Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

а є десь актуальний розклад рухів тролейбусів?

розклад може і є, але хто його дотримуеться? Інтервал руху - на кожній зупинці на стовпах (металеві таблички...)

Змінено користувачем BkSeo
Опубліковано (змінено)

Це не нам. Наші Шкоди не замовляли. Велика вірогідність, що на Львів, точно не знаю. І Харків зараз такі бере.

Змінено користувачем TFA
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Цього року для перевезень у Луцьку планують закупити шість тролейбусів з Любліна 2001 року виробництва. Вони обійдуться разом у 100 тисяч злотих, або ж - у 400 тисяч гривень.

Про це повідомив директор ЛПЕ Анатолій Тимощук під час засідання комісії міськради з питань ЖКГ, екології, транспорту та енергозбереження у четвер, 22 травня.

За його словами, ці тролейбуси "у значно кращому стані", ніж ті польські автобуси, які закупили для Луцька попереднього разу. Хоча визнав, що «їх придбали за ціною металобрухту».

Анатолій Тимощук зазначив, що польські тролейбуси можуть поставити на заміну комунальних маршрутів №9 та №15.

Нагадаємо, підприємство «Богдан-лізинг» хоче розірвати із Луцьким підприємством електротранспорту угоду про закупівлю у розстрочку автобусів.

Він додав, що коли збільшилася ціна на проїзд у маршрутка, зріс попит на проїзд у тролейбусах, тому їх кількість планують збільшити.

:)

Опубліковано (змінено)

Перші 2 штуки очікуються вже наступного тижня. Один із майбутніх 6-ти штук: http://tf1.mosfont.r...6/77/316777.jpg

Салон: http://phototrans.eu/14,388227,0,Jelcz_120MT_3803.html

Змінено користувачем TFA
Опубліковано (змінено)

хто знає скільки коштує новий тралейбус, що збирають у нас на заводі, чому б місцевій владі не співпрацювати з заводом (ви нам тролейбуси, а ми вам податки знімем) + реклама і т.п., вигідно було б - мешканцям, але не романюкам з козюрами і компанії, бо на чому ж наживуться, якщо коштом громади не заплатять в тридорого за брухт???

Змінено користувачем dimmaxim
Опубліковано

Новий коштує біля 2 млн. грн.

Так хотіли брати 30 нових по програмі 50/50 в кредит, навіть міськрада дала добро і КабМін ще на чолі якого був Азаров, але почалися усім відомі події і нова влада сказала, що поки не до цього. Хоча на днях в ЗМІ писали, що Романюк продовжує працювати на цим питанням, можливо вдасться.

бо на чому ж наживуться, якщо коштом громади не заплатять в тридорого за брухт???

Ті Єльчі купляють за смішну ціну: 100 тис. злотих (400 тис. грн.) за 6 штук. Де тут нажива?

Опубліковано

Можливо вона(нажива), прихована, кожна сім'я буде мати собі траліка і на ньому будуть працювати тільки вони -водій, кондуктор, тех.персонал, всі родичі все в один карман))))))))

Опубліковано

Можливо вона(нажива), прихована, кожна сім'я буде мати собі траліка і на ньому будуть працювати тільки вони -водій, кондуктор, тех.персонал, всі родичі все в один карман))))))))

і електрику братимуть зі своєї електростанції.

При величезній кількості пільговиків такий госпрозрахунок неможливий. Врахуйте ще чималі витрати на ремонт старого рухомого складу.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Хе-хе :)

Луцьк може перехопити в Рівного тролейбуси

За словами міського голови Рівного Володимира Хомка, через затримки у казначействі місто може не отримати новий транспорт.

"Ми замовили нові тролейбуси. За 1 мільйон гривень 10 одиниць. Втім, через те, що казначейство досі винне гнам гроші ми не можемо здійснити проплату", - каже посадовець.

"Якщо ми відмовимось, сусідній Луцьк забере ці тролейбуси собі. Цього ми допустити не можемо. Загалом, казначейство має нам повернути близько 7 мільйонів гривень", - додав він.

Опубліковано (змінено)

Поки не відмінять пільги, не зроблять реальне ціноутворення на проїзд, не покращать якість і швидкість перевезень, не поставлять електронну систему оплати проїзду, думаю підприємство електротранспорту буде розвалюватись і далі.

Змінено користувачем Black
  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано (змінено)

Я що проти проїзних? Ввести проїзні електронні картки, які можна поповнювати. Контроль заходить сканує чи він в тебе оплачений і все. І квитки з магнітною стрічкою, в тролейбусі "компостер"-принтер, зчитує і друкує час і дату посадки і до якого дійсний. Квитки можна продавати в кіосках, виплачуючи комісію продавцям і непотрібно утримувати штат кондукторів.

Змінено користувачем Black
Опубліковано

ну а часу скільки?

Поки не відмінять пільги, не зроблять реальне ціноутворення на проїзд, не покращать якість і швидкість перевезень, не поставлять електронну систему оплати проїзду, думаю підприємство електротранспорту буде розвалюватись і далі.

Ввести проїзні електронні картки, які можна поповнювати. Контроль заходить сканує чи він в тебе оплачений і все.

Для чого мутити воду в ступі?

TFA, що кажуть начальники ?

Опубліковано (змінено)

Так це досвід Європи, я ще 12 років тому як був вперше у Польщі там це все реалізовано. Зручно і ефективно. В Барселоні я без проблем платив кредиткою в автобусі. Не потрібні кондуктори, не потрібно відволікати водія, не потрібно передавати. Перехід з компостерів - до кондукторів, з автобусів - до перероблених бусів і богданів - це був крок назад.

Змінено користувачем Black
  • +1 1
Опубліковано

TFA, ну а часу скільки? Ви(ДЕПО) блін проїзні на ТрА позабирали умніки, а населенню роби шо хочеш!

Я - не депо! І в профілі це давно написано! А хочете поскаржитися, то ось номер: 26-25-79.

  • 2 тижня потому...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...