Перейти до змісту

Китайский J-15 превосходит российский Су-33


Гість rl72

Рекомендовані повідомлення

25 ноября китайские палубные истребители успешно провели серию морских и технологических испытаний на первом китайском авианосце «Ляонин», что показывает большой успех Китая в разработке палубных истребителей и прорыв в технологии авианесущих кораблей.

p17d6453h3atg14ccfmq1o3dsh32.jpg

Фото militaryparitet.com

J-15 оснащен двумя мощными двигателями и совершенно новой системой высокоэффективных устройств подъемной силы, взлетно-посадочными устройствами и тормозным крюком. Его складное крыло обеспечивает отличную боеспособность и отвечает особым требованиям посадки на «Ляонине». Благодаря большому боевому радиусу, высокой маневренности и большой боевой нагрузке, J-15 имеет полную боевую эффективность на море и в воздухе.

Иностранные СМИ, особенно российские, считают, что J-15 является копией российского палубного истребителя Су-33. В связи с этим, 29 ноября пресс-секретарь Министерства национальной обороны Китая Гэн Яньшэн (Geng Yansheng) сказал: «Военное дело в мире имеет объективный закон развития. Многие оружия имеют те же принципы конструкции, методы управления и защиты также схожи. Таким образом, делать выводы, что Китай скопировал технологию авианосцев у других стран, только простым сравнением, - по крайней мере, непрофессионально.

Во-первых, J-15 имеет более совершенное бортовое оборудование, чем Су-33. Су-33 оснащен устаревшей разъединенной системой авионики стандарта ARINC429 с низкоскоростной односторонней шиной данных, в то время как J-15 оборудован объединенной системой авионики с двунаправленной шиной данных..

Бортовой цифровой вычислитель Ц-100 истребителя Су-33 имеет скорость только 170 тысяч операций в секунду, в то время компьютер J-15 имеет расчетную скорость вычисления несколько миллионов операций в секунду.

J-15 имеет более совершенный радар, чем Су-33. Из-за устаревшей системы авионики Су-33 может действовать лишь в роли перехватчика и не в состоянии применять высокоточное оружие класса «воздух-поверхность».

На J-15 внедрены совершенные материалы и методы производства, и, следовательно, имеет большую прочность и меньший вес.

Наконец, J-15 оснащен двигателями Taihang (WS-10) собственного производства - более мощными, чем двигатели Су-33. В целом, J-15 превосходит Су-33 и сравним с палубными самолетами мирового класса, такими как американский F-18 и французский Rafale.

123998037_31n.jpg

Фото militaryparitet.com

123998037_41n.jpg

123998037_51n.jpg

123998037_61n.jpg

123998037_71n.jpg

123998037_81n.jpg

123998037_91n.jpg

123998037_101n.jpg

123998037_111n.jpg

123998037_131n.jpg

123998037_141n.jpg

123998037_151n.jpg

Фото militaryparitet.com

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 69
  • Створено
  • Остання відповідь

...а ще він працює з двома сім-картами, має аналоговий ТВ, VGA камеру, мп3 і JAVA, батарея основна 2999 мАч, додаткова посилена 6800 мАч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну-ну, скопіювали СУ-33, добавили китайську авіоніку, матеріали корпуса і поставили свої двіжки (тоже скопіювані?). От цікаво скіко таких пташок впаде до того як вони доведуть (якщо доведуть) його до пуття. Су-27, який був прототипом для Су-33, важкувато вчився літати, це при тому що за плечима талановитих конструкторів був величезний досвід як в проектуванні планерів так і двигунів, а чим може похвалитись Китай, тим що навчились копіювати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найкращі конструктори завжди були у нас, в Росії та Німеччині. Усе, що добре літає чи стріляє - це справа рук наших людей та німців :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

написали б просто що то СУ-33 з китайським бортовим компутером... а то стільки слів розумних.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"...прорыв в технологии авианесущих кораблей" - це випадково не український авіаносець Варяг?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну прям китайці такі недорозвинуті... зкопіювали - ну фіг з ним, але розвинули ідеї далі. В свій час не мали власних танків, зараз мають, десять років назад не мали власної палубної авіації - зараз мають (ну майже мають) і флот і літаки. Навіщо гемороїтись якщо можна купити - і вдосконалити. А не утримувати купу НДІ які в еру гігагерців встановлюють на літак "мозок" в 170 кілогерц.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"...прорыв в технологии авианесущих кораблей" - це випадково не український авіаносець Варяг?

Саме він

Ну прям китайці такі недорозвинуті... зкопіювали - ну фіг з ним, але розвинули ідеї далі. В свій час не мали власних танків, зараз мають, десять років назад не мали власної палубної авіації - зараз мають (ну майже мають) і флот і літаки. Навіщо гемороїтись якщо можна купити - і вдосконалити. А не утримувати купу НДІ які в еру гігагерців встановлюють на літак "мозок" в 170 кілогерц.

170 кілогерц для такої техніки це також багато. Америкоси в Шатлах використовували процесори 4,77 Мгц, пізніше почали ставити до 10, причому купували їх в 2002 році на еБеї, бо вони вже були зняті з виробництва.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

170 кілогерц для такої техніки це також багато. Америкоси в Шатлах використовували процесори 4,77 Мгц, пізніше почали ставити до 10, причому купували їх в 2002 році на еБеї, бо вони вже були зняті з виробництва.

От тільки Шаттл - це технології починаючи з 30-річної давності (точніше - 1981-2011), а тут найновіший літак якому обчислювальних можливостей треба не менше ніж Шаттлу, але станом на рік запуску серії. Я маю на увазі що сучасний Шаттл мав би не 10 Мегагерц, а от сучасному штурмовику повинно вистачати чомусь на порядок менше швидкодії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хах, прорив. Про що вам і кажу, що літають на російських СУ-33 і плавають на наших "Варягах" :)

У нас теж "Оплоти" і "Булати" - це розвинуті ідеї. Але ж толку...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ох рєбяти, я памятаю час, коли основним засобом пересування у Китаї був велосипед, а сьогодні у Китаї продається більше авто , або смартфонів ніж в США.

В Росії за Байкалом китайців вже скоро більша половина населення буде. А рано, чи пізно- вони й сюди доберуться.

Отоді наші внуки й згадають нам нашу зверхність.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От тільки Шаттл - це технології починаючи з 30-річної давності (точніше - 1981-2011), а тут найновіший літак якому обчислювальних можливостей треба не менше ніж Шаттлу, але станом на рік запуску серії. Я маю на увазі що сучасний Шаттл мав би не 10 Мегагерц, а от сучасному штурмовику повинно вистачати чомусь на порядок менше швидкодії.

В тому й то справа, що вистачає. Ні в 1981 ні в 2002 ні в 2011 ці процесори не були передовими, але їх потужностей вистачало з запасом. І сучасні штурмовики також не потребують гігагерців, літак чи ракета - це не звичайний домашній комп'ютер, який зайнятий чим хочеш, тільки не роботою, там навпаки - ніяких текстур, віджетів, вірусів-антивірусів і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Vadimm, Непотрібно винищувачам потужних комп'ютерів, той же комплекс ПВО МИГ-31 (до модернізації) на борту несе стареньку ЕВМ ще 70х років, але це не мішало їм ефективно працювати в комплексі і надійно прикривати північ СССР.

А бомбардувальник СУ-24 на борту мав комплекс який то і комп'ютером назвати важко, але це не мішало йому проводити бомбометання некерованими бомбами з досить високою точністю.

Мала обчислювальна здатність вимагає від розробників написання високоефективних алгоритмів, і висока оптимізація їх.

Китайці пішли по шляху СССР, де також спочатку копіювали чужу техніку і вузли, а потім вже на основі здобутого досвіду почали проектувати своє.

Хоча поки в них і з копіюванням не особливо добре справи йдуть. Ще якщо електроніку може і навчились робити, то з матеріалами в них проблеми (варто згадати їхню копію АК), те ж саме думаю і з бойовими алгоритмами, мало створити авіоніку і підняти літак в небо, ще потрібно навчити його літати в бойових умовах і воювати, а без цього це просто літюча мішень. Та і з танками в них не все так гарно, як розказують. Важко судити про ефективність броні без об'єктивних результатів іспитів, а от з іншими компонентами в них троха проблеми. Для прикладу в самому новому танку MBT-2000 використовують Український двигун і гармату, враховуючи відносну простоту двигуна то можна зробити висновок що не змогли створити відповідні матеріали для виробництва двигуна і гармати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В крайньому випадку китайці завжди можуть задавити м'ясом. Але якщо це м'ясо буде з технологічними "іграшками" в руках - це буде страшніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Китай одна з 5и держав,що мають ядерну зброю,Китай запускає космічні кораблі та будує навколоземну крсмічну станцію

Який недолік матеріалів?

Те що тут продається море всякого їхнього гівна- то це тільки тому , що наше населення не має грошей на якісніше.Але й на цьому китайці заробляють. а ми ....дуємо в сопілку....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В крайньому випадку китайці завжди можуть задавити м'ясом. Але якщо це м'ясо буде з технологічними "іграшками" в руках - це буде страшніше.

Задавити "м'ясом" вони вже пробували в 1969р. в конфлікті за острів Даманський, чим кінчилось всім відомо. Та і високотехнологічні цяцьки це круто, але тільки в невеликих конфліктах, або ж проти технологічно відсталих країн. Використання в конфлікті тактичної ядерної зброї чи електромагнітної бомби, зробить з високотехнологічних цяцьок високотехнологічне сміття.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Використання в конфлікті тактичної ядерної зброї чи електромагнітної бомби, зробить з високотехнологічних цяцьок високотехнологічне сміття.

В кожної теми є різні точки зору. Погоджуюсь із сказаним - зброю масового знищення ніхто не відміняв. Але з людськими ресурсами, виробництвом і технологіями, якими США з ними розраховуються (підтримуючи свою долларову друкарську машинку), Китай являє собою "чорну конячку".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чим техніка простіша тим вона надійніша (менше вузлів для відмови).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На жаль наші керівники навіть того що було успішно позбулися. Так що навіть з Китаєм ми не можемо порівнювати себе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чим техніка простіша тим вона надійніша (менше вузлів для відмови).

А ще й простіша і дешевша в обслуговуванні, що у бойових умовах інколи грає вирішальну роль.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только время покажет как они будут летать и еще такой факт эти модели сушек уже летают добрых 20 лет

а ноунейм j-15 плюхнется на землю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чим техніка простіша тим вона надійніша (менше вузлів для відмови).

І тим менше функцій вона може виконувати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І тим менше функцій вона може виконувати
Певно літати літаку вже не достатньо, пілоту ще інтернет потрібен і МП3 ДВД плеєр.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Певно літати літаку вже не достатньо, пілоту ще інтернет потрібен і МП3 ДВД плеєр.

Ні, літаку не потрібен плеєр - це вам не мобільний телефон. Йому потрібні швидші системи наведення і керування ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ні, літаку не потрібен плеєр - це вам не мобільний телефон. Йому потрібні швидші системи наведення і керування
))))))))) звичайно, софт на .NET вимагає процесорних ресурсів.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...