Перейти до змісту

Петиція за відміну розмитнення авто


Skybass

Рекомендовані повідомлення

Якщо таке виробництво тримається лише за рахунок мита, яке пролобіювали олігархи то нах таке виробництво?

Запропонуйте щось інше. Заодно поясніть тим людям, які зайняти у тому секторі, чому їх повинні викинути на вулицю

А чому інших людей викидають на вулиці, чому у Великобританії свого часу позакривали нерентабельні шахти і позвільняли людей?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 162
  • Створено
  • Остання відповідь

Питання: чому похоронили?

Бо не вигідно. Вигідніше привезти готове, переклеїти лейбу і продати тут. Втридорога.

Або привезти відро запчастин. Зібрати тут. Продати втридорога. І відзвітуватися, що "є вітчизняний автопром!"

якщо буде вибір купити нове відро з гайками типу таврії (Віда і чи інша хрень) і 5-ти річну іномарку, яка при відміні акцизу буде коштувати як та сама гавняна нова таврія, я куплю іномарку.

Як то там було, "В связи с тем, что вместо нового отечественного авто, потребитель лучше покупает подержанную иномарку, автопром приступил выпуску подержанных иномарок".

Запропонуйте щось інше. Заодно поясніть тим людям, які зайняти у тому секторі, чому їх повинні викинути на вулицю + - 0 Кожному своє...

Хто кого викине?

Може краще впустити в Україну завод-виробник авто . І там задіяти людей?

Не на всіх підприємствах роботизоване виробництво. Люди також потрібні.

Але ж на чому наживатимуться такі як Васадзе?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рекомендую поцікавитись скільки заводів збирає іномарки в Росії, скільки вони там коштують, і на скільки виросли ціни у зв'язку з опусканням рубля.

Фанатам пороха - обов'язково.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Якщо таке виробництво тримається лише за рахунок мита, яке пролобіювали олігархи то нах таке виробництво?

Запропонуйте щось інше. Заодно поясніть тим людям, які зайняти у тому секторі, чому їх повинні викинути на вулицю

Чому із за олігарха і купки людей повинна страждати уся країна і не мати можливості купити нормальне авто.

Херова логіга. Давайте робити лайно і продавати його людям щоб було чим людям зайнятись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рекомендую поцікавитись скільки заводів збирає іномарки в Росії, скільки вони там коштують, і на скільки виросли ціни у зв'язку з опусканням рубля.

Фанатам пороха - обов'язково.

До речі і правда. Ринок РФ бу і деяких нових авто дешевше. І різниця дуже відчутна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі , знов щось мутять з поверненням ТО. Сьогодні зранку в новинах проскочило. Вже не знають чим бюджет допхати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто кого викине? Може краще впустити в Україну завод-виробник авто . І там задіяти людей? Не на всіх підприємствах роботизоване виробництво. Люди також потрібні. Але ж на чому наживатимуться такі як Васадзе?

Ну а я про що? Саме це і було б ідеальним рішенням! З'являться нові робочі місця та якісні машини за розумною ціною! Та і наш автопром вимушений буде тягнутись вгору по якості! Чи вигідно це для простих людей? Вигідно! Чи вигідно це для олігархів? Невигідно! Бо замість надприбутків вони максимум отримають невеликий дохід, або навіть нуль чи мінус, бо їх виробництво зараз не може конкурувати з іномарками.

Але те, що пишуть тут вище, на мою особисту думку, не вигідно ні олігархам, ні державі, ні, навіть простим людям. Так, проста людина, почне просто купляти кращу машину, але виробник сюди не прийде, а залишки автопрома остаточно стануть. Не буде ні вудки ні риби.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автопрому потрібна не революція, а еволюція. Тобто виживати повинен сильніший (читай привабливіший, якісніший, дешевший). Історія світу показує, що привабливі заводи викуповують великі компанії, на кшталт Шкода-Фольксваген, Дачія-Рено. Нові інвестиції, досвід конкуренції приносить плоди, і не втрачаються робочі місця, не втрачає бюджет, покупці мають якість\ціну.

А у нас як? Режим стримування: завтра буде податок (акциз, ПДВ тощо, який потім відмінять), щоб в режимі паніки розпродати всі залишки навезених\нароблених дорогих авто.

Нехай наш такий автопром помре!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...Давайте робити лайно і продавати його людям щоб було чим людям зайнятись

Колись у рф путлер сказав що у чечні будуть купувати все, навіть бараньяче лайно, аби б ті працювали та не брались за зброю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та і наш автопром вимушений буде тягнутись вгору по якості!

