Bliksss Опубліковано 17 Вересня, 2020 в 19:16 #251 Опубліковано 17 Вересня, 2020 в 19:16 (змінено) але, в сусідній кімнаті зараз "серіальчік на ютюбчику"... ну і роутер, як я вже казав - "коробочка з двома антенками", я - по кабелю, але через роутер Змінено 17 Вересня, 2020 в 19:26 користувачем Bliksss
Bliksss Опубліковано 17 Вересня, 2020 в 19:21 #252 Опубліковано 17 Вересня, 2020 в 19:21 вимкнув на роутері всіх крім телефонів 1
Saddy Опубліковано 17 Вересня, 2020 в 19:31 #253 Опубліковано 17 Вересня, 2020 в 19:31 Значить проблема в мене( Як цих чудіків заставити її вирішити? П.с. до речі лаги почалися після глобального весняного зависання Київстар. До того - 2 роки - ніяких зауважень
Bliksss Опубліковано 17 Вересня, 2020 в 19:45 #254 Опубліковано 17 Вересня, 2020 в 19:45 (змінено) 15 хвилин тому, Saddy сказано: П.с. до речі лаги почалися після глобального весняного зависання Київстар. До того - 2 роки - ніяких зауважень за всі 10 років, пам'ятаю ось цей факт - але, проблема була таки глобальна, до того, був ще випадок - десь гроза була чи хз, впала швидкість десь до таких самий значень 30-50. Подзвонив - прийшов майстер (в той самий день) з своїм ноутом (на лінуксі) побачив що не вийде розказати на рахунок вірусів/драйверів і "не ліцензійного віндовса"- поліз десь по під'їзду. Ось так, тепер завжди 90/95, буває - просідає пінг (суттєво), в ігри не граю - тому мені пофіг. Коли просідає до 50/50 швидкість, вже починаю переживати, але, саме вирівнюється. Коротше кажучи - викликай майстра, не дистанційно щоб дивились - а нехай приходить і дивиться. Змінено 17 Вересня, 2020 в 19:47 користувачем Bliksss
Pavelix Опубліковано 13 Жовтня, 2020 в 18:41 #255 Опубліковано 13 Жовтня, 2020 в 18:41 Привіт. Підкажіть для тих хто в танку, уже тарифу НИЖЧЕ 100мб в КС немає? типу змоги даунгрейду ніякої немає?
Bliksss Опубліковано 13 Жовтня, 2020 в 20:54 #256 Опубліковано 13 Жовтня, 2020 в 20:54 Щойно, Pavelix сказано: Привіт. Підкажіть для тих хто в танку, уже тарифу НИЖЧЕ 100мб в КС немає? типу змоги даунгрейду ніякої немає? нема і вже давно, 100 - мінімум
Bliksss Опубліковано 13 Жовтня, 2020 в 20:55 #257 Опубліковано 13 Жовтня, 2020 в 20:55 А який сенс зменшувати? Дорого?
Pavelix Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 13:43 #258 Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 13:43 16 часов назад, Bliksss сказал: А який сенс зменшувати? Дорого? та да.... типу є сценарій де один комп і суто для серфінгу там і 20 хватило б.... думав зекономити
Bliksss Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 13:56 #259 Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 13:56 Щойно, Pavelix сказано: та да.... типу є сценарій де один комп і суто для серфінгу там і 20 хватило б.... думав зекономити на 3G перейти, не варіант?
Pavelix Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 14:03 #260 Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 14:03 нє... ютуб ...трафік... об"єм чималий там буде, прост в шквидкості щоб аж так нема потреби.. є тут ще ВОля і навіть Аверс але якось стрьомно після стабільного КС туди пригати
Bliksss Опубліковано 11 Грудня, 2020 в 11:43 #261 Опубліковано 11 Грудня, 2020 в 11:43 дивно, завтикав поповнити домашній інтернет, "тариф все разом" - зараз на рахунку 5 грн., 11 число на дворі - а "домашній інтернет" досі працює... знову якась "антикоронавірусна" акція, чи просто з мобільного списує?
