Zheny@ Опубліковано 15 Вересня, 2016 в 07:13 #1001 Опубліковано 15 Вересня, 2016 в 07:13 3 хвилин тому, vetalforever сказано: а які зальоти в кондукторів? Продав квиток без студентського?? Мені чисто для загального розвитку - банально, але факт. нетверезий стан - повторний продаж квитка - продаж квитка без студентського. - відсутність бейджика, або ініціали на ньому "сховані" чи замазані. (було й таке!) - нагрубили / нахамили - не сходиться каса. - невідповідно заповнені документи - не вчасний вихід на роботу / не вихід на роботу по причині пункту 1. багато всього.
jack74 Опубліковано 15 Вересня, 2016 в 13:20 #1002 Опубліковано 15 Вересня, 2016 в 13:20 Вулицями Луцька курсує відремонтований тролейбус 1
Zheny@ Опубліковано 15 Вересня, 2016 в 13:32 #1003 Опубліковано 15 Вересня, 2016 в 13:32 11 хвилин тому, jack74 сказано: Вулицями Луцька курсує відремонтований тролейбус показати "скелет" тролейбуса?
TFA Опубліковано 15 Вересня, 2016 в 19:47 #1004 Опубліковано 15 Вересня, 2016 в 19:47 Скелет тролейбуса фігурував у ВН
laser Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 12:40 #1005 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 12:40 трохи відійду від обговорення. вчора повернувся з грузії. там в метро і маршрутках (доречі їздять наші жовті ісузу богдани!) наступна схема оплати: в маршрутці спереду і ззаду біля дверей на трубі висити ящичок з невеликим екраном і пара кнопок. заходиш, прикладаєш RFID картку (пластикова "кредитка") і отримуєш талон. з твого рахунку списується 50 копійок-тетрі (десь 5 гривень) за проїзд, отримуєш проїзник талон. все. баланс поповняєш в тамтешніх "айбоксах" або в касах станцій метро. може і який тамтешній "приват24" теж є, не сумніваюсь. картки мають практично усі, бо це зручно. картка спільна для метро і маршруток. можна оплатити монетами - кинув кілька монет і отримав талон. здається навіть здача вилітає з більших монет. але не впевнений. в маршрутках сидять кондуктори. в основному помагають туристам розібратись, і одним оком спостерігають за своїми. водій просто слідує маршруту. на машині стоять GPS. на кожній більшій зупинці є цифрові табло де списком до 5-10 маршруток показані які номери приїдуть, куди вони їдуть і через скільки хвилин прибуття. мегазручно. нетреба смартфонів і програм. на проміжних зупинках (на вимогу) табло не має. якщо таке робити у нас в Україні, то система матиме такі недоліки — у нас проїзд 2-3 гривні. кидати монети на таку суму не зручно. можна ставити готівкоприйомники. але в трясучій маршрутці засунути купюру в якусь дирку буде не реально. особливо коли маршрутка буде переповнена. є проблема зі здачею. варіант зробити як в деяких країнах щоб бокс приймав без здачі. тоді пасажири мають завчасно готувати дрібну суму або готові вкинути свої 20,50,100 грн за 1 проїзд =) проблема 2 — в тролейбусах якщо таке застосовувати то основний контингент - пенсіонери. тут по правді визнаєм що вони далекі від технологій, совкові дундуки, які не здатні щось змінити в звичках чи осягнути нове. тому їх перевести на картки буде важко. якщо б зробили так у нас - щоб для проїзду в маршрутках і траликах була одна картка то взагалі було б пречудово. "передайте будь ласка" і "хто там заходив і не заплатив" можливо б пропали з нашого життя.
