Перейти до змісту

Інтернет від Воля


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 251
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
  В 23.11.2017 в 10:54, Соромітник сказав:

Прийшли майсри на мій виклик і зробили інет в одному кабінеті :) в другому відмовилися бо заявка була тільки на один... сусіди теж пішли лєсом. Пояснити дятлам що це з їхнього боку проблеми і всі без нета... не вдалося :) О*уїли і ми і сусіди... оформили ше по заявочці.

Показати  

Шановний а інші провайдери хіба не так працюють?

Чи майстри мають весь будинок(офіс) пройти і у кожного спитати чи все працює?

  В 23.11.2017 в 10:54, Соромітник сказав:

Подзвонив сказав що у мене в двох кабінетах нема інету і в сусідів по поверхах теж

Показати  

Коли поступає більше 3х заявок з одного будинку(офісу) то створюється заявка зовсім інша типу (це питання до того хто приймав заяку).

Технікі працюють по факту наявності заявки.

Опубліковано (змінено)

Ну, коли швидкість має бути 1 гігабіт, а реально є НЕстабільна х....ня від 270 до 90-100 мегабіт і адмін провайдера розповідає про "тестував ноутом прямо на порту, дає 270 з гаком, цн норм, бо НОУТ ЖЕ, СЛАБЕНЬКИЙ, НЕ ТЯГНЕ" - це таки або рідкісне технічне невігластво, або свідоме бл...дство!

Ота "НЕстабільна х....ня від 270 до 90-100 мегабіт"  - тестується на серваку з 2-ма ксеонами, 64 Гб пам'яті і інтелівською серверною мережевою... Вищенаведена конфігурація теж "не тягне"? Чи, може, медіаконвертер і роутер (Mikrotik, не D-Link за 300 грн.), які, поки був Airbites, "тягнули", аж пил стовбом стояв???

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
  В 01.12.2017 в 19:00, WILDCHILD сказав:

Шановний а інші провайдери хіба не так працюють?

Чи майстри мають весь будинок(офіс) пройти і у кожного спитати чи все працює?

Показати  

 

Уявіть собі що інші провайдери не так працюють. Коли відвалюється офісний центр то лише Воля здогадується брити з кожного клієнта по 100 грн. знаючи що це щось з їхнім же обладнанням.
Можливо так і Київстар робить чи Датагруп, ще не знаю. Але вдома перейшов на Київстар а офіс перекину на Датагруп.
І безпонтово захищати вашу шарашкіну контору, яка вже всім по всій країні все довела "якістю" і "сервісом".

  • +1 5
Опубліковано (змінено)

Коли на Датагрупі (оптика, 2 канали, пару років вже, міняти провайдера НЕ збираємось...) якась проблема - в 99% випадків все вирішується телефонним дзвінком, причому локальним, дуже рідко - на Київ, і ЧЕСНО визнають - "згоріло обладнання, за годину піднімемо". Все. Коли у Волі - починається квест - адміна немає, директора вааащє ніякого в Луцьку немає, "зараз тестують з Києва", "проблема є, яка  - ніхто не знає, чекайте". Для додзвону до оператора ТЕХПІДТРИМКИ - потрібно ВВЕСТИ СКАЗАТИ НЕ МАЮЧІЙ ВІДНОШЕННЯ ДО ТЕХПІДТРИМКИ СЕКРЕТАРЦІ-ПОВТОРЮШЦІ, НОМЕР ДОГОВОРУ (а то не пароль до сервака...), без того - тільки лінія для нових клієнтів... Не назвеш - ні адреси, ні айпішника, ні назви установи їм не достатньо. Якщо ти фізично не в місті і навіть не в області, вихідний день, впав доступ до сервака, яким купа людей і установ користується - то що робити? Замовляти гелікоптер, щоб номер подивитися? Чи бухгалтера на роботу гнати (якого теж може того... в місті немає)?

Але є "лайфхак" - дзвониш до "підключателів нових лохів", і в стилі "на Ви - ви...бу, висушу..." вимагаєш перемкнути на технарів.

Сервіс!

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано (змінено)
  В 01.12.2017 в 20:12, Соромітник сказав:

Можливо так і Київстар робить чи Датагруп, ще не знаю. Але вдома перейшов на Київстар а офіс перекину на Датагруп.

Показати  

Взнаєте повірте ( маю досвід )

 

  В 01.12.2017 в 20:12, Соромітник сказав:

І безпонтово захищати вашу шарашкіну контору

Показати  

Я не захищаю нікого а пишу так як воно є і тим більше вона не моя

 

Неподобається ідіть до іншого провайдера

Змінено користувачем WILDCHILD
Опубліковано
  В 01.12.2017 в 20:43, WILDCHILD сказав:

Неподобається ідіть до іншого провайдера

Показати  

Так більшість і робить. Я теж чекаю, коли закінчиться РБА, помучаюсь ще трішечки і спригну на КС. Більша частина моїх сусідів так і зробила. Дисконекти щотижня по 3-4 рази заколупали, та це: "в нас обладнання працює" і ігнор, що вже точно більше 3-х заявок постійно з будинку їх не іпьот, "записувати вам техніка на завтрв на вечір чи за 100 грн на сьогодні на вечір?" . Так що скоро адйос.

  • +1 1
Опубліковано
  В 01.12.2017 в 20:43, WILDCHILD сказав:

Неподобається ідіть до іншого провайдера

Показати  

 

приблизно про це я і писав :)

сервіс волі глибоко засів в головах навіть колишніх співробітників

Опубліковано

Ще в роки білайну та берлоги, читав про волю ,і все думав чому її так парафінять, а це дай Бог вже років 7-8 тому було назад. Тепер знаю)  Сидів на arbites 4 роки, нє єдіного разрива, прийшла воля, почалася лажа. Підключив КС і все чудово, питання, навіщо за...буватись?

  • +1 2
Опубліковано

Підключив Київстар і маю тепер геморою ще більше як з Волею. Не з якістю нета а з їхнім сервісом та нереально тупими розводняками на дрібні суми.
Боже, поверни Airbites бо те лайно навколо вже заіпало.

Опубліковано
  В 01.12.2017 в 20:43, WILDCHILD сказав:
  В 01.12.2017 в 20:12, Соромітник сказав:

Можливо так і Київстар робить чи Датагруп, ще не знаю. Але вдома перейшов на Київстар а офіс перекину на Датагруп.

Показати  

Взнаєте повірте ( маю досвід )

Показати  

 

  В 02.12.2017 в 09:42, Соромітник сказав:

Підключив Київстар і маю тепер геморою ще більше як з Волею.

Показати  

А я казав)

Опубліковано
  В 02.12.2017 в 09:42, Соромітник сказав:

Підключив Київстар і маю тепер геморою ще більше як з Волею. Не з якістю нета а з їхнім сервісом та нереально тупими розводняками на дрібні суми.

Показати  

Я якось вберігся :)

 

Хотів підключити Київстар, залишив заявку у них на сайті, ніхто не перезвонив, я вирішив що це доля. Тим часом якби і Волі перестала глючити, принаймі в мене дома

Опубліковано
  В 02.12.2017 в 12:23, Fagot сказав:

Хотів підключити Київстар, залишив заявку у них на сайті, ніхто не перезвонив, я вирішив що це доля. Тим часом якби і Волі перестала глючити, принаймі в мене дома

Показати  

Напиши адресу в приват гляну шо в тебе робиться

Опубліковано

Бачив рекламу що Воля запустила якийсь суперпросунутий сапорт, відпишіться хто вже користувався. Типу раніше була якась доісторична платформа від Alcatel, яку вже виробник перестав підтримувати, і аутсорс підтримки користувачів інтернету, а тепер і аутсорсу нема, і аварії відслідковуватимуться в автоматичному режимі, що користувачу навіть не доведеться спілкуватись із живою людиною,  робот повідомить що є аварія, повідомить термін усунення і надішле смс по факту усунення. Типу як в Київстара.

Ах да, і якщо запарився чекати своєї черги спілкування з живою людиною, то програма автоматом наступний дзвінок цього абонента ставитиме в пріоритет черги, або навіть сама передзвонить і з'єднає з оператором. Цікаво що є по факту.

Це з пам'яті, замовну статтю вже не знайду.

Опубліковано

Мдааа :blink: Щось мене не питали, я б оцінив.

  Показати контент

Це як "Народного артиста" у нас отримують.

  • +1 1
Опубліковано
  В 06.12.2017 в 18:52, vaz75 сказав:

Мдааа :blink: Щось мене не питали, я б оцінив.

  Показати контент

Це як "Народного артиста" у нас отримують.

Показати  

Нагадало номінацію жінки 3-го тисячоліття.

А мені присилали анкету оцінки якості.. Чесно поставив 1 бал.. :)

  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)
  В 20.12.2017 в 22:57, ZLOvSmetane сказав:

Хто підскаже спрощену процедуру розірвання договору з цим оператором ?

Показати  

Вона одна: прийшов на Волі, написав заяву в 2-х екземплярах про розірвання договору з вказанням причини. Одну з їх відміткою про отримання забрати собі.

Змінено користувачем vaz75
  • Дякую! 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано
  В 04.01.2018 в 13:04, vaz75 сказав:

Отримав черговий "подарунок" від Волі ("вєк Волі нє відать"):

  Показати контент

 

Показати  

жити по-новому , мінімалка виросла відповідно знову ціни вверх. правда мінімалка зросла на 16%, а тут + 30%

Опубліковано
  В 04.01.2018 в 14:35, charlie сказав:

жити по-новому , мінімалка виросла відповідно знову ціни вверх. правда мінімалка зросла на 16%, а тут + 30%

Показати  

В мене за два місяця спочатку підняли зі 100 до 130 а на наступний до 170. Я відразу відключив послугу.

Опубліковано
  В 05.01.2018 в 09:26, Geniee сказав:

В мене за два місяця спочатку підняли зі 100 до 130 а на наступний до 170. Я відразу відключив послугу.

Показати  

Це їхній стандартний прийом, свого часу, "автоматом" всіх мешканців мого будинку перевели з аверса на цю г*вно контору. Збільшилась кількість каналів, але разом з тим і ціна. Сказали мінімум рік така буде, ще намагались втулити свій інет, але в мене кс - тому відмовився. Потім - раз в 3-4 місяці - подорожчання послуг, в результаті - підключив ТБ від датагруп - жодних проблем, хоча і подорожчало за рік десь на 20 грн.

Опубліковано
Zmina6_01.png
Ми продовжуємо процес актуалізації абонентної плати та оптимізуємо лінійку тарифних планів, щоб і надалі розвивати наш сервіс та пропонувати абонентам тільки кращі продукти та послуги. Перегляд та оптимізація тарифних планів пов'язані з зовнішніми факторами, які безпосередньо впливають на собівартість наших послуг, а саме: зростання курсу долара, інфляція.
У зв’язку з цим, з 1 лютого 2018 р. Ваші умови обслуговування будуть змінені, а саме: Ваш тарифний план за договором 444***** «Internet 90 Mbit (LU_AB_09)», з абонентною платою 100 грн/міс., припиняє свою дію і буде замінений на новий - «Internet 100 Mbit (LU_AB_01)», з абонентною платою 110 грн/міс.
 
logo.png?1454069191
Опубліковано

Маю підключення ще з часів Airbites. Свого часу включився в акційний тариф, і до сьогодні платив по 85 грн/міс . Якість щоправда г...но, швидкість низька, пінг довгий, обриви після дощу, ну але хоч ціна радувала. З приходом Волі, по перше кудись зник авансови платіж  за місяць, якість не покращилась, а тепер ще й нова радість, із лютого 2018 абонплату піднімають до 120грн.
Коротше, надоїло.  "Давай, дасвіданія"
Підключу напевно КС

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...