Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Шановні модератори, як що тему помістив не туди, то перенесіть будь ласка.

Діло було так. Вчора зранку хотів подзвонити зі свого телефону МТС, однак жіночий голос сказав мол "вибачте, телефон заблоковано". Я вирішив перевірити рахунок, і...... мяко кажучо оху*в....... на моєму рахунку заборгованість майже 90 грн, притому, що напередодні на рахунку було десь гривень 20-25).

Звідки така заборгованість взялася навіть не уявляю... Мій номер контрактний, в четвер я завітав в центр обслуговування абонентів на Волі, і написав заяву про відключення на моєму номері послуги інтернет. З того часу інтернетом не користуюсь, послугою смс взагалі не користуюсь, дзвонив тільки в середині мережі, знайомим людям.

З метою прояснення причини подзвонив до оператора. Дзвінок на 111 нічого не дав... мол "рахунок ще не сформований", "ми не знаємо як так сталося", "це напевне ви кудись подзвонили", компанія МТС не має до цього відношення", "але ви все одно МУСИТЕ могасити заборгованість , в інакшому випадку компанія МТС змушена буде звернутись до суду......................." і т.д. і т.п. весь словесний понос оператора не хочу цитувати....

Я на 100 % впевнений в своїй "невинності", ще раз переглянув історію дзвінків, смс, (точок доступу до мережі інтернет в телефоні взагалі ніяких немає) все чисто.

Виникає логічне запитання: це тупий розводняк МТСа (може заплатить), чи це просто нагло вкрали гроші з рахунку????

Хотілося б почути думку громади перед тим як змити сім-карту в унітаз...

Опубліковано

Вам оператор должен был объяснить, куда пропали Ваши деньги у них все звонки, расходы фиксируются, как то мутно это все, а в мтс центр обратится?

Опубліковано

Хотілося б почути думку громади перед тим як змити сім-карту в унітаз...

Громада почекає поки автор отримає деталізований рахунок від МТС.

Опубліковано

деталізований рахунок коштує 30 грн., або чекати приблизно до 6-7 числа наступного місяця, тоді буде, ніби то безкоштовно.... Я так довго без звязку залишатись не можу...

Опубліковано

Номер то контрактний..Значить знають особу і можуть іти в суд..Тому змити то не варіант...А роздруківку треба було б. Мусите то й мусите, але в який строк...перше роздруківку побачити за які такі послуги списано кошти.

Опубліковано

деталізований рахунок коштує 30 грн., або чекати приблизно до 6-7 числа наступного місяця, тоді буде, ніби то безкоштовно.... Я так довго без звязку залишатись не можу...

Після змиття сімки в унітаз, зв'язок не відновлюється і борги не списуються, тому залишається або погасити борг або оплатити деталізований рахунок, а далі по ситуації.

Опубліковано

Телефон сучасний, з можливістю качати з нету платні програми і безкоштовні віруси? Варто дочекатись роздруківки. А рахунок всеодно по контракту прийдеться оплатити.

Опубліковано

може бути банально - не нарахувались відповідні тарифу послуги, ТС говорив фактично за гроші а не за пакетні хв. і все - тобто технічна помилка. на мою думку, варто погасити і чекати роздруківки безкоштовної, або заплатити 30 грн, попередньо вияснивши чи через 10 днів вони зможуть зафіксувати заявку по питанням минулого місяця

Опубліковано

А рахунок всеодно по контракту прийдеться оплатити.

ПРИЙДЕТЬСЯ???????? А за що, за які надані послуги я маю платити гроші??? А як що не заплачу, то що??? Подадуть в суд, і судовий виконавець прийде описувати майно на зйомній кваритрі (на 90 грн.)???
Опубліковано

Я теж контрактник. Наскільки я розумію і знаю, рахунок формується з 1 числа нового місяця десь до 3-5 числа.

Сьогодні 28 число. Тому про формування рахунку щось не дуже віриться....

Швидше за все технічні засоби МТС неправильно тарифікували внутрішньомережеві розмови. Мав схожу халепу колись, років 4 тому. Була підключена послуга "ЮМС сім"я", дзвінки на заведений у цю послугу номер тарифікувався лише за з"єднання. Але одного разу мені такий дзвінок обійшовся приблизно в 30 грн. І якщо ще з вечора на рахуноку був +10 грн, то зранку телефон вже був заблокований з боргом 20 грн. Доречі, халепа була ця приблизно у квітні-травні. На той час у офісі ЮМС працювали знайомі. Вони переглянули ситуацію по номеру і дали "пілюлей" тех службі. Вияснення проходить не так швидко. Тому знайомі мені порадили погасити борг. Це я і зробив. Десь під обід номер розблокували. Я написав скаргу. Гроші повернули.

Пишіть скаргу. У відповіді на скаргу вони мають обгрунтувати за що взяли гроші.

Лишати борг не варто: 1. Доведеться змінювати номер. 2. Крім основного боргу понуть нараховувати пеню (вона прописана у ДУ, чи в основному договорі).

Пишіть скаргу (за усіма правилами, з реєстрацією)

Опубліковано

в мене таке теж було колись(на контракті), знімало по 20-30 грн просто так!!!! так знаєте що сказали в МТС!!! ти напевно міняв карточки(КС на МТС) і відсилав смс з платними номерами!!!! там якийсь тип сидів ТУПИЙ і ще тупіше ТУПОГО. АБСУРД!!! при чому тут карточки!!!! я викинув карточку і на них болт забив!! рік десь йшли листи щастя, а потім перестали.

