Перейти до змісту

Петиція за відміну розмитнення авто


Skybass

Рекомендовані повідомлення

в нас просто захищають наших "автоговноконцернів" по типу "Богдан", "Славута", та інші які збирають всякі лахі, які продають по ціні еліт класу, тому й така ціна на розмитнення, хоча по нормальному треба робити так, що дорожче було ввести старе авто чим нове, а тим, хто купує нове всі карти в руки і пільгові кредити і так далі... тоді поменшає в нас тазіків з болтами.

Питання не в нових автомобілях, а якраз в беушних. Нові автомобілі закордоном купуються в кредит під дуже малий відсоток. З нашою банківською політикою, кредит на авто посильний тільки для тих, хто й без кредиту його може купити, якщо напряжеться. Отже мова про беушні автомобілі.

Акциз на автомобілі, який якраз і здорожчує беушку до рівня нового автомобіля вносить мізерний вклад в порівнянні з тютюном і алкоголем. Вкладу практично немає, тому і мова не про бюджет. Мова про персональні кишені володарів цих унікальних схем, що і без винаходження айфонів даються змогу дибілоїдам ставати мільярдерами. Чи готові вони відмовитись від викачки колосальних сум в валюті собі в кишені? Ось головне питання з очікуваною відповіддю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 162
  • Створено
  • Остання відповідь

Чи готові вони відмовитись від викачки колосальних сум в валюті собі в кишені? Ось головне питання з очікуваною відповіддю.

А як сам гадаєш? Готові вони відмовитися від постійного відчуття адреналіну в крові? :_04:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І зараз мета не захистити виробників, а наповнити бюджет. Томц при такій дупі з економікою до цього питання звернуться мабуть лише перед наступними виборами, коли треба буде знов чимось народ підмазати

ну то поясни, будь-ласка, яким чином величезні накрутки при розтаможці наповнюють бюджет, якщо ці накрутки все-одно унеможливлюють купівлю по такій схемі, і ніхто все-одно по такій ціні не розтаможує?

Чи прям нові машини всі весь час купують?

А виправдання типу "захист вітчизняного виробника", то я вже писав - ця відмазка - ХЄРНЯ на посному маслі! За 24 роки той виробник ніфіга так і не навчився робити, так і не "піднявся з колін". Все, на що вони спромоглися, то "крупновузлова зборка", тобто тупо той же обхід мита, а раби тут виконують функцію "віддалених рук". Експлуатація дешевої робочої сили.

Ні до якого розвитку вітчизняного автопрому така ситуація не стимулює.

Та зробили б РЕАЛЬНУ вартість розтаможки, і народ масово купував би, ПЛАТИВ би В БЮДЖЕТ (а не "рєшалам") і в результаті Україна оновила би трохи автопарк уживаних авто. і завдяки цьому зміг би трішки піднятись прошарок звичайних підприємців.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Cередня кількість автомобілів на 1000 осіб в Європі становить близько 487 шт, в Україні ж цей показник в 2,5 рази менший і становить близько 201 автомобіль на 1000 осіб. Середній вік авто в Україні становить близько 18,2 роки в той час в Європі – 8,6 роки, автопарк наших громадян потребує значного оновлення.

За підсумками 2014 року падіння економіки України становило 7%, рівень інфляції 24,9%, реальні доходи громадян впали на 54%. У всьому світі для виходу із кризи використовують стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу через методи низьких процентних ставок за кредитами та зниженням податкового тиску на них. Натомість в Україні в 2014 році використовувались екстенсивні заходи, які виражались у підвищенні податкового навантаження, і були спрямованими не на стимулювання розвитку бізнесу, а на стабілізацію державного бюджету. Внаслідок цього сьогодні більшість ключових секторів економіки сьогодні існує на межі виживання, зокрема і автомобільна галузь. Відповідно до даних асоціації автовиробників “Укравтопром” реалізація автотранспортних засобів у 2014 році порівняно з 2013 скоротилася на 126937 одиниць або на 54,5 %. Доходи державного бюджету від сплати акцизного збору при постачанні автотранспортних засобів в 2014 році становили 904,2 млн. грн., що на 258,4 млн. грн. або на 22 % менше порівняно з 2013 роком.

Об’єктивними причинами падіння галузі є девальвація національної валюти а разом із цим і значне скорочення реальних доходів та купівельної спроможності громадян. Дуже низький попит на автомобілі призвів до значного скорочення робочих місць як у сфері продажів, так і у виробництві, а разом з цим і до зменшення надходжень до державного бюджету. Споживачі не в змозі купувати нове імпортне авто через його високу вартість у гривні та не можуть купувати імпортоване вживане авто через високі ставки акцизного податку, що робить його ціну неконкурентоздатною. За даними наданими Державною фіскальною службою у 2014 році в Україну було імпортовано комплектуючих, що використовуються для промислового складання транспортних засобів, на суму 153,3 млн. дол. або ж близько 1,6 млрд. грн. За інформацією асоціації автовиробників “Укравтопром” українськими підприємствами було вироблено 28751 транспортних засобів. В середньому на 1 виготовлений в Україні автомобіль частка іноземних комплектуючих становить близько 5,4 тис. дол. Різка девальвація гривні в 2014-2015 роках зробила вартість вітчизняного авто недоступною для більшості наших громадян. Протягом січня-серпня 2015 року українські підприємства випустили 2914 легкових автомобілів. В такому становищі громадяни України, особливо в прикордонних областях, почали купувати вживані авто в Європі та користуватися ними на території нашої держави не сплачуючи відповідних податків та зборів, які повинні бути сплачені при купівлі автомобіля на території України. Широко стали розповсюджені схеми від ухилення від сплати податків через режим тимчасового ввезення нерезидентами та використання авто в митному режимі транзиту. Відповідно до Митного кодексу України режим транзиту не може перевищувати 5 днів, якщо переміщення відбувається в межах однієї митниці і 10 днів в зоні діяльності двох і більше митниць, за винятком обставин передбачених статтею 192 Митного кодексу. Для продовження перебування транзитних транспортних засобів купуються фіктивні медичні довідки та фіктивні висновки станцій техобслуговування, що породжує значну корупцію в державних органах. Тінізація даного сектору економіки, спричинена високими ставками акцизу, призводить до значних втрат державного бюджету. За оцінками експертів зростання економіки України протягом 2016-2017 років становитиме близько 2% щорічно. Це фактично означає, що у населення не буде фінансових ресурсів на купівлю вітчизняного авто навіть при рівні цін 2015 року.

За інформацією наданою Державною фіскальною службою України упродовж 2014 року громадянами з метою транзиту переміщено на митну територію України 61496 транспортних засобів особистого користування, що перетинали кордон в напрямку «в’їзд» 1465248 разів (Відповідь ДФС на депутатське звернення №1183/2/99-99-24-01-03-10 від 07.05.2015р). Близько 52 % цих автомобілів відповідали екологічним стандартам Євро 3- Євро 5 та могли бути офіційно оформлені в 2014 році. Проте в середньому вартість такого автомобіля становить близько 4 тис. євро в той час як податкове навантаження тільки у вигляді акцизного збору становить також близько 4 тис. євро, що робить його розмитнення економічно недоцільним.

З 2016 року в Україні вводиться в дію екостандарт Євро 5, відповідно до нього перша реєстрація транспортного засобу можлива тільки за умови якщо він відповідає вимогам даного стандарту. Зниження ставок акцизного податку на транспортні засоби бувші у використанні до економічно обґрунтованого рівня дасть змогу нашим громадянам оформити близько 4,5 тис автомобілів, що відповідають Євро 5 та перебувають наразі у митному режимі транзиту. За рахунок цього держбюджет отримає близько 300 млн. грн. у вигляді податкових надходжень.

Впровадження даного законопроекту стимулюватиме розвиток автомобільного ринку через появу в ньому сегменту імпортованих вживаних авто. За різними оцінками первинні продажі вживаних авто у 2016 році зростуть на 20 тис. шт. При цьому середній вік авто не перевищуватиме 8 років, оскільки в країнах Євросоюзу автомобілі, які відповідають екостандарту Євро 5 випускаються починаючи з 2008 року. Це дасть змогу отримати тільки протягом 2016 року до державного бюджету близько 900 млн грн..

