Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 19.04.2017 в 20:14, Ukrainec сказав:

: 40 -50 чоловік адміністрації (+1 сисадмін :P) на 45 тролів,

Показати  

зараз порахую точно скільки "Адміністрації".

27 чоловік. Враховуючи завсклада, інженера з охорони праці, директора та секретаря. Звісно, головний інженер, бухгалтери, економісти, енергетик та техвідділ.

+ кілька керівників служб і відділв, та сисадмін.

10% було навскидку. Якщо дорахувати всіх диспетчерів та касирів (позмінних, на ніч і добу). І ще обліковців з нарядчиками. тоді 40 вийде.

 

 

Опубліковано
  В 19.04.2017 в 20:12, Ukrainec сказав:

Скільки нікому не потрібної роботи робиться щоб аби дати хоч копійчану, але таки зарплату!

Показати  

конкретніше можеш сказати? Яка саме робота - не потрібна у нас в ДЕПО?

Опубліковано
  В 19.04.2017 в 20:25, Zheny@ сказав:

конкретніше можеш сказати? Яка саме робота - не потрібна у нас в ДЕПО?

Показати  

1. Капітальний ремонт без гарантування якості і все що з цим пов"язано. Достатньо Пости ЩТО, ТО1 і  ТО2 

2. більшість робіт можна і суміщати, адже 130 слюсарів, які чекаючи тижнями запчастин лиш зайняті пошуком як щось винести. В пп цю роботу зробили би 8 чоловік отримавши нормальну ЗП ну звісно і регулярний пропизд*с

3. висвободиться купа персоналу, яких і не треба буде щодня адмініструвати, достаньо винайняти заплативши підряднику за послуги.

 

У вас же лише 45 машин! Карл!

А допоміжного персоналу в 1,25 рази більше ніж в моїй дипломній роботі (на 240 автомобілів з кількома постами ЩТО, ТО1, ТО2, КТО мийкою, правда для вантажних ), де чисельність підбиралася за нормативами ще радянських методичок (так само, диспечери, плановики, бухгалтери, і т.д.(без сисадміна :))). 

Опубліковано

До речі, найбільша претензія по ремонтникам - це швидкість роботи, особливо на ділянці капітальних ремонтів. Варто порівняти, за скільки часу хлопці із заводу поварили 173-ю машину, а скільки варили наші 180-у. Десь вдвічі, якщо не втричі довше...

  • +1 1
Опубліковано
  В 19.04.2017 в 20:49, Ukrainec сказав:

, і т.д.(без сисадміна :))). 

Показати  

можна і без адміна обійтися. Найняти фірму яка буде обслуговувати. Зекономлять на кабінеті, ЗП і податках.

Але фірму виіпуть в моск, своїми "не робе", " не друкує", "поновити", відключити-включити-настроїти.

Знаю, проходили :) Сам колись їх віддалено адміністрував... 

 

  В 19.04.2017 в 20:49, Ukrainec сказав:

У вас же лише 45 машин! Карл!

Показати  

було більше.

  В 19.04.2017 в 20:49, Ukrainec сказав:

2. більшість робіт можна і суміщати, адже 130 слюсарів,

Показати  

спеціально для тебе взнаю чисельність персоналу і хто що робить.

 

  В 19.04.2017 в 21:00, TFA сказав:

. Варто порівняти, за скільки часу хлопці із заводу поварили 173-ю машину, а скільки варили наші 180-у. Десь вдвічі, якщо не втричі довше...

Показати  

сам знаєш скільки нюансів, в тому числі бюрократичних, існує.

 

Опубліковано
  В 19.04.2017 в 20:49, Ukrainec сказав:

А допоміжного персоналу в 1,25 рази більше ніж в моїй дипломній роботі (на 240 автомобілів з кількома постами ЩТО, ТО1, ТО2, КТО мийкою, правда для вантажних )

Показати  

якщо взяти гіпотетично. що ВСІ тролейбуси одного типу. ТОді проблем би не було.

А такий вінегрет як є в депо... це вафлі. з кремом. То це вже не вінегрет, а олів'є.

Опубліковано
  В 19.04.2017 в 21:02, Zheny@ сказав:

було більше.

Показати  

Якщо бути точним, то зараз ходових 47 машин + на ремонті 6 (5 в активному, на одній почали ремонт і поки законсервували). Решта 12 штук законсервовані (серед них 2 польських, один з яких абсолютно безнадійний) + 1 техдопомога.

 

  В 19.04.2017 в 21:03, Zheny@ сказав:

якщо взяти гіпотетично. що ВСІ тролейбуси одного типу. ТОді проблем би не було.

