Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Щойно, nickel сказано:

У Львові

 Київ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Oli сказал:

 Київ

На скріні Львів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, nickel сказано:

На скріні Львів.

 на скріні QR код, словами написав про NFC

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 хвилин тому, Oli сказано:

@laser

 

в приват24 коли платив в метро треба навіть було екран роздлокувати. я про  NFC

 

і друге, як покажеш-докажеш що оплатив проїзд??

про NFC абсолютно точно не скажу. тут уже або настройки приватності датчика в телефоні, або настройки самої програми (може треба щоб вона була загружена в пам'ять і перебувала в режимі очікування?).

в приват24 так, поки не розблокуєш, то нічог оне буде. ну воно і правильно. аби без вашого відома не не сперли гроші.

зате дві інші програми які я юзаю працюють без розблокування. це програми для перепрошивки промислової електроніки.

просто притулив смарт  і екран сам розблокувавсь і запустилась потрібна софтіна.

 

друге питання дивне. тим ж самим що і ти прислав мені на фото — на екрані висвітився електронний квиток після проведеної трансакції.

 

у мене тут інші два питання.

1.чи доцільно використання взагалі ел. квитків? ну економія паперу, та. але якщо уже видаються паперові за готівку чи по електронній проїздній картці, то чого б не зробити шоб з валідатора вилазив паперовий і тобі?

2. нахрена компостувати електронний квиток. що це взагалі за архаїзм такий? купив квиток з датою купівлі і номером маршруту. все. дійсний протягом 5-30 хв з моменту продажу на даному маршруті чи конкретному ТЗ і/або до моменту виходу з салону цього ТЗ.

вийшов-сів через півгодини в цей самий автобус - плати знову.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, laser сказано:

може треба щоб вона була загружена в пам'ять і перебувала в режимі очікування?

можливо, бо платить навіть коли нема мобільної мережі(тобто інтернету)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо грамотно підійти і проводити системні зміни, то можна вирішити ряд складних проблем.

 

наприклад у великих містах є проблеми з доїздом з одного кінця в інший ,або центр сильно завантажений, або трудно пустити багато ТЗ на маршрут.

тоді складаються спеціальні графіки чи методи пересадки з маршруту на маршрут. я не знаю як воно зветься. у тому ж самому львові робили не так давно.

 

для прикладу.

—я їду на роботу з ковельської на крз чи гпз. прямого маршруту немає. я в центрі пересідаю на іншу і мені квиток у новій маршрутці буде на 50% дешевший.

таким чином влада вирішує проблему з нехваткою маршрутів, а людям приємно бо є економія.

— треба розвантажити центр міста чи перемоги чи волі від машин . порівнюємо маршрути, які дублюються. обмежуємо довжину цих референсних маршрутів що незавантажені, а пересадка на ці самі дублюючі маршрути стає зі знижкою. от у нас є 8ка напівпуста їздить. чи треба вона?

— треба згладити нерівномісність пасажиропотоку в час пік.  є 1ка з новим маршрутом. вранці в 7-8 год 1ка повертає на 40му на ківерцівську і на 40му вже їде майже порожня. в той час коли біля променя і цума в 24ку напихається повний салон обленерго, нафтобази і інших підприємств і в такому аншлазі їде в саму кінцеву точку.

зробивши референсну пересадку за 50% чи безкоштовну. можа буде доїхати 1кою до 40вого кварталу, а там перескочити на 24ку. в цей час на 24ці ті хто напхався біля цума чи ще раніше повиодять біля загсу чи біля коледжів різних, а робітники обленерго доїдуть останній кілометр за копійки чи безкоштовно.

— пересадка зі знижкою з автобуса на тралік чи навпаки.

— пересадка у вечірній час зі знижкою 50%. щоб я на зупинці вночі не стояв не чекав свій маршрут 40 хвилин, а міг потихеньку добиратись попутками, які хоть трохи їдуть в мою сторону.

— або проїзд на кільцевій цум-соборності-волі-цум в час пік на 50% нижчий. мається на увазі коли на дорозі куча приватних авто. містянам вигідніше їхати маршруткою ніж власним авто. як наслідок скорочення корків в час пік біля цума, променя тощо

— в той час, що б не були одні знижки запровадити підвищені тарифи в час пік на завантажених маршрутах. наприклад де там зранку не можна протиснутись в салоні маршрутки? щоб проїзд був на 50% дорожче. хочеш дешевше - їдь будь ласка в об'їзд чи з пересадкою.

 

*число 50% умовне.

 

я не логіст, і це все придумав з льоту, може щось неправильно чи утопічно, але думаю якшо підключити спеціалістів в галузі - можна суттєво оптимізувати як інфраструктуру так і значно поліпшити комфорт перевезень.

