Перейти до змісту

Петиція за відміну розмитнення авто


Skybass

Рекомендовані повідомлення

Петицію про зброю Порох тупо "зарубав" ...

Побачимо що з авто... вже й терміни піджимають на його відповідь...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 162
  • Створено
  • Остання відповідь

Я думаю, Порох знайде, що сказати і по миту на авто :) той дядька в карман за словом не полізе. Тут згадає він і про війну, і про діри в бюджеті, і про недостачу пенсійного фонду, скаже щоб дякували, що не підняв пенсійний вік і допоміг із субсидіями, а з машинами уви, їздьте маршрутками :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чесно кажучи, нам і не треба відміняти розтаможку. Чому, тому що в нас лояльно відносяться до гаражних ремонтів своїми руками. Скільки моторів сюди їде? Скільки інших запчастин? Це майже ніяк не контролюється. Якщо буде вибір: а) техогляд або б) розтаможка, тоді скажіть, чого краще хай не буде????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Петицію про зброю Порох тупо "зарубав" ...

Побачимо що з авто... вже й терміни піджимають на його відповідь...

Добрий день! Борду не читаємо, дав вже відповідь. Приблизно те саме що і про зброю.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто сказати, що більшість людей проти цього вже не вийде...

Як мінімум - людям потрібно кинути якусь подачку... Як варіант - відмінити акциз на переобладнання авто...

Так і так цей сегмет вже "накрився мідним тазиком" ... А так і грузові будуть розмитнювати і градус напруги трохи знизиться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З цією петицією Порох показав, який він класний стрілочник :) Тепер Кролик "аналізувати" буде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по доброму то відмінити треба ту розтаможку, а діру в бюджеті залатати за рахунок легалізації тієї ж проституції :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

допетицились...наїхали на пару фірм по розмитненню, тепер вони не зменшують оцінку авто при рахуванні розмитнення, відповідно +200-400$ до кінцевої ціни на ринку...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

допетицились...наїхали на пару фірм по розмитненню, тепер вони не зменшують оцінку авто при рахуванні розмитнення, відповідно +200-400$ до кінцевої ціни на ринку...

Є два варіанта:

1. Поскиглити у мордокнизі, форумі, на кухні за чаркою і платити далі захмарні ціни.

2. Натиснути та домогтись свого.

П.С. Із 2016 року до ввезення будуть дозволені лише авто із ЄВРО 5? Якщо так то ціни не впадуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

П.С. Із 2016 року до ввезення будуть дозволені лише авто із ЄВРО 5? Якщо так то ціни не впадуть.

Не факт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли 10 000 000 водіїв говорить "а що я можу сам зробити?" То хто може це все вирішити? Вони ж не відразу прифігіли, поступово, спочатку боячись а потім все сміливіше і сміливіше. Це ж мерзоття.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чесно кажучи, нам і не треба відміняти розтаможку. Чому, тому що в нас лояльно відносяться до гаражних ремонтів своїми руками. Скільки моторів сюди їде? Скільки інших запчастин? Це майже ніяк не контролюється. Якщо буде вибір: а) техогляд або б) розтаможка, тоді скажіть, чого краще хай не буде????

навіть вже в кацапстані де не все так гладко ціни на іномарки дешевші ніж в нас

вони там дешевші бо там заводи крупних автовиробників є й ті автівки там збираются, мито не платится за ввоз цілого авто, тому перед тим, як верещати, хоч трохи в питанні розбиратись треба. Ну й щоб не було більше бажання кацапстан в приклад ставити, почитай но про транспортний налог в них http://avtopravilo.r...oshadinye-sily/ , який платится ЩОРІЧНО, зі ВСІХ авто, ще й ставки, залежно від регіону жадібності місцевого царька, можуть коливатись до десяти раз. Так що там ти за пару років швиденько виплатиш ту різницю в ціні, особливо, якщо машина хоч трохи їде. Про якість місцевої зборки я взагалі мовчу, кожен, хто має можливість в кацапстані купити аналогічне авто не місцевої зборки, так і робить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і влаштувати масову акцію по перекриттю митних коридорів + шукати ще по 500 автівок на кожну митницю щоб кожна митниця відчувала величезну кількість протестуючих, і таку західноукраїнську акцію влаштувати по всій західній Україні, облаштувати блокпости і не зходити з дистанції поки рада не проголосує за відміну або прийнятття відповідного законопроекту. І якщо люди будуть стояти до кінця то думаю проголосують бо митниця втрачатиме кожен день величезні суми грошей через її блокування, але і тут є свої підводні камені дуже мало людей зараз в нашій країні які поїдуть просто так брати участь у акції на митницях, бо

