Перейти до змісту

Війна, ч 3 (дай Бог остання й переможна)


MANJAK11

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)
  • Відповідей 18,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

Два класні патріотичні ) відео-роліки про танкові підрозділи і

України ... Виглядає дуже класно ...

P.S. Не знаю як в сухопутних військах, але в авіації наші реалії зовсім не такі я на цих відео-роліках. Зустріча в неті інфу, що в нас на сьогдні в повністю боєздатно справному стані знаходяться лише ШІСТь Су-27 , і в т.ч. тих два, що передав ПОП на 14-те жовтня після їх ремонту/відновлення ... (((

  • +1 1
Опубліковано

Два класні патріотичні ) відео-роліки про

і
України ... Виглядає дуже класно ...

P.S. Не знаю як в сухопутних військах, але в авіації наші реалії зовсім не такі я на цих відео-роліках. Зустріча в неті інфу, що в нас на сьогдні в повністю боєздатно справному стані знаходяться лише ШІСТь Су-27 , і в т.ч. тих два, що передав ПОП на 14-те жовтня після їх ремонту/відновлення ... (((

а МиГ-29 скільки є на ходу?
Опубліковано

Я думаю ці інформація на даний час є засекречена. Су-27 ІМХО вже більше ніж 6, їх здається на початок війни десь стільки було. Порох передавав 2 модернізованих, крім модернізації ідуть ремонти і відновлення боєздатності на заводах без модернізації, так і в самих частинах активно ремонтують ті борти які не потребують складних ремонтів.

В мережі часто проскакують фото з ремонту і відновлених бортів, але точної інформації про те скільки в строю не має, і думаю ті хто володіють такою інформацією її розповсюджувати не стануть.

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано (змінено)

Я думаю ці інформація на даний час є засекречена. Су-27 ІМХО вже більше ніж 6, їх здається на початок війни десь стільки було. Порох передавав 2 модернізованих, крім модернізації ідуть ремонти і відновлення боєздатності на заводах без модернізації, так і в самих частинах активно ремонтують ті борти які не потребують складних ремонтів.

В мережі часто проскакують фото з ремонту і відновлених бортів, але точної інформації про те скільки в строю не має, і думаю ті хто володіють такою інформацією її розповсюджувати не стануть.

Була стаття з чіткою індефікацією всіх шести номерів Су-27, і цих двох бортів...

Там ще прикол, що ці ж самі два борти років три назад вже передавалися в ЗСУ після капремонту... Тобто або ремонт не зробили, а передали лише показово для піару, або гроші були списані ...

Ідентифікація була проведена по номерах літаків, що нанесені не фюзеляжі ... Камуфляж літаків змінюється, а бортовий номер ніколи ...

Доречі всі Су-27, що насьогодні є в Україні базуються тільки на одному аеродромі - в Миргороді ...

Змінено користувачем BARAKUDA
Опубліковано

Дай пруф на статтю.

Ну і ремонт і модернізація то троха разні речі. По інфі з міл.ін.уа, в 2012 був капремонт, а зараз модернізація під стандарти НАТО, що модернізували поки ніхто не знає.

Ну і ще раз, крім ремонту і модернізації на заводах, ідуть активні ремонти і у самих частинах, ремонтують ті борти з якими можна справитись своїми руками.

А те що хтось там по фотографіям визначив скільки літаючих бортів є, це ну не дуже надійне джерело, он вікі взагалі пише що в нас станом на 2014 рік було 20 літаків в експлуатації.

Опубліковано

Доречі всі Су-27, що насьогодні є в Україні базуються тільки на одному аеродромі - в Миргороді ...

Не тільки, ще в Озерному вони є.

Опубліковано (змінено)

Основным подразделением ВВС Украины имеющим на вооружении Су-27 является 831-я бригада тактической авиации в Миргороде. По данным на 2014 год в ней имелся 41 самолет этого типа. Из них:

6 боеготовых Су-27 – 27, 52, 45, 46, 100, 101 и три Су-27УБ (№ 73, 74, 75).

32 самолета стоят в отстое - 28 Су-27 (номера - 01, 02, 04, 05, 06, 08, 09, 10, 11, 12, 14, 15, 22, 28, 30, 33, 34, 35, 36, 43, 48, 49, 50, 54, 55, 56, 57, 59) и 4 Су-27УБ (62, 67, 68, 70).

P.S. То інфа суто по Миргороду ... У всіх ВПС їх є дійсно більше...

Вообще вопрос боеготовности Су-27 является одним из самых сложных для ВВС Украины. Дело в том, что основной «источник» Су-27 для ВВС Украины – полностью укомплектованный ими 831-й ИАП в Миргороде получал самолеты этого типа одним из первых в СССР. Соответсвенно это были самолеты первых серий с небольшим межремонтным и общим ресурсом и с такими же малоресурсными двигателями. Шесть миргородских Су-27 принадлежали 11-й серии (№ 01, 02, 04, 05, 06, 15) и вскоре после обретения независимости ресурсы самолетов и двигателей были исчерпаны и самолеты прошли средний ремонт за Запорожском АРЗ. Двигатели ремонтировались на Луцком АРЗ :0123:. Однако за прошедшие годы эти самолеты уже вылетали и «послеремонтный» ресурс.

Змінено користувачем BARAKUDA
Опубліковано (змінено)

BARAKUDA, з того що ти написав то в миргороді не 6 боєготових СУ-27 а 9.

6 боеготовых Су-27 – 27, 52, 45, 46, 100, 101 и три Су-27УБ (№ 73, 74, 75).

Далі із тих що в Миргороді були на зберіганні в минулому році на заводі було відремонтовано як мінімум два, це борти 33 і 54

IkoGXXwWrl4.jpg

12096405_1029899513697106_1835584579164506446_n.jpg?oh=e62e12f0255ca89989858cd3bd22f0e3&oe=56C3CC37

Також пишуть що другий борт, з тих що Порох передав має номер 50 (тут інформація неточна, треба перевіряти), тобто ще один з тих що в Миргороді стояли на консервації.

Змінено користувачем Lisovic
Опубліковано

США "модифікують" радари для України, щоб ЗСУ не могли відповісти на обстріли з Росії - WSJ

Надибав таке в тирнеті. Цікаво наскільки це правда і нафіг такий фінт? Бо вигляда як в тій приказці "І рибку зїсти і на *** не сісти".

Опубліковано

Херня там написана, наші журналісти як завжди на "висоті", задача радара визначити координати місця, і тут він або може визначити з достатньою точністю або не може, другий варіант це фактично непотрібний металобрухт, і другий варіант США передавати не буде, того що це в першу чергу вдарить по їх репутації.

А вся ця фігня типу деталізовані карти, джпси і проча фігня, штука конєшно хорошо, но далеко не основна.

Наприклад рядянський анлог АРК-1 "Рись", взагалі ніяких електронних карт не мав, місце стрільби визначалось відносно позиції самої машини розвідки, після чого оператор за допомогою спеціального планшету з вкладеною в нього топографічною картою визначав координати місця звідки ведеться вогонь.

Опубліковано

Та питання навіть не в тому. Як на мене, для них це виглядає якось принизливо.

А щодо обстрілів рашистів на їх території то можна подумати що ми без цих радарів не знали звідки вони били минулого року.

І що загострили конфлікт обстрілюючи у відповідь?

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано (змінено)

Ніхто там нічого не буде викидати , приберуть частину , що відповідає за передачу інфи в складі комплексу управління військами США , бо тут можуть бути секрети і радар , теоретично може потрапити до росіян

Плюс зроблять обслуговування .

А те , що говорять --- цього ніхто не перевірить , та й немає потреби скручувати , якщо дальність виявлення мін -- до 24 км , а артснарядів до 18 км =)

Тобто , якщо радар розмістити за 5 км від лінії фронту -- він буде бачити міни за 19 км , а снаряди за 13 км , тобто повністю перекриває міномети і артилерію до 122мм

Крім того , якщо снаряди чи ракети летять з більших відстаней в зону роботи радара --- артилерія 152мм і РСЗВ --- то по шматку траєкторії можна визначити , звідки він прилетів , зробивши відповідний розрахунок , що теж закладено в програму. Це може бути і 50 км , і 100 км , і більше ,

І , в теорії , можуть обрізати саме цю функцію , щоб не вираховував , наприклад , далі 40 км .

З іншої сторони --- так можна отримувати інструментальні підтверждення обстрілів з території РФ , якщо вони будуть

Ще одна причина --- є тільки дві точки , де лінія фронту стикається з кордоном РФ , на решті лінії відстань від кордону перевищує заявлену дальнсть роботи станції . Крім того , радар можна перегнати , куди треба .

Коротше , через кілька тижнів радари будуть на полігоні , там і перевірять

Змінено користувачем Mykola81
  • +1 1
Опубліковано

Роман Донік

Вчора о 20:39 ·

Сегодня в районе Марьинки был минометный обстрел сепарами наших позиций.

Вчера сепарская бэха выехала, обстреляла Пески и уехала.

В среднем полтора десятка обстрелов из стрелкотни в день.

Российская сторона объединенного центра по контролю за прекращением огня, открыто говорит, что не контролирует подобные случаи и не имеет влияния на беспредельщиков.

Если вы серьезно верите в сказку, что нашим ребятам н позициях угрожают тюремными сроками за огонь в ответку, поздравляю, вас развели. Невозможно запретить людям провоевавшим 1,5 года стрелять в ответ. Просто делается это по уму. и насыпают будь здоров. Чтоб сепары не привыкали к безнаказанности. То, что говорится с экранов и то что там, немного разные вещи.

Сейчас россияне утрясают чтоб все, кто на той стороне, играли по их правилам.

Але є одне але... Каждый день до части сепаров начинает доходить что они пушечное мясо, никому не нужное в данный момент. Возврат в россию россиян через контракт в сирии.

Другим билеты не предусмотрены.

Есть ли перемирие? Есть. Все обстрелы носят стихийный характер.

Почему мы делаем вид, что нам это выгодно? Потому что есть хорошие шансы на успех. Потому что сегодня, по сегодняшним исходным (что россия не лезет) нам нужно одно - контроль за границей.

Пока его нет и пока есть подкормка, имеем 30-40 тысяч штыков активного военного сопротивления в надежде на что-то. Если границу перекроют, не будет ни надежды, ни БК, ни денег. В течении полу года бевиков передавят малыми группками. Будет выгоднее сдаться и сесть в тюрьму.

И каждый день, все больше боевиков это понимают. Их программа минимум - спровоцировать нас на ответку так, чтоб зафиксировать нарушения. Но мы уже больше года в эти игры играем, научились.

К сожалению, вряд ли обойдется без потерь. И обстрелы и ДРГ, и подрывы.

И единственное что можно сделать, это сцепить зубы и продолжать делать начатое и работающее.

Просто знайте, что все будет хорошо. А если совсем худо и волна паники и зрады захлестнет, сделайте упражнение на расслабление - помогите армии. война то еще идет)

Война продолжается. Все по прежнему. Ребята нуждаются в нашей помощи. Как бы нам не хотелось, но еще не конец. Еще не победа.

Опубліковано

То час братись за реальні реформи?

Рефо́рма (лат. reform – перетворюю, змінюю, франц. réforme ) — комплекс заходів, яким запроваджуються такі нові умови діяльності в сфері суспільних відносин, які не змінюють основ (перш за все, економічних) системи суспільних відносин, але призводять до викорінення негативних суспільних явищ, які за попередніх умов народилися й розквітли. Новий стан вводиться законодавчим шляхом. Процес реформування суспільства або окремої його сфери здійснюється владою за умови неможливості при наявному стані суспільства мати позитивний розвиток країни або сфери суспільної діяльності.
  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано (змінено)

BARAKUDA, з того що ти написав то в миргороді не 6 боєготових СУ-27 а 9.

6 боеготовых Су-27 – 27, 52, 45, 46, 100, 101 и три Су-27УБ (№ 73, 74, 75).

Далі із тих що в Миргороді були на зберіганні в минулому році на заводі було відремонтовано як мінімум два, це борти 33 і 54

IkoGXXwWrl4.jpg

12096405_1029899513697106_1835584579164506446_n.jpg?oh=e62e12f0255ca89989858cd3bd22f0e3&oe=56C3CC37

Також пишуть що другий борт, з тих що Порох передав має номер 50 (тут інформація неточна, треба перевіряти), тобто ще один з тих що в Миргороді стояли на консервації.

Враховуючи ті номери, які попадали в ЗМІ на сьогоднішній день маєм близько 20 - 25 (15 номер засвітився в польотах, тому невиключено, що 01, 02, 04, 05, 06 тоже в строю) Су-27, та інформація щодо відновлення до кінця 2017 року Су-27 та доведення до 40 одиниць цілком відповідає ремонту до 7 одиниць на рік.

Змінено користувачем Liontiger
Опубліковано

Су-27 + Миг-29 близько 40 шт боєготових зараз

Су-27 + Миг-29 більше 50 шт боєготових зараз, плюс відновлення починають думати де взяти пілотів, деяким пілотам зараз більше 50 років (призвані по мобілізації), раніше не одна медична комісія не допустила би до польотів, але молодь тепер потрібно готувати не один рік, тому йде тенденція перевищення кількості літаків над кількістю пілотів.

Опубліковано

Немає 50 , більш того , не факт , що є реальних 40 .

Пілотів вистачає

деяким пілотам зараз більше 50 років (призвані по мобілізації),

Викинь ту траву , на винищувач таких не садять , тільки на транспортники

Опубліковано (змінено)

Немає 50 , більш того , не факт , що є реальних 40 .

Пілотів вистачає

деяким пілотам зараз більше 50 років (призвані по мобілізації),

Викинь ту траву , на винищувач таких не садять , тільки на транспортники

Взагальному всіх бойових літаків буде від 60 до 75 одиниць (Су-27, Су-25, Су-24, Міг-29), одиниць 55 можу дати по номерам, ті що засвітились в ЗМІ, але були такі, яких на фото немає.

54-летний подполковник Борис Бойправ, летчик 1 класса, 20 лет назад уволился из Вооруженных Сил Украины. С началом известных событий, он мобилизовался в Вооруженные Силы Украины во второй раз. Военно-летная комиссия вынесла решение: "К лётной службе годен". После прохождения подготовки был отправлен на службу в Севастопольскую бригаду тактической авиации, которая сейчас дислоцируется в Николаеве. В апреле 2015 года он совершил свой первый самостоятельный полет на МиГ-29.

post-20330-0-90048100-1445852628_thumb.p

Змінено користувачем Liontiger

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...