BARAKUDA Опубліковано 25 Вересня, 2015 в 19:37 #101 Опубліковано 25 Вересня, 2015 в 19:37 Петицію про зброю Порох тупо "зарубав" ...Побачимо що з авто... вже й терміни піджимають на його відповідь...
byiviter Опубліковано 25 Вересня, 2015 в 19:57 #102 Опубліковано 25 Вересня, 2015 в 19:57 Я думаю, Порох знайде, що сказати і по миту на авто той дядька в карман за словом не полізе. Тут згадає він і про війну, і про діри в бюджеті, і про недостачу пенсійного фонду, скаже щоб дякували, що не підняв пенсійний вік і допоміг із субсидіями, а з машинами уви, їздьте маршрутками
byiviter Опубліковано 25 Вересня, 2015 в 20:08 #103 Опубліковано 25 Вересня, 2015 в 20:08 Чесно кажучи, нам і не треба відміняти розтаможку. Чому, тому що в нас лояльно відносяться до гаражних ремонтів своїми руками. Скільки моторів сюди їде? Скільки інших запчастин? Це майже ніяк не контролюється. Якщо буде вибір: а) техогляд або б) розтаможка, тоді скажіть, чого краще хай не буде????
Ha3aP Опубліковано 26 Вересня, 2015 в 05:53 #104 Опубліковано 26 Вересня, 2015 в 05:53 Петицію про зброю Порох тупо "зарубав" ...Побачимо що з авто... вже й терміни піджимають на його відповідь... Добрий день! Борду не читаємо, дав вже відповідь. Приблизно те саме що і про зброю.
BARAKUDA Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 11:46 #105 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 11:46 Просто сказати, що більшість людей проти цього вже не вийде...Як мінімум - людям потрібно кинути якусь подачку... Як варіант - відмінити акциз на переобладнання авто... Так і так цей сегмет вже "накрився мідним тазиком" ... А так і грузові будуть розмитнювати і градус напруги трохи знизиться...
jack74 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 16:26 #106 Опубліковано 27 Вересня, 2015 в 16:26 З цією петицією Порох показав, який він класний стрілочник Тепер Кролик "аналізувати" буде...
alexvvv Опубліковано 30 Вересня, 2015 в 11:38 #107 Опубліковано 30 Вересня, 2015 в 11:38 по доброму то відмінити треба ту розтаможку, а діру в бюджеті залатати за рахунок легалізації тієї ж проституції
Davids Опубліковано 1 Жовтня, 2015 в 19:29 #108 Опубліковано 1 Жовтня, 2015 в 19:29 допетицились...наїхали на пару фірм по розмитненню, тепер вони не зменшують оцінку авто при рахуванні розмитнення, відповідно +200-400$ до кінцевої ціни на ринку...
sergkots Опубліковано 1 Жовтня, 2015 в 20:35 #109 Опубліковано 1 Жовтня, 2015 в 20:35 допетицились...наїхали на пару фірм по розмитненню, тепер вони не зменшують оцінку авто при рахуванні розмитнення, відповідно +200-400$ до кінцевої ціни на ринку...Є два варіанта:1. Поскиглити у мордокнизі, форумі, на кухні за чаркою і платити далі захмарні ціни.2. Натиснути та домогтись свого.П.С. Із 2016 року до ввезення будуть дозволені лише авто із ЄВРО 5? Якщо так то ціни не впадуть.
Davids Опубліковано 1 Жовтня, 2015 в 20:41 #110 Опубліковано 1 Жовтня, 2015 в 20:41 П.С. Із 2016 року до ввезення будуть дозволені лише авто із ЄВРО 5? Якщо так то ціни не впадуть.Не факт
romaxa11 Опубліковано 1 Жовтня, 2015 в 20:46 #111 Опубліковано 1 Жовтня, 2015 в 20:46 Коли 10 000 000 водіїв говорить "а що я можу сам зробити?" То хто може це все вирішити? Вони ж не відразу прифігіли, поступово, спочатку боячись а потім все сміливіше і сміливіше. Це ж мерзоття.
MANJAK11 Опубліковано 1 Жовтня, 2015 в 20:50 #112 Опубліковано 1 Жовтня, 2015 в 20:50 Чесно кажучи, нам і не треба відміняти розтаможку. Чому, тому що в нас лояльно відносяться до гаражних ремонтів своїми руками. Скільки моторів сюди їде? Скільки інших запчастин? Це майже ніяк не контролюється. Якщо буде вибір: а) техогляд або б) розтаможка, тоді скажіть, чого краще хай не буде????навіть вже в кацапстані де не все так гладко ціни на іномарки дешевші ніж в насвони там дешевші бо там заводи крупних автовиробників є й ті автівки там збираются, мито не платится за ввоз цілого авто, тому перед тим, як верещати, хоч трохи в питанні розбиратись треба. Ну й щоб не було більше бажання кацапстан в приклад ставити, почитай но про транспортний налог в них http://avtopravilo.r...oshadinye-sily/ , який платится ЩОРІЧНО, зі ВСІХ авто, ще й ставки, залежно від регіону жадібності місцевого царька, можуть коливатись до десяти раз. Так що там ти за пару років швиденько виплатиш ту різницю в ціні, особливо, якщо машина хоч трохи їде. Про якість місцевої зборки я взагалі мовчу, кожен, хто має можливість в кацапстані купити аналогічне авто не місцевої зборки, так і робить
jack74 Опубліковано 4 Жовтня, 2015 в 10:10 #113 Опубліковано 4 Жовтня, 2015 в 10:10 і влаштувати масову акцію по перекриттю митних коридорів + шукати ще по 500 автівок на кожну митницю щоб кожна митниця відчувала величезну кількість протестуючих, і таку західноукраїнську акцію влаштувати по всій західній Україні, облаштувати блокпости і не зходити з дистанції поки рада не проголосує за відміну або прийнятття відповідного законопроекту. І якщо люди будуть стояти до кінця то думаю проголосують бо митниця втрачатиме кожен день величезні суми грошей через її блокування, але і тут є свої підводні камені дуже мало людей зараз в нашій країні які поїдуть просто так брати участь у акції на митницях, боне песимізуй, всьому свій час... Хай но з війною розберемося, тоді і за "слуг народу" візьмемося
Coding Опубліковано 4 Жовтня, 2015 в 16:46 #114 Опубліковано 4 Жовтня, 2015 в 16:46 тоді і за "слуг народу" візьмемосятак вони і бояться цього, тому і не спішать..
Гість rl72 Опубліковано 8 Жовтня, 2015 в 12:16 #115 Опубліковано 8 Жовтня, 2015 в 12:16 В Україні вартість розмитнення часто перевищує ціну ввезеного вживаного авта 08.10.2015 Щоб розмитнити сьогодні стару іномарку в Україні, потрібно заплатити ввізне мито, акцизний збір (ставка залежить від року випуску, типу палива та об’єму двигуна), імпортний збір і ПДВ, який «накручується» на мита. В результаті вартість розмитнення часто перевищує вартість ввезеного вживаного авто, що автоматично робить його неконкурентним з новим автомобілем. Схожа ситуація в країнах Митного союзу, де високі податки на розмитнення пояснюють турботою про екологію і