Перейти до змісту

Скільки днів Ви зможете прожити на 100 долапів

HWman

147 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Стало цікаво, скільки середній Українець зможе прожити на сто доларів сша?

Припустим треба платити за житло і харчі, все на одну людину. Їсти/пити лише саме неохідне. Ну, короче кажучи жити доволі таки скромно.

42_2013-09-07.jpg
  • Відповідей 69
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Ви так говорите ніби ваші видатки зростають пропорційно курсу долара. Обчислюйте купівельну спроможність в буханках хліба, кілограмах цукру і т. ін. а не в доларах.

Опубліковано

Чорт, варто було зробити опитування у форматі 1-3/3-4/4-6/6-8 ну і самий хардкорний варіант - Я студент/студентка.

Опубліковано

При теперішньому курсі, з кожним днем, на 100 долярів живу все краще і краще.

тільки ті 100 долярів все важче і важче добувати

Опубліковано

так-так, при такому рості - я був би радий щоб моя зарплата залишалася 100$ ;)

Опубліковано

Ви так говорите ніби ваші видатки зростають пропорційно курсу долара. Обчислюйте купівельну спроможність в буханках хліба, кілограмах цукру і т. ін. а не в доларах.

Згідний з Вами, Vadimm, видатки( читай зарплатня і таке інше), принаймні мої, не збільшуються пропорційно курсу доларів. Але ж питання - скільки днів можна прожити на 100 доларів?))))
Опубліковано

тільки ті 100 долярів все важче і важче добувати

Цілком згідний.

Опубліковано

Чорт, варто було зробити опитування у форматі 1-3/3-4/4-6/6-8 ну і самий хардкорний варіант - Я студент/студентка.

Хороший варіант був би - Фіг його знає )), зараз 100баксів ого-го!!думаю десь місяць можна витянути.

Опубліковано