не песимізуй, всьому свій час... Хай но з війною розберемося, тоді і за "слуг народу" візьмемося
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Україні вартість розмитнення часто перевищує ціну ввезеного вживаного авта

08.10.2015

Щоб розмитнити сьогодні стару іномарку в Україні, потрібно заплатити ввізне мито, акцизний збір (ставка залежить від року випуску, типу палива та об’єму двигуна), імпортний збір і ПДВ, який «накручується» на мита. В результаті вартість розмитнення часто перевищує вартість ввезеного вживаного авто, що автоматично робить його неконкурентним з новим автомобілем. Схожа ситуація в країнах Митного союзу, де високі податки на розмитнення пояснюють турботою про екологію і захистом місцевого виробництва.

ЛІГАБізнесІнформ порівняла ставки на розмитнення уживаних автомобілів в Україні, Грузії, Вірменії, Білорусі та Росії.

Протилежна ситуація в Грузії, де вартість розмитнення б/у іномарки в середньому в 10 разів нижча, ніж в Україні. На грузинських сайтах продажу уживаних іномарок можна з легкістю підібрати 5-6-річний японський чи американський автомобіль за ціною від $ 2500 до 5000.

Зі скасуванням спецмита на іномарки (з 30 вересня) ситуація з оподаткуванням б/у іномарок кардинально не зміниться – кількість податків стане меншою, але кінцева вартість автомобіля зміниться несуттєво. Більше того, за даними аналітиків CASE Україна, з 1 січня 2016 року б/у іномарки стануть для українців ще дорожчими. Причина – введення в Україні стандарту викидів Євро-5.

«З 1 січня 2016 року у Україні буде заборонено ввозити автомобілі, які не відповідають екологічним вимогам стандарту Євро-5 (норми по викидах). Зазначена норма міститься в підписаній угоді з ЄС. Стандарт діє в країнах ЄС і США з вересня 2009-го, а значить, новими правилами відповідають автомобілі молодші 5 років. Очевидно, що автомобілі молодше 5 років, навіть якщо вони б/у, не будуть дешевими. А те, що ввозити автомобілі старші 5 років взагалі заборонено, тільки обмежить пропозицію б/у автомобілів», – зазначають у CASE Україна.

За даними інформаційно-аналітичної групи AutoConsalting, середній вік авто в Україні у 2014 році склав 18-19 років. Це означає, що більшість машин в Україні і так не відповідають Європейським нормам викидів.

У CASE Україна прогнозують, що введення європейського екосертіфіката не поліпшить екологію в країні, а навпаки, погіршить: «Можливість ввозити недорогі іномарки дозволила б оновити український автопарк і знизити середній рівень викидів. Найчастіше дешеві 6-10-річні авто з ЄС за нормами викидів екологічніші, ніж більша половина всього автопарку легкових машин в Україні», – йдеться в повідомленні компанії.

avto_infografika.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не хочеться піднімати знову цю тему, але...

Дивлюсь зараз обзор Форд Фокус 1, рестайл з 1.6 мотором і в раісії він коштує 1700 баксів, у нас ціни на них стартують від 4400.

У них 1700 баксів авто 2004ого року, у нас 1700 баксів авто 84 року! 84ого КАРЛ!

Ну вбийте мене, ну я не можу зрозуміти чому так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

......так як і стандарт евро 5 - "несмішіть мої підкови!". Маршрутки по місту їздять евро 2 в кращому випадку, та і пальне для евро 5 теж повинно бути відповідної якості, щоби система нейтралізації вихлопу змогла з ним справитись.....

