Перейти до змісту

"Пакращення" від нової влади.


Dean

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
20 хвилин тому, nickel сказано:

З його слів, Укрзалізниця не змогла виділити достатньо кошті на ремонт. Я не спец, тому цитую того, хто розбирається краще за мене. Але я сильно сумніваюся, що ти більший спец по локомотивам за мене. Зате в тебе немає навіть краплі сумніву, що Петя все робить правильно. Час розставить все на свої місця. Дай боже, щоб вони не стали хюндаями.

 

Скажу так, багато чого уже зроблено і робиться.

Хотілося б більшого і швидше, але треба розуміти умови і реальність

Опубліковано
1 минуту назад, rl72 сказал:

Скажу так, багато чого уже зроблено і робиться.

Хотілося б більшого і швидше, але треба розуміти умови і реальність

З моєї колокольні бачиться так:

Дуже мало зроблено, набагато менше ніж можна було зробити за цей час.

Та й те що робиться, в багатьох випадках робиться лише після чарівного копня, чи то від народу чи то від МВФ.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
56 минут назад, rl72 сказал:

У мого батька є Москвич412ие. Десь такого віку і стану як ті тепловози.

Модернізуєш мені його до рівня хоча б нового ланоса?

 

нах здати на брухт його...

а краще  взяти кредит, купити спорткар за 1млн евро і кататись на ньому в село по гриби і тд... 

розпідорити його за 5 поїздок і потім чесати репу...  і віддавати той кредит ще 5 поколіннями..

зато 5 поїздок і яких огогого!!! 

 

Логіка десь була.. була.. була.. 

була там де зрівнювати держ закупівлі, держ сектор і москвич з ланосом простих смертних... 

 

і ше одна "перемога" заключається в тому, що тих грошей, 100500%  "не хватило би" на модернізацію і підгонку нашого сектора для випуску тих магістральних "паравозів" .

Крюковскій жде така сама "Пєремога" як і наш ЛуАЗ.. коли його викупив Богдан! 

 

Змінено користувачем HelloBoy
  • +1 1
Опубліковано
7 часов назад, HelloBoy сказал:

Крюковскій жде така сама "Пєремога" як і наш ЛуАЗ.. коли його викупив Богдан! 

Поясни. А то мені здається, що виробників тролейбусів вже достатньо в Україні. 

І якби не Богдан, то вже б ЛуАЗ був би порізаний і був би в оренді під склади, адреналін чи якийсь університет.

  • +1 1
Опубліковано
On 26.02.2018 at 12:59, ForZa сказано:

Гарно анонсували...

"Укрзалізниця" хоче купити 30 тепловозів у 2018 році

А от що за тим всім стоїть - нічого не кажуть...

 

Цитувати

Известный журналист Александр Дубинский

 

це той що з 1+1? так, так відомий. маніпуляціями, якщо б не сказати брехнею. але ж то таке, хто ж після відомого журналіста буде перевіряти. сказав, що МО закупляє буряк столовий для армії по 19 грн. і всі вірять. зрада, бариги, крадуть.

 

і лише одиницям цікаво, що це "буряк столовий, готовий до вживання", а звичайний буряк в прайсі на одну строку нижче і на 10 грн. дешевше.

 

 

Опубліковано
11 хвилин тому, rl72 сказано:

це той що з 1+1?

нещодавно, був репортаж, як скручувати лічильники якраз від Дубинського.

Опубліковано
5 часов назад, volks сказал:

Поясни. А то мені здається, що виробників тролейбусів вже достатньо в Україні. 

І якби не Богдан, то вже б ЛуАЗ був би порізаний і був би в оренді під склади, адреналін чи якийсь університет.

Тобто  маючи на ЛуАЗі  майже 80% "потужностей" для виробництва автомобіля, і здавши то всьо на метал(станки, преса) і зробивши "викруткове" виробництво, то явно господарський підхід до справи...

 

Так все важко, нічого легкого не буває, проте раз "напрягтись" і зробити  на 90-95% шось своє, цим самим "зробити круговорот грошей в країні" 

але ж ні, навіщо щось думати, краще закупити за бугром, відмити грошей, залучити "фахівців" для навачання наших "фахівців" закупити "уйму"  всяких "спец приблуд" для обслуговування 

а потім виявитися шо воно нах не вигідно, і не доцільно подальше використання...

 

Зовсім інше діло, якби, наш президент сказав шо мол закупляємо ЗАСОБИ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА власних "паравозів"  оце зовсім інша справа...

Ну не вірю я, що за ті "бабкі" не можна було б щось у нас на Україні придумати....

  • +1 2
Опубліковано
10 минут назад, HelloBoy сказал:

Тобто  маючи на ЛуАЗі  майже 80% "потужностей" для виробництва автомобіля, і здавши то всьо на метал(станки, преса) і зробивши "викруткове" виробництво, то явно господарський підхід до справи...

А що ЛуАЗ робив сам на автозаводі? Двигуни, редуктора, кпп, колеса, крісла?

12 минут назад, HelloBoy сказал:

Так все важко, нічого легкого не буває, проте раз "напрягтись" і зробити  на 90-95% шось своє, цим самим "зробити круговорот грошей в країні" 

Звичайно, що краще, але то треба вміти зробити. 

