Перейти до змісту

Війна, ч 3 (дай Бог остання й переможна)


MANJAK11

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
21 хвилин тому, alexvvv сказано:

Ніж в мене то так, а ніж в цивільних льотчиків? 

До чого тут цивільна авіація? Мова йде про українських військових льотчиків, які самі бачать, що літаки старі і поступаються ворогу і чисельно і технічно, але все одно заступають на бойове чергування захищаючи нас з вами.

  • Відповідей 18,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
14 хвилин тому, Skorpio76 сказано:

Кожен виліт перебуває під спостереженням ворожих пропиповітряних сил. І як показав сумний досвід із захопленням українських моряків навіть у спірній ситуації вони не вагаючись відкривають вогонь на ураження.

ворожі ппо прямо на 40-му стоять?

Опубліковано
9 хвилин тому, Skorpio76 сказано:

але все одно заступають на бойове чергування захищаючи нас з вами.

так отож, бо повітряних боїв ще не було.

Опубліковано
1 година тому, alexvvv сказано:

так отож, бо повітряних боїв ще не було.

ну то ж так, з дивану воно канєшно видніше

  • +1 1
Опубліковано
6 часов назад, Skorpio76 сказал:

Якось не гарно ви думаєте про ти, хто ризикуючи власним життям вилітають на бойові чергування.

Тут мова йшла про техніку, яка вже виробила передбачений заводом ресурс і давно мала бути замінена. Якби гроші від розпродажу військової техніки не розкрадались 25 років, наші льотчики літали-б не на цих старих гробах а на сучасних літаках. Тільки нашим баригам президентам важливіше яхта за десяток міліонів ніж забезпечення армії. А льотчикам честь і хвала що за ту мізерну платню ризикують і вилітають на цьому хламі який падає регулярно сам і без участі ворожої ППО.

Опубліковано
9 хвилин тому, jurgen007 сказано:

і вилітають на цьому хламі

Не все так трагічно.Розмовляв з хорошим знайоми,давно працює на авіазаводі і не рядовий працівник.Так підіймали цю тему,все там нормально ,все по регламенту.А сам фюзеляж літака має ресурс ,якщо вичерпав його-все,на переплавку.Так,що шансів впасти в нашого літака не більше,чим у ф-35(який до речі,у японців впав.)

  • +1 2
Опубліковано
16 хвилин тому, jurgen007 сказано:

Тут мова йшла про техніку, яка вже виробила передбачений заводом ресурс і давно мала бути замінена. Якби гроші від розпродажу військової техніки не розкрадались 25 років, наші льотчики літали-б не на цих старих гробах а на сучасних літаках. Тільки нашим баригам президентам важливіше яхта за десяток міліонів ніж забезпечення армії. А льотчикам честь і хвала що за ту мізерну платню ризикують і вилітають на цьому хламі який падає регулярно сам і без участі ворожої ППО.

якби, якби...

просто погодьтесь, що написане вами раніше неправильне.

Опубліковано (змінено)
52 минуты назад, Skorpio76 сказал:

якби, якби...

просто погодьтесь, що написане вами раніше неправильне.

По вашому 40-річний літак, обслужений бу запчастинами, не поступається в надійності новому?:blink: Падають і F35, але враховуючи кількість вильотів у них і у нас частота падіння у них разів в 100 менша і в основному це помилка пілота в складній ситуації а не відмова техніки.

Змінено користувачем jurgen007
Опубліковано
5 годин тому, alexvvv сказано:

ворожі ппо прямо на 40-му стоять?

В якусь дивну сторону заводите розмову.

Засоби виявлення і супроводу спроможні виявляти і вести цілі на відстанях в сотні км (незважаючи на "кривизну землі") А-50

В цих умовах дивно, що в Луцьку не з"явилися пацифісти, які як і жіночки з іконами на Донбасі не протестували проти появи поблизу такого військового обєкта як аеродром. Адже у випадку реальних бойових дій від удару ворожих сил знищено буде і Дачне і Прилуцьке і 40-а квартал.

Опубліковано
17 хвилин тому, jurgen007 сказано:

По вашому 40-річний літак, обслужений бу запчастинами, не поступається в надійності новому?

По Вашому у наших військових є вибір на чому захищати нас? Чи Ви думаєте, що можна за 3-4 роки сформувати повноцінну інфраструктуру для іноземних бойових літаків? Печальний досвід з флотом показав, що втративши його ми втратили Азовське і якби не кораблі НАТО то і Чорне море.

Якщо Україна лишиться і без літаків, то наявної кількості ракет до усіх можливих засобів ПВО напевно не вистачить для відбиття навіть першого ешелону нападу.

Тому воюємо тим, що маємо, що можемо підтримувати і ремонтувати. А той, хто так боїться незручностей від українських військових ризику сповна відчути "насолоду" від "шанобливого" ставлення загарбників.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
17 минут назад, Skorpio76 сказал:

По Вашому у наших військових є вибір на чому захищати нас?

У них дійсно вибору немає, особливо з такими спеціалістами в постачанні військовим обладнанням як був Петя з Свинарчуком, тому і звільняються масово з армії.

Змінено користувачем jurgen007
  • -1 2
Опубліковано
2 хвилин тому, jurgen007 сказано:

У нах дійсно вибору немає, особливо з такими спеціалістами в постачанні військовим обладнанням як був Петя з Свинарчуком, тому і звільняються масово з армії.

Так, Порошенко "розвалив" ПВО.

Нічого, при ЗЕпіаністі збройні сили "заживуть" на широку ногу.