Таки порох і ко дограється........

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не хочеться піднімати знову цю тему, але...

Дивлюсь зараз обзор Форд Фокус 1, рестайл з 1.6 мотором і в раісії він коштує 1700 баксів, у нас ціни на них стартують від 4400.

У них 1700 баксів авто 2004ого року, у нас 1700 баксів авто 84 року! 84ого КАРЛ!

Ну вбийте мене, ну я не можу зрозуміти чому так?

Доколи цей бардак буде продовжуватись? Я просто в шоці, ми насміхаємось з росіян, а насправді живемо в сто раз гірше ніж вони. І ціни у них сугубо в рублях, як на авто так і на нерухомість. Нормальна іномарка вартує 300-400тыщ. рублів, а це по теперішньому курсу приблизно 5000$ баксів!

Renault Megane, 2008 = 4750$

Mazda 6, 2007 = 5750$

Opel Vectra, 2007 = 7000$

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І яке, нахєр, "євро-5", бо так, бачиш-но, ЄС вимагає?! От коли доростемо зарплатами, коли зроблять нам безвізу, коли спишуть частину боргів, коли, врешті-решт, вступатимемо реально в ЄС, от тоді й приймемо такі норми.

А поки такими "нормами" нас змушують їздити на 20-30-ти річних лахах, яким не те, що до "єври-5", їм навіть до "єври-1" не дотягнутись! Кончені "Газони"-"ЗІЛи"-"МАЗи", яккі коли на гору їде, то неба за ним не видно... Бо немає можливості той підприємець чи фермер купити щось свіжіше! І мусить далі силувати того спалювача палива!

То ЩО реально вони добиваються?! Я скажу ЩО - вони (капіталюги з ЄС) розуміють, що якщо український середній клас підніметься з колін, то Європі від цього буде дуже хєрово! От і змушують наших "кєровніків" приймати всякі "Єври-5-6-7-10", а тим це тільки на руку, бо теж свої бізнеси під це лаштують.

Короче, поки реально не почнемо говорити свої вимоги, поки не почнемо створювати владі реальні проблеми, доти нас і будуть мати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче, поки реально не почнемо говорити свої вимоги, поки не почнемо створювати владі реальні проблеми, доти нас і будуть мати.

А що ж ви хотіли? Багато хто говорив, що кредити просто так не даються, а під якісь умови і пунктики. Але ж так тоді не можна було говорити, бо бл* "зрада", "агенти Кремля" і взагалі то Росія і Яник в усьому винуваті. Ну от тепер поступово нам ті пунктики будуть видавати, а ми їх хавати під правильним соусом. Здобули, йопти. Хоча впевнений, що і тут пороходрочери знайдуть 100500 виправдань політиці "Жити по-новому".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є вже перший результат від громадського тиску...

З величезною ймовірністю авторинок у листопаді та грудні просто "вмре" ...

Усі будуть з величезним нетерпінням чекати 1-го січня...

Шкода тільки, що пленарні засідання будуть з листопада (після виборів) ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а яке відношення ДЕПУТАТСЬКА ІНІЦІАТИВА має до народної петиції до президента? Це лишень ПРОЕКТ!, який ще не факт, що переросте в Закон. Більше схоже на піар

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а яке відношення ДЕПУТАТСЬКА ІНІЦІАТИВА має до народної петиції до президента? Це лишень ПРОЕКТ!, який ще не факт, що переросте в Закон.

Всі свято вірять і чекають з нового року розмитнення по 500$)

Я, звісно, за! Але будьмо реалістами! З такою, черговою, владою...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в нас просто захищають наших "автоговноконцернів" по типу "Богдан", "Славута", та інші які збирають всякі лахі, які продають по ціні еліт класу, тому й така ціна на розмитнення, хоча по нормальному треба робити так, що дорожче було ввести старе авто чим нове, а тим, хто купує нове всі карти в руки і пільгові кредити і так далі... тоді поменшає в нас тазіків з болтами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...