alexvvv Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 13:09 #1006 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 13:09 @laser У нас проїзд у міському транспорті оплачується як у відсталій африканській країні
kos1 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 13:12 #1007 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 13:12 2 минуты назад, alexvvv сказал: @laser У нас проїзд у міському транспорті оплачується як у відсталій африканській країні якщо Ви не помітили - у нас так багато в чому
ursa Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 13:12 #1008 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 13:12 Тролейбусний рух в місті започаткували українські машини «Київ-6», що випускалися з 1968 по 1973 роки Київським заводом електротранспорту. За час виробництва випустили 336 екземплярів цього тролейбуса. Це був перший серійний тридверний тролейбус у Радянському союзі, а від своїх попередників відрізнявся великою площею скління, кращим та просторішим салоном. Його довжина становить 11,57 метра, електродвигун ДК-207Г1 потужністю 110 кіловат, кількість сидячих місць - 41, загальна пасажиромісткість - 120 людей. Перші 15 тролейбусів цієї моделі прибули до Луцька в 1970 році, а під час запуску регулярної експлуатації їх кількість налічувала 30 одиниць. Тролейбуси отримали прізвисько «киянка» та працювали в нашому місті до першої половини 80-х. Слід звернуту увагу на борт 23, кузов якого тривалий термін зберігався на території депо і був останнім представником моделі «Київ-6». Були плани про перевезенню його до Москви в музей, але не вдалося, і в січні 2011року його утилізували. 1
Zheny@ Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 13:36 #1009 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 13:36 42 хвилин тому, laser сказано: проблема 2 — в тролейбусах якщо таке застосовувати то основний контингент - пенсіонери. тут по правді визнаєм що вони далекі від технологій, совкові дундуки, які не здатні щось змінити в звичках чи осягнути нове. тому їх перевести на картки буде важко. Це вже в планах. Будуть вони в собезах отримувати подібні картки. Для халявної їзди. А облік все одно буде. На перших парах будуть кондуктори приймати участь у цьому процесі.
Ivanna Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 14:28 #1010 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 14:28 В 15.09.2016 at 08:24, Zheny@ сказал: Я ,як можу доношу до керівництва думку пасажирів-бордівчан. Цитата але якби сервіс був пасажиро-орієнтованим - булоб і краще і більше грошей ..... http://opencity.in.ua/issueview?id=20613#r=UA07101
Ivanna Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 16:07 #1011 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 16:07 В 15.09.2016 at 08:44, Zheny@ сказал: Перефразовуючи цю фразу - для того, щоб почати заробляти на пасажирах, спочатку потрібно вкласти у перевезення, а грошей немає! Громадський транспорт - дитя європейського XIX століття з його багатотисячними фабриками і багатоповерховими універмагами, що тільки-но з'явилися. Вимоги до мобільності городян серйозно підвищилися, а засоби пересування відставали: пішки на інший кінець міста не находишся, візник і, тим більше, особистий виїзд не всім по кишені. Початкове завдання, що ставилося перед цілком раціональною системою з метро, автобусів, трамваїв, тролейбусів і таксі, - дешево перевезти великі маси людей з точки А (житлових районів) в точку В (промзони). При цьому система міського транспорту, яка на початку ХХ століття приносила прибуток, до його кінця стала планово-збитковою. Але міські влади Європи йдуть на це, вони підтримують дотаційний транспорт - бо інакше всім, включаючи самих градоначальників, буде гірше через транспортний колапс. Часто доводиться чути, що міський транспорт збитковий, причому не тільки в бувшому СРСР, але і в Європі. Але ж більшість трамвайних систем були побудовані в кінці 19-початку 20 століття приватними компаніями саме з метою отримання прибутку і приносили його. І нерідко трамваї будувалися в невеликих містах з населенням 20-30 тис. чол. А в наш час використання сучасної техніки дозволяє зменшити кількість співробітників, енергозберігаючі технології-витрати на електрику, тобто витрати ще знизилися. Звичайно, можно звинуватити масову автомобілізацію, але ж в малих містах, де в основному і скорочують електротранспорт, люди рідше користуються автомобілем для поїздок по місту. Так у чому ж справа? Справа в тому, що якщо міський транспорт не збитковий, то це означає, що його недостатньо. Наявність міського транспорту корисно не тільки тим, хто ним користується, але і тим, хто ним не користується ніколи (власникам машин - менше пробок, власникам нерухомості - вище ціни, роботодавцям - більше народу може доїхати до роботи, а отже легше вибрати потрібних співробітників і менше прийдеться їм платити). Спільноті городян в цілому вигідно дотувати міський транспорт з бюджету (тобто, шляхом сплати податків) з тим, щоб стимулювати відмову від користування в містах особистим автомобільним транспортом (що створює пробки і погіршує екологію), стимулювати рухливість при поїздках на роботу і до місць дозвілля і т.п. Якщо транспорт буде оплачуватися тільки пасажирами, то вони "куплять" менше поїздок ніж оптимально з точки зору суспільства в цілому. Просубсидувавши транспорт за рахунок податків, можна зробити краще і пасажирам (які будуть їздити більше і дешевше) і автомобілістам (які будуть менше стирчати в пробках) і домовласникам (які отримають більшу надбавку до орендної плати, ніж заплатять податками на транспорт). Ось, власне, і все: так, можна зробити міський транспорт прибутковим, але його буде мало. Субсидувати транспорт потрібно. Завдання виплачуваних дотацій - не забезпечити прибуток виконавця, а компенсувати витрати. Отже, "вкладати в перевезення" повинен міський бюджет. Але є одне "але". Зупиніть громадський транспорт - і збитки понесуть всі підприємства міста. Тільки вони на муніципальний транспорт скидатися не хочуть, тому що рахувати це толком не вміють, і перш за все, не вміють це рахувати міські власті. 1
Ivanna Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 16:38 #1012 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 16:38 В 15.09.2016 at 09:34, vetalforever сказал: Я б пропонував (да-да, це все залищиться тут на борді, але все ж) продавати їм щось накшталт студентськиї квитків. 50% знижки, ібо пенсію ми всі знаєм. Бабулько-потік в тролейбусах би розсіявся. Я більш ніж впевнений, що коли потік пільговиків зменшиться, ситуація прийме такий стан, з якого уже реально щось зліпити У мене пропозиція - менш кардинальна на даному етапі, але зі збільшенням ефекту в майбутньому. Я би пропонувала таке (з цим запізнилися вже на років 10) - треба було "зафіксувати" розмір пільги для проїзду пенсіонера на рівні однієї гривні саме тоді, коли проїзд і коштував одну гривню. З кожним наступним подорожчанням проїзду - вартість пільгового квитка мала б дорівнювати новій вартості квитка мінус ота фіксована одна гривня. У нас не комунізм, щоб щось надавати комусь безплатно. Тим більше, що пільгового проїзду не отримують "лежачі" бабусі, і пільговий проїзд не надається тим, хто доглядає "лежачих" бабусь. Не користуються пільговим проїздом по місту і жителі віддалених сіл, і пенсіонери-автолюбителі...
Zheny@ Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 20:16 #1013 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 20:16 Усі "халявщики", хто будуть користуватися тролейбусом - отримають отой електронний квиток. 4 годин тому, Ivanna сказано: Зупиніть громадський транспорт - і збитки понесуть всі підприємства міста. Тільки вони на муніципальний транспорт скидатися не хочуть, тому що рахувати це толком не вміють +1 - підтримую. Кромбергу, Торчину і ще кільком - пофіг. Вони своїх возять. Решта може стати, якщо не виїдуть тролейбуси і кілька маршрутів маршруток. 4 годин тому, Ivanna сказано: і перш за все, не вміють це рахувати міські власті. ні. Це вони вміють. просто є ще лобіювання інтересів. Власники маршруток - половина депутатів міськради. Хіба вони зацікавлені у тролейбусах? (а потім питання: а чим ми наповнимо міський бюджет? А могли б! Але власні інтереси - понад усе! ) Ідеально-утопічний варіант. Маршрутки їздять з-за міста у місто і назад. Довозячи людей до тролейбусних зупинок і, відповідно, навпаки. По місту електротранспорт. Тролейбуси та електробуси. (Останні вартують в районі 9-13 млн грн.... 100-300 км / день із батареєю на 5000+ циклів. (13+ років) ) 1
Zheny@ Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 20:19 #1014 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 20:19 5 годин тому, Ivanna сказано: http://opencity.in.ua/issueview?id=20613#r=UA07101 частково поміняли. Сам бачив. просто графіки міняються часто. Не встигають міняти. Хоча можуть.
Ivanna Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 22:23 #1015 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 22:23 1 час назад, Zheny@ сказал: +1 - підтримую. Кромбергу, Торчину і ще кільком - пофіг. Вони своїх возять. Решта може стати, якщо не виїдуть тролейбуси і кілька маршрутів маршруток. "Потрусити" можна було б і торгові центри (Епіцентр, Нову лінію, Там-Там, Глобус, Гранд-Волинь, Універмаг...), і крупні ринки (куди мотаються пільговики-пенсіонери), і Привоз, і Пасаж, і Адреналін, і КРЗ, і підшипниковий, і Модерн.... Шкода, що неможливо навіть теоретично залучити до інвестицій у ЛПЕ Львівську залізницю, об'єднання автостанцій, хоча при Союзі все це - і міський транспорт, і міжміський - було в одних (державних) руках... Ми ще упустили чотири категорії зацікавлених - це поліклініки, лікарні, школи, училища-інститути. Хоча з них нема чого взяти на розвиток муніципального транспорту міста, та заради них МУСИЛА Б викластися міська рада. Оскільки до таких об'єктів і підвозять в більшості пільговиків. А ще кладовища, церкви, дачні масиви - чому підвоз до кладовищ, церков і дач має бути вічним головним болем виключно ЛПЕ як КОМУНАЛЬНОГО підприємства?
Ivanna Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 22:30 #1016 Опубліковано 16 Вересня, 2016 в 22:30 2 часа назад, Zheny@ сказал: частково поміняли. Сам бачив. просто графіки міняються часто. Не встигають міняти. Хоча можуть. Ну, вибач, з 2015 року висять старі графіки на зупинці Данила Галицького та в кіоску на зупинці ЛПЕ. А це гроші, які забирають маршрутчики. От як можна без графіка дізнатися, коли варто чекати тролейбус, а коли заскакувати в маршрутку? (я патріотка тролейбусів). Я дивлюся: якщо маршрутка з ДПЗ їде повна - тролейбус ду-уже далеко позаду. Якщо пішли маршрутки напівпорожні - десь вони нещодавно обігнали троля, і варто його почекати 3-5 хвилин. Якось так. Ну, це ж не робота(((((((
TFA Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 09:52 #1017 Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 09:52 20 часов назад, ursa сказал: Тролейбусний рух в місті започаткували українські машини «Київ-6», що випускалися з 1968 по 1973 роки Київським заводом електротранспорту. За час виробництва випустили 336 екземплярів цього тролейбуса. Це був перший серійний тридверний тролейбус у Радянському союзі, а від своїх попередників відрізнявся великою площею скління, кращим та просторішим салоном. Його довжина становить 11,57 метра, електродвигун ДК-207Г1 потужністю 110 кіловат, кількість сидячих місць - 41, загальна пасажиромісткість - 120 людей. Перші 15 тролейбусів цієї моделі прибули до Луцька в 1970 році, а під час запуску регулярної експлуатації їх кількість налічувала 30 одиниць. Тролейбуси отримали прізвисько «киянка» та працювали в нашому місті до першої половини 80-х. Слід звернуту увагу на борт 23, кузов якого тривалий термін зберігався на території депо і був останнім представником моделі «Київ-6». Були плани про перевезенню його до Москви в музей, але не вдалося, і в січні 2011року його утилізували. Чому немає посилання на джерело? Не гарно виходить... 1
ursa Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 11:44 #1018 Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 11:44 1. Зачем цитировать полностью? 2. На двух или даже трёх ресурсах натыкался на эту статью. Все три указывать? Пиарить тех, кто её откуда-то спёр? Искать первоисточник, выискивая даты публикаций?
TFA Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 16:26 #1019 Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 16:26 4 часа назад, ursa сказал: 1. Зачем цитировать полностью? 2. На двух или даже трёх ресурсах натыкался на эту статью. Все три указывать? Пиарить тех, кто её откуда-то спёр? Искать первоисточник, выискивая даты публикаций? На тих ресурсах було посилання на першоджерело?
ursa Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 17:16 #1020 Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 17:16 КтрлС - КтрлВ, очистить форматирование (удаляется весь хтмл), подгонка и расположение блоков контента так, чтобы удобно было воспринимать информацию. Желания искать Линки на первоисточники в удалённом коде нет никакого. Всё, сбейся с темы. Всем и так ясно, что автор - ты. 1 1
TFA Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 17:30 #1021 Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 17:30 От якраз автор не я, але треба було хоча би залишити посилання на ресурс, звідки було взято. А то виглядає, ніби то ти написав.
Zheny@ Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 17:48 #1022 Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 17:48 16 хвилин тому, TFA сказано: От якраз автор не я, але треба було хоча би залишити посилання на ресурс, звідки було взято. А то виглядає, ніби то ти написав першоджерело - невідоме. 3 чи 4 ресурси його перепостили. Можливо - переклали з російської . З рештою, яке це має значення.
TFA Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 22:08 #1023 Опубліковано 17 Вересня, 2016 в 22:08 Ось першоджерело . Як мінімум, ВН на це посилалися.
Zheny@ Опубліковано 18 Вересня, 2016 в 07:45 #1024 Опубліковано 18 Вересня, 2016 в 07:45 14 годин тому, ursa сказано: Всем и так ясно, что автор - ты. +1
TFA Опубліковано 18 Вересня, 2016 в 08:35 #1025 Опубліковано 18 Вересня, 2016 в 08:35 Я ж сказав, що автор не я. Читати не вмієш?
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти