Перейти до змісту

Бізнес у часи шаленої інфляції


keepo

Рекомендовані повідомлення

це точно, якщо зупинятись, то або повністю, або переводити бізнес в абсолютно інший формат

так ніхто не каже зупинятись надовго, тиждень два нікого не спасуть, тим більше конкурентів, а втратити бабла можна нормально. Страшний те тільки великий курс, страшні його коливання за день, коли й так, при значно скорочених продажах, ще й в мінус уходити ? Заради чого ? Поки вирішив не торгувати зовсім, стане курс, чи піде вниз, то почну далі, хоча б на хліб, як то говорится

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 98
  • Створено
  • Остання відповідь

Кидати власну справу не можна. В мене от знайомий займається продажем продукції з європи. То останніх 2 дні не працював бо при такому курсі леякі люди навіть пачки макаронів не купляють.

говорили в темі про замінники Українські. Як робити автовласниками іномарок? Запчастин не знайдеш а при нинішньому курсі взагалі автівку з гаража стрьомно виганяти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спробую розмисліть що робити: питання 1. Чому піднімається курс відповідь - олігархи разом владою вирішили заробити. Чому: бідними легше керувати, в олігархів гроші в доларах, а тому коли ми бідніші в 4-и рази - вони в 4-и багатші. Ніхто з керманичів не несе відповідальність. Що робити - як мінімум роповсюджувати своє обурення з цього приводу, наслідком чого стає безповоротне падіння рейтингів чинних (бездіючих) політиків і зміна еліти (при цьому ТБ краще не вмикати). Дальше запускається складний мехінізм, який дає повчальний результат для наступників. По бізнесу: гривня нікуди не зникла і галопуюча інфляція не є наслідком емісії, тобто, реальна вартість гривні штучно занижена, а тому продавати варто щодня контролюючи курс з націнкою до 50 %. Виручені кошти вкладати в дешевший асортимент, якщо товар (майже) монопольний і не змінювати асортименту, якщо мас.сегмент. Приклад: придбав майку за 100 грн., поставив 150, постачальник підняв ціну до 130 - ти заробив 20 і знову придбав таку ж, або 2-і гіршої якості по 70.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спробую розмисліть що робити: питання 1. Чому піднімається курс відповідь - олігархи разом владою вирішили заробити. Чому: бідними легше керувати, в олігархів гроші в доларах, а тому коли ми бідніші в 4-и рази - вони в 4-и багатші. Ніхто з керманичів не несе відповідальність. Що робити - як мінімум роповсюджувати своє обурення з цього приводу, наслідком чого стає безповоротне падіння рейтингів чинних (бездіючих) політиків і зміна еліти (при цьому ТБ краще не вмикати). Дальше запускається складний мехінізм, який дає повчальний результат для наступників. По бізнесу: гривня нікуди не зникла і галопуюча інфляція не є наслідком емісії, тобто, реальна вартість гривні штучно занижена, а тому продавати варто щодня контролюючи курс з націнкою до 50 %. Виручені кошти вкладати в дешевший асортимент, якщо товар (майже) монопольний і не змінювати асортименту, якщо мас.сегмент. Приклад: придбав майку за 100 грн., поставив 150, постачальник підняв ціну до 130 - ти заробив 20 і знову придбав таку ж, або 2-і гіршої якості по 70.

Добре а що ж тоді робити тим продавцям котрі працюють на замовлення? Приклад: прийшли ви купити "комлект щеплення" на bmw(в Україні не виробляють, в інтернеті замовляти стрьомно бо не знаєш що привезе) приходиш на формулу,даєш завдаток,тобі замовляють і тут бац ціна не 4000грн а 6000 стає! Продавець замовив,покупець не купив,сказав дорого і не буде брать! Запчастина в ексклюзиві! Як застрахувати такі ризики? Брати повну предоплату і ще казать :"ай доллар підніметься то доплатите щоб я не продав в мвнус?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ціна в доларах не міняється. Тому, коли берете (даєте) завдаток (приблизно 50% вартості) обумовлюємо курс по якому орієнтуємось (НБУ, міжбанк, купівля, продаж...) і максимальну суму яку клієнт готовий заплатити. Я говорю, коли беру замовлення: буде орієнтовно до 100 грн., якщо більше - передвоню для узгодження. Коли роблю замовлення знаю ціну закупки, накидаю (щоб не бути в -, але не втратити клієнта). Нагадуємо, що завдаток не повертається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре а що ж тоді робити тим продавцям котрі працюють на замовлення? Приклад: прийшли ви купити "комлект щеплення" на bmw(в Україні не виробляють, в інтернеті замовляти стрьомно бо не знаєш що привезе) приходиш на формулу,даєш завдаток,тобі замовляють і тут бац ціна не 4000грн а 6000 стає! Продавець замовив,покупець не купив,сказав дорого і не буде брать! Запчастина в ексклюзиві! Як застрахувати такі ризики? Брати повну предоплату і ще казать :"ай доллар підніметься то доплатите щоб я не продав в мвнус?

