Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП - 2013


Sanjak

Рекомендовані повідомлення

З самого початку звернув увагу на одну річ: ступінь пошкодженості автобусів. Відразу видно з якої "бляхи" наші автобуси зроблені.

Звичайно, що ушкодження залежать і від інших факторів, швидкість, місце удару, ваги авто тощо. Але фотографії "на ліцо". Імхо.

ПС. Заводу- виробнику показати би фото, нехай би подумали над покращенням безпеки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 965
  • Створено
  • Остання відповідь

Це не автобус, а переобладнаний фургон.

Каркас з прямокутного профілю, обшитий чим-небудь.

Безпека та комфорт, не передбачались виробником, ще на етапі "проектування"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підтримую byiviter, дорога там по міркам україни відносно непогана. принаймі метрових ям в півколеса немає.

хтось казав за відеореєстратори… ви що смієтесь?? там передки розтрощені в хлам, водії трупи, впевнений що і спідометра там не найдете, аби зафіксувати швидкість ТЗ.

на рахунок причини, то можем погадати на кавовій гущі, але я б дочекався висновків слідства. так як варіантів може бути багато., і кожен рівнозначно імовірний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теща працює в Ковельській ЦРЛ медсетрою. По її даних 6 чоловік звгинуло на місці аварії. 2 в кареті швидкої по дорозі до лікарні. Протягом дня на катафалку з лікарні вивезли ще 6-8 чоловік. Тобто загалом загинуло більше ніж пишуть в новинах.

2 yvazhaemuy: На лікарів грішити нема чого. Звичайно розвиток медицини в Ковелі ще далекий до рівня Луцька, а тим паче до великих міст мегаполісів. Попадається і недобросовісний персонал, дає про себе знати недостатній рівень фінансування швидкої допомоги та і лікарень загалом. АЛЕ. Хтось мені скаже коли ви останній раз пристібались ременем безпеки в маршрутному таксі?! Та хоча б в особистому авто?!! Як вам скинути швидкість від 90 до 0 за 0,5 сек?! А якщо швидкість зустрічного ТЗ +90км/год? Те саме що впасти з вікна 5-го поверху на натикану під балконом арматуру. Людям просто відривало кінцівки, пробивало металом груди і голови. Які шанси вижити? Вони є, але низькі. Крепший організм протримався до приїзду швидкої, а потім віддав пари. Винуваті лікарі? Хто його знає. Спасти життя людині з пошкодженнями після такої ДТП дуже складно.

Крім того, маршрутчики ніколи не відмовляються від ще +1 пасажира. Беруть стоячих пасажирів. Думаю вони і прийняли на себе основний удар.

2 olun4ik: Кожна ДТП є збігом певних обставин. Але в даному випадку ямковість на тому відрізку дороги точно не була причиною. Моя бабуля живе в Волі Любитівській. Тому знаю ту дорогу як свої 5 пальців. Як раз від початку села до Ковеля в минулому році постелили нову дорогу. Якість її під питанням, бо вже починає проступати смола місцями, але ця частина є найкращою по дорозі Луцьк-Ковель. Підтримую byiviter.

А про причини ДТП: в селі ж брехня швидко йде. Хтось казав, що у Сетрі вибухнуло колесо і він вилетів на зустрічну. Хтось казав, що Сетра йшла на обгон і не встила втікти, чи то навпаки - як раз при виході на обгон. Хтось казав, що дорога тоді була мокра і його занесло. Але, очевидно, що щось не так пішло в автобусі саме з Білоруськими дітками. Людський фактор? технічна несправність? вища сила? - покаже слідство.

Співчуття близьким і родичам загиблих. Швидкого одужання травмованим.

Бережіть себе. Життя коротке.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Как выяснилось, пассажиры автобуса SETRA - участники танцевального коллектива, выехали из Минска накануне около 23:00 и всю ночь были в пути." (с) Можливо водій Setr'и заснув, оскільки сам він їхав усю ніч, і сам є болгарином. А в ту пору погода була дуже сонна, мене самого спати хилило, туман, то дощик...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З самого початку звернув увагу на одну річ: ступінь пошкодженості автобусів. Відразу видно з якої "бляхи" наші автобуси зроблені.

Звичайно, що ушкодження залежать і від інших факторів, швидкість, місце удару, ваги авто тощо. Але фотографії "на ліцо". Імхо.

ПС. Заводу- виробнику показати би фото, нехай би подумали над покращенням безпеки...

так, богдани і івани гівняні автобуси по комфорту і безпеці (тому що немає навіть пасів безпеки) і при аварії головою летять аби-куди, наприклад в металеві ручки, прикриті резинкою чи в металеву шторку водійської кабіни.

але... якби ви погуглили, то дізналися б що "компания выпускает автобусы марки Setra, начиная с революционной модели S8 с первым в мире несущим кузовом со сварным пространственным каркасом из стальных профилей, сконструированный Otto Kässbohrer.". себто автобус в принципі проектувався по-іншому. як можна рівняти автобус міжміського та міжнародного сполучення? різниця у вазі між автобусами в КІЛЬКА разів, тимпаче враховуючи кількість самих пасажирів та їх вагу.

тому в еталоні ще відносно пощастило людям-не так багато жертв, як могло бути. 5 проти 3, еталон проти сетри.

сумніваюсь, що у тих китайських автобусах, що курсують по маршруту 16ки було б краще. але в цілому погоджусь, аби наші паршиві заводи хоч трохи думали про людей-можливо, все було б інакше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З самого початку звернув увагу на одну річ: ступінь пошкодженості автобусів. Відразу видно з якої "бляхи" наші автобуси зроблені.

Звичайно, що ушкодження залежать і від інших факторів, швидкість, місце удару, ваги авто тощо. Але фотографії "на ліцо". Імхо.

ПС. Заводу- виробнику показати би фото, нехай би подумали над покращенням безпеки...

Трохи погугливши, маса повністю спорядженого автобуса Сетра приблизно 16-18 тонн, Еталона - 5-6 тонн. Отже, левову частину удару прийняв на себе Еталон (закони фізики). Ось це перша причина такої різності "ступенів пошкодженості автобусів". Я би навпаки сказав, що Еталон ще доволі таки нормально встояв, враховуючи таку різницю маси.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правда в тому, що дороги міжнародного значення, котрі пролягають через Волинь знаходяться у жахливому стані.Десятки міліардів були потрачені на зведення нікому не потрібних тепер обєктів до Євро 2012.Натомість вся Західна Україна перетворюється на суцільну руїну.

В Німеччині всі дороги (міжміські) розділені смугою з парапетом , ніяк не виїдеш на зустрічну, не зробиш зненацька розвороту- а саме ці маневри вбивають найбільше.

Але нашим можновладцям це глибоко фіолетово.Наш президент за більшу половину строку навіть не побував у нас.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Німеччині всі дороги (міжміські) розділені смугою з парапетом , ніяк не виїдеш на зустрічну, не зробиш зненацька розвороту- а саме ці маневри вбивають найбільше.

Пропонуєш наші однополосні магістралі розділити парапетом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Могло ще сонце засліпить водія болгарина, не раз їхав тією дорогою вранці, сонце світить прямо в очі, коли їдеш в напрямку Луцька. Сонце, втома і .......

Співчуваю рідним і близьким загиблих.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання до знаючих. Якщо не помиляюся то автобус з дітьми повинен супроводжувати автомобіль ДАІ. Чи то не так?

http://vikna.stb.ua/...нувати.

Якщо слідувати букві закону, їх, виходить не мали права випустити далі того ж Ратного? На таможні ж бачили, що їдуть діти. Мали їхати з знаком перевезення дітей і пост в Ратному мав бачити автобус з дітьми без супроводу. Розпорядження є? Мусиш виконувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відео з місця події:

Видаліть це аморальне відео, і з ютуба також, якесь чмо кацапське прийшло і давай знімати ніби шоу, новини вісвітлило, у когось там рідні на кадрах, а воно новини робить, як аматорське відео

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Німеччині всі дороги (міжміські) розділені смугою з парапетом , ніяк не виїдеш на зустрічну, не зробиш зненацька розвороту- а саме ці маневри вбивають найбільше.

Пропонуєш наші однополосні магістралі розділити парапетом?

Пропоную хоч частину того бюджетного пирога що йде зараз на Донбас, виділити Волині.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропоную хоч частину того бюджетного пирога що йде зараз на Донбас, виділити Волині.

Може ти не повіриш, але на Волині, у порівнянні з іншими областями, ще не погані дороги і ремонтувати їх почали значно раніше ніж у інших.

Інше питання, що дороги потребують модернізації та розширення, але поки дехто літає, дехто інший і надалі залишиться з цією проблемою наодинці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відео з місця події:

Видаліть це аморальне відео, і з ютуба також, якесь чмо кацапське прийшло і давай знімати ніби шоу, новини вісвітлило, у когось там рідні на кадрах, а воно новини робить, як аматорське відео

то ви скаргу не сюди пишіть, а на ютуб.