Опубліковано
45 хвилин тому, jurgen007 сказано:

обслужений бу запчастинами,

Це ви так шуткуєте?Якщо ні,то не маєте поняття про що пишите,від слова *зовсім*.

  • +1 1
Опубліковано
Щойно, igrok сказано:

Це ви так шуткуєте?Якщо ні,то не маєте поняття про що пишите,від слова *зовсім*.

або довіряє писанині ольгінських ботів

Опубліковано (змінено)
54 хвилин тому, jurgen007 сказано:

По вашому 40-річний літак, обслужений бу запчастинами, не поступається в надійності новому?:blink: Падають і F35, але враховуючи кількість вильотів у них і у нас частота падіння у них разів в 100 менша і в основному це помилка пілота в складній ситуації а не відмова техніки.

Не можна до літаків ставитися як до автомобілів. Це геть різні речі з геть різним підходом. Чудово літають літаки по 40 років і більше. В літаків геть інший регламент ТО та ремонту.

Змінено користувачем sergkots
  • +1 2
Опубліковано (змінено)
1 час назад, igrok сказал:

Це ви так шуткуєте?Якщо ні,то не маєте поняття про що пишите,від слова *зовсім*.

Росія нам продає нові комплектуючі для російських літаків? Чи на Моторі купили суперсучасний 3D принтер який вирощує лопатки турбіни не гірші від оригіналу?

Змінено користувачем jurgen007
Опубліковано (змінено)
41 хвилин тому, jurgen007 сказано:

Росія нам продає комплектуючі для російських літаків, чи на Моторі купили суперсучасний 3D принтер який вирощує лопатки турбіни не гірші від оригіналу?

Стоп,стоп.Я щось про росію писав,чи ви про неї говорили?Ви говорили про БУ запчастини,то росія БУ продає?А які комплектуючі ми отримуємо від россії для військових літаків,хоча б одну позицію назвіть.

Знайшов все таки статтю.Кому цікаво,в загальних рисах пишуть

https://petrimazepa.com/puti_sovershenstvovaniya_boevoy_aviacii_ukrainy

Змінено користувачем igrok
Опубліковано (змінено)

Пояснюю. Росія як виробник не продає нам жодних  комплектуючих для бойових літаків, Щось вдається закупляти через треті країни де такі літаки ще є, або використовуються бу з того що останні 20 років простояло під відкритим небом на т.званому зберіганні. Результат - кожен рік без бойового використання і активних тренувальних польотів падає кілька літаків.

Змінено користувачем jurgen007
Опубліковано

Таке враження, що зеботи втратили не те що розум, а інстинкт самозбереження. Авіація України навіть у існуючому стані є надзвичайно серйозною перешкодою повномасшабного вторгнення мордору . Так, їй треба нові машини. Ф-35, ну або на крайняк Ф-16 подаруєте? Як дорого? От так і живемо, латають і модернізують те що є (і воно прекрасно виконує свою роль у руках НАШИХ військових), його вистачить років ще на 10, а на майбутнє: збирайте гроші, українці.

Посилань не даю, все легко береться із відкритих джерел, там же і про стратегічну роль "Мотору", і про лопатки, і про російські запчастини. Вдячний всім українським "літунам" і "ремонтникам" за їх роботу, що при гулі в небі в моєму місті піднімаю голову в пошуках "пташки", посмішки, а не лихоманкового пошуку сховища в мишачій норі.

P.S. Десь тільки хто "муркне" про запчастини із кацапії, наприклад, до БТР, як їх і не везуть вже, ФСБ не дрімає, так що краще інколи і мовчати. Для загального розвитку можна ще прочитати як і чим озброювався Ізраїль на етапі становлення власної незалежності, хто сидів за штурвалами їх літаків.

  • +1 4
  • -1 1
Опубліковано
6 хвилин тому, LIROL сказано:

Таке враження, що зеботи втратили не те що розум, а інстинкт самозбереження.

А це кого конкретно тут стосується?,Як би таких і не бачу.

Опубліковано

На відео заправщику МАЗ ще більше років як літакам, інша аеродромна техніка такаж - ті самі ЕГУ,  АПА на базі древніх ЗІЛ130 що і за моєї служби.

Опубліковано
10 годин тому, Skorpio76 сказано:

В цих умовах дивно, що в Луцьку не з"явилися пацифісти, які як і жіночки з іконами на Донбасі не протестували проти появи поблизу такого військового обєкта як аеродром

мабуть тому і не з'явились, бо то кацапам не цікаво.

Опубліковано (змінено)
50 хвилин тому, alexvvv сказано:

мабуть тому і не з'явились, бо то кацапам не цікаво.

Цікаво їм,дуже цікаво.Ви дивитесь зі сторони обивателя (я теж ім являюся,це не образа) А москалі не дурні і там ще є кому аналізувати. А якщо не буде цих польотів,будуть сидіти на землі?І тут бувший *соцлагерь* підганяє нам свої радянські літаки(умовно).Хто буде літати?В мене не має статистики по наших пілотах,(це по москалям примерно 1 000 000 долларов США (1993-98 г.г Кача) -здаеться самі дорогі пілоти то в Ізраїлі.Гляньте хоч по США.

Стоимость подготовки летчика базовой квалификации:

Для истребителя F-16 около $5,6 миллиона;

Для истребителя F-35A около $10,17 миллиона;

Для истребителя F-22 около $10,9 миллиона;

Для штурмовика A-10 порядка $5,96 миллиона;

Для B-2 «Спирит» примерно $9,89 миллиона.

Змінено користувачем igrok

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...