до тогож треба централізоване планування і керування. в умовах кучі приватніків і політики в кожного "куда хочу туда торчу" нічого не вийде.

важлива умова - динамічне наповнення перевізниками згідно часу доби. чого нам дуже не вистачає. їзда по графіку це добре, але зранку цепіздєцпросто

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, alexvvv сказано:

Дурна задумка, а де взяти сканер? На чому запустити Privat24 ? Невже не можна оплатити кредиткою проїзд?

Ти читав, що там написано?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Була задумка зробити проїзд по кілометражу.

Тобто, щоб місто платило за той кілометраж ,який наїздив той, чи інший маршрут незалежно від кількості пасажирів.

А  от тоді можна уже видавати квитки на кілометраж. Якщо мені їхати від зупинки РАГС до Зупинки ЛПЕ - це є ЧІТКИЙ кілометраж. Ні менше, ні більше.

І я заплачу за кілометри, що проїхав.  Таким чином, буде чесно проїхати за одну зупинку і заплатити 1 грн, і проїхати 10 зупинок і заплатити 5 грн (умовно, утрірую).

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

було би добре зробити щось типу квиток дійсний на протязі 1години, докинув 1грн. і береш такий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, Oli сказано:

було би добре зробити щось типу квиток дійсний на протязі 1години

в Польщі так. Квиток береться на години. 2-3-5.  І можеш переходити з ним по іншому транспорту. Купив в одному - проїхав, вийшов - пересів в інший - "перекомпостував".

Для цього потрібна одна умова. чіткий графік. Просто ніїібічєскі чіткий. майже посекундно :)

в нас це майже неможливо.  Факторів - туєва хуча!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Zheny@ сказано:

в Польщі так

ага.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Zheny@ сказал:

в Польщі так. Квиток береться на години. 2-3-5.  І можеш переходити з ним по іншому транспорту. Купив в одному - проїхав, вийшов - пересів в інший - "перекомпостував".

Для цього потрібна одна умова. чіткий графік. Просто ніїібічєскі чіткий. майже посекундно :)

в нас це майже неможливо.  Факторів - туєва хуча!

 

 

Наприклад на Мальті є два види квитків (про місячний абонемент не знаю) - одноразовий (2,2 євро) і на цілий день на всі маршрути (2,7 євро). Це так, для інформації).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 14.09.2016 at 3:31 PM, Zheny@ said:

різниці немає. і там і там знак в кінці зупинки.  Тролейбуси мають їхати в кінець не заважати маршруткам і навпаки.

З рештою, це  не міняє нічого.

насправді це не так. на Україні знак тролейбусної зупинки ближче до цуму, далі якраз висить знак автобусної зупинки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 05.10.2016 at 8:27 AM, IronSun said:

От стараєшся бути людиною, виручати ЛПЕ, але сил більше немає. Ладно ще діряві і холодні тролейбуси, хоч би їхали. Вчора тролейбус замість кінцевої СКФ розвернувся на Бенделіані, мотивуючи тим, що він вилетів з графіку. Сьогодні водій через неробочі двері вирішив посеред маршруту поїхати в депо. Завтра хтось поїде на такому транспорті? Хай навіть він буде відслідковуватись по gps, всередині стоятимуть турнікети з безконтактною оплатою проїзду - допоки пасажир не буде впевнений, що зможе доїхати з точки А в точку Б у необхідний час - цим транспортом користуватись не буде.

Мінусуйте, накипіло, наболіло.

Це ти ще не пробував на СКФ в обід потрапити - там з 13 до 14:30 майже всі тролейбуси розвертаються на Бенделіані "пообідати" і нічим окрім 4 або 9а на СКФ не доїдеш. Варіант - питати в кожного тролебуса, чи їде "на завод" - але скільки ти так часу витратиш - хз. Добре якщо в 40 хв вкладешся ;( 

 

А ще, якщо чесно, не знаю, як ті водії/кондуктори "обідають" в салоні просто, коли на вулиці "-15" наприклад? Просто тормозками? Я вже мовчу про туалет на вулиці...  На СКФ доречі є ж і столова і туалет при ньому - можна хоч гарячого поїсти. Здавалось би навпаки: і зручно, і людей можна більше з района забрати, виїхавши з обіду через Бенделіані...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а на СКФ пускають всіх охочих в столовку і туалет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, laser сказал:

а на СКФ пускають всіх охочих в столовку і туалет?

Так, ціна навіть досить демократична

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, поки ми тут розмірковували, у Львові вже ввели в дію безконтактну (не плутати з електронним квитком) оплату квитка за проїзд в трамваї

Львів’яни можуть сплатити за проїзд у трамваї №8 безконтактно

Реалізовано через Приват24 та QR-код і в відео сказано, що при цьому можна сплатити карткою будь-якого банку (але все ж, щоб зареєструватись в Приват24, хіба не потрібно мати картки Приватбанку, вірно?)

 

Джерело

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Roma Fur сказано:

Ну, поки ми тут розмірковували, у Львові вже ввели в дію безконтактну (не плутати з електронним квитком) оплату квитка за проїзд в трамваї

Львів’яни можуть сплатити за проїзд у трамваї №8 безконтактно

Реалізовано через Приват24 та QR-код і в відео сказано, що при цьому можна сплатити карткою будь-якого банку (але все ж, щоб зареєструватись в Приват24, хіба не потрібно мати картки Приватбанку, вірно?)

 

Джерело

ми це обміркували на 2 двох сторінках ))) попередніх

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, rl72 сказано:

ми це обміркували на 2 двох сторінках ))) попередніх

я це й мав на увазі, бо стежив за цим. Поки ми говорили, інші вже зробили. Тому й написав:

1 година тому, Roma Fur сказано:

... поки ми тут розмірковували...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Roma Fur сказано:

я це й мав на увазі, бо стежив за цим. Поки ми говорили, інші вже зробили. Тому й написав:

Ми вже обговорили те, що вони зробили. Побачимо і собі зробимо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 hours ago, Zheny@ said:

Ми вже обговорили те, що вони зробили. Побачимо і собі зробимо.

просто зауважу, що якшо будете робити якісь зміни, типу кондукторів в контролери чи щось таке, то перше, за що всі переживають - що позвільняють людей. Тому ідеологія "не звільнимо через реорганізацію нікого" повинна дати непоганий моральний стимул людям і віру у підприємство. Тим більше певен у інших підрозділах цілком може бути нестача рук.

 

16 hours ago, laser said:

а на СКФ пускають всіх охочих в столовку і туалет?

якщо цікаво - в тому районі є ще 2 столових, можу в лічку координати скинути. там ціни ще демократичніші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 хвилин тому, itax сказано:

то перше, за що всі переживають - що позвільняють людей.

Скоротять. Обов'язково.

36 хвилин тому, itax сказано:

Тому ідеологія "не звільнимо через реорганізацію нікого" повинна дати непоганий моральний стимул

мдя.. совок в голові. Важко. Тобто підприємство нехай страждає через якогось алкоголіка, який порушує трудову дисципліну і правила і т.д. Але ми його не звільнимо! Бо ідеологія і моральний стимул!?  маячня.

39 хвилин тому, itax сказано:

Тим більше певен у інших підрозділах цілком може бути нестача рук.

зараз вистачає.

Із введенням валідаторів половина кондукторів самі позвільняються.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну це ж треба так!

 

> Скоротять. Обов'язково.

Піднімаємо мораль всіх працівників таким настроєм! )

 

> мдя.. совок в голові. Важко. Тобто підприємство нехай страждає через якогось алкоголіка, який порушує трудову дисципліну і правила і т.д. Але ми його не звільнимо! Бо ідеологія і моральний стимул!?  маячня.

Відповідь про "алкоголіка" у відповідь на "в результаті реорганізації" - ну це просто фантастика! Ви алкоголіка і так маєте всі підстави звільняти. Якщо ви не цінуєте колектив, як колектив (що і так помітно), то само собою великого розвитку очікувати не варто.

 

>> Тим більше певен у інших підрозділах цілком може бути нестача рук.

>зараз вистачає.

Ок. Запам'ятаємо.

 

> Із введенням валідаторів половина кондукторів самі позвільняються.

Серйозно? З якої б це причини? )

 

То ви визначтесь, 1) "Скоротять. Обов'язково." чи 2) "самі позвільняються"?

Просто стало цікаво, що ж ви так самі собі протирічите?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

44 хвилин тому, itax сказано:

То ви визначтесь, 1) "Скоротять. Обов'язково." чи 2) "самі позвільняються"?

Просто стало цікаво, що ж ви так самі собі протирічите?!

а що не зрозуміло у моїх словах?

Всім зрозуміло - вам ні!

Якщо вже зовсім не дійшло - то я поясню.

Підозрюю, що скорочення буде. Якась частинка якоїсь служби скоротиться.

Самі позвільняються, бо не буде як красти.  Якщо зараз є такі "добрі" люди ,які на виході із тролейбуса віддають кондукторові квиток, і він (вона) його бере  - це є ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ!  Це карається штрафом по закону. І доганою, або звільненням. По статті.

так от, із введенням валідаторів, зникне складова "готівка".  Не матимуть як вкрасти - будуть звільнятися.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продовження розповіді про луцькі тролейбуси в матеріалі ВН:

 

ТЕХНІКА ПЕРЕВІРЕНА ЧАСОМ: ІСТОРІЯ ЛУЦЬКИХ ТРОЛЕЙБУСІВ-«КУЧМОВОЗІВ»

 

Перший тролейбус моделі «ЮМЗ-Т2», відомий в народі як «кучмовоз», був випущений в 1993 році. Перші два тролейбуси цього типу прибули до Луцька в грудні 1995 року та отримали номера 196 та 197.

Тролейбуси цієї моделі були вкороченою та модернізованою версією тролейбусів ЮМЗ-Т1 та випускались на Південному машинобудівному заводі в Дніпрі. Він був повністю уніфікований зі своїм довгим «побратимом», лише довжина 11,6 метрів, споряджена маса 12 тонн, один електродвигун ЕД-138АУ2 (пізніше ЕД-139АУ2) та 26 місць для сидіння.

Інформаційне Агентство Волинські Новини розповідало про історію появи та 20-річну службу «гармошок» у Луцьку.

Перший тролейбус цієї моделі був випущений в 1993 році та після тривалих випробувань був направлений до Тернополя, де експлуатувався до 2008 року. Всього було випущено 549 одиниць цих тролейбусів, а останні «ЮМЗ-Т2» в 2011 році отримав Маріуполь. Цю модель можна вважати наймасовішим вітчизняним тролейбусом, оскільки, будучи надійним та зручним він і досі експлуатується в більшості тролейбусних господарств України, а також в столиці Молдови і донедавна в Москві, Ростові-на-Дону та Ашхабаді. Популярність також пояснюється сприянням тодішнього президента - Леоніда Кучми, який раніше очолював завод «Південмаш», і через що в багатьох містах «ЮМЗ-Т2» почали називати «кучмовозами».

В Луцьку експлуатується 5 тролейбусів марки «ЮМЗ-Т2». Це єдина модель зі старих видів тролейбусів, всі представники якої досі трудяться на лінії. Перші два тролейбуси цього типу прибули в грудні 1995 року та отримали номера 196 та 197. В депо «ЮМЗ Т2» отримали прізвисько «мультик». Цими двома машинами відкривали лінію на підшипниковий завод. Вони спочатку працювали на 1-му маршруті, а наступний Т2 борт 198, який поступив у 1996 році, зазвичай трудився на «вісімці». У 1997 році 198 брав участь у відкритті тролейбусної лінії в село Гаразджа. Всі тролейбуси цієї марки мали традиційне біле заводське фарбування з блакитним низом та блакитною смугою.

1.jpg

                                                   Новенький 197 в центрі міста

Черговий «мультик», який до Луцька поступив у 1998 році, отримав номер 200, і був найновішим тролейбусом в луцькому парку аж 8 років. Він був отриманий за сприяння одного з кандидатів у депутати та рахувався експериментальним в умовах підвищеної вологості. Цей тролейбус брав участь в урочистому відкритті тролейбусного руху до мікрорайону Вересневе, що відбулося 24 серпня 2000 року.

2.jpg

Відкриття тролейбусної лінії на Вересневе
4.jpg
 

«ЮМЗ-Т2» в оточені довгих побратимів

Наступне поповнення луцьких тролейбусів відбулося лише в жовтні 2006 року. Новенький ЮМЗ-Т2, що отримав номер 201, був придбаний за власні кошти Луцького підприємства електротранспорту і вже через кілька місяців отримав ювілейні наклейки «35 років ЛПЕ», з якими їздить і по сьогоднішній день. На відміну від своїх попередників, машина №201 є модернізованою. Найбільшою перевагою варто виділити наявність безшумного статичного перетворювача напруги. Також змінений зовнішній вигляд передньої частини, в салоні встановлене люмінесцентне освітлення.

 

3.jpg

 

Перший місяць роботи новенького 201

5.jpg

 

Білий 196 на засніжених вулицях Луцька

 

6.jpg

197 на службовій лінії по вулиці Бринського
7.jpg
 
198 в патріотичному фарбуванні
 

Сьогодні луцькі ЮМЗ-Т2 не можна вважати комфортабельними тролейбусами, оскільки вони вже відпрацювали свій закладений ресурс і потребують заміни або капітального ремонту (останній відремонтований тролейбус цієї моделі є борт №196 у 2014 році). Лише тролейбус №201 через свій молодший вік можна вважати добротним, хоча теж потребує ремонту. Але маючи міцну рамну основу, та враховуючи скрутне матеріальне становище Луцького підприємства електротранспорту, їхня експлуатація продовжується, незважаючи на численні поломки та неприємний вигляд.

9.jpg

197 - один з найгірших луцьких тролейбусів
 

10.jpg

 

201 досі в заводському фарбуванні і застарілими ювілейними наклейками
 

8.jpg

 

 

http://www.volynnews.com/news/auto/tekhnika-perevirena-chasom-istoriia-lutskykh-troleybusiv-kuchmovoziv/

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...