особисто я вважаю що це потрібно показувати (хоча в даному випадку автор відео дійсно трохи перестарався з подачею новини), не дивлячись на те, що і виглядає страшно. а по можливості біля небезпечних ділянок доріг ставити пам'ятники з розбитих авто. можливо б тоді водіям хотілося менш літати, і бути більш обачними на дорозі.

А я пропоную облраді цей день, або ще й всі вихідні оголосити жалобними, і скасувати заплановані гуляння і розваги по радіо/телику.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теща працює в Ковельській ЦРЛ медсетрою. По її даних 6 чоловік звгинуло на місці аварії. 2 в кареті швидкої по дорозі до лікарні. Протягом дня на катафалку з лікарні вивезли ще 6-8 чоловік. Тобто загалом загинуло більше ніж пишуть в новинах.

Протягом дня на катафалку вивозять в морг усіх померлих в лікарні,того дня до обіду їх загалом було 19.Так що не обовязково 6-8 вивезених тіл могли бути з тієї аварії. Сенсу зменьшувати число жертв нема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Протягом дня на катафалку вивозять в морг усіх померлих в лікарні,того дня до обіду їх загалом було 19.Так що не обовязково 6-8 вивезених тіл могли бути з тієї аварії. Сенсу зменьшувати число жертв нема.

19 трупів за день? Хєрасє. Звідки така інформація? У Ковелі епідемія чуми чи що?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На цьому рейсі мав їхати водієм брат моєї дружини, в останній момент щось перетерлось і поїхав напарник Віталік. Тепер троє діток без батька :(

ЗІ а швагро вже вдруге "народжується" - так само щось не склалось коли мав пливти на "Адміралі Нахимові", так що якщо щось не виходить - не завжди погано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У співробітника в шацькому автобусі їхала вся сім'я. Дружина загинула,невістка в дуже важкому стані,син і онук травмовані. Коли він приїхав на місце аварії,то МНС-ники відмовились допомогти йому шукати документи,сказали,що не хочуть лізти в автобус. В залишках автобуса він сам знайшов свої сумки, документи були на місці,а от гаманці валялись порожні. Мародери в погонах попрацювали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Могло ще сонце засліпить водія болгарина, не раз їхав тією дорогою вранці, сонце світить прямо в очі, коли їдеш в напрямку Луцька. Сонце, втома і .......

Співчуваю рідним і близьким загиблих.

Сонця не було, була мряка, невеличкий туман змінився легеньким накрапанням дощику. Ми розминулися були з одним кортежем, ДАЙці вели вже два автобуси з дітьми. А потім, за хвилин 10-15 розминулися недалеко від місця аварії з цією Сетрою, потім поламалися біля сомого Ковеля і тут почали скорі одна за другою їздити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Могло ще сонце засліпить водія болгарина, не раз їхав тією дорогою вранці, сонце світить прямо в очі, коли їдеш в напрямку Луцька. Сонце, втома і .......

Співчуваю рідним і близьким загиблих.

Сонця не було, була мряка, невеличкий туман змінився легеньким накрапанням дощику. Ми розминулися були з одним кортежем, ДАЙці вели вже два автобуси з дітьми. А потім, за хвилин 10-15 розминулися недалеко від місця аварії з цією Сетрою, потім поламалися біля сомого Ковеля і тут почали скорі одна за другою їздити...

Зберись з думками! І ще раз внятно напиши, хто з ким розминувся. Нічого не зрозуміло.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бо треба читати тему, а не окремі повідомлення. Я вже писав, що їхав у той день в ту пору на Fiat Scudo на Світязь з другом, але поламалися під Ковелем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їхали через те місце годині о 3-й дня... картина жахлива... аж моторошно стало

на той час Еталон вже вивезли, Сетра стояв на узбіччі... плями на асфальті засипали піском

на дорогу у тому місці нема чого грішити - пряма та рівна, як по наших мірках... ям немає, видимість у тому місці хороша

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання до знаючих. Якщо не помиляюся то автобус з дітьми повинен супроводжувати автомобіль ДАІ. Чи то не так?

Якраз вчора ввечері з сусідом говорили про відсутність автомобілів супроводу. Якщо перевозиться група дітей з 30+ чол., то їх має супроводжувати ДАІ. Його дуже обурював факт, що такого супроводу не було.

А тут, виявляється, що і ДАІ було, і автобусів більше. Якщо я правильно зрозумів повідомлення byiviter, то спочатку їхало два автобуси з супроводом, а ця Setra відстала і, скоріше за все, водій намагався наздогнати колону...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...