Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
3 хвилин тому, vetalforever сказано:

а які зальоти в кондукторів? Продав квиток без студентського??

Мені чисто для загального розвитку

- банально, але факт. нетверезий стан

- повторний продаж квитка

- продаж квитка без студентського.

- відсутність бейджика, або ініціали на ньому  "сховані" чи замазані. (було й таке!)

- нагрубили / нахамили

- не сходиться каса.

- невідповідно заповнені документи

- не вчасний вихід на роботу / не вихід на роботу по причині пункту 1.

багато всього.

 

Опубліковано
11 хвилин тому, jack74 сказано:

Вулицями Луцька курсує відремонтований тролейбус

показати "скелет" тролейбуса? :)

Опубліковано

трохи відійду від обговорення.

 

вчора повернувся з грузії. там в метро і маршрутках (доречі їздять наші жовті ісузу богдани!) наступна схема оплати: в маршрутці спереду і ззаду біля дверей на трубі висити ящичок з невеликим екраном і пара кнопок. заходиш, прикладаєш RFID картку (пластикова "кредитка") і отримуєш талон. з твого рахунку списується 50 копійок-тетрі (десь 5 гривень) за проїзд, отримуєш проїзник талон. все. баланс поповняєш в тамтешніх "айбоксах" або в касах станцій метро. може і який тамтешній "приват24" теж є, не сумніваюсь. картки мають практично усі, бо це зручно. картка спільна для метро і маршруток.

можна оплатити монетами - кинув кілька монет і отримав талон. здається навіть здача вилітає з більших монет. але не впевнений. 

в маршрутках сидять кондуктори. в основному помагають туристам розібратись, і одним оком спостерігають за своїми. водій просто слідує маршруту.

на машині стоять GPS. на кожній більшій зупинці є цифрові табло де списком до 5-10 маршруток показані які номери приїдуть, куди вони їдуть і через скільки хвилин прибуття. мегазручно. нетреба смартфонів і програм. на проміжних зупинках (на вимогу) табло не має.

якщо таке робити у нас в Україні, то система матиме такі недоліки — у нас проїзд 2-3 гривні. кидати монети на таку суму не зручно. можна ставити готівкоприйомники. але в трясучій маршрутці засунути купюру в якусь дирку буде не реально. особливо коли маршрутка буде переповнена. є проблема зі здачею. варіант зробити як в деяких країнах щоб бокс приймав без здачі. тоді пасажири мають завчасно готувати дрібну суму або готові вкинути свої 20,50,100 грн за 1 проїзд =)

проблема 2 — в тролейбусах якщо таке застосовувати то основний контингент - пенсіонери. тут по правді визнаєм що вони далекі від технологій, совкові дундуки, які не здатні щось змінити в звичках чи осягнути нове. тому їх перевести на картки буде важко.

якщо б зробили так у нас - щоб для проїзду в маршрутках і траликах була одна картка то взагалі було б пречудово. "передайте будь ласка" і "хто там заходив і не заплатив" можливо б пропали з нашого життя.

Опубліковано
2 минуты назад, alexvvv сказал:

@laser  У нас проїзд у міському транспорті оплачується як у відсталій африканській країні :)

якщо Ви не помітили - у нас так багато в чому

Опубліковано

Тролейбусний рух в місті започаткували українські машини «Київ-6», що випускалися з 1968 по 1973 роки Київським заводом електротранспорту.

 

bok.jpg



За час виробництва випустили 336 екземплярів цього тролейбуса. Це був перший серійний тридверний тролейбус у Радянському союзі, а від своїх попередників відрізнявся великою площею скління, кращим та просторішим салоном.

Його довжина становить 11,57 метра, електродвигун ДК-207Г1 потужністю 110 кіловат, кількість сидячих місць - 41, загальна пасажиромісткість - 120 людей.

 

pered.jpg



Перші 15 тролейбусів цієї моделі прибули до Луцька в 1970 році, а під час запуску регулярної експлуатації їх кількість налічувала 30 одиниць. Тролейбуси отримали прізвисько «киянка» та працювали в нашому місті до першої половини 80-х.

 

zad.jpg


Слід звернуту увагу на борт 23, кузов якого тривалий термін зберігався на території депо і був останнім представником моделі «Київ-6». Були плани про перевезенню його до Москви в музей, але не вдалося, і в січні 2011року його утилізували.

 

dead.jpg

  • +1 1
Опубліковано
42 хвилин тому, laser сказано:

проблема 2 — в тролейбусах якщо таке застосовувати то основний контингент - пенсіонери. тут по правді визнаєм що вони далекі від технологій, совкові дундуки, які не здатні щось змінити в звичках чи осягнути нове. тому їх перевести на картки буде важко.

Це вже в планах.

Будуть вони в собезах отримувати подібні картки. Для халявної їзди.

А облік все одно буде.

На перших парах будуть кондуктори приймати участь у цьому процесі.

Опубліковано
В 15.09.2016 at 08:24, Zheny@ сказал:

Я ,як можу доношу до керівництва думку пасажирів-бордівчан.

Цитата

але якби сервіс був пасажиро-орієнтованим - булоб і краще і більше грошей .....

http://opencity.in.ua/issueview?id=20613#r=UA07101

Опубліковано
В 15.09.2016 at 08:44, Zheny@ сказал:

Перефразовуючи цю фразу - для того, щоб почати заробляти на пасажирах, спочатку потрібно вкласти у перевезення, а грошей немає!

 

Громадський транспорт - дитя європейського XIX століття з його багатотисячними фабриками і багатоповерховими універмагами, що тільки-но з'явилися. Вимоги до мобільності городян серйозно підвищилися, а засоби пересування відставали: пішки на інший кінець міста не находишся, візник і, тим більше, особистий виїзд не всім по кишені.

Початкове завдання, що ставилося перед цілком раціональною системою з метро, автобусів, трамваїв, тролейбусів і таксі, - дешево перевезти великі маси людей з точки А (житлових районів) в точку В (промзони).

При цьому система міського транспорту, яка на початку ХХ століття приносила прибуток, до його кінця стала планово-збитковою. Але міські влади Європи йдуть на це, вони підтримують дотаційний транспорт - бо інакше всім, включаючи самих градоначальників, буде гірше через транспортний колапс.
Часто доводиться чути, що міський транспорт збитковий, причому не тільки в бувшому СРСР, але і в Європі. Але ж більшість трамвайних систем були побудовані в кінці 19-початку 20 століття приватними компаніями саме з метою отримання прибутку і приносили його. І нерідко трамваї будувалися в невеликих містах з населенням 20-30 тис. чол. А в наш час використання сучасної техніки дозволяє зменшити кількість співробітників, енергозберігаючі технології-витрати на електрику, тобто витрати ще знизилися. Звичайно, можно звинуватити масову автомобілізацію, але ж в малих містах, де в основному і скорочують електротранспорт, люди рідше користуються автомобілем для поїздок по місту. Так у чому ж справа?
 

Справа в тому, що якщо міський транспорт не збитковий, то це означає, що його недостатньо. Наявність міського транспорту корисно не тільки тим, хто ним користується, але і тим, хто ним не користується ніколи (власникам машин - менше пробок, власникам нерухомості - вище ціни, роботодавцям - більше народу може доїхати до роботи, а отже легше вибрати потрібних співробітників і менше прийдеться їм платити). Спільноті городян в цілому вигідно дотувати міський транспорт з бюджету (тобто, шляхом сплати податків) з тим, щоб стимулювати відмову від користування в містах особистим автомобільним транспортом (що створює пробки і погіршує екологію), стимулювати рухливість при поїздках на роботу і до місць дозвілля і т.п. Якщо транспорт буде оплачуватися тільки пасажирами, то вони "куплять" менше поїздок ніж оптимально з точки зору суспільства в цілому. Просубсидувавши транспорт за рахунок податків, можна зробити краще і пасажирам (які будуть їздити більше і дешевше) і автомобілістам (які будуть менше стирчати в пробках) і домовласникам (які отримають більшу надбавку до орендної плати, ніж заплатять податками на транспорт).