З огляду на зазначене, реалізація запропонованого законопроекту не потребує додаткових витрат із Державного бюджету України, а навпаки сприяє його наповненню. Враховуючи всі фактори, реальні надходження до державного бюджету у 2016 році при реалізації даного законопроекту зростуть на 1,2 млрд грн.

Прийняття законопроекту протягом 2016 року дозволить збільшити доходи державного бюджету на 1,2 млрд. грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже класна аналітична стаття: Всім автомобілістам варто почитати ... Хоча б через рядок ...

Уживаний "німець" за 2 тисячі євро чи "колимага" національного виробника? - складний вибір українсього автомобіліста

А це продовження статті

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в чому її "класність", а, тим більше, "аналітичність"? Стаття "ніачьом". Вірніше, "нєдлячєго". Капітан Очєвідность просто вчергове виписав сучасний стан речей на папір. А далі що?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=56718

 

Хтось шось чув чи можливо знає, про цей закон, особливо прочитайте

 

ВИСНОВОК ГОЛОВНОГО НАУКОВО-ЕКСПЕРТНОГО УПРАВЛІННЯ

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Вже скоро.)

Що саме скоро ?

 

Не можу дочекатись зниження акцизу, відчуваю скоро це станеться.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

знімуть одне. добавлять щось інше. 

поки в нас з део/таз кормляться депутати. ніяких позитивів в податковому навантаженні на імпорт не буде.

ІМХО. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наковиряв десь таку мульку в мережі, що б це означало? :) 

 

Законопроект передбачає прирівнювання ставок акцизу при митному розмитненні на старих авто до ставок на нові машини. Тобто, в залежності від обсягу і типу двигуна (бензин / дизель), а також віку авто ставки акцизу для старих машин з моторами до 1500 «кубиків» повинні зменшитися в 10-20 разів, для моторів від 1500 до 3000 куб. см – в 6-15 разів, а для моторів об’ємом понад 3 літрів – приблизно, в 1,5 рази. Проект має обмежений термін дії – до 31 грудня 2017 року.

Чи буде цей законопроект в раді і чи буде прийнятий, во цікаве питання. 

post-8046-0-09723500-1449392821_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

знімуть одне. добавлять щось інше. 

поки в нас з део/таз кормляться депутати. ніяких позитивів в податковому навантаженні на імпорт не буде.

ІМХО.

Ніяких позитивів? одні негативи? Чувак ти як почуваєшся? :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

to RojkFV:

спс. в мене все ок.

але, моя цитата в оригіналі була не така

 

я просто мало вірю в те, що депутати хоть раз щось зроблять для народу.

я за зниження мита обома руками

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже скоро.)

Що саме скоро ?

Не можу дочекатись зниження акцизу, відчуваю скоро це станеться.)

Так я запитую, що конкретно станеться?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

конкретно не можу тобі сказати(

Але відчуття є...


to RojkFV:

спс. в мене все ок.

але, моя цитата в оригіналі була не така

 

я просто мало вірю в те, що депутати хоть раз щось зроблять для народу.

я за зниження мита обома руками

я теж)


 

 

 

Вже скоро.)


Що саме скоро ?

 

Не можу дочекатись зниження акцизу, відчуваю скоро це станеться.)

 



Так я запитую, що конкретно станеться?

 

хто зна...)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

конкретно не можу тобі сказати(

Але відчуття є...

to RojkFV:

спс. в мене все ок.

але, моя цитата в оригіналі була не така

 

я просто мало вірю в те, що депутати хоть раз щось зроблять для народу.

я за зниження мита обома руками

я теж)

Вже скоро.)

Що саме скоро ?

Не можу дочекатись зниження акцизу, відчуваю скоро це станеться.)

Так я запитую, що конкретно станеться?

хто зна...)

Тобто, Ви не можете дочекатись хто зна чого?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Людина неможе дочекатись коли з першого січння мають знизити ставки акцизу кажись всі зрозуміли 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

RojkFV і Davids, а я не дочекаюсь, коли в перестанете строчити оверквотинг

а в тебе вже і оффтоп пішов )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

От і образно АНТИпетиція появилася )))

Цікава фраза "Украина превратится в свалку европейского автомобильного металлолома" ...-  яка доречі є неумісною, бо з 1-го січня 2016 року вступає в дію норма про Євро-5 для авто, що ввозитимуться  в Україну...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...