Перейти до змісту

Потрібна консультація по замовленню з Ali Express


Saddy

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 23.12.2019 в 13:00, Ant.ares сказав:

випадково не 43025? усі сайти пишуть, що посилка на відділенні - а там кажуть, що немає (сайт укрпошти відмовляється трекати)

Показати  

Ні. Але в нашому відділенні за останній рік-два, по декілька разів оновився персонал. Працюють нульові дівчата, без досвіду. Робота їм важко дається.

  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
  В 23.12.2019 в 12:46, Dima4s сказав:

в мене через 6 днів закривається доставка) не знаю щ овтаких випадках роблять.

Показати  

image.thumb.png.5009d632eed06bd045bf86a76ee80cec.png

 

  В 23.12.2019 в 11:03, Dima4s сказав:

20 днів, ePacket мовчить. пора вже хвилюватись чи ще рано?)

Показати  

бувало що і два місяця "мовчало"... А бувало, що навіть диспут "вигравав" (два місяця не доїжджало), а через пів-місяця після того посилка приїжджала (три штуки таких було)

  • +1 2
Опубліковано
  В 23.12.2019 в 12:49, nickel сказав:

Як закриється, відкриєш диспут. Гроші повернуть.

В мене зараз на відділенні лежить посилка з 18 грудня. Я по ній 16 грудня відкрив диспут, тому що закрилась доставка, а на пошті сказали, що посилки немає. Аліекспрес вирішив повернути мені гроші, хоча продавець виклав скрін, що посилка лежить на відділенні. Якось неудобно вийшло.

Показати  

дивнна ситуація вийшла. на сайті пише що ще два дні захисту доставки.
 ПРодавцеві я клікнув продовжити. але вже 2 дні тиша.
А на пошту прийшов лист що моє замовлення закрите бо вийшов термін... шо за прикол?
при цьому посилка 21 день як покинула китай і тиша

Опубліковано
  В 27.12.2019 в 07:54, Dima4s сказав:

дивнна ситуація вийшла. на сайті пише що ще два дні захисту доставки.
 ПРодавцеві я клікнув продовжити. але вже 2 дні тиша.
А на пошту прийшов лист що моє замовлення закрите бо вийшов термін... шо за прикол?
при цьому посилка 21 день як покинула китай і тиша

Показати  

Схоже, що термін доставки минув, Алі автоматично відправив тобі лист, з повідомленям про це, а продавець після цього продовжив термін. Тому тепер на сайті пише, що залишилось два дні.

Відкривай диспут, там по ходу розберешся. Алі став нагинати продавців за невчасно доставлений товар. Написав, що 20 днів, значить мусиш доставити.

А мені Алі таки вернув гроші за газову горєлку, 7 з копійками доларів, хоч я посилку отримав. Продавець тоже дивний, лише перепитав чи я отримав горєлку і нічого не пропонує. Хоча колись була схожа ситуація, то продавець запропонував оплатити лот ще раз, але він не буде відправляти товар.

  • +1 1
Опубліковано
  В 23.12.2019 в 13:06, nickel сказав:

Ні. Але в нашому відділенні за останній рік-два, по декілька разів оновився персонал. Працюють нульові дівчата, без досвіду. Робота їм важко дається.

Показати  

В мене на Львівській у відділенні 43018 схожа ситуація. Отримати посилку без відслідковування по Україні то біда.

Опубліковано
  В 27.12.2019 в 08:10, alexvvv сказав:

Отримати посилку без відслідковування по Україні то біда. 

Показати  

а як взнати що посилка буде без відслідковування по україні?

Опубліковано
  В 27.12.2019 в 08:06, nickel сказав:

Відкривай диспут, там по ходу розберешся.

Показати  

написав продавцеві про диспут і той за хвилину відписав і вже продовжив термін) оце реакція!

  • Ха-ха 3
Опубліковано
  В 27.12.2019 в 08:52, jack74 сказав:

та вони без проблем завжди продовжують термін, і без всяких погроз диспутом. Це звична справа

Показати  

після твого повідомлення з скріном  я натиснув кнопку, продовжити термін. ніякої реакції. хоча моє повідомлення було прочитане продавцем.

Опубліковано
  В 27.12.2019 в 08:14, Dima4s сказав:

а як взнати що посилка буде без відслідковування по україні?