Ось, власне, і все: так, можна зробити міський транспорт прибутковим, але його буде мало.

Субсидувати транспорт потрібно.

Завдання виплачуваних дотацій - не забезпечити прибуток виконавця, а компенсувати витрати. Отже, "вкладати в перевезення" повинен міський бюджет.
Але є одне "але".
Зупиніть громадський транспорт - і збитки понесуть всі підприємства міста. Тільки вони на муніципальний транспорт скидатися не хочуть, тому що рахувати це толком не вміють, і перш за все, не вміють це рахувати міські власті. 

  • +1 1
Опубліковано
В 15.09.2016 at 09:34, vetalforever сказал:

Я б пропонував (да-да, це все залищиться тут на борді, але все ж) продавати їм щось накшталт студентськиї квитків. 50% знижки, ібо пенсію ми всі знаєм. Бабулько-потік в тролейбусах  би розсіявся.

Я більш ніж впевнений, що коли потік пільговиків зменшиться, ситуація прийме такий стан, з якого уже реально щось зліпити

У мене пропозиція - менш кардинальна на даному етапі, але зі збільшенням ефекту в майбутньому.
Я би пропонувала таке (з цим запізнилися вже на років 10) - треба було "зафіксувати" розмір пільги для проїзду пенсіонера на рівні однієї гривні саме тоді, коли проїзд і коштував одну гривню. З кожним наступним подорожчанням проїзду - вартість пільгового квитка мала б дорівнювати новій вартості квитка мінус ота фіксована одна гривня. У нас не комунізм, щоб щось надавати комусь безплатно. Тим більше, що пільгового проїзду не отримують "лежачі" бабусі, і пільговий проїзд не надається тим, хто доглядає "лежачих" бабусь. Не користуються пільговим проїздом по місту і жителі віддалених сіл, і пенсіонери-автолюбителі...    

Опубліковано

Усі "халявщики", хто будуть користуватися тролейбусом - отримають отой електронний квиток.

4 годин тому, Ivanna сказано:

Зупиніть громадський транспорт - і збитки понесуть всі підприємства міста. Тільки вони на муніципальний транспорт скидатися не хочуть, тому що рахувати це толком не вміють

+1 - підтримую.  Кромбергу, Торчину і ще кільком - пофіг. Вони своїх возять.

Решта може стати, якщо не виїдуть тролейбуси і кілька маршрутів маршруток.

4 годин тому, Ivanna сказано:

і перш за все, не вміють це рахувати міські власті. 

ні. Це вони вміють.

просто є ще лобіювання інтересів. Власники маршруток - половина депутатів міськради. Хіба вони зацікавлені у тролейбусах? (а потім питання: а чим ми наповнимо міський бюджет? А могли б! Але власні інтереси - понад усе! )

Ідеально-утопічний варіант. Маршрутки їздять з-за міста у місто і назад. Довозячи людей до тролейбусних зупинок і, відповідно, навпаки.

По місту електротранспорт. Тролейбуси та електробуси. (Останні вартують в районі 9-13 млн грн.... 100-300 км / день

із батареєю на 5000+ циклів. (13+ років)  )

 

 

  • +1 1
Опубліковано
5 годин тому, Ivanna сказано:

частково поміняли. Сам бачив.

просто графіки міняються часто. Не встигають міняти. Хоча можуть.

 

Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

+1 - підтримую.  Кромбергу, Торчину і ще кільком - пофіг. Вони своїх возять.

Решта може стати, якщо не виїдуть тролейбуси і кілька маршрутів маршруток.

"Потрусити" можна було б і торгові центри (Епіцентр, Нову лінію, Там-Там, Глобус, Гранд-Волинь, Універмаг...), і крупні ринки (куди мотаються пільговики-пенсіонери), і Привоз, і Пасаж, і Адреналін, і КРЗ, і підшипниковий, і Модерн.... Шкода, що неможливо навіть теоретично залучити до інвестицій у ЛПЕ Львівську залізницю, об'єднання автостанцій, хоча при Союзі все це - і міський транспорт, і міжміський - було в одних (державних) руках...
Ми ще упустили чотири категорії зацікавлених - це поліклініки, лікарні, школи, училища-інститути. Хоча з них нема чого взяти на розвиток муніципального транспорту міста, та заради них МУСИЛА Б викластися міська рада. Оскільки до таких об'єктів і підвозять в більшості пільговиків.
А ще кладовища, церкви, дачні масиви - чому підвоз до кладовищ, церков і дач має бути вічним головним болем виключно ЛПЕ як КОМУНАЛЬНОГО підприємства?

Опубліковано
2 часа назад, Zheny@ сказал:

частково поміняли. Сам бачив.

просто графіки міняються часто. Не встигають міняти. Хоча можуть.

 

Ну, вибач, з 2015 року висять старі графіки на зупинці Данила Галицького та в кіоску на зупинці ЛПЕ. А це гроші, які забирають маршрутчики. От як можна без графіка дізнатися, коли варто чекати тролейбус, а коли заскакувати в маршрутку? (я патріотка тролейбусів). Я дивлюся: якщо маршрутка з ДПЗ їде повна - тролейбус ду-уже далеко позаду. Якщо пішли маршрутки напівпорожні - десь вони нещодавно обігнали троля, і варто його почекати 3-5 хвилин. Якось так.
Ну, це ж не робота(((((((

Опубліковано
20 часов назад, ursa сказал:

Тролейбусний рух в місті започаткували українські машини «Київ-6», що випускалися з 1968 по 1973 роки Київським заводом електротранспорту.

 

bok.jpg



За час виробництва випустили 336 екземплярів цього тролейбуса. Це був перший серійний тридверний тролейбус у Радянському союзі, а від своїх попередників відрізнявся великою площею скління, кращим та просторішим салоном.

Його довжина становить 11,57 метра, електродвигун ДК-207Г1 потужністю 110 кіловат, кількість сидячих місць - 41, загальна пасажиромісткість - 120 людей.

 

pered.jpg



Перші 15 тролейбусів цієї моделі прибули до Луцька в 1970 році, а під час запуску регулярної експлуатації їх кількість налічувала 30 одиниць. Тролейбуси отримали прізвисько «киянка» та працювали в нашому місті до першої половини 80-х.

 

zad.jpg


Слід звернуту увагу на борт 23, кузов якого тривалий термін зберігався на території депо і був останнім представником моделі «Київ-6». Були плани про перевезенню його до Москви в музей, але не вдалося, і в січні 2011року його утилізували.

 

dead.jpg

Чому немає посилання на джерело? Не гарно виходить...

  • +1 1
Опубліковано

1. Зачем цитировать полностью?

2.  На двух или даже трёх ресурсах натыкался на эту статью. Все три указывать? Пиарить тех, кто её откуда-то спёр? Искать первоисточник, выискивая даты публикаций?

Опубліковано
4 часа назад, ursa сказал:

1. Зачем цитировать полностью?

2.  На двух или даже трёх ресурсах натыкался на эту статью. Все три указывать? Пиарить тех, кто её откуда-то спёр? Искать первоисточник, выискивая даты публикаций?

На тих ресурсах було посилання на першоджерело?

Опубліковано

КтрлС - КтрлВ, очистить форматирование (удаляется весь хтмл), подгонка и расположение блоков контента так, чтобы удобно было воспринимать информацию. Желания искать Линки на первоисточники в удалённом коде нет никакого.

 

Всё, сбейся с темы.

Всем и так ясно, что автор - ты.

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

От якраз автор не я, але треба було хоча би залишити посилання на ресурс, звідки було взято. А то виглядає, ніби то ти написав.

Опубліковано
16 хвилин тому, TFA сказано:

От якраз автор не я, але треба було хоча би залишити посилання на ресурс, звідки було взято. А то виглядає, ніби то ти написав

першоджерело - невідоме. 3 чи 4 ресурси його перепостили. Можливо - переклали з російської .

З рештою, яке це має значення.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...