засобів зобов’язані зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати можливість маршрутному транспортному засобу розпочати рух.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Volyniaka сказано:

так там є світлофор!

Водій тролейбуса проїжджала на зелений блимаючий сигнал світлофора - завершувала маневр. (рух) а опель вирішив "проскочити" кудись там.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zheny@ сказано:

кхм..

 

 

Цитувати

У населених пунктах, наближаючись до автобуса, мікроавтобуса або тролейбуса, що розпочинає рух від позначеної зупинки, розташованої в заїзному «кармані», водії інших транспортних засобів зобов’язані зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати можливість маршрутному транспортному засобу розпочати рух.

 

І де там "карман"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Volyniaka сказано:

І де там "карман"?

а нєту.  Патамаша не зробили. Але суть залишається - коли тролейбус від''жджає від зупинки. Інші учасники руху, повинні його пропустити.

У цьому випадку, (аварії) варто було подумати, що тролейбус, аж ніяк не Smart fortwo і бистренько зманеврувати - не зможе.

Але ж у більшості стійка думка - у мене шустра машина - проскочу, у мене крута машина - пропустіть!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та який "карман" не зробили! Це Т-подібне перехрестя. Ти вірно написав, що "опель" кудись, чомусь намагався проскочити, за що й відгріб.

Не приплутуй сюди "карман".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 хвилин тому, Zheny@ сказано:

а нєту.  Патамаша не зробили. Але суть залишається - коли тролейбус від''жджає від зупинки. Інші учасники руху, повинні його пропустити.

У цьому випадку, (аварії) варто було подумати, що тролейбус, аж ніяк не Smart fortwo і бистренько зманеврувати - не зможе.

Але ж у більшості стійка думка - у мене шустра машина - проскочу, у мене крута машина - пропустіть!

 

Женя, кури правила. Нема кармана - не потрібно пропускати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

51 хвилин тому, Zheny@ сказано:

- коли тролейбус від''жджає від зупинки. Інші учасники руху, повинні його пропустити.

І проблема що більшість водіїв тролейбусів думає як ти , що є карман чи нема - а в них перевага причому вони думають що на всі смуги руху

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

51 минуту назад, Zheny@ сказал:

Але ж у більшості стійка думка - у мене шустра машина - проскочу

Навряд чи того опелька можна назвати "шустрою" машиною.

 

На рахунок "кишень" для громадського транспорту. Навіть, якщо їх немає, взаємоввічливість на дорозі ніхто не відміняв. Сьогодні ти даси тролейбусу нормально відїхати з зупинки, а завтра він тебе пропустить, коли треба буде вискочити з другорядної. 

 

Особисто для мене безпека і взаємоповага на дорозі куди важливіші, ніж буквоїдство ПДР.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там до зупинки метрів 100, ви про що, хлопці?

Опель думав, що тролейбус зупиниться на світлофорі, а тролейбус вирішив не зупинятися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

опель не правий ще й тому, що він проїхав на червоний. Адже блимаючий зелений на одному світлофорі, це навіть не жовтий на іншому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

опель не правий ще й тому, що він проїхав на червоний. Адже блимаючий зелений на одному світлофорі, це навіть не жовтий на іншому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Savage сказано:

На рахунок "кишень" для громадського транспорту. Навіть, якщо їх немає, взаємоввічливість на дорозі ніхто не відміняв. Сьогодні ти даси тролейбусу нормально відїхати з зупинки, а завтра він тебе пропустить, коли треба буде вискочити з другорядної. 

Тільки за, але коли ти їдеш 60 , а він не дивлячись вирулює то якось не дуже це взаємовічливість, і маршрутчики відразу після зупинки люблять включити поворот хоч і ще не збираються виїзжати

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

51 минуту назад, Gendruk сказал:

Тільки за, але коли ти їдеш 60 , а він не дивлячись вирулює то якось не дуже це взаємовічливість, і маршрутчики відразу після зупинки люблять включити поворот хоч і ще не збираються виїзжати

Згоден. На жаль, у нас ввічлий маршрутчик на дорозі - це скоріше виняток, чим правило. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, Zheny@ сказано:

а нєту.  Патамаша не зробили. Але суть залишається - коли тролейбус від''жджає від зупинки. Інші учасники руху, повинні його пропустити.

У цьому випадку, (аварії) варто було подумати, що тролейбус, аж ніяк не Smart fortwo і бистренько зманеврувати - не зможе.

Але ж у більшості стійка думка - у мене шустра машина - проскочу, у мене крута машина - пропустіть!

 

І де там зупинка? Там перехрестя. Зупинка далі по ходу....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А хіба пропускання не стосується лише "карманчику" для зупинки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні спостерігав  коцнутий каєн і спрінтер/лт з погнутою середньою дверкою на пл. братський міст. Ще одна дтп на відродження , від коста брава, якась біла легковушка не пропустила бмв 3.

IMG_20160823_114553.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні вдень на рівненській біля заправки брсм бус з розгону в'їхав в бочину фурі. Фура включила поворот на право на секунду пізніше після того, як почала повертати з середнього ряду в бічну вуличку.

В водія буса не було ніяких шансів уникнути зіткнення. Хоча гальмував так, що дим пішов з коліс.

Велике прохання до всіх хто їздить, включайте повороти ПЕРЕД тим як повертати.і перевірте, що включили точно в ту сторону куди повертаєте. За вами може їхати водій початківець. Та й так, люди не екстрасенси, шосте відчуття не завжди спрацьовує

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, lanima сказал:

Сьогодні вдень на рівненській біля заправки брсм бус з розгону в'їхав в бочину фурі. Фура включила поворот на право на секунду пізніше після того, як почала повертати з середнього ряду в бічну вуличку.

В водія буса не було ніяких шансів уникнути зіткнення. Хоча гальмував так, що дим пішов з коліс.

Велике прохання до всіх хто їздить, включайте повороти ПЕРЕД тим як повертати.і перевірте, що включили точно в ту сторону куди повертаєте. За вами може їхати водій початківець. Та й так, люди не екстрасенси, шосте відчуття не завжди спрацьовує

Подавати сигнал не потрібно просити, а згідно п.9.4 ПДР необхідність, ось цитата:

 

9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50  100 м у населених пунктах і за 150 — 200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру). Сигнал забороняється подавати, якщо він може бути не зрозумілим для інших учасників руху.

http://roadrules.com.ua/pdr-ukraini/pdr/9-poperedjuvalni-signali/poperedjuvalni-signali.html   

Не подача сигналу - порушення ПДР і відповідно є відповідальність, але хто це контролює, авто патрульне за кілометр видно, а стояти і ловини ніззя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 годин тому, lanima сказано:

В водія буса не було ніяких шансів уникнути зіткнення. Хоча гальмував так, що дим пішов з коліс.

Водій Iveco розповів правоохоронцям, що не побачив вантажівку. Проте, патрульні помітили в нього ознаки алкогольного сп'яніння, а тест на приладі Драгер показав вміст алкоголю в крові водія 2,21 проміле. 

http://www.volynnews.com/news/auto/dtp-u-lutsku-mikroavtobus-protaranyv-furu/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, Natik сказано:

Водій Iveco розповів правоохоронцям, що не побачив вантажівку. Проте, патрульні помітили в нього ознаки алкогольного сп'яніння, а тест на приладі Драгер показав вміст алкоголю в крові водія 2,21 проміле. 

http://www.volynnews.com/news/auto/dtp-u-lutsku-mikroavtobus-protaranyv-furu/

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я розповіла те що побачила. Бо стояла метрів за 20-30 від місця аварії і саме дивилася на ту фуру, коли бус в неї в'їхав. Візги від тормозів стояли страшні.

Не той час і не те місце(((

Плюс сотня" якби"

Якщо водій буса був в стані алкогольного сп'яніння, тоді зрозуміло, чому з запізненням зреагував на те що фура перегородила дорогу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...