Revolver Опубліковано 11 Грудня, 2020 в 12:18 #262 Опубліковано 11 Грудня, 2020 в 12:18 (змінено) В мене перший день заборгованості, аналогічно, правда мобільний на дзвінки не працював, а от інтернет працював, щойно зайшов в кабінет, і якраз сьогодні кс самостійно перевели мій номер під сигналізацію на інший пакет, де Quote Зверніть увагу. Якщо на момент зняття денної плати на вашому рахунку є сума, менша за розмір плати, послуги в цей день надаються за спеціальною акційною ціною, що дорівнює залишку коштів на вашому рахунку. тобто лишити 3-10 грн на рахунку уже не вийде), але є послуга ми разом, коли один номер можна додати і на нього дзвонити навіть без грошей) https://kyivstar.ua/uk/mm/services/voice/we-are-together Хотів запитати просунутих користувачів, чи мають вони реальні ір на кс і чи вони часто змінюються, бо після того як ввели оплату за статичне ір, я його вимкнув, і сталось так, що моє ір взагалі було закрите ззовні, тобто доступу не було ні на які порти, коли я написав в супорт, що мене влаштує динамічна адреса, але відкрита, то мені сказали, зараз підключать, і от зараз бачу в послугах статична ір, 30 грн місяць, хоча їх не вимагало, може не зняло бо на рахунку тільки абонка. Змінено 11 Грудня, 2020 в 12:50 користувачем Revolver
Polystar Опубліковано 3 Лютого, 2021 в 21:09 #263 Опубліковано 3 Лютого, 2021 в 21:09 7 часов назад, mykola сказал: Подавав заявку з телефону, з 01.01.21 не перевели. Вже на початку січня ще раз подав заявку з телефону, потім з кабінету Мій киїстар і в довершення ще і через оператора. Але за три дні до кінця січня приходить СМС, що буде знята плата по старому тарифу. Знову переписка з оператором (не з Зоряною-роботом), далі звернення в службу підтримки (дали відповідь аж через два дні). Вже хотів писати офіційну скаргу, але там багато волокіти і якщо все ОК, то її розглянуть протягом 30 календарних днів. Але все ж таки з 01.02.21 перевели мене на новий тариф. Дуже важко вони ростаються з коштами: з дорожчого на дешевший - зась, а навпаки - будь ласка. Ось такий Київстар. Схожа була ситуація, після купи скарг вдалось вийти на третю ланку їх манагерів (фін. відділ) і вибити на місяць безлім моб. інтернет і поверення одної абонплати на ДІ 1
bormotuha Опубліковано 4 Лютого, 2021 в 06:49 #264 Опубліковано 4 Лютого, 2021 в 06:49 17 годин тому, mykola сказано: Але все ж таки з 01.02.21 перевели мене на новий тариф. Дуже важко вони ростаються з коштами: з дорожчого на дешевший - зась, а навпаки - будь ласка. Ось такий Київстар У мене тариф Все разом Екстра, ви як на новий тариф перевелись, чи буде доступна послуга Ідеальний роумінг?
Bliksss Опубліковано 26 Квітня, 2021 в 16:43 #265 Опубліковано 26 Квітня, 2021 в 16:43 також - користуюсь "все разом щедрий", .тиждень тому - з'явився стандартний напис "доступ заблоковано", хоча - абонплату зняло, мобільний працює в повному обсязі (безлім кс, безлім інет, 300хв на інші мережі), не працює - домашній. Звернення на 460 - не допомогли, за дибіла тримають, типу - "перезавантажте роутер, від'єднайте кабель... " Не думав що так скажу, але, більше ніж 10+ років користувався (з часів білайна), напевно, буду валити нафіг з київстара. Тиждень - пройшов, телефоную, кажуть - "мабуть, технічним спеціалістам - потрібно більше часу для вирішення питання", жесть, глюкнув білінг, що ж там за рпукожопи?
deluxkangoo Опубліковано 3 Липня, 2021 в 15:21 #266 Опубліковано 3 Липня, 2021 в 15:21 В 14.10.2020 в 16:43, Pavelix сказал: та да.... типу є сценарій де один комп і суто для серфінгу там і 20 хватило б.... думав зекономити там і 4 хватило б
Pavelix Опубліковано 3 Липня, 2021 в 17:38 #267 Опубліковано 3 Липня, 2021 в 17:38 (змінено) 2 часа назад, deluxkangoo сказал: там і 4 хватило б ну не зовсім... сучасний серфінг це і потокове відео. а потокове відео в умовних 1080 то всеатки потрібно щоб 20мб було... для комфорту. Але це неважливо. таких варіантів зараз немає уже бо витіснили мобільні мережі цей сектор. Змінено 3 Липня, 2021 в 17:39 користувачем Pavelix
turbo Опубліковано 16 Серпня, 2021 в 08:59 #268 Опубліковано 16 Серпня, 2021 в 08:59 Не буде проблем, якщо перестати поповнювати рахунок тривалий термін? Планується виїзд за межі країни на рік (можливо, більше) - як краще вчинити з інтернетом?