А такий вінегрет як є в депо

Показати  

Зоопарк, як ми любимо називати. Тут претензії скоріше до вищестоячих, які набрали всього на купу, а про обслуговування не подумали. Одні тільки Єльчі мають 3 типи системи управління тяговим двигуном. І то в кожного схеми по-своєму. А ще ж є ЗіУ, ЮМЗи, Богдани 2-х видів, Мерседес...

  • +1 1
Опубліковано
  В 19.04.2017 в 21:00, TFA сказав:

До речі, найбільша претензія по ремонтникам - це швидкість роботи, особливо на ділянці капітальних ремонтів. Варто порівняти, за скільки часу хлопці із заводу поварили 173-ю машину, а скільки варили наші 180-у. Десь вдвічі, якщо не втричі довше...

Показати  

про те історій як вони виносять: металобрухт і "що не треба" для добавочки "до зарплати" я наслухався 

 

  В 19.04.2017 в 21:03, Zheny@ сказав:

якщо взяти гіпотетично. що ВСІ тролейбуси одного типу. ТОді проблем би не було.

А такий вінегрет як є в депо... це вафлі. з кремом. То це вже не вінегрет, а олів'є.

Показати  

В мене теж в проекті 3 типи авто проектувалося, в кожного свій коефіцієнт складності, але ж персоналу не стільки ж!? 

де 45 а де 240

 

і я знаю точно ще одне, будь яка людина свою бездіяльність в робочий час ладна виправдовувати до крові.:) 

 

  • +1 1
Опубліковано
  В 19.04.2017 в 21:11, Ukrainec сказав:

будь яка людина свою бездіяльність в робочий час ладна виправдовувати до крові.

Показати  

якщо ти про мене - то не вгадав.

Із запуском валідаторів - часу у мене мало.

сьогодні я на 5,30 на роботі буду. А ти солодко спатимеш.

Опубліковано

Згадую десь 3 тижні назад, забігає бруднючий "чумазик" в господарський магазин "підшипник" на ДПЗ і питає автомат на 63А, продавець здивовано: немає таких, максимум 32А, Питаю: чоловіче, це що на багатоквартирний будинок, чи хутір якийсь? Ні - каже на тролейбус! :) 

Опубліковано
  В 19.04.2017 в 21:15, Zheny@ сказав:

якщо ти про мене - то не вгадав.

Із запуском валідаторів - часу у мене мало.

сьогодні я на 5,30 на роботі буду. А ти солодко спатимеш.

Показати  

Про всіх.

в.ч. і себе :) 

 

 

Опубліковано
  В 19.04.2017 в 21:15, Zheny@ сказав:

Із запуском валідаторів - часу у мене мало.

сьогодні я на 5,30 на роботі буду

Показати  

В 5:30 виїжджає перший тролейбус -  на маршрут №2. Причому, там наче має бути свіжокапіталена машина №180. Саме через це?

Опубліковано

Замість касира поставити термінал, замість прибиральниць - клінінгова компанія, замість обліковця - комп програму, замість кондукторів - валідатори

екіпіровка, медик, мийка, слюсарі - аутсорс

аби було бажання

колись і Прівєтбанк без паперу не міг

  • +1 1
Опубліковано
  В 19.04.2017 в 21:20, TFA сказав:

В 5:30 виїжджає перший тролейбус -  на маршрут №2. Причому, там наче має бути свіжокапіталена машина №180. Саме через це?

Показати  

Ні. Саме через впровадження АСОП ОП. Допомагаю людям (кондукторам) опановувати страшний прилад - валідатор. (Від нього і голова болить, і тиск підвищується, і радіація і вагітніють навіть! Так!  (якщо що, то це просто така жорстка іронія і тролінг) )

Не всім доходить за 2-3-5-8 разів.

 

  В 19.04.2017 в 21:35, Vadimm сказав:

Замість касира поставити термінал,

Показати  

дякую, поржав!  Від душі! Тут вони валідатора бояться, а ти їм про термінал! Шутку оценіл!

  В 19.04.2017 в 21:35, Vadimm сказав:

замість прибиральниць - клінінгова компанія,

Показати  

ще раз поржав. Це обійдеться дорожче, аніж тримати 3-4 прибиральниці.

Не та специфіка. це не в офісі, де прийде "обучена людина" пропилососить коврики в коридорі модним "кархером"  і повитирає пилюку з підвіконня.

  В 19.04.2017 в 21:35, Vadimm сказав:

замість обліковця - комп програму,

Показати  

Комп програма має мати штучний інтелект.  Бо дані в програму все одно хтось має внести.

годі дурниці городити!

  В 19.04.2017 в 21:35, Vadimm сказав:

замість кондукторів - валідатори

Показати  

от це і в процесі.

  В 19.04.2017 в 21:35, Vadimm сказав:

екіпіровка, медик, мийка, слюсарі - аутсорс

Показати  

це в  теорії. На приктиці все складніше.  та й дорожче. Це не просто прийшов мкдик на 6 ранку випустити 10 водіїв і до 7 вже встиг потрапити на основну роботу.

Тут ще Ощадбанківські інкасаотри медика проходять, водії маршруток. водії тролейбусів і кондуктори.

Люди працюють в 2 зміни. розвозка о 4 ранку, і водій УЖЕ ПОВИНЕН пройти лікаря. Хтось із аутсорса буде ходити на сутки? В чому сенс?

 

Повір. якби можна було щось подібне оптимізувати - оптимзували б.

Уже закрили швейний цех. Типу - не вигідно!  Насправді окуповлювалося і було економічно вигідніше, аніж тепер замовляти в когось.

А свій цех, міг би і прибуток приносити, якби шили комусь іще (продавати послуги).

Як і мийка (між іншим після "ремонту"). Як і ремзона (послуги стороннім по ТО)

І т.д. І замість витрат на аутсорс,  приносити додатковий прибуток до основного виду діяльності.

 

  • +1 3
Опубліковано
  В 19.04.2017 в 12:14, Ukrainec сказав:

Так то воно так, але питання їх актуальності  прямопропорційне кількості велосипедистів і велокультурі.

 

І якби не знав що ти там працюєш Женя, то написав щось типу "піх на них", а так толерантно стримаюсь :D

Показати  

Питання ще і у вело інфрастуктурі. Он по гнідаві поклали дорогу, врахували інтереси велосипедистів? Х там!

 

І хоча я сам велосипедист і залюбки використовую його де можу, є випадки коли ним не скористуєшся - наприклад деш на зустріч у костюмі. Та і багато інших випадків.

Тема все таки про тролейбуси, так що давайте виводити вело за межі цієї теми.

  • +1 1
Опубліковано

Вчора побачив свіжопофарбований 160й (здається, може 120й, але по фото вже не можу побачити) - гарно виглядає, хоч і без логотипів ЛПЕ. Особливо гарні білі ободки на колесах.

160й.jpg

Опубліковано
  В 20.04.2017 в 07:43, itax сказав:

Вчора побачив свіжопофарбований 160й (здається, може 120й

Показати  

180-й.

  В 20.04.2017 в 07:43, itax сказав:

Особливо гарні білі ободки на колесах

Показати  

угу.

 

Опубліковано

 

  В 19.04.2017 в 21:35, Vadimm сказав:

Замість касира поставити термінал, замість прибиральниць - клінінгова компанія, замість обліковця - комп програму, замість кондукторів - валідатори

екіпіровка, медик, мийка, слюсарі - аутсорс

Показати  

 В сферичному вакуумі гарно виглядає і звучить, в реальності все інакше.

  • +1 1
Опубліковано
  В 20.04.2017 в 07:53, alexvvv сказав:

В сферичному вакуумі гарно виглядає і звучить, в реальності все інакше.

Показати  

+1. За емоціями вранішніми, не знайшов потрібних слів.

  Цитувати

Размышлении о действии - действием не является.

Показати  

понапридумувати всього і ідей - у мене також вагон. Але реалії більш жорсткі і необхідно пристосовуватися до них.

  • +1 1
Опубліковано
  В 20.04.2017 в 07:53, alexvvv сказав:

 

 В сферичному вакуумі гарно виглядає і звучить, в реальності все інакше.

Показати  

В реалі ми бачимо як виглядає...

А приклади "Санрайза" та ін. з "паралельної реальності" ви наполегливо не бажаєте розглядати?

 

Опубліковано
  В 20.04.2017 в 07:56, Ukrainec сказав:

А приклади "Санрайза" та ін. з паралельної реальності ви наполегливо не бажаєте розглядати?

Показати  

Санрайс возить пенсіонерів безкоштовно?

  • +1 2
Опубліковано
  В 20.04.2017 в 07:57, alexvvv сказав:

Санрайс возить пенсіонерів безкоштовно?

Показати  

Тобто якщо возиш пенсіонерів безкоштовно то штат і витрати мають бути в 2 рази більші ніж необхідно? Логічно!

  • +1 1
Опубліковано
  В 20.04.2017 в 07:59, Ukrainec сказав:

Тобто якщо возиш пенсіонерів безкоштовно то штат і витрати мають бути в 2 рази більший ніж необхідно? Логічно!

Показати  

А що є реальні розрахунки по витратах?

Чи може, наприклад, санрайз займається укладанням асфальту ?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...