jack74 Опубліковано 14 Липня, 2014 в 21:45 #451 Опубліковано 14 Липня, 2014 в 21:45 до речі, майте на увазі, по європротоколу максимальна виплачуєма страховою сума вполовину меньша озвученої в полісі.
Terrable Опубліковано 15 Липня, 2014 в 05:32 #452 Опубліковано 15 Липня, 2014 в 05:32 Франшиза по страховке 500грн у меня. Дешевле так было дать.
BanderaLutsk Опубліковано 15 Липня, 2014 в 05:41 #453 Опубліковано 15 Липня, 2014 в 05:41 Франшиза по страховке 500грн у меня.Тому я і беру поліс з нульовою франшизою - що ж це за страховка, коли доплачувати потрібно?
jack74 Опубліковано 15 Липня, 2014 в 07:05 #454 Опубліковано 15 Липня, 2014 в 07:05 "скупий платить... " ©500 грн. франшиза? Це, певно, купував в отих, що по дорогах стоять, за 100_з_чимось гривень?
YUR4IKLIM Опубліковано 15 Липня, 2014 в 15:51 #455 Опубліковано 15 Липня, 2014 в 15:51 сьогодні їдучи зі Львова під Дубно аварія з мерсом на вол.номерах. ас *22*0 ( і пару юних дівчат з переляканими очима )мерс в ямі на узбіччі куча розкиданих деталей по дорозі та дві фури припаркованих матюком . пошкоджень не роздивився.деталі не відомі ! ( судячи з слідів на дорозі мерс летів і не пролетів між фурами ( в повороті ) зенесло і викинуло з дороги !
igorOK Опубліковано 15 Липня, 2014 в 18:39 #456 Опубліковано 15 Липня, 2014 в 18:39 Сегодня я, передвигаясь задним ходом по пр. Воли (отъехал назад от впереди стоящей машины, чтобы выехать на дорогу), не увидел стоящий сзади Cherry QQ, я въехал фаркопом в передок. Из повреждений треснутая решетка радиатора, сломанная номерная рамка и погнут номер. А дело было так: Я припарковался на одну минуту по работе, забрать человека с грузом. Сзади машин небыло, я даже не глушил свою, забрал человека, посмотрел левое-правое зеркало - никого нет ну потихоньку начал двигаться назад, и слышу хруст. В общем, европротокол и 300 грн за решетку радиатора, номерную рамку и работу. Не ожидал что китайцы настолько хрупкие, у меня на фаркопе даже новой царапины не появилось... Виноват я, но никто не застрахован от этого. Просто в боковых зеркалах никого не было , а из центрального ничего не увидишь, т.к. груз сзади был, авто опель комбо. блииин, на ровном месте.... никто не застрахован, это точно...
Terrable Опубліковано 16 Липня, 2014 в 10:34 #457 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 10:34 Страховка от страховика "статус". Покупал за 230грн. На дорогах продают с франшизами по 1000грн. Каждому свое. Каждый покупает страховку где ему нравится. И если б приехали гайцы то штраф полюбому мне платить, а не страховой. В данной ситуации я заплатил и забыл. Сумма небольшая.<p><br />Тому я і беру поліс з нульовою франшизою<br /><br /></p>Молодец. Я за тебя рад.<p><br />"скупий платить... " ©<br /><br /></p>Всего не предусмотриш.
slk35 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 19:37 #458 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 19:37 Серйозна ДТП на перехресті Карпенка-Карого - Зв'язківців. За словами людей, що там стояли, нетверезий водій VW Т4 вискочив з вул. Зв'язківців прямісінько в лоб Ладі 2111, яка прямувала по вул. К.-Карого в сторону с. Рованці. Гальмівний шлях 2111 був близько 20м, у Т4 його взагалі немає. У 2111 їхали водій і пасажир, всі живі, але хтось із них відправився на швидкій в лікарню. Водій Т4 (... багато честі його так називати) суттєво не постраждав. Що показово, на лобовому склі всіх автомобілів були характерні сліди ударів головами, що свідчить про те, що ніхто не був пристебнутим.