Опубліковано

У нас ще є проблема кадрів. Мало закупити обладнання - потрібно мати навчених, кваліфікованих та мотивованих працівників, що зможуть ефективно та відповідально працювати на ньому. У нас навіть на приватних фірмах не зовсім розумно чинять з ключовими спеціалістами. Яскравий приклад Модерн - пішло багато гарних спеціалістів. А в наш час ще й багато толкових виїхало. З ким працювати?

Опубліковано
9 минут назад, sergkots сказал:

У нас ще є проблема кадрів. Мало закупити обладнання - потрібно мати навчених, кваліфікованих та мотивованих працівників, що зможуть ефективно та відповідально працювати на ньому

Он ЗАЗ закупив і організував повний цикл. І двигуни сам робить. А толку, якщо їхня продукція неконкурентозможна

Опубліковано
18 минут назад, volks сказал:

Он ЗАЗ закупив і організував повний цикл. І двигуни сам робить. А толку, якщо їхня продукція неконкурентозможна

Ну як ланос може конкурувати з теслою чи бмв?

 

Опубліковано
46 минут назад, kroha сказал:

Ну як ланос може конкурувати з теслою чи бмв?

 

А чьо не відразу з ролсом і бентлі?

  • +1 1
Опубліковано
2 годин тому, kroha сказано:

Ну як ланос може конкурувати з теслою чи бмв?

 

Варто порівнювати з автомобілем такого ж класу та комплектації. Це певно буде VW Polo sedan в базовій комплектації або рено логан. 

  • +1 1
Опубліковано
6 минут назад, sergkots сказал:

Варто порівнювати з автомобілем такого ж класу та комплектації. Це певно буде VW Polo sedan в базовій комплектації або рено логан. 

І корейці. Акцент і Ріо. Вони в цьому класі рулять. А також 301 пиж і сітроєн.

Опубліковано

Якщо не брати до увагі металолом на "католіцких" номерах, то яка адекватна заміна Ланосу ?  

шо за ці гроші з нового, можна купити?!

Опубліковано
14 минут назад, HelloBoy сказал:

Якщо не брати до увагі металолом на "католіцких" номерах, то яка адекватна заміна Ланосу ?  

шо за ці гроші з нового, можна купити?!

Так Ланос - це той самий тепловоз GE через декілька десятиліть.

Опубліковано
14 минут назад, HelloBoy сказал:

Якщо не брати до увагі металолом на "католіцких" номерах, то яка адекватна заміна Ланосу ?  

шо за ці гроші з нового, можна купити?!

Так Ланос - це той самий тепловоз GE через декілька десятиліть.

Опубліковано
2 часа назад, volks сказал:

А чьо не відразу з ролсом і бентлі?

Ага,люди вже випускають вантажівки які 800 км проіжджають на заряді батареі,а ми ланоси

рівень!

Опубліковано
2 часа назад, volks сказал:

А чьо не відразу з ролсом і бентлі?

Ага,люди вже випускають вантажівки які 800 км проіжджають на заряді батареі,а ми ланоси

рівень!

Опубліковано
21 час назад, nickel сказал:

Хіба якщо будемо як китайці: купляти, перемальовувати і клєпати самі.

Або так. Підробки - це вчорашній день.

Geely стала крупнейшим акционером Mercedes-Benz

Цитата

Ли, состояние которого оценивается в $18 млрд, не скрывает, что Китай заинтересован в поглощении Daimler. Причем, по мнению аналитиков, в данном случае Поднебесную интересуют не столько прибыли европейского автопроизводителя, сколько наработанные технологии в области электрификации и гибридизации автомобилей.

 

Опубліковано

Це тільки говорить про мудрість влади: давайте ваші мільярди, вкладайте в нас, але Вольво залишився шведським, хоч і найбільший пакет у китаців (законодавство, мля!); міркую і німці так само з Даймлер-Бенцом можуть повестись: Бєнзін ваш, ідєї наши! ©

Опубліковано
54 минуты назад, Volyniaka сказал:

Вольво залишився шведським,

Залишається, тільки китайці отримують доступ до технологій і їхні джилі виходять на зовсім інший рівень.

Опубліковано
28 хвилин тому, volks сказано:

Залишається, тільки китайці отримують доступ до технологій і їхні джилі виходять на зовсім інший рівень.

1.Щодо технологій: звідки інфа (маю на увазі, що їм передається? Кострукція рами? Двигуна? так, це прописано в контракті. так його й  в інеті можна пошукати... Але ще жодної інновції шведи не віддали!).

2. щодо Джилі: поки скромно промовчу (час покаже, хоча... див про Чері), але вже Чері та ГретВоли (Джипяра хоть куда! )) ) китайські, які було заполонили наші дороги кілька років тому, злиняли з наших доріг, як вітчизняний асфальт по весні. Кажуть в сервісах (може й брешуть) : ми їх навіть не розглядаємо до ремонту.

Опубліковано (змінено)
1 час назад, Volyniaka сказал:

ГретВоли (Джипяра хоть куда! ))

колись теж задумувався над покупкою, таки не страшна на вигляд машина, але коли трохи почитав профільний форум, де люди писали, з якими нюансами стикаются на перших десяти тисячах пробігу, зрозумів, що я стільки не заробляю, щоб утримувати таке авто :) 

Змінено користувачем MANJAK11
  • Ха-ха 2
  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...