Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Интересно - а кто и как подсчитал количество льготников? Ни разу не видел тёти с блокнотиком, которая ставит палочки, когда входит пассажир... Цифры с потолка? :)

Якраз таки тьотя із блокнотом. На минулому тижні рахували.

1 тролейбус одного маршруту. Для прикладу 15-ка. Вона  з першої хвилини виїзду і до заїзду тролейбуса в ДЕПО рахує кількість тих хто зайшов на кожній зупинці.

Звіряється (вкінці) із кількістю проданих квитків. Повних і студентстких.

Відповідно - всі, що без квитка - пільговики.

Множиться на кількість тролейбусів на маршруті. І маємо (+ - кілька % ) кількість пасажирів. Платних,  безоплатних.

 

Опубліковано

 

Интересно - а кто и как подсчитал количество льготников? Ни разу не видел тёти с блокнотиком, которая ставит палочки, когда входит пассажир... Цифры с потолка? :)

Якраз таки тьотя із блокнотом. На минулому тижні рахували.

1 тролейбус одного маршруту. Для прикладу 15-ка. Вона  з першої хвилини виїзду і до заїзду тролейбуса в ДЕПО рахує кількість тих хто зайшов на кожній зупинці.

Звіряється (вкінці) із кількістю проданих квитків. Повних і студентстких.

Відповідно - всі, що без квитка - пільговики.

Множиться на кількість тролейбусів на маршруті. І маємо (+ - кілька % ) кількість пасажирів. Платних,  безоплатних.

 

Поділишся цифрами?

Ну хоча б приблизними  :rolleyes:

Опубліковано

За останній рік-два  кількість тролейбусів, що їздять, збільшилася вдвічі!

Зараз їздить більше 40-ка тролейбусів!

Це, я вважаю, показник.

Лишилося одне - справа за державою. Відмінити пільговиків, надати їм адресну допомогу (+100-150 грн /місяць) і все.

Гривня з "пільговика" - це 10-15млн гривень в рік.  А це - виплечені вчасно ЗП працівникам. Це відремонтовані тролейбуси. Які не пердять, не риплять, і не скриплять.  Це можливість покращити якість перевезення за рахунок комфорту. І т.д.

Опубліковано

За останній рік-два  кількість тролейбусів, що їздять, збільшилася вдвічі!

Зараз їздить більше 40-ка тролейбусів!

Як я втомився читати цю маячню про збільшення кількості вдвічі... %) На кінець 2013 року ходових тролейбусів було 40(!), на кінець 2014-го - аналогічно(!), на кінець цього року - 52. Можна говорити про +12, а не вдвічі. А те, що пан Домбік "вішав лапшу", в тому числі мені особисто, що було тільки 21, то тільки щоб попіаритися, який він крутий менеджер. Не спорю, до нього організація була в жахливому стані, багато самовільно з'їжджали з маршрутів, навіть із-за найдрібніших поломок, при ньому все стало строгіше, самовольство не допускалося. Але вибачте мене, так нахально брехати про кількість - це вже просто дістало!!

  • +1 1
Опубліковано

Але вибачте мене, так нахально брехати про кількість - це вже просто дістало!!

Згоден. Я не рахував. Лише повторив його слова.

 

Хоча, як кажуть самі працівники підприємства, при Домбіку стало краще. І вже б і не міняли. Але.. але.


який він крутий менеджер

Менеджер да. Але не директор. Це було не зовсім його.


На кінець 2013 року ходових тролейбусів було 40(!),

Можна говорити про +12, а не вдвічі.

Я б сказав про 25-30% - це приріст! з 40 до 52!

Опубліковано

Крім кількісних показників слід брати до уваги і яксні. 15-ти іздять досить часто. Салон тролейбусів, придбаних у другій партії у Польщі досить пристойний у порівнянні як з першою партією імпортних (з гнилими підлогами), так і вітчизняних "пенсіонерів".

Опубліковано

З плюсів варто відзначити те, що при ньому активно почали ремонтувати рухомий склад, повернулися до капітальних ремонтів, бо при Грицанчуку фактично нічого не ремонтували, особливо коли пригнали перші Єльчі. Помилка Домбіка була в тому, що він зациклився на брендуванні, на яке йшли значні кошти. Фарбували що треба і не треба, зокрема машини, які були пофарбовані автомобільною фарбою... 

  • +1 2
Опубліковано

Помилка Домбіка була в тому, що він зациклився на брендуванні, на яке йшли значні кошти. Фарбували що треба і не треба, зокрема машини, які були пофарбовані автомобільною фарбою...

Чувак - люто плюсую! :)

Сміялися - кольори Приватбанку! :)

 

Я теж казав - брендування може собі дозволити дуже багата фірма. Хай би краще там ковбаса Линника чи Дмитрука красувалася - то хоч прибуток якийсь.

А не витрати страшні! Суми називати не стану. Але реально дорого.

І це при тому, що народ по кілька місяців не отримує ЗП.

Опубліковано

Ну хто там кому приходиться - не в курсі, але в тій фірмі довелося працювати деякий час.

Опубліковано

так що чекаємо на стару новинку...

Так прикольно, вчора на зупинці стоїть "новий" отой перероблений в тролейбус "Мерседес". (якому років 20) Їхати не може. І його 38-річна "Шкода" - прикурює.

Парадокс.


поступила інфа що мають закупити тролейбуси mercedes для Луцька

Звідки поступила? Аж цікаво? Якщо з міськради, то та міськрада краще б виділила гроші на погашення ЗП працівникам. Щоб не страйкували і доріг не перекривали.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

цікавить ціна на проїздний квиток і де, поблизу центру міста, його можна придбати? на сайті ЛПЕ і міської ради даної інформації не знайшла -_-

Опубліковано
21 хвилин тому, emelka сказано:

на сайті ЛПЕ

Сайт не офіційний.  такої інформації немає.

21 хвилин тому, emelka сказано:

на сайті міської ради

ніколи не було. Хоча могло б бути. Підприємство то комунальне.

 

зараз скажу де є.

Зупинки

40-а квартал (мабуть зупинка де "Салют"

Автозавод

Клуб 3000 (ХХІ століття)

ЛПЕ

Братський міст

Або запитувати у кондукторів.

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...