Забудь про словосполучення "наш автопром". Єдине, що він ще випускає, то тролейбуси і збирає автобуси, знову ж таки із чужих запчастин.

Так, проста людина, почне просто купляти кращу машину, але виробник сюди не прийде, а залишки автопрома остаточно стануть. Не буде ні вудки ні риби.

Натомість можна відкрити авторизований автосервіс. І зобов'язати щорічне КВАЛІФІКОВАНЕ проходження ТО. І бюджет наповниться і авто в задовільному стані.

І власники автосервісу будуть у прибутку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не потрібно нічого відміняти, бо там система настільки складна, як мені видається, і настільки суперечить всім економічним нормам і логіці. що так просто ту фігню не відмінити. Як при наших офіційних економічних показниках платити мито за десятирічний автомобіль в розмірі 10 000 долларів США? Я про Ауді А6 мого знайомого. Так от не потрібно нічого відміняти, хай жруть суки.

Але дозволити на іноземних (європейських) номерах 1 рік без виїздного руху Україною. Все, системка сама завалиться. Для цього достатньо указу Порошенка, чи якоїсь постанови Кабміну. Це вузьке питання без глобальних голосувань.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vaz75, Прочитав весь пост, все як би зрозуміло, але останнє речення просто викликало когнітивний дісонанс.

Як би про еволюцію, конкуренцію, але наш автопром хай пройде через революцію та смерть! Блін, не розумію, чому наш автопром має вмерти!

Ви що, думаєте що щось буде замість цього автопрома? Чи раптом замість зазу, богдана, появиться опелі та форди? Не буде нічого!

Навіщо тут будувати щось чи вкладати щось у цю корумповану економіку? Краще захопити ринок, заповнивши його своїми товарами.

Я розумію зараз, що влада не хоче ні вудки ні риби для людей, бо прийдеться змінюватись.

Але я не розумію людей, які просто хочуть дешеву рибу, і бачить вихід у тому щоб зламати хоч і погану, але вудку.

Натомість можна відкрити авторизований автосервіс. І зобов'язати щорічне КВАЛІФІКОВАНЕ проходження ТО. І бюджет наповниться і авто в задовільному стані. І власники автосервісу будуть у прибутку.

Автосервіс то добре, але це не виробництво. Дешевшим авто він не зробить.

Правда це теж краще ніж нічого взагалі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vaz75, Прочитав весь пост, все як би зрозуміло, але останнє речення просто викликало когнітивний дісонанс.

Як би про еволюцію, конкуренцію, але наш автопром хай пройде через революцію та смерть! Блін, не розумію, чому наш автопром має вмерти!

Ви що, думаєте що щось буде замість цього автопрома? Чи раптом замість зазу, богдана, появиться опелі та форди? Не буде нічого!

Навіщо тут будувати щось чи вкладати щось у цю корумповану економіку? Краще захопити ринок, заповнивши його своїми товарами.

Я розумію зараз, що влада не хоче ні вудки ні риби для людей, бо прийдеться змінюватись.

Але я не розумію людей, які просто хочуть дешеву рибу, і бачить вихід у тому щоб зламати хоч і погану, але вудку.

От я не розумію, чому тарифи на газ для населення можна піднімати у кілька разі, щоб довести до економічно обгунтованих, але разом з тим автопром у такі умови ставити не можна?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і бачить вихід у тому щоб зламати хоч і погану, але вудку
бо це не вудка ніяка, а ілюзія. Якщо дотування новими автовласниками вітчизняного автопрому в тисячу разів перевищує зиск від створення автомобілів, то яка нафіг це вудка і кому?

А чи задумувались ви, захищаючи жосткі обмеження, що колосальні гроші неринково видерті з громадян могли піти не в кишені мвс, податкової і васадзе-поршню, а на підйом власних маленьких економік - відкриття невеличкого бізнесу, купівлі житла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vaz75, Прочитав весь пост, все як би зрозуміло, але останнє речення просто викликало когнітивний дісонанс.

Як би про еволюцію, конкуренцію, але наш автопром хай пройде через революцію та смерть! Блін, не розумію, чому наш автопром має вмерти!

Ви що, думаєте що щось буде замість цього автопрома? Чи раптом замість зазу, богдана, появиться опелі та форди? Не буде нічого!

Навіщо тут будувати щось чи вкладати щось у цю корумповану економіку? Краще захопити ринок, заповнивши його своїми товарами.