Bliksss Опубліковано 16 Серпня, 2021 в 09:30 #269 Опубліковано 16 Серпня, 2021 в 09:30 (змінено) 31 хвилин тому, turbo сказано: Не буде проблем, якщо перестати поповнювати рахунок тривалий термін? Планується виїзд за межі країни на рік (можливо, більше) - як краще вчинити з інтернетом? А які мають бути проблеми? Раніше, була функція - призупинення надання послуг за 10 грн. міс, зараз її нема. З власного досвіду, більше 10 років користуюсь КС, і от перед Пасхою в них стався глюк і мені довелось 2 тижні користуватись мобільним інетом. Я псіханув, підключився до іншого провайдера. Місяць тому, дзвінок з КС - регіональний манагєр - що сталось, чому не користуєтесь, коротко йому пояснив що так не роблять - в результаті, знову користуюсь КС - цілий рік за 50 грн/міс. замість 200. Такщо - навіть у виграші будеш )) Змінено 16 Серпня, 2021 в 09:30 користувачем Bliksss 1
turbo Опубліковано 16 Серпня, 2021 в 09:35 #270 Опубліковано 16 Серпня, 2021 в 09:35 4 minutes ago, Bliksss said: А які мають бути проблеми? Раніше, була функція - призупинення надання послуг за 10 грн. міс, зараз її нема. З власного досвіду, більше 10 років користуюсь КС, і от перед Пасхою в них стався глюк і мені довелось 2 тижні користуватись мобільним інетом. Я псіханув, підключився до іншого провайдера. Місяць тому, дзвінок з КС - регіональний манагєр - що сталось, чому не користуєтесь, коротко йому пояснив що так не роблять - в результаті, знову користуюсь КС - цілий рік за 50 грн/міс. замість 200. Такщо - навіть у виграші будеш )) Дякую за відповідь Функція призупинення за 10грн активна (принаймні, на сайті знайшов її) - але максимальний термін призупинення 180 днів.
Bliksss Опубліковано 16 Серпня, 2021 в 09:57 #271 Опубліковано 16 Серпня, 2021 в 09:57 (змінено) 24 хвилин тому, turbo сказано: Функція призупинення за 10грн активна (принаймні, на сайті знайшов її) - але максимальний термін призупинення 180 днів. хз, я не активовував, просто перестав платити, навіть по тому самому кабелю - пустив іншого провайдера, київстар безкоштовно все відновив в той же день - коли я погодився й надалі бути абонентом. Змінено 16 Серпня, 2021 в 10:00 користувачем Bliksss 2
Bliksss Опубліковано 16 Серпня, 2021 в 10:00 #272 Опубліковано 16 Серпня, 2021 в 10:00 (змінено) Вангую, ця функція корисна - там де немає іншого провайдера, типу - щоб порт не забрали... але, це там де дефіцит портів. В моєму під'їзді - 6 провайдерів на 10 квартир, включно з Уарнет та ВОМ. Змінено 16 Серпня, 2021 в 10:05 користувачем Bliksss
nickel Опубліковано 3 Липня, 2022 в 11:40 #273 Опубліковано 3 Липня, 2022 в 11:40 (змінено) Як в Київстарі змінити ІР? В Датагруп достатньо було в роутері від'єднатися і приєднатися і отримував нову ІР, а тут таке враження, що статичну дали. Змінено 3 Липня, 2022 в 11:42 користувачем nickel
charlie Опубліковано 3 Липня, 2022 в 12:30 #274 Опубліковано 3 Липня, 2022 в 12:30 спробуй MAC клонувати в роутері 1
Bliksss Опубліковано 3 Липня, 2022 в 12:32 #275 Опубліковано 3 Липня, 2022 в 12:32 51 хвилин тому, nickel сказано: В Датагруп достатньо було в роутері від'єднатися і приєднатися і отримував нову ІР, а тут таке враження, що статичну дали. Є таке, місяцями може не змінюватись. Як вже сказали, клонування МАС - вирішує питання.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти