Перейти до змісту

Бізнес у часи шаленої інфляції


keepo

Рекомендовані повідомлення

як підвищувати свої ціни хоча б з тією швидкістю, що і ціни на продукти харчування (не говорю про валюту) і залишатися конкурентним? Адже зажди в кризи знаходяться колеги по цеху, які готові працювати буквально "за їжу".

тут усе індивідуально, хоча на послуги зараз просто ніхто цін не піднімає. всі розуміють конюнктуру ринку

я, наприклад, їжджу до клієнтів на авто, маршруткою не вигідно клієнтам по часу і мені по робочих інструментах. Підняття ціни на послуги аргументую подорожчанням бензину. Всі розуміють і не скаржаться.

Знаю, що інші на "малих роботах" теж підняли ціну приблизно на аналогічні відсотки. Банально на поточні витрати по робочих питаннях. Але аж ніяк не відповідно до курсу.

а на рахунок працівників "за їжу" - їх завжди вистачало, погоди вони не роблять. Якщо роботу виконувати на совість вас і так будуть знати.

Був у мене випадок: запізнювався до клієнта, приїжджаю на 20 хв пізніше, а він смієця і каже, що вже шукав іншого підрядника, але до кого не телефонував - у всіх був тільки мій номер...

А ті що працюють "за їжу" потрохи проходять мимо - потім на їх фоні ви будете виглядати тільки достойніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 98
  • Створено
  • Остання відповідь

Але ти ж не кращий за нього, постійно ліпиш, по іншому не скажеш, в свої пости то репутацію то статус співрозмовника.

Було мо разів зо два, і стосувалось саме тебе. Я ж потім перестав, і навіть пісні тобі дарував ))). Сам забув вже, більшість постів наших діалогів давно потерто, а ти все ображаєшся. Вибач, ніколи б не подумав, що ти людина з такою "тонкою душевною організацією".

Ну і щоб не зовсім офтоп) Під 100 гривнями за аквас я мав на увазі саме роботу, без скла і герметика. Необхідні для життя речі дорожчають, починаючи хлібом і цукром, і закінчуючи ліками. А от аква - це не є річ першої необхідності. Підняти ціни сихронно не вдасться (типу ліки в 3 рази догори, значить і моя робота в 3 рази), бо ж дуже значна частина клієнтів зникне. Який вихід?

upd. Ой, поки писав, не побачив попереднього поста.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Було мо разів зо два, і стосувалось саме тебе. Я ж потім перестав, і навіть пісні тобі дарував ))). Сам забув вже, більшість постів наших діалогів давно потерто, а ти все ображаєшся. Вибач, ніколи б не подумав, що ти людина з такою "тонкою душевною організацією".

"Потім перестав" - це 4 дні назад? Та да, пам'ять в мене трохи довша. А про "тонку душевну..." краще і не починай, бо зараз не полінуюся і знайду твої пости де ти людям згадуєш їхні річні коментарі. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Есть один вид игуан который во время кризиса может уменьшать свое тело в размерах, игуана уменьшает размер скелета и все что только может. Она так научилась потому что питается каким то видом водорослей который несколько месяцев почти отсутствует. Мы умнее игуан, переживем. Сколько было в Украине кризисов за 25 лет? Мелкий бизнес тяжело уничтожить. Это вроде как когда в тюбике уже почти не осталось зубной пасты но ты еще 1 месяц чистишь зубы )) Супер экономичность и крепкие нервы - залог успеха!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тут проблема вже не така як була раніше . Стара модель розвитку себе вичерпала. А нової ще не запропонували... Лише слова.

І проблеми ще не почалися. Почнуться коли не будуть платити за роботу. Згортання бізнесів . Зростатиме безробіття. Падатимуть доходи як бюджету, так і сімей. І все це тягне в дуже складну воронку з якої може бути щозавгодно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нормальні конкуренти не зкидають вартість послуг бо цінують свою працю

а ті лантухи, які починають демпінгувати, переважно мають клієнта лише один раз :) а потім він цілковито твій навіки і за будь які гроші, бо ти ж робиш на совість – а то нашій країні велика рідкість

А що ж робити коли вартість послуг на пряму залежить від ціни на пальне? І продавцю треба доставити товар до покупця і за це отримати свій відсоток? Працювати тільки на пальне і на ремонт авто? Головне відношення до клієнта! Я розумію що клієнт завжди правий! Але є інколи "оуєвші" і тут нічо не хробиш! З деякими людьми можна домовитись а деякі тобі за 2 грн на цілий день мозок винесуть що й працювати не хочеться

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ipua, більші компанії для країн що розвиваються ціни тримають такі щоб була змога купити. В Adobe знижка була 70% для нас. В багатьох контор те ж саме.

Приклад з TeamViewer не самий кльовий :) в них конкурентів нормальних немає. Тому вони банально ставлять ціну, яку вважають адекватною для нашої країни.

Навіть в Google купівля якихось там кристаликів у грі для українців стає 175-200грн, в той час як для європи то 20євро а для москалів ще більше виходить.

Вчора заносили ноута на чистку. Ціна була 100грн. а зараз 200грн. Але клієнтів стало за рік лише більше. Бо люди знають що за 200 зроблять добре, а за 50-100 десь в інших можна потім і ноута викинути. Тому вартість послуг залежить і від ринку і від репутації, яку ви собі заробили.

На власному прикладі скажу як за шарінг платив. Колись користувався послугами одного дядька за 30грн в місяць. Але часто якось воно глючило тому перебрався до знайомого на 4 доляра. Зліз ото місяць тому бо ціна стала якось справді фіговою, хоч і зкинули троха. А сидів і платив в 2 з лишнім рази більше бо якість і душевний спокій важливіші.

Криза дала чарівного пєндаля і довелося знайти таку ж кльову якість но трішки дешевше :) Благо тут нічим не ризикуєш як у випадку з дорогущим ноутом чи улюбленими рибками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

саме більше пригнічує це оренда яка хоче взлетіти в космос, вже руки потрохи починають опускатися

Если у вас опустились руки, просто поднимите их. Это пока бесплатно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і я свій приклад приведу за софт. Закінчувалась ліцензія на Avast. Треба було продовжувати.

Сайт-контора з яким я завжди працював виставили мені ціну космосpost-6190-0-55532700-1424944065_thumb.pn

А напряму через інтерфейс антивірусника post-6190-0-77881900-1424944071_thumb.pn.

От вам і різниця

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стосовно підшипників то в нас на СКФ їх роблять, але продають в два - три рази дорожче ніж аналоги (Китай і Білорусь).

Ой не розповідайте анекдоти.

По-перше Китай по якості взагалі ніяк не порівнюється з СКФ, але тут діло кожного чи міняти частіше і дешевше чи рідше і дорожче + ніколи Луцьк не був в два - три рази дорожче за Китай, а тим більше за Росію. За Китай був на 50 - 60% з Росією практично одна ціна.

АЛЕ... Нехай візьмемо ціну на підшипники СКФ за одиницю на 01.01.2014 року (долар по 8) то ціна один раз піднялась (восени) на 6% і другий раз 01.02.2015 на 10% разом на 16.6%

А от Китай піднявся на 35/8 = 437,5 % (ну це дуже грубо, але в раза 3 то точно).

Знали б Ви який зараз "мордобій" стоїть за Луцькі підшипники :D , завод їх банально не може випустити в таких кількостях. Типові заявки збільшилися в 10 і більше разів.

І здавалося б: метал імпортний, енергоносії дорогі, запасні частини до обладнання імпортні, канцелярія і все інше теж дороге, але чомусь вдається тримати ціну в розумних рамках.

Хоча той самий Харківський (8 ГПЗ) підняв ціну вже більше чим в два рази за той самий період, а тому що кульки закупили в Китаї, обойми закупили в Китаї, а на заводі тільки склали до купи в кращому випадку, або і просто тільки нанесли маркування.

В даних умовах виживає і добре почувається той, хто виробляє щось якісно в Україні і продає це за кордон.

P. S. Плюс багато залежить від самих власників, які нічого не модернізовували, не шукали ринки збуту за кордоном, а просто знімали вершки собі на карман. Іскра загинається, бо робить аби які лампочки, Жидачів ЦПК взагалі став і список можна продовжувати.