Я розумію зараз, що влада не хоче ні вудки ні риби для людей, бо прийдеться змінюватись.

Але я не розумію людей, які просто хочуть дешеву рибу, і бачить вихід у тому щоб зламати хоч і погану, але вудку.

Я не сказав "вбити", я мав на увазі ТАКИЙ хай помре своєю смертю, обо хай в нього вкладуть його власники кошти і зроблять конкурентно здатним.

От візму тебе, для прикладу, і спитаю, на чому ти хочеш їздити, на Віді, Богдані, ВАЗі? Скажи чесно.

Так, я думаю, що з'являться і Форди і Рено, і китайці всякі. Вакуум поиту завжди заповняється чимось.

Більшість хотіли б мати Мерседеса\БМВ\Ауді\Лехусі, але з огляду своїх заробітків краще б їздили на 10-ти річному Мегані ніж на новій Віді. Тому наш автопром і загниває. Попит народжує пропозицію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У статті є дуже гарна фраза: "Чому тут так бояться що Богдан та ЗАЗ куплять китайці?" Ні, це якраз таки не страх. А страх те, що замість них не прийде ніхто, і це досить реально, враховуючи стан економіки, рівень корупції та війну на сході.

Я не є прихильник продукції нашого автопрому :) Поїздивши у наших верещащих Богданах, розумію те, як все запущено. Просто в наших умовах виробник живе одним днем,

Як би наші виробники, і я це писав вище, займались виробництвом, модернізацією, то протекціонізм був би зрозумілий.

І ви всі праві, справедливо зазначаючи що влада використовує розмитнення авто тільки для власного збагачення.

Порівняння з Молдовою некоретне, там ніколи не було свого автопрому. Але скоро і тут не буде, якість є якість

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відмінити на завжди малореально. Хай би зробили дозвіл на безмитне ввезення протягом одного року чи двох що б люди змінили корчі 20-40 років на щось новіше з певними обмеженнями

1. Ввіз тільки для фізосіб

2. Одне авто на одну фізособу, ввіз особисто цією людиною

3. Віковий ценз - 18 і старше

4. Дозвіл ввозу тільки особам які отримали водійське посвідчення не менше року (не обовязкова)

5. ціна авто не більше 10-20 тис євро і авто не старше 8-10 років може менше, якщо сума більша чи старше авто тоді податок 10-15% з кожної тисячі євро чи року авто.

6. Заборона відчуження даного авто 2-3 роки (необовязково)

Якось так. Можна щось додати чи забрати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тільки сформульовано коряво "Виїзд за митну територію України на автомобілі з іноземною реєстрацією один раз в рік." типу зараз не дозволено один раз в рік виїхатиза митну територію :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рома, я знаю, як зараз. Я кажу про некоректно сформульовану назву петиції, в результаті чого її проігнорують

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Економіки країни має бути економною .... Немає смислу ганятися за виробництвом всіх товарів в межах нашої держави... Ну не вміємо ми робити автомобілі і все ... не вміємо ... крупновузлове збирання привезених із за кордону авто то не те ... Так, автобуси, тролейбуси, трамваї, поїзди .. .це в нас є... а нормального авто НЕМАЄ...

Чому величезна кількість люду мають переплачувати значні кошти за розмитнення імпортних авто ??

Це однозначно буде відмінено ... бо ніде такого в Європі немає... чим раніше - тим краще для людей, а чим пізніше - то тим краще для олігархічно-кланових груп... Не захоче Україна самостійно це зробити - думаю Європа заставить ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Економіки країни має бути економною .... Немає смислу ганятися за виробництвом всіх товарів в межах нашої держави... Ну не вміємо ми робити автомобілі і все ... не вміємо ... крупновузлове збирання привезених із за кордону авто то не те ... Так, автобуси, тролейбуси, трамваї, поїзди .. .це в нас є... а нормального авто НЕМАЄ...

Чому величезна кількість люду мають переплачувати значні кошти за розмитнення імпортних авто ??

Це однозначно буде відмінено ... бо ніде такого в Європі немає... чим раніше - тим краще для людей, а чим пізніше - то тим краще для олігархічно-кланових груп... Не захоче Україна самостійно це зробити - думаю Європа заставить ...

Ага тут про ТО знову по смі заговорили, а ви про відміну мита. Не вірю. Та влада яка прийшла не буде втрачати такий дохід, зірка давида не дозволить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...