Перейти до змісту

Китайский J-15 превосходит российский Су-33


Гість rl72

Рекомендовані повідомлення

Він зроблений на 15 років раніше і був розрахований для транспортування 2 перспективних танків , чого вони й добилися . Якби була потреба брати щось важче --- думаю , це можна було вирішити .

До речі , більше за С-5 піднімають тільки модифікаціїї 124-100 і новіші .

Ви хотіли сказати пізніше :) Але висловлюючи свою думку, я мав на увазі власне науковий потенціал нашої нації, а також частково зачіпив тему росіян та німців.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 69
  • Створено
  • Остання відповідь

Су-33 - результат цілої епохи авіабудування. Номер 33 - це історія.

А J-15 то шо таке ? перших 14 впало, а цей п'ятнадцятий ніби літає ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я мав на увазі С-5 .

А потенціал наш виїхав давно ... :_03:

зрозумів. Щодо потенціалу, ще не все втрачено якщо ставитися до цього відповідально. У нас в Україні є багато талановитих та розумних людей, а також молоді. Головне це використати для національних інтересів, а на жаль виходить так, що вони майже всі працюють за кордоном. І я сподіваюсь, що ця проблема вирішиться на протязі наступних 10 років. Просто треба відкрити людям очі. Ну і звісно, влада міняється...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

J-15 --- це купили в нас ( Україна ) прототип Т10 ( майбутній Су-33 ) , оскільки росіяни не продали 2 машини , а хотіли продати повноцінне авіакрило ( зробили висновки з історії сз Су-27 ) . Ну і напхали його новішою електронікою та двигуни якісь поставили , бо зразок не літав . Так що в них і авік , і літак мають наше коріння

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо на рахунок КИтаю - там зараз величезне фінансування для "мілітарі"... якщо є гроші - результат буде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому ж США в Китай не йдуть демократію встановлювати

ae7410007d57afe71c288e3375b_prev.jpg

А Китай для америкосів - мать-корміліца, якщо в 2 словах...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

стільки флуду, і ніхто не згадав, що в обох над держав (росія та китай) аж цілих 2 штуки авіаносця в користуванні , відповідно ця суперечка більше теоритична

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Росії то авіаносці зараз і не потрібні, всі зони їх інтересів досяжні по суші, на відміну від США. Та і призначення авіаносців в СССР відрізнялось від США.

В нас це були авіанесучі крейсера, задача яких була прикриття ударних з'єднань ВМФ. А в США це плавучі авіабази які несуть ударну авіацію, і на відміну від авіанесучих крейсерів, потребують прикриття іншими кораблями.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Росії то авіаносці зараз і не потрібні, всі зони їх інтересів досяжні по суші, на відміну від США. Та і призначення авіаносців в СССР відрізнялось від США.

В нас це були авіанесучі крейсера, задача яких була прикриття ударних з'єднань ВМФ. А в США це плавучі авіабази які несуть ударну авіацію, і на відміну від авіанесучих крейсерів, потребують прикриття іншими кораблями.

Ще одна з важливих задач для американських АУГ , крім носія ударних авіагруп --- дальній рубіж ПВО проти стратегічної авіації Союзу .

При потребі вони створювали завісу на на півночі Атлантики та Тихого океану . Маючи на озброєнні Ф-14 з ракетами Фенікс вони могли зустрічати стратегів за декілька тисяч кілометрів від своєї території .

Ну а після розпаду Союзу склад авіації помінявся на ударну , бо в чистих винищувачах вже не було потреби

Радянскі авіанесучі кораблі --- це в основному непорозуміння . Перші нормальні авіки --- " Проект 1153 " та "Проект 1160" зарубали Устинов і компанія , другий --- "Ульяновск" не добудували , бо розпався Союз .

Те , що побудували -- виявилося нікому не потрібним , бо бойові можливості літаків з вертикальним зльотом були мізерні , один бойовий радіус менше 200 км , болюча тема

Кузя і Варяг -- гроші на вітер , хоча як учбові вони були-б нормальні , для підготовки пілотів .

Відсутність катапульт :

--- це відсутність літаків ДРЛО , тобто можливості як авіаносця ППО дуже скромні

--- Су-27\33 не можуть злітати з повною загрузкою , тобто треба жертвувати або озброєнням , або паливом . Можна підняти і дозаправляти в повітрі , але це втрати часу

Палубний МіГ-29 досі толком не готовий , хоча індусам вже поставляють

Присутність трампліна і ракетного озброєння --- це мінус 10-12 літаків

Правда , Кузю ставлять на модернізацію , ракети знімуть , про трамплін не в курсі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

імхо, при сучасному розвитку техніки і політики, всі ці авіаносці - то тупе відмивання бабла владою.

Бо існує два варіанта: знищити і повоювати. І всі останні конфлікти спрямовані саме на повоювати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проекти зарубали, бо тодішнє керівництво не бачило місця авіаносців в тодішній системі оборони, і не хотіло тратити на це величезні кошти. На півночі і північному-сході країни не було важливих стратегічних об'єктів і великих міст, які б потребували захисту за допомогою авіаносців, велика відстань до ключових об'єктів зі сторони океану давало досить часу для сухопутних ПВО щоб усунути загрозу.