Показати  

якщо відправка через Аліекспресс стандард шипінг - то має бути відстежуваний трек-номер

Аліекспресс сейвінг шипінг - то інколи стоїть галочка на "трекінг", інколи - ні.

ну, і на інших методах доставки також або стоїть галочка на трекінг, або ні.

селлер шипінг метод - зазвичай йде довго і без відстеження по Україні.

це ще на стадії оформлення замовлення - декларується спосіб і вартість доставки.

якщо доставка не аліекспрес, то буває, що продавець обіцяє трек з відстеженням, а висилає безтреком (трек тільки по Китаю), а інколи навпаки бувало.

буває доставка, яка відстежується тільки по Китаю, а через трохи часу дзвонить кур''єр з Міст-експресу, або смс про посилку на точці видачі - по Україні до видачі не відслідковується.

точно будеш знати, чи буде відслідковуватись твоя посилка, тільки коли продавець дасть трек-номер :)

  • +1 1
Опубліковано
  В 27.12.2019 в 09:19, Dima4s сказав:

після твого повідомлення з скріном  я натиснув кнопку, продовжити термін. ніякої реакції.

Показати  

:) ну тож почекй трішки

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
  В 23.12.2019 в 12:42, ForZa сказав:

Ще довше чекаю, такі самі терміни замовлення... Такого ще не було, ну у мене це точно :) Продавець мовчить, раз лише написав, що чекайте, отримаєте як у заявці на протязі 30-60 днів! :) Чекаю...

Показати  

Закінчилось чекання? чи ще в процесі?)

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
  В 17.01.2020 в 13:07, alexvvv сказав:

Товар не приїхав, як відкрити "спор" в такі ситуації? 

image.thumb.png.a906573621b24adb768ce83330464cb0.png

Показати  

Ну так і вказуєш, що не приїхав. Аліекспрес зараз крепко взявся за якість сервісу, то продавців наказує без вагань. Мені повернув гроші, хоч продавець і надав у якості доказу скріншот, що товар вже в Луцьку, але ще не на моєму відділенні. Чи з чим в тебе складності?

  • +1 1
Опубліковано
  В 17.01.2020 в 13:21, nickel сказав:

Ну так і вказуєш, що не приїхав. Аліекспрес зараз крепко взявся за якість сервісу, то продавців наказує без вагань. Мені повернув гроші, хоч продавець і надав у якості доказу скріншот, що товар вже в Луцьку, але ще не на моєму відділенні. Чи з чим в тебе складності?

Показати  

Відсутня кнопка відкриття спору, вказую, що не отримав товар і все, далі на формі більш нічого недоступне, крім того що на скріншоті.

Опубліковано
  В 17.01.2020 в 13:23, alexvvv сказав:

Відсутня кнопка відкриття спору, вказую, що не отримав товар і все, далі на формі більш нічого недоступне, крім того що на скріншоті.

Показати  

Адблок виключений? Термін доставки вже сплив чи тільки закінчується?

Опубліковано
  В 17.01.2020 в 13:26, nickel сказав:

Адблок виключений? Термін доставки вже сплив чи тільки закінчується?

Показати  

Без адблоку в іншому браузері те саме. Термін доставки сьогодні закінчується, пробував продовжувати - нічого не відповіли. По треку заїхало в Україну і на тому все, на пошті шукали - кажуть немає.

Опубліковано
  В 17.01.2020 в 13:42, alexvvv сказав:

Без адблоку в іншому браузері те саме. Термін доставки сьогодні закінчується, пробував продовжувати - нічого не відповіли. По треку заїхало в Україну і на тому все, на пошті шукали - кажуть немає.

Показати  

Чекай поки закінчиться термін. Бо по логіці, термін доставки ще не сплив, а ти вже гроші хочеш повернути. Я ніколи диспут не відкриваю, поки термін доставки не пройде.

  • +1 1
Опубліковано
  В 17.01.2020 в 13:50, nickel сказав:

Чекай поки закінчиться термін. Бо по логіці, термін доставки ще не сплив, а ти вже гроші хочеш повернути. Я ніколи диспут не відкриваю, поки термін доставки не пройде.

Показати  

Раніше відкривав до закінчення терміну, зараз схоже це заблоковано.

Опубліковано (змінено)
  В 17.01.2020 в 13:52, alexvvv сказав:

Раніше відкривав до закінчення терміну, зараз схоже це заблоковано.