захистом місцевого виробництва. ЛІГАБізнесІнформ порівняла ставки на розмитнення уживаних автомобілів в Україні, Грузії, Вірменії, Білорусі та Росії. Протилежна ситуація в Грузії, де вартість розмитнення б/у іномарки в середньому в 10 разів нижча, ніж в Україні. На грузинських сайтах продажу уживаних іномарок можна з легкістю підібрати 5-6-річний японський чи американський автомобіль за ціною від $ 2500 до 5000. Зі скасуванням спецмита на іномарки (з 30 вересня) ситуація з оподаткуванням б/у іномарок кардинально не зміниться – кількість податків стане меншою, але кінцева вартість автомобіля зміниться несуттєво. Більше того, за даними аналітиків CASE Україна, з 1 січня 2016 року б/у іномарки стануть для українців ще дорожчими. Причина – введення в Україні стандарту викидів Євро-5. «З 1 січня 2016 року у Україні буде заборонено ввозити автомобілі, які не відповідають екологічним вимогам стандарту Євро-5 (норми по викидах). Зазначена норма міститься в підписаній угоді з ЄС. Стандарт діє в країнах ЄС і США з вересня 2009-го, а значить, новими правилами відповідають автомобілі молодші 5 років. Очевидно, що автомобілі молодше 5 років, навіть якщо вони б/у, не будуть дешевими. А те, що ввозити автомобілі старші 5 років взагалі заборонено, тільки обмежить пропозицію б/у автомобілів», – зазначають у CASE Україна. За даними інформаційно-аналітичної групи AutoConsalting, середній вік авто в Україні у 2014 році склав 18-19 років. Це означає, що більшість машин в Україні і так не відповідають Європейським нормам викидів. У CASE Україна прогнозують, що введення європейського екосертіфіката не поліпшить екологію в країні, а навпаки, погіршить: «Можливість ввозити недорогі іномарки дозволила б оновити український автопарк і знизити середній рівень викидів. Найчастіше дешеві 6-10-річні авто з ЄС за нормами викидів екологічніші, ніж більша половина всього автопарку легкових машин в Україні», – йдеться в повідомленні компанії.
Ha3aP Опубліковано 10 Жовтня, 2015 в 15:43 #116 Опубліковано 10 Жовтня, 2015 в 15:43 Не хочеться піднімати знову цю тему, але...Дивлюсь зараз обзор Форд Фокус 1, рестайл з 1.6 мотором і в раісії він коштує 1700 баксів, у нас ціни на них стартують від 4400.У них 1700 баксів авто 2004ого року, у нас 1700 баксів авто 84 року! 84ого КАРЛ!Ну вбийте мене, ну я не можу зрозуміти чому так?
vaz75 Опубліковано 10 Жовтня, 2015 в 17:05 #117 Опубліковано 10 Жовтня, 2015 в 17:05 Гроші дуже треба
VovkleV Опубліковано 11 Жовтня, 2015 в 17:15 #118 Опубліковано 11 Жовтня, 2015 в 17:15 ......так як і стандарт евро 5 - "несмішіть мої підкови!". Маршрутки по місту їздять евро 2 в кращому випадку, та і пальне для евро 5 теж повинно бути відповідної якості, щоби система нейтралізації вихлопу змогла з ним справитись.....Таки порох і ко дограється........