Перші ж авіаносці чи пак вертольотоносці, використовувались для боротьби із підводними човнами противника, і показали високу ефективність в цьому. І мабуть це і вплинуло на майбутнє радянських авіаносців. Тоді і зрозуміли що їх можна ефективно використовувати в боротьбі з кораблями і підводними човнами противника і заодно заодно захищати свої кораблі від їх авіації. По цій же причині головною вимогою до СУ-33 було можливість ефективного обстрілу надводних цілей. І думаю по тій же причині на авіаносці базувались СУ-25 які теж могли ефективно боротись з морськими цілями.

Росії ж зараз авіаносці потрібні тільки для престижу і грання м'язами, ну і для відмивання коштів звісно ж.

Правда , Кузю ставлять на модернізацію , ракети знімуть , про трамплін не в курсі

Наскільки я знаю, ракетний комплекс "Граніт" залишили і провели ремонт. Також залишили і ПЗРК провівши їх модернізацію.

Катапульту здається так і не встановили, хоча можливо я і помиляюсь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бо існує два варіанта: знищити і повоювати. І всі останні конфлікти спрямовані саме на повоювати.

Зараз існує ще одна загроза, це тероризм, в боротьбі з чим авіаносці можуть відігравати важливу роль, але знов так стосовно Росії, всі загрози ідуть з суші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

імхо, тероризм - то просто каталізатор для повоювати, який використовується виключно владою.

звикли мати необмежені ресурси - то друга світова, то холодна, купа локальних "конфліктів"...

а зараз демократи всякі їх щемлять - придумали тероризм світовий. Він типу як би і був собі завжди, але масштабів не вистачало.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб будувати таку техніку треба мати досвід конструкторський, так і досвід війни, а китайці пороха не нюхали.

Як німці прийшли в їхній хвальобний Шаулінський монастир то вийшло як в анегдоті.

Йде Петька і Чапаєв, тут їм на зустріч каратист і стає в бойову стойку.

Чапаєв каже мол давай за угол зайдем поговорим.

Через пару хвилин Чапаєв виходить витираючи шашку від крові.

І каже Петьці, і таке придумав з голою пяткою на шашку :)

Для тих, хто в танку: Тероризм не несе ніякої ідеології (правильної чи неправильної), основна його задача це косьба грошей, і то великих грошей - це головний стратегічний план тероризму, і я впевнений перед тим як планують терористичну акцію спочатку думають скільки грошей можна заробити, а потім вже все інше прораховується. Просто так навіть палка не стріляє.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб будувати таку техніку треба мати досвід конструкторський, так і досвід війни, а китайці пороха не нюхали.

Китаю ничего не надо изобретать чтобы поставить раком весь мир.

◆Черные металлы:Среди разведанных запасов металлов имеются запасы железа, марганца, ванадия, титана, в частности запасы железа достигают 50 миллиардов тонн. Они расположены, главным образом, в провинциях Ляонин, Хэбэй, Шаньси и Сычуань.

◆Цветные металлы:В Китае находятся залежи всех видов существующих в мире цветных металлов, в частности, объем залежей редкоземельных металлов составляет около 80 % от общемирового показателя.. Запасы сурьмы составляют 40 % общемировых запасов. Запасы вольфрама в 5 раза превышают общемировые запасы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Китаю ничего не надо изобретать чтобы поставить раком весь мир.

Наприклад?

◆Черные металлы:Среди разведанных запасов металлов имеются запасы железа, марганца, ванадия, титана, в частности запасы железа достигают 50 миллиардов тонн. Они расположены, главным образом, в провинциях Ляонин, Хэбэй, Шаньси и Сычуань.

◆Цветные металлы:В Китае находятся залежи всех видов существующих в мире цветных металлов, в частности, объем залежей редкоземельных металлов составляет около 80 % от общемирового показателя.. Запасы сурьмы составляют 40 % общемировых запасов. Запасы вольфрама в 5 раза превышают общемировые запасы.

А не позадихаються до того часу? В них зараз вельми невесело із забрудненням повітря якраз від видобування і переробки мега-запасу металів.

Та й з доступом до водних ресурсів напряг - все на рис, плюс майже без повторного використання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Китайози вже проектують винищувач 5-го покоління Chengdu J-20, експерементальний прототип якого виконав перший політ 11 січня 2011року.

57331d91453f.jpg

Це звичайно ще не бойовий літак, його ще доводити та доводити, скоріше за все в серію він не піде (так як ТТХ не надто вражаючі, проблем багато), але робота йде, навики та досвід розробки та експлуатаціі АТ збільшується.

На мій погляд - китайці розвиваються в правильному напрямку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Витрати млрд $/ на 2012 рік на військові ціні. Це офіційні витрати... неофіційні, я думаю, що в деяких країнах ще ж стільки

cbc74719d10b22f53311b05bf369dd8b.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...