Перейти до змісту

Війна, ч 3 (дай Бог остання й переможна)


MANJAK11

Рекомендовані повідомлення

як можна відмовлятись від такого?

думаю ніхто і не відмовлявся, думали дати а Обама не дозволив, щоб не злити карлика...

а перевчитись на F-18 не так і складно для льотчиків які можуть літати на нашому хламі 70х років, це всеодно що пересісти з москаля на мерседес.

  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 18,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Дуже дорого виходить те навчання , причому , не факт , що літаки такі в нас будуть

ну по логіці речей, якщо бескоштовно літаки надавали, то може б й вчили б безкоштовно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Группа Ленинград & Правый Сектор -Москва по ком звонят твои колокола

https://www.youtube.com/watch?v=WT4qdeoOD8Q#t=59

Змінено користувачем Skorpio76
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже дорого виходить те навчання , причому , не факт , що літаки такі в нас будуть

ну по логіці речей, якщо бескоштовно літаки надавали, то може б й вчили б безкоштовно

Ой , не безкоштовно б передавали , а продавали б по остаточній ціні , а вона не маленька . Новий Ф-18 під 70 лямів вартує .

Самий новий канадець 1988 року

Крім того , треба сумістну зброю , з нашого нічого не підходить , навіть бомби

Треба вчити техніків , а це довше , ніж льотчиків , і техніків треба набагато більше , ніж пілотів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

коротше кажучи і на халяву- то гемор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну, на польських танках і бтрах простіше буде навчитись їздити, ніж на Ф-18 літати )

David Braun added 15 new photos.

3 год ·

Когда мы только начинали проект www.narodniy.org.ua моей розовой мечтой была покупка танка. И вот в понедельник, уже буднично собираюсь заниматься данной проблемой, причем это уже совершенно не кажется чем-то утопичным .

Продолжаем ревизию польских складов вооружения.

Тут действительно есть чем поживиться. Цены более чем умеренные. Мы уже привозили оттуда военные грузовики, теперь есть мысль БТРы и Танки начать возить.

В понедельник пойду в Укроборонпром говорить про документы.

131878_4910736823693_3353756659031116960_o.jpg

1271382_4910736863694_2253806544894555072_o.jpg

10448236_4910736703690_6490333052224659170_n.jpg?oh=a7343fa20e2368b7ce9fadc91233c49f&oe=54D7DE67&__gda__=1427637384_621acd7a5c0fc6faad6406710ab7caa9

1538757_4910736663689_6995053759282103284_n.jpg?oh=ba6b4ca350562fffea7ef600ec58836d&oe=55166E83

9482_4910736783692_8075492072093838486_n.jpg?oh=f842359e816499a279384a3dd5260b4b&oe=551D0F65&__gda__=1427361788_3e9cea79da0a9d556613a4376a3ad98b

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так у поляків клони техніки часів СРСР , тут і вчитися не треба

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага Ф-18 передадуть голі і босі.

Така техніка списується, а навіщо склади з з/ч чисто під них, а авібомби і ракети навіщо без літаків??

Одне питання системи розпізнань свій чужий. Тут можуть бути ньюанси.

Але я не вірю що халява і всеодно гемор, швидше схоже на продовження існуючих умов (війни) як надовше, тобто щоб хлопці не вертались в Київ. Бо рік назад громадян з палками не змогли загнати в стойло, а тут вже прокурені хлопакі...

"А давайте зачекаємо поки останій БТР/Танк/Літак советськой епохи буде розбито і тільки тоді будемо міняти стандарт", - слова Пороха на початку 2015р., коли вж весь світ буде пропонувати техніку Нам!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви б хоч з пілотами живими поспілкувались, чи як :)

Навіть на той літак, який ти пілотував і не сідав за штурвал рік-два тебе не пустять без підготовки в 1,5-2 місяці і це одиночний виліт, групою - ще довше. Що вже говорити про невідому систему іншого літака.

Кому цікаво - погугліть як СРСР передавав літаки дружнім державам і які були проблеми і як ці проблеми вирішували своїми рідними льотчиками...

ЗІ а свій-чужий перешиваєця на літаку, точніше міняєця блок розпізнавання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

keepo,Згоден з вами,але колись починати потрібно.І не набагато перебільшують ті,хто каже,що прийдеться нам жити як євреям в Ізраїлі.А авіацію ми самі не побудуємо,то треба на Беушці західній вчитися.Колись сперечалися скільки коштує вивчити класного пілота,то мене гугл завів на форум військових льотчиків рашкі. Багато цікавого начитався,прийщли до висновку,коштує десь стільки золота,як вага самого пілота.Там все обосновано і в вартісь включали ракети,,що би тренуватися і багато іншого.Перевчити меньше,але все одно дорого.Якщо летальну зброю не дають,то хоч на шару молодих пілотів і технарів хай вчать

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Донецке раздали гуманитарку, якобы из гумконвоя из России.

8sdtO.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗМІ: головний продюсер інформагентства Кисельова «Росія сьогодні» повісився у ванній

У столиці Російської Федерації Москві покінчив із життям журналіст Антон Костилев керівник продюсерського центру російського інформагентства Дмитра Кисельова та одного з головних рупорів Кремля «Росія сьогодні».

Як повідомляє російське видання Lifenews з посиланням на джерела в правоохоронних органах, чоловіка знайшли у ванній кімнаті його родичі.

Продюсер видання «Росія сьогодні» повісився на трубі гарячого опалення за допомогою свого брючного ременя, повідомляє видання.

Як інформують джерела в правоохоронних органах Москви, передсмертної записки Костилев не залишив. За словами рідних і близьких, останнім часом чоловік перебував у пригніченому й депресивному стані.

Як повідомляється, головним продюсером РИА Новости, а потім і МИА «Росия сегодня» Дмитро Костилев став у липні 2013 року.

До його обов'язків входило «виведення медіаресурсів, що належать групі, на новий якісний рівень, створення сучасних спецпроектів до сочинської Олімпіади, просування і розвиток спецпроектів медіахолдингу на міжнародній арені».

До цього журналіст співпрацював з багатьма виданнями й обіймав високі пости в багатьох інтернет-ЗМІ.

  • +1 2
  • -1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага Ф-18 передадуть голі і босі.

Така техніка списується, а навіщо склади з з/ч чисто під них, а авібомби і ракети навіщо без літаків??

Складів з.ч . нема , як таких , там трохи інший підхід .

Бомби і ракети підходять до будь-яких літаків нато , навіщо їх викидати ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Sergii Ivanov

На "Дожде" Ксения Анатольевна Собчак в очка-"лисичках" и пунцовых губах флиртует с российским террористом Бородаем, на совести которого смерти сотен украинских военных и мирных жителей.

Прошу впечатлительных читателей сразу не гнать волну и не упрекать меня в экстремизме, но у меня имеется очень неприятный вопрос в этой связи.

Предположим, завтра или через месяц кто-то из украинцев, потерявших в том числе и благодаря Бородаю близких родственников, взорвёт, например, метро "Охотный ряд", ФСБ или Останкино. Давайте сугубо гипотетически представим себе эту ситуацию: разрушенные здания, обгоревшие трупы, испуганные, в момент утратившие свою пресловутую спесь москвичи.

Проходит месяц. В эфире одного из украинских каналов выходит авторская программа кого-нибудь из популярных украинских телеведущих развлекательного формата - допустим, Кати Осадчей или Ольги Фреймут, которые, хихикая и кокетничая, берут интервью у того самого взрывника. А он, отсвечивая вальяжной чеширской улыбкой, рассказывает в подробностях, как тротил разрывал в клочья российских граждан и утверждает, что таким образом он этой самой России помог.

Вы можете себе такое представить? Я лично нет. И не потому, что питаю какие-то иллюзии в отношении запредельной моральности нашего телевидения, нет. Просто украинское общество НЕ ВОСПРИМЕТ такую информацию. Любой, даже самый законченный циник вроде меня скажет: "Хорош пороть хуйню, людьми оставайтесь".

Но это - в Украине.

А у нашего безумного соседа подобные телеснаффы - за положняк. Все всем довольны. Очень довольны. Ведущая в студии радуется убийце, убийца отвечает ей взаимностью. Зрители писаются от счастья.

Это Россия, котики. Территория перфектного, абсолютного зла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже дорого виходить те навчання , причому , не факт , що літаки такі в нас будуть

ну по логіці речей, якщо бескоштовно літаки надавали, то може б й вчили б безкоштовно

Ой , не безкоштовно б передавали , а продавали б по остаточній ціні , а вона не маленька . Новий Ф-18 під 70 лямів вартує .

Самий новий канадець 1988 року

Крім того , треба сумістну зброю , з нашого нічого не підходить , навіть бомби

Треба вчити техніків , а це довше , ніж льотчиків , і техніків треба набагато більше , ніж пілотів

З техніками якраз найменше проблем, більшість систем совітських літаків тупо скопійовані з американських, навіть сервісні роз"єми для підключення техніки і розміщення лючків на літаку однакові, а експлуатація не дорожче ніж наших і пального бере вдвоє менше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо кацапи розгорнули там пво то толку з тих літаків тепер, тим більше в короткостроковій перспективі. краще вкладатись в безпілотники для артилерії.

Змінено користувачем alexvvv
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А бойові безпілотники, що здатні завдавати авіаударів використовують?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже дорого виходить те навчання , причому , не факт , що літаки такі в нас будуть

ну по логіці речей, якщо бескоштовно літаки надавали, то може б й вчили б безкоштовно

Ой , не безкоштовно б передавали , а продавали б по остаточній ціні , а вона не маленька . Новий Ф-18 під 70 лямів вартує .

Самий новий канадець 1988 року

Крім того , треба сумістну зброю , з нашого нічого не підходить , навіть бомби

Треба вчити техніків , а це довше , ніж льотчиків , і техніків треба набагато більше , ніж пілотів

З техніками якраз найменше проблем, більшість систем совітських літаків тупо скопійовані з американських, навіть сервісні роз"єми для підключення техніки і розміщення лючків на літаку однакові, а експлуатація не дорожче ніж наших і пального бере вдвоє менше.

:_07:

Я це збережу

Змінено користувачем Mykola81
  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Юрий Бирюков

4 хв. ·

Итак, когда-то там в прошлом Министерству Обороны предложили Макдоннел-Дуглас F/A-18. Канада предложила, ага. А мы отказались. И теперь нормальных людей в голове царапается вопрос - WTF?! А у вышиваты мозг вообще закипает. Ага.

Цитата из Википедии: "Макдоннел-Дуглас F/A-18 (англ. McDonnel Douglas F/A-18 Hornet (рус. шершень, произносится «Хорнет») — американский палубный истребитель-бомбардировщик и штурмовик, разработанный в 1970-х годах."

Надеюсь, что слово "палубный" никого не смущает, да?

И ведь интервью-то мало кто посмотрел. И фразу до конца не дослушал. И не вдумался в то, что от предложения отказались (ну, там другие самолеты были) абсолютно обоснованно! Потому что это правда - мы не в состоянии себе позволить такие самолеты! Не сможем оплачивать их обслуживание! Не сможем их заряжать (нечем), не сможем поддерживать (нечем и некем). А кто на них летать будет? А где у нас есть комплексы сопровождения полетов? А диспетчера? А РЭБ и ПВО?

Если старенькому пенсионеру предложить пересесть с Жигулей на Мазерати - толку много будет?

Вопрос о переходе на западные стандарты, на западные калибры, на западную технику - вопрос для нас актуальный в перспективе, а не сейчас. Сейчас начинать надо с трусов и носков, с формы, с палаток и спальников, с колесной техники.

И так, шаг за шагом, лента за лентой.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Французьких правих спонсорує Росія. Все таємне стає явним.

Французский правый «Национальный фронт», лидером которого является Марин Ле Пен, получил кредит в 9 миллионов евро от Первого Чешско-Российского банка. Об этом заявил казначей партии Валлеран Сен-Жюст, сообщает Lenta.ru со ссылкой на Agence France-Presse.

Сен-Жюст подтвердил агентству информацию издания Mediapart о соглашении с банком, которое было заключено еще в сентябре. По его словам, «Национальный фронт» уже получил первую часть кредита в размере 2 миллионов евро. При этом казначей отметил, что партия уже давно ищет источник финансирования избирательных компаний, и регулярно получает категорические отказы со стороны банков Франции и других стран Европы.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А бойові безпілотники, що здатні завдавати авіаударів використовують?