yuraa Опубліковано 11 Жовтня, 2015 в 19:07 #119 Опубліковано 11 Жовтня, 2015 в 19:07 Не хочеться піднімати знову цю тему, але...Дивлюсь зараз обзор Форд Фокус 1, рестайл з 1.6 мотором і в раісії він коштує 1700 баксів, у нас ціни на них стартують від 4400.У них 1700 баксів авто 2004ого року, у нас 1700 баксів авто 84 року! 84ого КАРЛ!Ну вбийте мене, ну я не можу зрозуміти чому так?Доколи цей бардак буде продовжуватись? Я просто в шоці, ми насміхаємось з росіян, а насправді живемо в сто раз гірше ніж вони. І ціни у них сугубо в рублях, як на авто так і на нерухомість. Нормальна іномарка вартує 300-400тыщ. рублів, а це по теперішньому курсу приблизно 5000$ баксів! Renault Megane, 2008 = 4750$ Mazda 6, 2007 = 5750$ Opel Vectra, 2007 = 7000$
jack74 Опубліковано 11 Жовтня, 2015 в 21:20 #120 Опубліковано 11 Жовтня, 2015 в 21:20 І яке, нахєр, "євро-5", бо так, бачиш-но, ЄС вимагає?! От коли доростемо зарплатами, коли зроблять нам безвізу, коли спишуть частину боргів, коли, врешті-решт, вступатимемо реально в ЄС, от тоді й приймемо такі норми.А поки такими "нормами" нас змушують їздити на 20-30-ти річних лахах, яким не те, що до "єври-5", їм навіть до "єври-1" не дотягнутись! Кончені "Газони"-"ЗІЛи"-"МАЗи", яккі коли на гору їде, то неба за ним не видно... Бо немає можливості той підприємець чи фермер купити щось свіжіше! І мусить далі силувати того спалювача палива!То ЩО реально вони добиваються?! Я скажу ЩО - вони (капіталюги з ЄС) розуміють, що якщо український середній клас підніметься з колін, то Європі від цього буде дуже хєрово! От і змушують наших "кєровніків" приймати всякі "Єври-5-6-7-10", а тим це тільки на руку, бо теж свої бізнеси під це лаштують.Короче, поки реально не почнемо говорити свої вимоги, поки не почнемо створювати владі реальні проблеми, доти нас і будуть мати.
RePlay Опубліковано 12 Жовтня, 2015 в 10:38 #121 Опубліковано 12 Жовтня, 2015 в 10:38 Короче, поки реально не почнемо говорити свої вимоги, поки не почнемо створювати владі реальні проблеми, доти нас і будуть мати.А що ж ви хотіли? Багато хто говорив, що кредити просто так не даються, а під якісь умови і пунктики. Але ж так тоді не можна було говорити, бо бл* "зрада", "агенти Кремля" і взагалі то Росія і Яник в усьому винуваті. Ну от тепер поступово нам ті пунктики будуть видавати, а ми їх хавати під правильним соусом. Здобули, йопти. Хоча впевнений, що і тут пороходрочери знайдуть 100500 виправдань політиці "Жити по-новому".
BARAKUDA Опубліковано 15 Жовтня, 2015 в 17:02 #122 Опубліковано 15 Жовтня, 2015 в 17:02 Є вже перший результат від громадського тиску...З величезною ймовірністю авторинок у листопаді та грудні просто "вмре" ...Усі будуть з величезним нетерпінням чекати 1-го січня...Шкода тільки, що пленарні засідання будуть з листопада (після виборів) ...
jack74 Опубліковано 15 Жовтня, 2015 в 18:27 #123 Опубліковано 15 Жовтня, 2015 в 18:27 а яке відношення ДЕПУТАТСЬКА ІНІЦІАТИВА має до народної петиції до президента? Це лишень ПРОЕКТ!, який ще не факт, що переросте в Закон. Більше схоже на піар
Davids Опубліковано 15 Жовтня, 2015 в 18:33 #124 Опубліковано 15 Жовтня, 2015 в 18:33 а яке відношення ДЕПУТАТСЬКА ІНІЦІАТИВА має до народної петиції до президента? Це лишень ПРОЕКТ!, який ще не факт, що переросте в Закон.Всі свято вірять і чекають з нового року розмитнення по 500$)Я, звісно, за! Але будьмо реалістами! З такою, черговою, владою...
MACCEN Опубліковано 17 Жовтня, 2015 в 11:55 #125 Опубліковано 17 Жовтня, 2015 в 11:55 в нас просто захищають наших "автоговноконцернів" по типу "Богдан", "Славута", та інші які збирають всякі лахі, які продають по ціні еліт класу, тому й така ціна на розмитнення, хоча по нормальному треба робити так, що дорожче було ввести старе авто чим нове, а тим, хто купує нове всі карти в руки і пільгові кредити і так далі... тоді поменшає в нас тазіків з болтами.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.