Перейти до змісту

Візор Чухрій С.С.


reVIZORchik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Реально просрав. Розвивались на рівні фотакому, але фотаком був лише в районах 33 і 40 кварталу, а візор на львівській і до центру.. Перші хто почав використовувати отоволокно, і за 10 років так скатитися. Навіть сайти компанії не оновлюються. Це треба бути абсолютно бездарним керівником. Виїзджають лише на старих клієнтах поки що.

  • Відповідей 122
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Мені шкода таку компанію, хоча відношення ніякого я не мав до неї, просто відкрити Луцьку й потім області інтернет - це було дійсно супер круто, але навіть тупізна не скооперувалась з аверсом по коксу роздавати інет всім, тим паче в аверса обладнання для цього було.

Опубліковано

Да..., навіть укртелеком йому в конкуренти не впирався (по інтернету на той час). Та й спеціалістів, як-не-як, теж намало звідти вийшло. Нехай не спеціалістів в повному розумінні слова, але хлопців, які отримали крім теорії нормальну дозу практики і стали не просто теоретиками, що теж варте... Але.. все, що не хоче розвиватися, приречене на вимирання... Статика в цій галузі неприємлема.

Короче, враження таке, що поминки...

Опубліковано

Візор не розвивався. Таке відчуття було, що їхній початкровий крок - то апогей того, що вони можуть запропонувати клієнту. Тех підтримка тупо морозилась і не брала трубки у вихідні дні (якщо вона взагалі була). То просто провал. До них навіть ходили із спілки захисту прав споживачів (хто був на світлані - той пам'ятає). Впливу, видно, мало було.

Опубліковано

У каждого провайдера есть достоинства и недостатки, а соответсвенно довольные и недовольные клиенты. Но визор, заслуживает особого "внимания" , особнно его "чуткий и воспитанный" коллектив, но они не виноваты - зарплата такая :). При первой возможности ушел от них дома и как появится такая же возможность с моим офисом, я тоже перейду к другому провайдеру. Не претендую на истину, лично мой опыт.

  • Адміністратори
Опубліковано

Реально просрав. Розвивались на рівні фотакому, але фотаком був лише в районах 33 і 40 кварталу, а візор на львівській і до центру.. Перші хто почав використовувати отоволокно, і за 10 років так скатитися. Навіть сайти компанії не оновлюються. Це треба бути абсолютно бездарним керівником. Виїзджають лише на старих клієнтах поки що.

На рахунок оптики суцільна брехня.

СС можливо перший хто почав вішати волокно на стовпи в Луцьку.

На той час у Фотакома уже було побудоване оптоволоконне кільце по Луцьку в телекомунікаційній каналізації.

Опубліковано

Реально просрав. Розвивались на рівні фотакому, але фотаком був лише в районах 33 і 40 кварталу, а візор на львівській і до центру.. Перші хто почав використовувати отоволокно, і за 10 років так скатитися. Навіть сайти компанії не оновлюються. Це треба бути абсолютно бездарним керівником. Виїзджають лише на старих клієнтах поки що.

Фотаком існував до 2006 року, отже порівння станом насьогодні недоречне! Станом на 2006 рік, розклад був зовсім інший, хоча, погоджуюсь, здається, що фотаком розвивався динамічніше. Який розклад був би далі (якби не викупив Датагруп) - ми ніколи не взнаємо.

Опубліковано

На рахунок оптики суцільна брехня.

СС можливо перший хто почав вішати волокно на стовпи в Луцьку.

На той час у Фотакома уже було побудоване оптоволоконне кільце по Луцьку в телекомунікаційній каналізації.

То був погляд юзера) Єдині конкуренти тоді - фотаком і візор. Фотаком тепер частина датагрупу, а візор.. То лай.. візор.

Фотаком існував до 2006 року, отже порівння станом насьогодні недоречне! Станом на 2006 рік, розклад був зовсім інший, хоча, погоджуюсь, здається, що фотаком розвивався динамічніше. Який розклад був би далі (якби не викупив Датагруп) - ми ніколи не взнаємо.

Говорячи про фотаком, в перспективі я мав на увазі датагруп. Візор спокійно міг конкурувати з датагрупом, багатох спеціалістів я знаю особисто. Керівництво гє.. Ось і все.

Опубліковано

Візор - це перша компанія в Луцьку яка відкрила Інтернет, далі були Інфоком та всі інші.

Команда спеців самоучок так була толкова, але просто кервництво думало що капуста буде залітати завжди, а не так сталось, як гадалось, тому все пішло куди пішло.

Коли був Фотаком то не було таких косяків коли купив Датагруп, в мене працювало все чудово просто, як прийшов Датагруп я пішов до Київстар, коли він почав лагати пішов до Айрбайтс і не шкодую.

Опубліковано

А я думаю що це закономірний процес глобалізації, викупили би все рівно, правда напевно дорожче.

Коли був Фотаком то не було таких косяків коли купив Датагруп

Навалом було косяків, на діал апі, і справа не в моєму підключенні (воно було хороше, проводка нова). Та і практикою доведено - через ті самі проводи підключався до діал апу Інфокому, і підключення не рвало кожні пів години, і ще бонусом була біла IP адреса.

Так що ви зеленим розповідайте чого там не було )

Опубліковано

я живу на 33 кварталі, в мене були всі провайдери які там були можливі, і скажу що Фотаком був кращим за всі інші...

Опубліковано

Ребята, ми побачим ще не одну смерть компанії. В цьому немає нічого поганого і нічого хорошого, це просто факт. Немає нічого вічного. Де зараз титан Нокіа? І це з їхніми аналітиками, а тут усього-навсього Чухрій, з власною чуйкою, яка підвела.\

А що тепер з доменом lutsk.ua?

Опубліковано

Я така зла, що нема меж моїй злості.

Відключили нам сайт і відповідно електронку на lutsk.ua, аргументуючи неоплатою. Без попереджень.

Вчора вранці все оформили, оплатили і повідомили про оплату.

До цієї миті все відключено.

Претензії відверто ігнорять. Дівчина, яка відповідає на телефонні дзвінки, аргументує тим, що вона за це не відповідає. Номер телефону людини, яка відповідає за цю роботу вона надати не може. Чого? Бо не може.

....

яка я зла

Замовники, які не можуть надіслати нам листи,теж не в захваті.

Не Візор, а свині.

Опубліковано

Я така зла, що нема меж моїй злості.

Відключили нам сайт і відповідно електронку на lutsk.ua, аргументуючи неоплатою. Без попереджень.

Вчора вранці все оформили, оплатили і повідомили про оплату.

До цієї миті все відключено.

Претензії відверто ігнорять. Дівчина, яка відповідає на телефонні дзвінки, аргументує тим, що вона за це не відповідає. Номер телефону людини, яка відповідає за цю роботу вона надати не може. Чого? Бо не може.

....

яка я зла

Замовники, які не можуть надіслати нам листи,теж не в захваті.

Не Візор, а свині.

Аналогічна ситуація з одним із моїх клієнтів. Відключили без попередження. Правда після розмови по телефону включили назад. Сьогодні хотів закрити юридичні деталі. Сайт nic.lutsk.ua "лежить", договір завантажити не можу, по телефону пообіцяли, що адміністратор передзвонить найближчим часом. Пройшло вже 3 години...

Опубліковано

Аналаогічна ситуація з одним із моїх клієнтів. Відключили без попередження. Правда після розмови по телефону включили назад. Сьогодні хотів закрити юридичні деталі. Сайт nic.lutsk.ua "лежить", договір завантажити не можу, по телефону пообіцяли, що адміністратор передзвонить найближчим часом. Пройшло вже 3 години...

пройшло 3 години... теж дзвінка нема

Що порадите робити, любі форумчани???

Наш сайт/електронка лежить. Поточні проекти, відповідно, зависли.

ппц

Опубліковано

така ж лажа

методом гугління надибав телефончики чувака, який на візорі то все робить

трубку взяв, але сказав що буде на роботі десь після третьої

після прохань все таки поправити пошвидше, сказав що спробує, але нічого не обіцяє

Поправив.... тепер непонятна ір прив"язана до доменного імені, а мх немає взагалі.

Тубку уужо не бере

Питання - накуа було так робити?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...