Показати  

Можливість відкрити диспут не заблоковано. Наприклад, термін доставки ще не сплив, а ти вже отримав товар, але він пошкоджений, в такому випадку диспут відкриється. Але якщо термін не сплив, то чому ти хочеш гроші назад? Тому кніпка відкриття диспуту неактивна. 

Змінено користувачем nickel
  • +1 1
Опубліковано
  В 17.01.2020 в 13:56, nickel сказав:

Можливість відкрити диспут не заблоковано. Наприклад, термін доставки ще не сплив, а ти вже отримав товар, але він пошкоджений, в такому випадку диспут відкриється. Але якщо термін не сплив, то чому ти хочеш гроші назад? Тому кніпка відкриття диспуту неактивна. 

Показати  

 

Відкривав 2 диспути в цьому місяці в останній чи передостанній день з 60-денного періоду захисту, без проблем працювало, кнопка була активна, повідомлення, як у @alexvvv, не було (хоча одна з посилок по трекові вже була в Україні).

 

Щойно спробував для експерименту відкрити ще по одній (ще днів 10 до завершення), кнопка є:

Clipboard01.thumb.jpg.d98feed807b49b436541bf5da99d9688.jpg

  • +1 1
Опубліковано
  В 17.01.2020 в 14:31, yu2007 сказав:

 

Відкривав 2 диспути в цьому місяці в останній чи передостанній день з 60-денного періоду захисту, без проблем працювало, кнопка була активна, повідомлення, як у @alexvvv, не було (хоча одна з посилок по трекові вже була в Україні).

 

Щойно спробував для експерименту відкрити ще по одній (ще днів 10 до завершення), кнопка є:

Показати  

Тоді не знаю. Раніше в Центрі привілеїв, одним з привілеїв, було пришвидшений розгляд диспутів. Зараз такого не знайшов, але можливо він ще не досягнув твого рівня або ж навпаки зловживав поверненням коштів через диспути і попав на обмеження. 

Опубліковано (змінено)

Та нема в мене якогось путнього рівня, роблю +/- 10 замовлень на рік,  не більше.

 

В мене теж є питання (раніше з таким не зіштовхувався). Зазвичай в разі завершення терміну захисту і недоставки товару продавці продовжували термін на 2 тижні (в ході диспуту чи після повідомлення від мене). Але тут нещодавно отримую в додатку сповіщення, що продаван збільшив термін доставки (на той момент пройшло десь 40 днів від дати замовлення). Дивлюся свої замовлення, а там захист доставки цієї штукенції ще 50 днів. Тобто в купі 90 днів, отже він продовжив зарання ще на цілий місяць. Пишу йому "Лет мі спік фром май харт: шо за нах?". Він відповідає, що це не він, а певно якийсь там контрагент. Але, мовляв, не переживай, сиди на попі рівно і очікуй посилку. 

Все ніби нічого, але є кілька але. Штукенція недешева. Плюс виходить, що я потрапив дропшипера, раз переводить стрілки на контрагента? В цього продавана була ціна найнижча + кілька баксів купонів, ну я й не втримався)) (хоча було лише 2 відгуки, а в "офіційному" магазі вартість відсотків на 25 була вища). 

 

Так от перше питання: чи часто вам продовжують термін захисту/доставки аж на 30 днів? 

 

П.С. Ну і трекається лише "Отправлено из страны отправления", далі нема нічого. 

Змінено користувачем yu2007
Опубліковано (змінено)
  В 17.01.2020 в 14:40, nickel сказав:

Тоді не знаю. Раніше в Центрі привілеїв, одним з привілеїв, було пришвидшений розгляд диспутів. Зараз такого не знайшов, але можливо він ще не досягнув твого рівня або ж навпаки зловживав поверненням коштів через диспути і попав на обмеження. 

Показати  

Я не зловживав, відкривав диспут всього три рази за весь період користування, цей третій, причому попередні два закрив сам, без претензій до продавця (так як все вирішилось)

image.thumb.png.4cbe64ba66c7200ccffe72bd1e95c432.png

Змінено користувачем alexvvv
Опубліковано
  В 17.01.2020 в 15:02, yu2007 сказав:

Так от перше питання: чи часто вам продовжують термін захисту/доставки аж на 30 днів? 

Показати  

Буває, але не часто

  13 минут назад, yu2007 сказал:

П.С. Ну і трекається лише "Отправлено из страны отправления", далі нема нічого. 

Показати  

Спробуй тректи тут

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...