у покупці таких товарів повинні вже розуміти реалії сьогодення і при заключенні договру купівлі (усно) покупець і продавець повинні "прив'язати" цей товар до валюти. Якщо покупець і продавець не домовляться на старті, то не варто брати завдатки і замовляти такий товар. Імхо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ціна в доларах не міняється. Тому, коли берете (даєте) завдаток (приблизно 50% вартості) обумовлюємо курс по якому орієнтуємось (НБУ, міжбанк, купівля, продаж...) і максимальну суму яку клієнт готовий заплатити. Я говорю, коли беру замовлення: буде орієнтовно до 100 грн., якщо більше - передвоню для узгодження. Коли роблю замовлення знаю ціну закупки, накидаю (щоб не бути в -, але не втратити клієнта). Нагадуємо, що завдаток не повертається.

При таких скачках курсу людині не вигідно казати суму в гривнях оскільки сьодні 40грн за доллар завтра 50! Так і точну вартість товару не скажеш! Хіба що бути нострадамусом і знати валютні коливання наперед! Ну або ж переводити всі продажі у валюту і робити операції платіжними картами по банківському курсу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Запчастини і інструмент всі адекватні люди і крупні постачальники на сьогоднішній день продають в євро, якщо товар в наявності - можна купити гривнях по курсу + чучуть. максимальну відстрочку яку мені дають на сьогоднішній день 1-2 дні, та й з розрахунками я стараюсь не затягувати.

багато крупних постачальників, особливо ті що завозять товар в борг, просто закрились на два тижні, і можливо до стабілізації не відкриються. на багатьох фірмах скороченння.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну да через перекупа нема сенсу! Я сам як купую то питаю ціну в євро! Стараюсь так щоб не замовляти і не чекати але деколи не виходить то вже як є!

А що ж робити людям котрі прямо залежать від ціни на паливо! Наприклад мені їздити сьогодні до клієнтів на авто не вигідно але товар такий що в руках не поносиш! І конкурентів на ринку тьма! Що в ноль працювати?чи може в мінус

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в таких умовах бізнес процвітає тільки у валютних міняйл та обмінників

- тобто їх стимулює держава.......... А ще той факт що для імпорту (наприклад у випадку перевізників TIR) ви купуєте валюту "у мінял" по реальному курсі, а "здавати" її потрібно по курсу нацбанку, і розрахунки з логістами у гривні....... І Гонтарєва і Ко "в шоколаді" а всі інші і кінцевий споживач в .опі.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як виробник вставлю 5 коп.

Виготовляю дитячі меблі, вся фурнітура, фарба з Європи, прив'язана до єврика, про якусь амортизацію, розширення, оновлення мова взагалі не йде. Вартість виробу вирахувана таким чином, щоб не заробляти, а виживати і не закритись (кілька конкурентів пихнули), мінімальна націнка, мінімальна оплата праці, все-все по мінімуму.

Проблема виробників полягає у заготівельному аспекті (потрібно всієї сировини заготовити в достатній к-сті, інакше із-за "1" виду шурупа цех може стати), ринку збуту (зараз він настільки зжався, як дупа під час переляку :) ), оборотних коштах (не буду розсусолювати, в виробництві без них ніяк) та дебіторах котрі вчасно не повертають кошти (відповідно ті кошти котрі тобі повертають вже знецінились, або ж немає можливості проплатити сировину). Ось наприклад на фото одиниця продукції, її ціна становить 35 $ (на даний час її можна придбати за такою ціною). навіть не озброєним оком видно що ціна на такого типу вироби не відповідає даному часу (курсу), але відповідає даній ситуації в країні (в людей немає грошей на брендові фірові вироби, малий попит тощо), отак і виживаємо.

Оу, ледь не забув: + кредитів як в жаби мулу...

То все ж таки можете на вашому прикладу розбити, показати собівартість виробу ? Яка деталь по чому, і чи все таки нема в нас аналогів. Я думаю фарбу можна і в нас знайти, от на рах фурнітури то не знаю, а ті ж самі болти ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Брати повну предоплату і ще казать :"ай доллар підніметься то доплатите щоб я не продав в мвнус?

Якщо можна оплатити відразу за поставку, то брати повну передоплату з фіксацією ціни в гривні, або часткову,але тоді в валюті. І ціну озвучувати в валюті.

Важче коли в ціні товару частина вартості - імпортні комплектуючі, а частина - українська робота. Тоді в валюті просто нереально вказати ціну, оскільки вона росте непропорційно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Імпортований товар закріплюється по курсу міжбанку (після 10:00) на весь день.