Нам на стратегічні підприємства потрібен правильний і ефективний менеджмент без совдепії в головах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нюанси: 1. ЗП, оренда, податки наразі в гривні, відповідно націнку можна було б зменьшити

2. галоп нашої валюти (зменьши націнку і наступного разу можна не тільки ЗП+оренду з власної кишені оплатити, а і оновлення товару)

3. ну і головне - треба щоб хтось це купив за ту ціну, яку ми намалюємо

Про яке зменшення націнки ви говорите? Тут напевно пора збільшувати. Частині покупців може бути пофіг різниця в 5% відсотків на аналогічний по властивостям товар. Можливо залишити націнку старою на "стратегічний" товар, по якому орієнтуються шукаючи де дешевше, а на дрібнички підвищити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Vadimm, в тому пості, що ви цитували, трішки вище є розрахунок доходу при стаціонарній націнці і вищій вхідній ціні.

Тут напевно пора збільшувати.

під це якесь обгрунтування є, чи просто роздуми?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стосовно підшипників то в нас на СКФ їх роблять, але продають в два - три рази дорожче ніж аналоги (Китай і Білорусь).

Ой не розповідайте анекдоти.

...

Я підшипник на фірмі купую за 2.5грн/шт кількістю кілька тис.шт, там пропонують Польщу, Китай, Скф тощо. На основі тих цифр я й вказав різницю. Підшипники потрібні не для тяжких навантажень, великих обертів чи якихось навантажень, а для відсутності скрипів, легкого гойдання тощо.

Купую 626й по 3.05-3.1грн/шт, скажете що на скф не дорожче? Як ні то не сперечайтесь, як так то придбаю партію у Вас.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ihp, Ви ж говорили за СКФ який робиться у нас.

У нас робиться 89 номенклатурних позицій і всі роликово-конічні.

За інші підшипники які робляться у Франції, Німеччині, Італії я нічого не казав, там дійсно така ситуація, але це - чистий імпорт, який до нашого заводу відношення не має.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З жінкою маємо магаз. Вже майже рік працюєм в мінус. Торгуємо одягом для діток з США і України. Одяг з США переастали майже возити, возимо тільки те, що дуже дешево, щоб з накруткою не лякало людей. Український берем також те, що не подорожчало в рази. Але там також халепа з цінами.

Закриватись не думаємо, бо віримо в те, що рано чи пізно буде краще. Останій раз міняли курс коли був 18. Після того не піднімали бо нема резону.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З жінкою маємо магаз. Вже майже рік працюєм в мінус. Торгуємо одягом для діток з США і України. Одяг з США переастали майже возити, возимо тільки те, що дуже дешево, щоб з накруткою не лякало людей. Український берем також те, що не подорожчало в рази. Але там також халепа з цінами.

Закриватись не думаємо, бо віримо в те, що рано чи пізно буде краще. Останій раз міняли курс коли був 18. Після того не піднімали бо нема резону.

Тоді це не бізнес, а хобі, благодійність. Бізнес - діяльність з метою отримання прибутку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З жінкою маємо магаз. Вже майже рік працюєм в мінус. Торгуємо одягом для діток з США і України. Одяг з США переастали майже возити, возимо тільки те, що дуже дешево, щоб з накруткою не лякало людей. Український берем також те, що не подорожчало в рази. Але там також халепа з цінами.

Закриватись не думаємо, бо віримо в те, що рано чи пізно буде краще. Останій раз міняли курс коли був 18. Після того не піднімали бо нема резону.

Тоді це не бізнес, а хобі, благодійність. Бізнес - діяльність з метою отримання прибутку.

Ні в свій час він не кисло давав прибутку. Прийдуть норм часи і все буде окей. Є інше джерело доходів в мене. Зара в основному там свої сили трачу. Вистачає гасить мінус з магазину і на життя. Як припре то вимушені будем зачинитись. Але поки тримаємось. До майдану там справи шли пучком.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бізнес треба закривати якщо він не приносить прибутку - це аксіома, краще вже назбирати ці гроші, якими закриваєш мінуса на новий старт, або чогось іншого, або чуть в інший час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ні в свій час він не кисло давав прибутку. Прийдуть норм часи і все буде окей. Є інше джерело доходів в мене. Зара в основному там свої сили трачу. Вистачає гасить мінус з магазину і на життя. Як припре то вимушені будем зачинитись. Але поки тримаємось. До майдану там справи шли пучком.

дивина....

А після "майдану" люди перестали дітей вдягати? вже рік? То ж долар "поліз" відносно недавно.

Або ви щось не договорюєте, або, пробачте, не там "собака зарита".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ні в свій час він не кисло давав прибутку. Прийдуть норм часи і все буде окей. Є інше джерело доходів в мене. Зара в основному там свої сили трачу. Вистачає гасить мінус з магазину і на життя. Як припре то вимушені будем зачинитись. Але поки тримаємось. До майдану там справи шли пучком.

дивина....

А після "майдану" люди перестали дітей вдягати? вже рік? То ж долар "поліз" відносно недавно.

Або ви щось не договорюєте, або, пробачте, не там "собака зарита".

Так. Менше купують. Зара йде одяг тільки для немовлят і необхідний типу шкарпеток і колготок, або той, що по старим цінам і ми його продаєм аби не застоявся.

Щось дорожчого і цікавішого батьки майже не купляють. Про майдан то я так виразився. Реально десь трабли почались з першим стрибком курсу значним до 10-11 грн. Тоді і почалось.

Але замітив +. Багато конкуретів уходить. :0161: бо вже не витримали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну то не рік ви працюєте в мінус, а з осені.

Пробували одночасно в інтернеті продавати те, що в наявності?

А живете, пробачте, за зроблене перед тим чи є інші джерела прибутку.

Ще питання до інших бізнесменів: що ви робите, що реалізовувати більше? І чи взагалі щось робите?

Бо про пропозиції закритись / перечекати / працювати в нуль тут вже 5 сторінок написано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще питання до інших бізнесменів: що ви робите, що реалізовувати більше? І чи взагалі щось робите?

залишив ціну на роботу сталою в гривні. Купити нового телевізора не зможу, але заплатити комуналку - ліхко. І купити цукор-хліб-ковбасу і навіть пиво.

Для прикладу: нанесення на футболки -

1. перейшов на український пошив - +20% замість 300%

2. матеріали для нанесення - +300%

3. робота - 0%

в ітозі маю подорожчання на 25-40%, але стараюсь не втрачати хоча б постійних клієнтів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Vadimm, в тому пості, що ви цитували, трішки вище є розрахунок доходу при стаціонарній націнці і вищій вхідній ціні.

Тут напевно пора збільшувати.

під це якесь обгрунтування є, чи просто роздуми?

Моє ставлення до нинішньої ситуації таке, що під час скачків курсу треба розраховувати прибуток не відносно попередньої закупки, а відносно майбутньої. В мене деякі знайомі торгові агенти за пів дня висаджують заряд телефонів, диктуючи своїм клієнтам "нові" закупівельні ціни. І клієнти виставляють націнку не відносно фактичної закупочної ціни, яка в накладній, а відносно актуальної, яку продиктував торговий представник. Зазвичай такі ситуації виникають коли відбуваються значні коливання.

Наприклад, у вас на складі є 10 "ходових" кліток для хом'яків однієї моделі. Ви їх закупили по 100 гривень, виставили ціну на ціннику 130 гривень (з вашою націнкою 30%). Після цього курс долара піднявся на 30%, наприклад з 25 до 32,5 грн/$. Нехай ви не реагуєте вчасно на ситуацію і продовжуєте їх продавати по 130 гривень, в результаті потрапляєте в "мінус" (на клітці не заробили нічого, а за оренду/податки все одно треба платити). В моєму розумінні товар має свою цінність, і якщо знецінюється валюта в якій ви продаєте то виходить що і ваша клітка також "знецінюється". Тим часом ваші постачальники так не думають, піднімаючи ціни на товар на складі синхронно з обмінниками, при тому що могли його закупити давним давно по курсу 8. Виходить що, ваші постачальники розумніші за вас, тільки не такі благородні? Знаючи трохи цю "кухню" зсередини, я не дивуюсь і не обурююсь що в когось ціни ростуть синхронно з обмінником а не з фактом наступної закупки. Багато хто думає що це "хитрожопість зажравшихся бариг", а я вважаю що це спосіб вижити.