Опубліковано

мтс у всіх краде кошти. з рахунку дівчини було вкрадено приблизно 10грн. вона завжди користувалась послугою Супер інтернет у Рівненській області, 0,53 грн/день за 100 метрів. і все було гуд. до четверга. коли мтс вкрав усі гроші. в техпідтримці сказали що вийшли за рамки 100 метрів, хоча фактично об'єм переданих/отриманих даних становив 75 метрів.

От і після того те і залишається що викинути сімку в мусор ( у вас звичайно контракт- там так легко не минеться). Мтс так сильно рекламує програму МТС Бонус. В одного вкрадуть гроші- іншому дадуть, нормально так.

Опубліковано

( у вас звичайно контракт- там так легко не минеться).

Ось тому я і питаю думки форумчан про те, що буде робити МТС коли виловить мою сімку в сточній канаві. Microsoft несе колосальні збитки із-за того, що україна очолює рейтинг піратів... А МТС напевне понесе ще більші збитки, як що їй не заплатять вкрадені в клієнтів (нагло нараховані контрактному абоненту) гроші.

2

kvantov

Просто Аватар цікавий... І я не вважаю себе жертвою, завтра розберемось, друзі кажуть що я буваю неадекватним в стресових ситуаціях...

Опубліковано

була подібна ситуація в знайомої жінки, правда на передоплаті - виявилося її внук "випадково", надивившись реклам на ТВ, слав смс для замовлення та скачування ігор на чималу сумму. Проаналізуйте, чи не могло щось схожого бути і у Вас.

Опубліковано
xforester, з контрактом справи я та знайомі не мали -тому тут допомогти нажаль не можу. Просто описав ситуацію похожу на вашу, так як такі випадки не однократні у мтс. Аву поміняв- до недавнього часу просто торгував перевідними грошима мтс, тому і ава була відповідна. тепер з цим ділом зав'язав.
Опубліковано

Не айфон часом? В нас на роботі були випадки, коли те чудо собі чогось там втіхаря докачувало і в результаті контрактник "попадав" на сотні гривень.

Опубліковано

Та htc, але все що повязано з інтернетом в ньому відключено (абсолютно все) а в профілях інтенрнету навіть немає жодної точки доступу. Повідключав і повидаляв після написання заяви про відключення послуги інтернет. Історія дзвінків та смс ведеться, там нічого підозрілого, сам смсів не пишу, тільки приймаю від дочки, дружини та ін...

Опубліковано

Для смартфонів я теж стикався з втратою коштів з рахунку (оператор Лайф) через:

1. Софт ( при встановлені програм потрібно дивитись, які дії може виконувати програма і якщо якась прога просить дозвіл на відсилку смс на платні номери краще її не ставити);

2. Інтернет (тарифікація спожитого трафіку необривається самостійно при переході через 24.00, а продовжується наступного дня до моменту перезагрузки смартфону)

У першому випадку потрібно знайти і видалити зловредну прогу (це може бути програма заставки, програма новин, тощо). У другому для себе знайшов вихід: вивів на стіл кнопку "вимкнення передачі даних", перегружатись не потрібно, та й всі інші програми не можуть самостійно оновлюватись через інтернет.

Думаю, що ТС стикнувся з однією з цих проблем і МТС тут не до чого. Тому назву теми вважаю не коректною.

Опубліковано

Поясню ще раз. Все що повязано з інтернетом відключено (абсолютно все),в профілях інтенрнету немає жодної точки доступу.

З андроід-смартфонами маю справу не перший рік, і цей смарт в мене не перший і не єдиний, як виявляти програми, які в майбутньому можуть "нагадити" (як розказав frv) знаю. Віджет, який показує час і погоду на головному екрані оновлюється навіть тоді коли в смарті відсутня сім-карта, і відношення до інтернету провайдера немає....... А назва теми (як що помітив шановний опонент) закінчується знаком питання, що, як і спорсіб обговорення проблеми свідчить про небеззаперечне твердження, а про підозри, та бажання почути думку оточення...

Опубліковано

Мене дивують трохи деякі коменти. Топікстартер вже двічі написав, що послуга інтернет відключена взагалі за номером (для контрактних є така опція) і тим більше видалені всі точки з'єднання:

1. Яким чином може здійснюватись з'єднання з інтернетом якщо відсутні точки з'єднання?

2. Якщо з'єднання якимось дивом відбувається, то це проблеми оператора, адже абонент написав заяву про те, щоб йому відключили інтернет взагалі

Опубліковано

Буквально з пів року тому - була ідентична проблема. Телефон був правда iPhone 4S. Пакетні дані були вимкнені, і з якогось дива в мене з'явилось -90 грн. Не контракт, нічого. Передзвонив, запитав що за концерти - мені відповіли в МТСі, що в них є такий пакет послуг, типу як інтернет "без підтвердження", чи що. Не пам'ятаю. Перепитав ще раз, як? І пояснили - мол якщо телефон хоче обновитись, чи якийсь там офіційний софт - то він оновлюється, без запиту. Я не став розпитувати, і просто поклав трубку) Нічого нікому не докажеш. Мусив був поповнювати номер, так як його зміна - потребує більшого гемору і часу. Зараз контролюю кошти на рахунку кожен день.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...