Саня Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:00 #459 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:00 Гальмівний шлях 2111 був близько 20м, у Т4 його взагалі немає.Не розумію таких фраз. Якщо на асфальті немає слідів, то це не означає, що автомобіль гальмував. Якби при кожному гальмуванні лишалися сліди, то уявіть як би виглядали наші дороги. Навпаки наявність сліду довжиною 20 м свідчить про те, що водій ВАЗа гальмував не правильно. При блокуванні коліс ефективність гальмування знижується (крім деяких винятків) і автомобіль втрачає керованість, що ще гірше.
foma144 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:03 #460 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:03 Гальмівний шлях 2111 був близько 20м, у Т4 його взагалі немає.Не розумію таких фраз. Якщо на асфальті немає слідів, то це не означає, що автомобіль гальмував. Якби при кожному гальмуванні лишалися сліди, то уявіть як би виглядали наші дороги. Навпаки наявність сліду довжиною 20 м свідчить про те, що водій ВАЗа гальмував не правильно. При блокуванні коліс ефективність гальмування знижується (крім деяких винятків) і автомобіль втрачає керованість, що ще гірше.АБС не лишає слідів.
Саша Иванов Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:05 #461 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:05 Гальмівний шлях 2111 був близько 20м, у Т4 його взагалі немає.В мене АБС, гальмівного шляху не видно ні літом ні зимою. То я що, без тормоза їзджу?З.И. Випередили)
Саня Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:09 #462 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:09 Нормальне гальмування не лишає слідів. Наявність сліду свідчить про те, що колесо було заблоковане, а цього не можна допускати при гальмуванні. ABS просто виконує частину роботи водія.
la20 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:16 #463 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:16 яке в дупу ABS на жигульові. ДОбре хоч тормоз працює
Саша Иванов Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:26 #464 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:26 яке в дупу ABS на жигульові. ДОбре хоч тормоз працює Сто раз писав і ще раз напишу - нах купляти те гівно? Ні безпеки, ні комфорту - ні...уя ж нема. 27 років моїй машині, а у ній все працює і напхано багато чого, що на жигуль і за сто років не поставлять. А жигулик наполовину дорожчий буде.
fedot Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:26 #465 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:26 Сьогодні, близько 09.00. Виїзд на кільце біля "Променя" з Набережної.... ...не проскочив...
slk35 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:31 #466 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:31 Середньостатистичний водій у такій ситуації як правило гальмує "педаль в підлогу" і на автомобілі без АБС завжди будуть сліди. Не всі ж такі досвідчені і мають стільки навиків екстримального водіння як Ви, Саня. Та й на АБС сліди теж, в принципі, повинні бути, тільки переривчасті. І потім, це ким треба бути, що ловити ту грань зриву коліс в юз (машина без абс) при екстренному гальмуванні та ще й в такій ситуації. Друге діло "ударне" "імпульсне" гальмування (як хто називає), та і то будуть сліди, тільки переривчасті. Але таке гальмування треба застосвувати, коли потрібно маневрувати при цьому. А на Т4, люди кажуть, що те тіло зовсім не гальмувало, бо П'ЯНЕ в *опу.
Саша Иванов Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:41 #467 Опубліковано 16 Липня, 2014 в 20:41 Та й на АБС сліди теж, в принципі, повинні бути, тільки переривчасті. Немає там ніяких слідів. Навіть якщо тиснеш *в полік* колеса дуже повільно прокручуються.Переривчасте прокручування на боковому схилі і авто злетить. Тоді для чого той АБС? П.С. Якщо пасажир на задньому сидить посередині і ловить гави (при різкому нажатті на педаль) може запросто поцілувати лобове
Antarius Опубліковано 17 Липня, 2014 в 08:26 #468 Опубліковано 17 Липня, 2014 в 08:26 Жигулі - зло, якби я не любив своє перше авто 99-ку, але безпеки в них 0, один раз попав в дтп на вул. конякіна, декілька разів уникав дтп в сантиметрах, не по своїй вині, а ось із-за таких даунят як на Т4.не так давно мені виїхав в лоб на перехресті мамсурова-боженка жигуль, не знаю чи заглох він чи шо, але став так, що майже діватися не було куди, моя перша думка в голові, - що все буде гаразд, у мене 6 подушок безпеки, але ESP+ABS+EBD зробили своє діло, і я об'їхав його, йому навіть повезло більше, бо якби у тазіка безпеки 0(
woodwork Опубліковано 17 Липня, 2014 в 13:13 #469 Опубліковано 17 Липня, 2014 в 13:13 Вчора ввечері Т4 жужу чорну універсала вклеїв добряче на перехресті К.Карого та виїздом з вул. Електроапаратна. Жужа в хлам, течику чутьчуть. Вчора ввечері Т4 жужу чорну універсала вклеїв добряче на перехресті К.Карого та виїздом з вул. Електроапаратна. Жужа в хлам, течику чутьчуть.