Так такими без пілотниками теж керують пілоти висоеого класу.Та й ще перевчаються довго.Це не компьютерна гра,там все дуже серезно.Так і навігація їх іде через супутники.Це дуже-дуже дорого.А це взагалі шедевр**З техніками якраз найменше проблем, більшість систем совітських літаків тупо скопійовані з американських, навіть сервісні роз"єми для підключення техніки і розміщення лючків на літаку однакові, а експлуатація не дорожче ніж наших і пального бере вдвоє менше.** Змінено користувачем ig_rok
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для таких безпілотників дуже серйозна перешкода це станції РЕБ, яких москалі вже втигли понатикати на донбасі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Складів з.ч . нема , як таких , там трохи інший підхід .

Бомби і ракети підходять до будь-яких літаків нато , навіщо їх викидати ?

А як на авіаносці ремонтують, доукомплектовують чи в Іраці на Аеродромі?? Маленький заводик???

А навіщо Ф-18 списувати разом з усіма бомбами?? Бомба мусить обслуговуватись, бомба устаріває, бомбу немає куди використати. А навіщо американці, британці і т.п. взагалі зброю залишають в зоні конфлікту???

Бо там все рахується, кожна копійка і приймаються зважені рішення. Вчити пілотів треба було ще в березні, вже б 50% часу пройшло. Війна не на один рік, а можливо на десятиліття. Ми не Прибалти, на яких можна махнути, без Нас Рашка загнеться.

А взагалі по поводу пілотів, допомоги і т.п. Вєтнамі селюки літали на мігах?? Чи в них був час селюка обучити?? Літав РУзьке Ванько і успішно рвали Фантоми, поки ті не взяли на озброєння ракети. Чому Ви не думаєте, що за нас будуть літати контрактники-добровольці канадці. Хуйло навязав новий формат, скоро на ньому будуть всі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З техніками якраз найменше проблем, більшість систем совітських літаків тупо скопійовані з американських, навіть сервісні роз"єми для підключення техніки і розміщення лючків на літаку однакові, а експлуатація не дорожче ніж наших і пального бере вдвоє менше.

Та що ви кажете? Мій покійний дідусь, який 40 років проробив на нашому авіазаводі, розсміявся би з ваших слів. Для ремонтників чи обслуговуючого персоналу навіть перехід на техніку нового покоління був важким завданням, навчання йшло не один місяць. А тут - зовсім чужа іноземна техніка.

Я мав на увазі обслуговування справних літаків аеродромними службами а не капремонт на заводі, аеродромна техніка адаптована і стандартна у всьому світі. А заводам всеодно прийдеться переходити на нову техніку з часом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Складів з.ч . нема , як таких , там трохи інший підхід .

Бомби і ракети підходять до будь-яких літаків нато , навіщо їх викидати ?

А як на авіаносці ремонтують, доукомплектовують чи в Іраці на Аеродромі?? Маленький заводик???

А навіщо Ф-18 списувати разом з усіма бомбами?? Бомба мусить обслуговуватись, бомба устаріває, бомбу немає куди використати. А навіщо американці, британці і т.п. взагалі зброю залишають в зоні конфлікту???

На авіаносці не ремонтують літаки , а обслуговують . Це велика різниця . Двигуни туди привозять і на місці міняють . Брео теж міняють блоками або гонять на завод , якщо такий ремонт неможливий .

Бомба може лежать десятки років , нічого їй не буде . Їсти не просить .

Техніку лишають дружнім силам , коли її дешевше кинути , ніж вивозити . Причому , все більш-менш нормальне вони вивозять . Кидають , в основному , танспорт -- джипи , мрапи і т.п.

З техніками якраз найменше проблем, більшість систем совітських літаків тупо скопійовані з американських, навіть сервісні роз"єми для підключення техніки і розміщення лючків на літаку однакові, а експлуатація не дорожче ніж наших і пального бере вдвоє менше.

Та що ви кажете? Мій покійний дідусь, який 40 років проробив на нашому авіазаводі, розсміявся би з ваших слів. Для ремонтників чи обслуговуючого персоналу навіть перехід на техніку нового покоління був важким завданням, навчання йшло не один місяць. А тут - зовсім чужа іноземна техніка.

Я мав на увазі обслуговування справних літаків аеродромними службами а не капремонт на заводі, аеродромна техніка адаптована і стандартна у всьому світі. А заводам всеодно прийдеться переходити на нову техніку з часом.

Чоловіче , адаптована техніка на цивільних аеродромах , а не на військових

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...