З приводу націнки. Нехай буде та сама клітка закуплена за 100 грн. Наприклад ви збільшили націнку на 5% (щоб не кинулося в очі). Одже на ціннику тепер буде ціна 135 грн. Розглянемо ту ж ситуацію що і вище, долар зріс на 30% з 25 до 32,5 грн/$. Ви знову ж таки не реагуєте вчасно на ситуацію з курсом, не змінюєте цінник, продаєте клітку за 135 грн і поповнюєте складський запас за 130 грн. У вас залишається 5 грн, яких може вистачити, наприклад, щоб не попасти в "-", а вийти хоча б в "0" (якщо наприклад рахувати що 5% виручки витрачається на сталі видатки типу оренди/податків). Якщо ж курс не змінився, ви кладете собі в кишеню додаткові 5 грн, які вам можуть знадобитись як резерв на наступні коливання курсу чи інші ризики.

Ну і крім того, в моєму розумінні, всі ризики підприємця повинні перекриватись за рахунок кінцевого споживача товару/послуги, оскільки діяльність підприємця здійснюється для отримання прибутку, а не морального задоволення від того, що покупець пішов "довольний як слон" бо купив товар по "старій ціні". Згадайте знову про ваших постачальників, які вчасно піднімають ціни. Простіше не продати, ніж продати і спрацювати в "0", бо з таким успіхом можна посидіти дома на дивані.

Ви можете мені заперечити, мовляв, якщо я підвищу ціну, покупці підуть до конкурентів. Але виникає питання - наскільки вистачить тих конкурентів, якщо виходити з того, що і в них і в вас нема "підшкірного жирку"? Ви залишитесь при своєму товарі, а в них почнуть випадати деякі позиції з асортименту.

Але все вищесказане може перекреслити специфіка вашого бізнесу і ваших покупців. Та завжди знайдеться "дурень" (типу мене), який якщо мав на меті купити клітку, то йому пофіг на ціну, і він без неї з магазину не вийде.

Додано:

якщо повернутися до ваших розрахунків -

на прикладах: стара ціна 100, 30% націнки = 130грн (30 заробили)

нова ціна 151 + 30% = 196,3 (46 заробили)

При новій ціні ви не заробили бо ще не продали, але при тому взяли всі ті 130 грн з попередньої продажі плюс доклали з власної кишені 21 гривню. А 46 ви заробите аж тоді, коли продасте і закупите знову по тій самій ціні 151. І знайте що за ті 46 гривень ви зможете купити необхідних вам речей стільки ж, скільки раніше за 30, тобто ваша купівельна спроможність залишається сталою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не відносно попередньої закупки, а відносно майбутньої.

це зрозуміло. Якщо є новий прайс, то тут перецінити наявний товар не проблема.

Місцевий рітейл, який працює дуже гнучко, тут питань нема. Коли ж 1 менеджер закриває пів України.... :)

Ну і стрибки цін теж мають значення. Одна справа, коли на 10% подорожчало, інша, коли на 51 :)

тобто знаючи, що ціна змінилась, я переціню наявний, але націнку залишу такою ж, у відсотках. Ви ж писали, що її ще й збільшити треба. Тобто при ціні 100 +30%, а при 150 уже +35%

Хоча за останні дні побачив цікаву тенденцію - люди не дивуються ніяким цінам. Що б не писало на ціннику, якщо по нього прийшли - його і куплять.

Ще питання до інших бізнесменів: що ви робите, що реалізовувати більше? І чи взагалі щось робите?

а чим ви торгуєте?

і більше за що? за передкризовий період?

загальна тенденція - перехід на дешевший товар (корма котам тупо по ціннику беруть, незважаючи на якість)

якщо є можливість - інтернет. Тут ринок - уся Україна. Якщо підійти з натхненням, можна продати те, що в Луцьку ніколи в житті не продасиш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...