milana Опубліковано 17 Липня, 2014 в 13:19 #470 Опубліковано 17 Липня, 2014 в 13:19 Вчора ввечері Т4 жужу чорну універсала вклеїв добряче на перехресті К.Карого та виїздом з вул. Електроапаратна. Жужа в хлам, течику чутьчуть. оце висвітлення події довелось довго помізкувати перш ніж дійшло про що взагалі мова
jack74 Опубліковано 17 Липня, 2014 в 14:40 #471 Опубліковано 17 Липня, 2014 в 14:40 ...Навпаки наявність сліду довжиною 20 м свідчить про те, що водій ВАЗа гальмував не правильно. При блокуванні коліс ефективність гальмування знижується (крім деяких винятків) і автомобіль втрачає керованість, що ще гірше.Теоретик-лісапедіст? Начитався теорії про переривчасте гальмування? Перед тобою коли-небудь зненацька з'являлась перешкода? Давай зустрінемось і ти покажеш нам всім, як ТИ ПРАВИЛЬНО будеш гальмувати в екстренній ситуації, ок? Певно, нозьою зможеш замінити АБС...Тут долі секунд! Яке тут може бути правильне чи неправильне гальмування?!! Дехто в цій ситуації взагалі міг би навіть не почати гальмувати!
Саша Иванов Опубліковано 17 Липня, 2014 в 15:13 #472 Опубліковано 17 Липня, 2014 в 15:13 Певно, нозьою зможеш замінити АБС... Ото видав! Ну я й поржав!
Саня Опубліковано 17 Липня, 2014 в 16:57 #473 Опубліковано 17 Липня, 2014 в 16:57 Ні, не велосипедист. З теорією ознайомлений. І про преривчасте гальмування, і про імпусльне, і про ступінчасте в курсі. Однак теорія без практики мертва. Зараз в мене автівка з ABS, а до того не один рік від'їздив на машинах без ціє системи. ABS - корисна штука. Її для того й створили, щоб підвищити безпеку. Ця система навіть дозволяє почувати себе більш впевнено і, головне, забезпечує керованість автомобіля та скорочує гальмівний шлях (не завжди) в екстримальних ситуаціях. Вона частково виправляє неправильні дії водія і згладжує помилки. Своїм повідомленням хотів, що відсутність сліду не завжди означає те, що водій не гальмував. При штатному гальмуванні сліду не лишається. Наявність чорних слідів на асфальті свідчить про те, що при гальмуванні колеса були заблоковані, а цього допускати не варто.Для того, щоб правильно діяти в екстримальних ситуаціях треба тренування і досвід. Гальмувати добре вчитися зимою на слизькій порожній дорозі. Треба вчитися ловити момент блокування, відчувати коли втрачається контроль над автомобілем, коли починає розвиватися занос і т.п. Ці навички в майбутньому пригодяться. Мені вони не один раз ставали в нагоді. Я вдячний своєму батькові, який навчив мене керувати автомобілем.
Deemon Опубліковано 21 Липня, 2014 в 14:58 #474 Опубліковано 21 Липня, 2014 в 14:58 Годину тому, кільце біля Променя, битва Фольксвагенів, старенька Джетта буцнула свіжішого Кедіка
legolas_soi Опубліковано 21 Липня, 2014 в 15:12 #475 Опубліковано 21 Липня, 2014 в 15:12 Я там кілька днів тому ледь аналогічно не цапнув Крайслера новенького на Київських номерах. У Києві кільце не головна чи як? Чи він думав що крайслером проскочить? Якби не АБС і концентрація уваги він бочину б мав вже пом"яту, а я передок
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.