Якщо клієнт оплачує, щось що треба привезти з Європи, фіксується ціна по курсу ніко/говерла і біжимо купляти долари.

Якщо товар закуплений за гривню, стараємось по максимуму тримати ціну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так би мовити новини з полів:

24.02 - "+28%" на прайс

25.02 - "+18%" до прайсу 24-го О_о

Ітого, за 2 дні маємо 51,04% приросту вхідної ціни, відносно попереднього прайсу.

Тобіш вхідна ціна за 2 дні виросла більше як на половину. Це вже не бізнес, а якийсь долбо*бизм...

На виході: все що продали з моменту попередньої поставки пішло в нікуди - націнки вистачить на поновлення товару. ЗП, оренда і інші "блага" оплачуємо з своєї кишені...

був сьогодні у знайомих, які комп"ютерну техніку продають - жаліються, що в google play закінчились іграшки :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В кризу виживають переважно люди, які тримають бізнес на власному капіталі. То я уже проходив.

Ну помучаєшся пів року з мінімальним прибутком, але зате нікому не винен і відсотки не тікають.

А ще криза – то завжди гарна причина подивитися що у тебе з бізнесом не так бо повилазять всі бочини, на які ти забивав коли все було кльово. Є час пошукати більш цікавих постачальників, бо їм також не айс і через місяць другий кризи вони вже не такі матьорі і горді.

Ти не технікою займаєшся, тому в тебе немає конкурентів величезних типу Фокстрота чи Ельдорадо чи Розетки, про яких всі знають і які зливають залишки по цінах нижчих як ти закупаєш. Тому більш менш ситуація у всіх гравців ринку однакова, а значиться якось воно простіше пережити.

Ну і побачиш хто є хто з колег та партнерів.

P.S.: а ще криза дуже кльово показує що треба дивитися більше в сторону надання послуг :) бо на них попит є завжди і він менш піддається впливу доляра

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як виробник вставлю 5 коп.

Виготовляю дитячі меблі, вся фурнітура, фарба з Європи, прив'язана до єврика, про якусь амортизацію, розширення, оновлення мова взагалі не йде. Вартість виробу вирахувана таким чином, щоб не заробляти, а виживати і не закритись (кілька конкурентів пихнули), мінімальна націнка, мінімальна оплата праці, все-все по мінімуму.

Проблема виробників полягає у заготівельному аспекті (потрібно всієї сировини заготовити в достатній к-сті, інакше із-за "1" виду шурупа цех може стати), ринку збуту (зараз він настільки зжався, як дупа під час переляку :) ), оборотних коштах (не буду розсусолювати, в виробництві без них ніяк) та дебіторах котрі вчасно не повертають кошти (відповідно ті кошти котрі тобі повертають вже знецінились, або ж немає можливості проплатити сировину). Ось наприклад на фото одиниця продукції, її ціна становить 35 $ (на даний час її можна придбати за такою ціною). навіть не озброєним оком видно що ціна на такого типу вироби не відповідає даному часу (курсу), але відповідає даній ситуації в країні (в людей немає грошей на брендові фірові вироби, малий попит тощо), отак і виживаємо.

Оу, ледь не забув: + кредитів як в жаби мулу...

То все ж таки можете на вашому прикладу розбити, показати собівартість виробу ? Яка деталь по чому, і чи все таки нема в нас аналогів. Я думаю фарбу можна і в нас знайти, от на рах фурнітури то не знаю, а ті ж самі болти ?

стосовно цін, собівартості - ні, не можу, самі здогадайтесь чому. Стосовно аналогів - саме таких нема, роблять підвальщикі по пару штук то це не рахується. Якісна фарба в Україні робиться із закордонних дорогих інградієнтів і вартує ДОРОГО. В Україні немає заводу з виготовлення комфірматів чи стяжок, чи інших елементів, все з-за кордону...навіть клей з Дойчленд, наш неякісний, перевіряли, бяка.

Все з болтів не зробиш. Стосовно підшипників то в нас на СКФ їх роблять, але продають в два - три рази дорожче ніж аналоги (Китай і Білорусь).

Та навіть картон наш роблять із закордонних інградієнтів, що можна побачити на рості ціни, космічної ціни... ціна упаковки від 30грн/шт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В кризу виживають переважно люди, які тримають бізнес на власному капіталі.

P.S.: а ще криза дуже кльово показує що треба дивитися більше в сторону надання послуг :) бо на них попит є завжди і він менш піддається впливу доляра

Вмієм же ш писать гарно, лаконічно і по суті, не загдуючи стада овець і тєрпіл :sm110:

Єдине - трішки спірний постскриптум. Напрошується питання: якщо надання послуг направлене на внутрішній ринок, а не аутсорс, ("гривневі" клієнти), то як підвищувати свої ціни хоча б з тією швидкістю, що і ціни на продукти харчування (не говорю про валюту) і залишатися конкурентним? Адже зажди в кризи знаходяться колеги по цеху, які готові працювати буквально "за їжу".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну а попередній, до цих двох, по якому курсу був пораховний?

хз, вони не кажуть

постачальник один з колосів ринку України, власний імпорт + власне виробництво. Раніше переоцінка йшла частинами (по брендах), можливо різні валюти закупки, можливо ще якісь нюансию. Зараз вже валять тупо весь прайс в +

а ще криза дуже кльово показує що треба дивитися більше в сторону надання послуг :) бо на них попит є завжди і він менш піддається впливу доляра

таки правда - жоден з клієнтів не відмовився від послуг. Хоча ціна на послуги в гривні і змінювалась лише з поправкою на бензин...

я десь раніше писав, що послугам вижити найпростіше - ти + клієнт = виручка. Єдиний нюанс - поки працюєш, є гроші, як тільки перестав працювати - грошей нема. Вже це проходив (втратив ненадовго працездатність). Після цього власне і відкрив магазин, щоб щось працювало з мінімальним моїм втручанням.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нормальні конкуренти не зкидають вартість послуг бо цінують свою працю

а ті лантухи, які починають демпінгувати, переважно мають клієнта лише один раз :) а потім він цілковито твій навіки і за будь які гроші, бо ти ж робиш на совість – а то нашій країні велика рідкість

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по суті я нічого не виготовляю, а надаю, ціни поки не піднімав, оскільки конкуренція й т.д.

саме більше пригнічує це оренда яка хоче взлетіти в космос, вже руки потрохи починають опускатися

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нормальні конкуренти не зкидають вартість послуг бо цінують свою працю

а ті лантухи, які починають демпінгувати, переважно мають клієнта лише один раз :) а потім він цілковито твій навіки і за будь які гроші, бо ти ж робиш на совість – а то нашій країні велика рідкість

Хокєй, розглянемо такий варіант. Виготовлення Олесем середнього акваріума при курсі 8 коштувало, скажімо, 100 гривень (ціна з потолка). Скільки повинна коштувати аналогічна послуга 25 лютого 2015 року?

Можна просто назвати цифру, яку вважаєте правильною і відповідною сьогоднішній ситуації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нормальні конкуренти не зкидають ціну бо цінують свою працю

тут питання не в скиданні ціни, а в критеріях її формування...

раніше ніхто не зтикався з таким шаленим ростом, а старі методи заганяють ціну на товар в захмарні висоти.

на прикладах:

стара ціна 100, 30% націнки = 130грн (30 заробили)

нова ціна 151 + 30% = 196,3 (46 заробили)

нюанси:

1. ЗП, оренда, податки наразі в гривні, відповідно націнку можна було б зменьшити

2. галоп нашої валюти (зменьши націнку і наступного разу можна не тільки ЗП+оренду з власної кишені оплатити, а і оновлення товару)

3. ну і головне - треба щоб хтось це купив за ту ціну, яку ми намалюємо :)

Скільки повинна коштувати аналогічна послуга 25 лютого 2015 року?

це якраз той випадок, що я описував раніше, коли матеріали імпортні, а робота наша.

умовно в акваріумі скло, силікон, пістолет - імпортні, робота - моя.

Що маємо на виході - на сьогодні акваріум подорожчав на 25%. Заробляю я з нього стільки ж (в гривні), як і раніше...

саме більше пригнічує це оренда яка хоче взлетіти в космос, вже руки потрохи починають опускатися

зараз проблем з орендою нема - пропозицій просто валом. Криза всетаки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вмієм же ш писать гарно, лаконічно і по суті, не загдуючи стада овець і тєрпіл :sm110:

Єдине - трішки спірний постскриптум. Напрошується питання: якщо надання послуг направлене на внутрішній ринок, а не аутсорс, ("гривневі" клієнти), то як підвищувати свої ціни хоча б з тією швидкістю, що і ціни на продукти харчування (не говорю про валюту) і залишатися конкурентним? Адже зажди в кризи знаходяться колеги по цеху, які готові працювати буквально "за їжу".

З язика зняв. Те саме подумав про Соромітника, читаючи його пост.

Але ти ж не кращий за нього, постійно ліпиш, по іншому не скажеш, в свої пости то репутацію то статус співрозмовника.

Ну і щоб не геть оффтопити: в свій час пішов шляхом найменшого опору - бізнес згорнув і пішов знову працювати на чужого дядю, зі словами "хай в дяді голова болить де взяти гроші мені на зарплату". Якщо б я тоді вистояв, то зараз мені було б набагато гірше. Я радий, що не тягнув до цього часу. Бо голова в дяді настільки болить, що цей біль передається і мені, і я збираюся потроху шукати іншого дядю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...